Proiecte

...HHO...tare chestie

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 05 Aug 2008, 22:54

DanielArdelian2 scrie:Alex, exprimarea ta nu a fost deloc defectuoasa. Doar ideea exprimata era gresita.Exprimarea defectuoasa a fost a lui Almanahe, din cate vad eu.

deci masoara-ti cuvintele poate nedocumentata, in necunostinta de cauza sau hai... aberanta pentru cunoscatorii in ale electronicii dar... nu defectuoasa :D
Ca idee... azi am facut primul meu cablaj electronic :))
si deci conform spuselor tale sa inteleg ca ceea ce scrie pe invertoarele alea 300W... 1000W sunt simple abureli!? sunt ca la sistemele audio cu Wati RMS si mai ce or fi!? :-??
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 05 Aug 2008, 23:03

ionica1 scrie:si totusi in America produsul costa 20 de coco...cum de la noi e o miee de coco?
pai uite in filmuletzul asta cum sa ti-l faci singur..ma refer la sistem...
http://www.zimbio.com/Water+Fuel+Car/ar ... or+Run+Car

Ai spun produsul si desigur ca m-am dus cu gandul la produsul finit cumparat de la o firma... daca specificai "ansamblul" sau "costurile de productie proprie" nu aparea confuzia ;)
filmuletul ala l-am vazut si eu :-"
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde DanielArdelian2 » 06 Aug 2008, 07:50

Almanahe scrie:deci masoara-ti cuvintele poate nedocumentata, in necunostinta de cauza sau hai... aberanta pentru cunoscatorii in ale electronicii dar... nu defectuoasa :D


Exprimare defectuoasa inseamna ca nu se intelege ce vrei sa spui, care este ideea care vrei sa o transmiti:
- ca esti de parere ca un invertor scoate mai multa energie decat consuma
- ca esti de parere ca un invertor scoate mai putina energie decat consuma

Asta nu are nimic a face cu "nedocumentata", "in necunostinta de cauza", "aberanta pentru cunoscatori...", etc., ci pur si simplu nu se intelege ideea care vrei sa o transmiti.

Almanahe scrie:si deci conform spuselor tale sa inteleg ca ceea ce scrie pe invertoarele alea 300W... 1000W sunt simple abureli!? sunt ca la sistemele audio cu Wati RMS si mai ce or fi!? :-??


Eu nu inteleg ce legatura are asta cu spusele mele si cu conservarea energiei. Exprimarea ta e...neclara. :-??

Daca scoate la iesire 1000 W, inseamna ca la intrare consuma peste 1300 W.

Cat timp rezista pana scoate fum un invertor cu un consumator de 1000 W la iesire, asta este deja alta poveste. ;)
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 06 Aug 2008, 09:10

nu stiu ce nu intelegi!
am vrut sa dau exemplu de o chestie care consuma mai putin decat produce, si se pare ca m-am inselat din ce spui tu...
Dar cum am mai spus, ma repet, de unde consuma ala 780 sau 1300 de Wati dintr-o baterie auto!? :-??
Pe premisa asta mi-am fondat afirmatia cum ca un invertor consuma mai putin decat produce. :D
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde isotech_ro » 06 Aug 2008, 09:15

Asadar sa RECAPITULAM, ca sa nu ajungem iar off topic :D

1. Se da una bucata motor termic, ce functioneaza pe un ciclu CARNOT ( http://ro.wikipedia.org/wiki/Ciclul_Carnot ) modificat ( doua izoterme si doua izocore - pentru ca asta-i cliclul real de functionare al unui motor cu ardere interna, indiferent ca-i alimentat cu benzina/motorina/GPL vezi si http://ro.wikipedia.org/wiki/Principiul ... odinamicii );

2. Se ia ( a se citi cumpara, confectioneaza in bucatarie/garaj/parcare ) una bucata "generator minune =)) " care disociaza APA, pe principiul electrolizei, in constiuientii sai OXIGEN + HIDROGEN ;

3. "Generatorul minune =)) " il alimentezi cu ENERGIE electrica din istalatia auxiliara a motorului, de la punctul 1, care are la baza un generator/alternator + accumulator electric "tampon" ( utilizat pentru a suplinii in primul rind virfurile de consum electric ) care CONSUMA. Ce consuma ? LUCRU MECANIC preluat de la arborele motorului !!! :D si transformat ( sub un anumit rendament in energie electrica );

4. Asadar "generatorul minune =D> " produce OXIGEN + HIDROGEN (Produce 106 l./h echivalent a 570 Kcal, vezi link furnizat de voi http://www.kenterprise.ro/ro/magazin_on ... 12v_9.html ) pe care-l folosesti.

