Switch to full style
Subiect închis

Re: ...HHO...tare chestie

04 Apr 2010, 10:48


mai baieti acest topic este facut penrtu cei inteligenti care folosesc creierul nu vorbesc si dupa aia gandesc asa ca lasati parerile contra acestui proiect daca nu va folositi inteligenta care o aveti sau nu o aveti.Cei care sunteti contra mai bine schimbati acest topic si intrati pe altul care va explica cum se cresc oile sau cum se mulge vaca .LASATII PE CEI CARE SE PRICEP Mentionez ca am aplicat acest proiect pe masina mea si am redus cu 50% consumul de carburant.Nu am cumparat de la nimeni nici o carte.Am gasit pe net si am aplicat si functioneaza perfect.SI apropo toate marcile de masini au proiecte realizate bazate pe electroliza apei dar nu se pot omologa deoarece pe piata sunt cnflicte de interese referitoare la PETROL.

Re: ...HHO...tare chestie

04 Apr 2010, 20:18

siland,685911 scrie:....SI apropo toate marcile de masini au proiecte realizate bazate pe electroliza apei dar nu se pot omologa deoarece pe piata sunt cnflicte de interese referitoare la PETROL.

Masinile electrice de pe piata probabil tot pe baza de petrol functioneaza, de aceea sunt omologate, nu? =))
Sunt de acord ca exista inventii "ingropate" din motive economice, dar de aici pana sa-i faci pe ceilalti ciobani e cale lunga.

Daca vrei sa ne convingi de solutie, poti face un topic unde sa explici celor "inteligenti" macar; deocamdata ei zic nu si tu zici da si ca da-ul tau este mai destept. =D>

Re: ...HHO...tare chestie

06 Apr 2010, 20:14

siland,pai daca e asa cum zici tu,si ti-a scazut consumul cu 50%,te rog sa ne faci o mica demonstratie.Ia si tu o camera video,pune o sticla de 2 litri in fata la motor si mergi cu masina pana se termina benzina din sticla,si vezi cati km scoti...si dupaia umple din nou sticla si ataseazai si "sistemul HHO" si mergi tot asa pana se termina sticla si vezi iar cati km scoti...bineinteles filmezi totul fara pauza.
Daca fara "sistem" faci sa zicem 20km,si cu "sistem" faci 30 km...atunci eu sunt primul care comanda acel "sistem"...jur...si in felul asta ne demonstrezi si cat suntem de "inteligenti".
Eu de felul meu nu prea cred pana nu vad,fara suparare.

P.S. Sper ca nu o iei ca o gluma,vorbesc foarte serios!...ca la consumul meu de 15% ar fi o treaba buna :-"

Re: ...HHO...tare chestie

06 Apr 2010, 21:33

Si inca un mic amanunt: fara modificari la sonda lambda, ok? ;)

Re: ...HHO...tare chestie

09 Apr 2010, 11:21

Siland, da si tu cateva detalii despre instalatie, cati litri pe minut trebuie, cati wati consuma, cu pwm sau fara, bauiesc k separi gazele si doar hidrogenul ajunge in motor nu?

Re: ...HHO...tare chestie

27 Iun 2010, 17:11

Gata am reusit sa scad consumul cu un litru la suta de kilometri, de la 6.2 la 5.2%. asta in afara, de la Deva la Adjud spre exemplu, in oras nu am apucat sa-i fac consumul, pe autobanda in afara am reusit sa scot 4.8%, metoda de calcul fiind plin plin. Nu am mers kca mortul ba din contra am forjat-o prin orase si chiar pe serpentine. E adevarat kca in rest am mers economic cu viteza medie de 100 la ora (mai eram cu cineva care avea o duba) si nu i-am dat mai tare decat prin depasiri sau cand am lasat-o sa se duca cand era vale. Cine crede si vrea schemele i le dau cu cea mai mare placere, dar pe privat.
A, as avea o intrebare, de care fir cu plus as putea sa ma leg ca sa porneasca instalatia automat atunci cand pun contactul? Oare stie cineva? kca m-am saturat sa tot apas pe buton cand pornesc sau opresc, kca nu as vrea sa ma leg de firul plus de la bobina.
Ultima oară modificat de Cornel001 pe 02 Mar 2011, 23:32, modificat de 2 ori în total.
Motiv: o problema cu limba romana