5. La ce il folosesti OXIGENUL + HIDROGENUL rezultat ? Sa imbunatatesti ( PE PROPIE RASPUNDERE pentru ca amestecul este FOARTE USOR EXPLOZIV ) compozitia amestecului carburant (aer + combustibil ) folosit la motorul de la punctul 1. Rezultatul ESTIMAT, der NU SI REAL, ar fi o scaderea a cantitatii de combustibil lichid (benzina/motorina/GPL).

6. o transformare sumara a puterii calorice a amestecului OXIGENULUI + HIDROGENULUI, adica 570 Kcal/h, se face conform formula 1 kcal = 1.163x10-3 kWh ( vezi http://www.engineeringtoolbox.com/unit- ... d_185.html ) adica 0,66291 kWh, adica maximum 0,8 CPh (asta in conditiile in care totul ar fi ideal si conversia s-ar face cu un randament unitar. Dar cu "chestia" cu randamentele care sunt INTOTDEAUNA subunitare ce facem ? :-t ).

Asadar in concluzie UN SOI DE KAKAMAKA =))

Haide-ti fiti seriosi !!!! =)) =)) =)) Ca revin si o dau un ENTALPIE si ENTROPIE :D :-t :D

PS CE FACEM CU MOTOARELE MODERNE ale caror amestecuri combustibile sunt monitorizate de ECU - computer motorului si care vor primii informatii false despre natura combustibil ....
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde DanielArdelian2 » 06 Aug 2008, 09:36

Almanahe scrie:nu stiu ce nu intelegi!

Exprimarea ta initiala suna cam asa:
Almanahe scrie:de exemplu invertoarele de curent consuma mai mult decat produc!?

Eu nu mi-am dat seama daca asta este o intrebare sau este o afirmatie => exprimare neclara din partea ta.
Eu as fi inclinat mai mult spre a o interpreta ca o intrebare. Insa tu ai spus ulterior ca de fapt e o afirmatie. De aici si confuzia.

Almanahe scrie:am vrut sa dau exemplu de o chestie care consuma mai putin decat produce, si se pare ca m-am inselat din ce spui tu...


Nu exista chestie care consuma mai putin decat produce. Acel ceva ar fi un "perpetuum mobile". Crezi ca exista un perpetuum mobile ? Eu nu. :|

Almanahe scrie: Dar cum am mai spus, ma repet, de unde consuma ala 780 sau 1300 de Wati dintr-o baterie auto!? :-??


Daca nu are de unde sa consume peste 1300 de Watt dintr-o baterie auto, atunci nu are cum sa suporte un consumator de 1000 Watt la iesire.

Putere_Produsa = Randament * Putere_Consumata.

Randamentul este intotdeauna mai mic de 100 %.
Cu indulgenta, un invertor are randamentul cam 75 %.

Daca Putere_Produsa este 1000 W, asta inseamna Putere_Consumata ~= 1300 W.
Diferenta de 300 W se pierde sub forma de caldura si zgomot.

Daca la iesire ai 1000 W la 220 V, asta inseamna aproximativ 5 A.
Daca la intrare ai 1300 W la 13 V, asta inseamna aproximativ 100 A.

Ca fapt divers, electromotorul consuma din baterie aproximativ 1000 W.

Daca randamentul invertorului ar fi fost peste 100 %, atunci ai fi pus la iesire un motor de 220 V care sa iti invarta un alternator care sa produca curent pentru intrare si ti-ar mai fi si ramas surplus de energie pentru totdeauna.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 06 Aug 2008, 11:12

DanielArdelian2 scrie:Eu nu mi-am dat seama daca asta este o intrebare sau este o afirmatie => exprimare neclara din partea ta.
Eu as fi inclinat mai mult spre a o interpreta ca o intrebare. Insa tu ai spus ulterior ca de fapt e o afirmatie. De aici si confuzia.

Pai atunci da-mi voie sa te lamuresc era si o intrebare si o afirmatie ;) O intrebare retorica #:-S
Iar restul afirmatiilor tale par logice si documentate tehnic si deci inclin sa-ti dau dreptate.
Cat despre subiectul topicului tot nu sunt convins in totalitate ca este imposibil.
Prin logica mea (ca la chimie, fizica si mecanica nu prea ma pricep) consider ca ar putea fi posibila treaba din punctul urmator de vedere:
- arderea/explozia se produce in interiorul motorului unde se intalnesc aerul si cu combustibilul (din cate stiu eu :D)
- prin aceasta metoda se substituie o parte din aer si se imbogateste amestecul de aer si combustibil cu HHO care prezinta proprietati de ardere/explozie mult mai bune decat cele doua
- singura problema ramane cea ridicata de voi, si anume producerea acestui HHO intr-o cantitate suficienta prin electroliza. Iar aici v-as ruga sa calculati daca se poate cam ce energie ar fi necesara sa se produca cantitatea specificata HHO de producatori :-?? asta cred ca a facut-o deja isotech_ro :D
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde isotech_ro » 06 Aug 2008, 13:17

@ Almanahe

daca este sa ne luam dupa rapotul cantitate combustibil+aer atmosferic raportat la aportul suplimentar de HIDROGEN + OXIGEN, rezultat in urma electrolizei, o sa constatam foarte usor ca este absolut neglijabil.

sa luam un motor cu capacitatea cilindrica de 2000 cmc (popular numit de 2 litrii ), in 4 timpi, care sa presupunem ca functioneaza constant la 2000 rpm (rotatii pe minut)

Volumul orar de aer atmosferic + combustibil ar fii (2litri x 2000rpm x 60min) / 2 = 120.000 litri/ora de amestec aer+combustibil

Cit produce "instalatia Mustang 106 L Supersaver 12v" =)) ( frumos nume =)) ) EXACT 106 litrii

Raportul de inlocuire ??????? EXACT 8,8(33)e-4 =)) =)) =)) IN PROCENTE 0,08833 % :)) :)) :))

Hai sa fim acum foarte seriosi si sa ne punem mintea la contributie !!!!! o fi amestecul oxigen+hidrogen un combustibil al viitorului, iar energia disipata in urma reactiei dintre cele doua elemente mai mare de 2-3 ori decit al unui amestec clasic aer+combustibil fosil, dar raportul de inlocuire ne va da o ecomomie de maximum maximorum 0,25%. PENIBILA VALOARE. Ginditi-va numai la evolutia motorului Diesel, de pe autoturisme, din ultimii 10 ani, cu o evaoltie de la 60CP la 150CP, obtinuta prin turbocompresor ori compresor mecanic, common rail si injectie directa si obtimizarea camerei de ardere ) iar consumul de combustibil a scazut cu ciraca 25%.
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 06 Aug 2008, 17:11

m-ai pierdut! :-??
deci daca eu merg acum cu masina 60 de minute la 2000 de rotatii consum 120.000 litri/ora :-O
sa zicem ca circul cu 100km/h si mi ia 7% (7 litri combustibil) atunci restul de 119993 litri vrei sa spui ca sunt aer!? deci pentru o rotatie completa sunt necesare aprox 4 molecule de combustibil (una pt fiecare cilindru) si restul aer!? :-??
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde isotech_ro » 06 Aug 2008, 17:20

Almanahe scrie:m-ai pierdut! :-??
deci daca eu merg acum cu masina 60 de minute la 2000 de rotatii consum 120.000 litri/ora :-O
sa zicem ca circul cu 100km/h si mi ia 7% (7 litri combustibil) atunci restul de 119993 litri vrei sa spui ca sunt aer!? deci pentru o rotatie completa sunt necesare aprox 4 molecule de combustibil (una pt fiecare cilindru) si restul aer!? :-??