Re: ...HHO...tare chestie

02 Mar 2011, 23:13

sal. eu ma bag aiurea, un generator de hidrogen in comert casta de la 1300 in sus mie mi se pare scump. asa ca m-am gandit sa-l fac eu cu un baiat, l-am experimentat si ca sa fie experimentul mai cu dificultati am bagat in rezervor in loc de motorina ulei de floare soarelui folosit luat din restaorante dar filtrat cu filtru de 1 micron fiind frig afar mi-a cam scos fum alb si mirosul de gogosi care nu avea cum sa lipseasca, asta duar cu uli . am introdus furtunul de hidrogen in filtrul de aer si in cateva secunde fumul a disparut cu toate ca era destul de frig sub minus ,motorol a inceput sa mearga mai usor rotund,si dupa putin timp mirosul de gogos a inceput sa dispara, iar la drum a mers mult mai usor. cind am dezactivat generatorul de hho im inceput sa-mi dau seama ca merg defapt cu o epava. intradevar performante nu gluma nu am facut consumul dar restul e meserie, mai in gluma mai in serios, cu ulei si hidrogen masina devine ecologica, insa e o problema nenoroceste bateria. ma gandeam sa folosesc un regenerator de baterie care costa peste250 lei dar nu stiu exact ce face de si astia care-l vand zic ca ajuta la durata vieti a bateriei inmagazineaza mai mult si in caz ca ai consumatori mai mari ii alimenteaza fara probleme. eu unu nu stiu ce sa cred ar fi prea frumos voi ce ziceti? stiu ca un generator hho reduce consumul de la 40 % in sus la benzina in cazul in care faci electrolizacu inox la motorina de la 20% in sus depinde de cumil proectezi daca pui niste placi de inox pur si simlu nu ai mare randament dar daca le pui sub forma unor tevi ramai oarecum impresionat. ardere lui e de pana la 97% pe benzina benzina simpla are ardere in jur de 37-40% mai mult sau mai putin. pe motorina clar mai putin da si ardere de 80% e meserie. daca stiti cum sa rezolvam problema cu bateria sa nu o omoare ar fi meserie ewu ma gandeam si la o alta punte de diode suplimentara. ce sa zic nu stiu cesafac #:-S

Re: ...HHO...tare chestie

02 Mar 2011, 23:37

Eu zic sa inveti intai sa scrii. Nici nu pot sa citesc ca lumea ce-ai baiguit pe-acolo.

Re: ...HHO...tare chestie

04 Mar 2011, 00:55

in regula am sa invat sa scriu, dar si tu trebuie sa invati sa descifrezi, nu poti scrie corect totul, daca nu intelegi o sa-ti zic pe scurt. am experimentat generatorul de hidrogen pe motorina, in loc de motorina am pus in rezervor ulei de gatit, adica de floarea soarelui, deja folosit in restaorante, pe care il poti cumpara cu 1 leu litru, il filtrezi printr-un filtru de apa ce filtraza cu 1 micron. astfel uleiul scade vascozitatea, si-l folosesti ca pe motorina. de inceput am pornit motorul fara hidrogen, fiind frig afara, mi-a cam scos fum alb, deoareca mergea duar cu ulei de gatit refolosit ca motorina, si mirosea a gogos. zgomotul motorului era ca la un motorinar batran. in momentul in care am activat, generatorul de hidrogen, fumul a disparut, mirosul de gogos la fel, iar motorul nu a mai fost zgomotos si torsul a fost mai rotund ca niciodata, in mers masina s-a comportat frumos, fara probleme, mergea chiar usor, dupa ca am dezactivat generatorul mi-am dat seama ca masina este o piesa de muzeu, o epava. consumul nu l-am facu. o sa-l fac sambata sau duminica. ideea era ca omoara bateria, iar eu intrebam daca stie cineva vre-o jmecherie sa nu mai omoare bateria, intrebam daca m-ar ajuta un regenerator de baterie, astia care-l vand zic ca ajuta la durata vieti a bateriei inmagazineaza mai mult si in caz ca ai consumatori mai mari ii alimenteaza fara probleme, dar nu stiu daca este asa si inrtebam si eu, o alta varianta ce mi-a trecut prin cap, era o alta punte de diode suplimentara, cu ventilator de racire, montata innaintea generatorului. ceream o parere... daca ma poate ajuta cineva ar fi bine! acum intelegi despre ce era vorba? sper ca ti-a trecut supararea.-

Re: ...HHO...tare chestie

04 Mar 2011, 07:05

WTF ?!?