:)) :)) :))
Nu draga a volumul de aer si combustibil conventional vehiculat prin motor timp de o ora
:D :D :D
adica combustibilul pulverizat/vaporizat samd
:D :D :D
nu te supara ca rid dar e tare
aerul atmosferic are 21% oxigen (suportul arderii) + azot (care da niste fractii de oxizi de azot asa numitii NOx ) + ceva alte gaze :D
la care vii cu aportul de combustibil care va arde si rezilta bioxid de carbon + vapori de apa .... deh chimia arderiii :D
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde DGAlexandru » 07 Aug 2008, 09:44

Ok.. si daca eu pun aceasta instalati pe admisie .. atunci schimb proprietatile aerului, nu ? Si daca ce pun eu ajuta mult mai mult arderea benzinei/motorinei decat aerul normal, atunci nu e mai bine pt. motor (creste puterea nu datorita acelor molecule de Hidrogen ci datorita surplusului de Oxigen) ?
---------------Tel: 0722.120.128 / 0741.741.608 - Alexandru - Bucuresti---------------
--- !!! --- MP / PM dezactivat --- !!! ---

Imagine
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 8406
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde DanielArdelian2 » 07 Aug 2008, 10:20

Alex,

Separarea unei molecule de apa in Oxigen si Hidrogen consuma o cantitate de energie E1.
Prin ardere, Oxigenul si Hidrogenul se recombina si rezulta o cantitate de energie E2.

Din pacate, E1 > E2.


Iar E1 este consumata tot de la motor, prin alternator.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde DGAlexandru » 07 Aug 2008, 10:37

Sunt de acord cu ce ai zis tu .. inca de prima oara ...
DAR am nevoie si de o infirmare explicata cat-de-cat stintifiic ca benzina/motorina nu arde mai bine cu acest amestec decat cu aer "pur". Poate oricat s-ar chinui ECU sa faca un amestec optim de carburant + aer tot nu ajunge la acea ardere mai aproape de perfectiune care se produce cand adaugi si HHO.
---------------Tel: 0722.120.128 / 0741.741.608 - Alexandru - Bucuresti---------------
--- !!! --- MP / PM dezactivat --- !!! ---

Imagine
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 8406
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde DanielArdelian2 » 07 Aug 2008, 14:23

Pentru ca, chiar daca arderile sunt "mai optime", surplusul de energie care rezulta se va consuma pentru a genera HHO.



Pentru ca daca n-ar fi asa, rezultatul ar fi un perpetuum mobile. Si eu nu cred ca exista asa ceva.

Ar fi ca si cum ai lega un generator electric pe axul unui motor electric alimentat din acelasi generator, generatorul sa produca curent cat sa invarta motorul care sa invarta generatorul si sa-ti mai ramana si supliment, for ever and ever :)



Instalatia asta ar fi mai plauzibila daca ai genera HHO-ul off-line, acasa la tine in garaj consumand electricitate de la priza. Apoi il iei intr-o butelie si il injectezi in motor in cantitatea necesara.

In felul acesta, suplimentul de energie obtinut prin arderile "mai optime" provine din energia electrica consumata de tine acasa si nu se mai consuma ci este disponibil pentru a misca masina, ceea ce ar duce la un consum mai redus de benzina.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde DGAlexandru » 07 Aug 2008, 19:11

CE PERPETUUM MOBILE ? AVAND IN VEDERE CA SE CONSUMA SI BENZINA/MOTORINA SI APA NU SE POATE NUMI ASTFEL. ~X(
---------------Tel: 0722.120.128 / 0741.741.608 - Alexandru - Bucuresti---------------
--- !!! --- MP / PM dezactivat --- !!! ---

Imagine
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 8406
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde DanielArdelian2 » 07 Aug 2008, 19:28

DGAlexandru scrie:CE PERPETUUM MOBILE ? AVAND IN VEDERE CA SE CONSUMA SI BENZINA/MOTORINA SI APA NU SE POATE NUMI ASTFEL. ~X(


DE LA MOTOR CONSUMAM ENERGIE PENTRU A GENERA HHO-UL.
IN CONDITII IDEALE, HHO-UL POATE PRODUCE ENERGIE CEL MULT EGALA CU CEA CONSUMATA PENTRU GENERAREA LUI !

ALTFEL ESTE PERPETUUM MOBILE !


LE: ~X(
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde mariuscociorva » 07 Aug 2008, 21:21

pai daca produce energie CEL MULT EGALA cu cea consumata pentru generearea lui, nu are nici o renatbilitate.
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde isotech_ro » 07 Aug 2008, 22:26

EU INCEP SA CRED CA NE BATEM CAPUL ABSOLUT DEGEABA !!!!!!!

Sa-i lasam pe PROPRIE RASPUNDERE =D> =D> =)) =)) :)) :)) =D> =D> sa "decarteze" 22.900.000 ROL = 2.290 RON si sa ne demonstreze ca au inventat un PERPETUM MOBILE de nivel 2.

Si sa ne spuna si noua rezultatele negative obtinute (dar sa jure cu mina pe Biblie, ca vorba aceia: PROSTUL NU E PROST DESTUL DACA NU E SI FUDUL.

eu am mai spus-o: SE NUMESTE IMPOZIT PE PROSTIE, iar prostia asta este tot o forma de energie .... se poata asemana cu FORTA DE FRECARE
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Tiry213 » 08 Aug 2008, 08:58

De ce sa se numeasca impozit pe prostie? Tu nu ai dat niciodata bani pe ceva care sa nu te ajute cu nimic ? :))
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde isotech_ro » 11 Aug 2008, 19:35

Tiry213 scrie:De ce sa se numeasca impozit pe prostie? Tu nu ai dat niciodata bani pe ceva care sa nu te ajute cu nimic ? :))


recunosc ca si eu am luat-o "peste bot" cu mici chestii dar apoi sa si fac reclama si sa incerc incerc si pe altii sa o "serveasca" si ei NICIODATA
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 12 Aug 2008, 17:22

Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde diamantnolimit » 08 Sep 2008, 20:36

Intrebare:

A incercat cineva sau cunoasteti foarte bine pe cineva care sa fi incercat?

Multi sunt sceptici in aceasta privinta, dar parca e prea mult lobby pe subiectul acesta pentru a fi pacaleala.
Bine, mai mult inafara Romaniei...

Eu parca nu prea am curajul sa pun pe a mea, dar cam stau in dubii - am terminat un rezervor cu 17 % consum.
diamantnolimit
Incepator
 
Mesaje: 22
Membru din: 06 Aug 2008, 16:08
Maşina: Mondeo MK3 2.5 V6 Ghia X

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde isotech_ro » 08 Sep 2008, 20:42

diamantnolimit,289759 scrie: Eu parca nu prea am curajul sa pun pe a mea, dar cam stau in dubii - am terminat un rezervor cu 17 % consum.


las-o asa cum este, daca te nemultumeste consumul actual da-o si cumperi alta cu un motor mai economic si mai putin poluant ... chestia asta nu iti va consuma decit bani si rezultate ZERO ... e un sfat prietenesc
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde diamantnolimit » 09 Sep 2008, 13:08

Ok, multumesc pentru sfatul prietenesc :-)!

Totusi, ai vazut un astfel de sistem functionand sau ai avut de a face cu el?

Logic, as zice si eu ca e prea frumos sa fie adevarat, dar nu stiu ce sa zic.
Nu am cunostiintele fizice necesare pentru a intelege principiul de functionare, deci sa zic daca e posibil sau pur si simplu nu.

As incerca, dar vorba ta nu pe masina mea. Mai bine o las asa cum e.
diamantnolimit
Incepator
 
Mesaje: 22
Membru din: 06 Aug 2008, 16:08
Maşina: Mondeo MK3 2.5 V6 Ghia X

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde isotech_ro » 09 Sep 2008, 13:30

diamantnolimit,290213 scrie:Ok, multumesc pentru sfatul prietenesc :-)!

Totusi, ai vazut un astfel de sistem functionand sau ai avut de a face cu el?

Logic, as zice si eu ca e prea frumos sa fie adevarat, dar nu stiu ce sa zic.
Nu am cunostiintele fizice necesare pentru a intelege principiul de functionare, deci sa zic daca e posibil sau pur si simplu nu.

As incerca, dar vorba ta nu pe masina mea. Mai bine o las asa cum e.


citeste, te rog frumos, intreg thread (postul asta) si o sa ai informatii pro si contra, da ca sa fiu pe deplin inteles NU AI CUM SA PRIMESTI MAI MULT DECIT DAI e o lege a fizicii
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Alma » 09 Sep 2008, 14:21

Deci experimentul de maine sa inteleg nu are cum sa duca la sfarsitul lumii nu!? viewtopic.php?f=17&t=20484&st=0&sk=t&sd=a
Datorita legilor fizicii amintite de tine. :-"
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde isotech_ro » 09 Sep 2008, 14:48

Almanahe,290285 scrie:Deci experimentul de maine sa inteleg nu are cum sa duca la sfarsitul lumii nu!? viewtopic.php?f=17&t=20484&st=0&sk=t&sd=a
Datorita legilor fizicii amintite de tine. :-"


Nu !!!! Datorita protestului venit din partea partidul;ui AMTENA =)) =)) =))
Avatar utilizator
isotech_ro
1nsane Member
 
Mesaje: 2296
Membru din: 04 Mai 2008, 08:59
Localitate: Galati
Maşina: Ford S-max Titanium 2.0TDCI Powershift
VIN: WF0JXXWPCJGE25511

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde tatyflorin » 11 Dec 2008, 13:21

Intr-adevar, foarte tare!

Intr-adevar, impozit pe prostie.

Calculele le faceti singuri, sper sa nu va fi stricat vreun motor.

Pentru cineva cu minime cunostinte despre chimia anorganica - clasa a 7-a, este foarte simplu sa inteleaga inselatoria - ca asta e de fapt... Dar cine sa-i dea in judecata pentru 200 ron???

Pentru cine e bucuros' ca ar putea scdea consumul si pentru cei care sunt dispe' sa mai aiba un cal in plus, anuntul asta e ca luminita de la un capat.. stiti voi...
Pacat ca exista oameni de proasta factura care incearca sa se imbogateasca din nepriceperea altora.

Asa ca:
1. Niciunuia dintre cei de mai sus - dispe' sau bucurosi' - nu i se va putea demostra 100% ca acest dispozitiv le va lua banii si eventual strica masina, decat dupa ce faptul se va fi consumat..

2. FELICITARI celui care a deschis topicul, a avut curajul sa puna o intrebare. Nu e rusinos sa intrebi, nimeni nu le stie pe toate. E rusinos sa te faci ca le stii pe toate...

IDEEA DE FINAl: Teapa!!! II da cineva in judecata?
Focus Futura Turnier TDcI 2002, 85 kW
tatyflorin
Gold Member
 
Mesaje: 562
Membru din: 03 Dec 2008, 00:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: ford focus futura 2002 tdCI

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Tiry213 » 11 Dec 2008, 14:40

diamantnolimit,290213 scrie:Ok, multumesc pentru sfatul prietenesc :-)!

Totusi, ai vazut un astfel de sistem functionand sau ai avut de a face cu el?

Logic, as zice si eu ca e prea frumos sa fie adevarat, dar nu stiu ce sa zic.
Nu am cunostiintele fizice necesare pentru a intelege principiul de functionare, deci sa zic daca e posibil sau pur si simplu nu.

As incerca, dar vorba ta nu pe masina mea. Mai bine o las asa cum e.

Eu te rog sa incerci. Poate este o adevarata mina de aur, iar noi nu ne prindem.
Daca tu cumperi chestia asta, si da rezultate eu iti dau banii pe ea integral.
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Re: ...HHO...tare chestie

Mesajde Cornel001 » 24 Dec 2008, 22:47

Vreau si eu un motor pe apa. Sa-l pun pe masina sa ma duc sa fac cerculete in curte la sediile centrale petrom/rompetrol si prietenii...
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Proiecte

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login