Re: ...HHO...tare chestie

04 Mar 2011, 08:42

mytziamy,870596 scrie: ideea era ca omoara bateria, iar eu intrebam daca stie cineva vre-o jmecherie sa nu mai omoare bateria, intrebam daca m-ar ajuta un regenerator de baterie,.... era o alta punte de diode suplimentara, cu ventilator de racire, montata innaintea generatorului

"regenerator" marketing, nu ajuta la marirea capacitatii bateriei. (sau poate fac ei magie alba/neagra) :-/ .
Puntea de diode la fel nu ajuta la nimic, (poate o punte cu diode mai puternice direct pe alternator, dar oricum alternatorul nu produce mai mult de cat a fost proiectat). Masoara consumul de curent al generatorului, sa vezi daca depasesti puterea alternatorului sau ai probleme de incarcare (generatorul consuma peste 60A?)

Re: ...HHO...tare chestie

04 Mar 2011, 23:05

mersi werty8. nu stiu daca consuma 60A, nu am pus decat 2 placi inox, intr-un borcan de 500ml. vrem sa facam un test la drum, sa vedem ce se intampla. reduce consumul sau nu. problema consumului ma gandesc, ca vine de la prea multi consumatori. alternator incarca cu 13-14 asa arata la aparatul de masurat, cand l-am pus pe masina, am dat drumul la tot ce se putea: faruri stergatoare incalzire, etc. am facut astfel, penrtu ca la drum am nevoie de ele. pe viitor vrem sa-l imbunatatim, sa-l proectam cu tevi de inox. dar tot ramane problema consumului ridicat
generator hho2.pdf
(11.7 KiB) Descărcat de 410 ori

Re: ...HHO...tare chestie

05 Mar 2011, 10:42

http://forum.softpedia.com/index.php?s=94f0e6a0b80931f7c416587bb90a7bca&showtopic=367655
Aici este dezbatut subiectul asta intr-o modalitate mai constuctiva si acolo poti cere sfaturi de la cei care au pus in practica ideile nu doar teorii.

Re: ...HHO...tare chestie

05 Mar 2011, 17:51

nu ai intelas am pus chestia aia pe masina adevarat ca nu cu tevi darasa vreau s-o fac

Re: ...HHO...tare chestie

05 Mar 2011, 19:35

Am inteles... dar ma gandeam ca niste persoane care au facut chestia asta si practic pot sa dea sfaturi mai bune decat cei de aici de pe forum care dau cu presupusul, (inclusiv eu :-?? ), pentru probleme ce tin de tehnica generala a masinii, cu cea mai mare placere pot oferii pareri.

Re: ...HHO...tare chestie

05 Mar 2011, 19:39

ok mersi mult

Re: ...HHO...tare chestie

06 Mar 2011, 09:45

dar eu tot nu inteleg ce sa fac cu consumul de curent! nu stie nimeni

Re: ...HHO...tare chestie

06 Mar 2011, 10:27

Eu ti-as propune sa-ti iei un generator pe motorina, pe care il instalezi pe o remorca...
Si asa vei reusi sa scazi consumul masinii, ba poate chiar o poti face electrica! =))

Re: ...HHO...tare chestie

06 Mar 2011, 15:06

lol

Re: ...HHO...tare chestie

06 Mar 2011, 15:16

=D> ... buna asta.

daca folosesti electrolit gen soda caustica, sare sau alte substante, atunci trebuie sa faci o concentratie mai mica si astfel scade consumul de curent dar si gazul produs.

Re: ...HHO...tare chestie

06 Mar 2011, 16:23

am aflat cum se poate reguce consumul pentru un consumator exagerat de mare. ma invatat un elecronist, sa pun o puntede diode, dar cu un ventilator de racire, sunt special pentru consumatori puternici auto, dar nu se gasesc la piese auto, ci la magazine speciale de electronica, mai trebuie si un releu, un condensator si un reglor de tensiune, care cica se pune sub pedala de acceleratie, nu ma intrebati cum, pentruca nu stiu, dar trebuie sa refac generatorul de hidrogen pentru un randament mai bun, apoi o sa ma duc sa-l masoare si-mi da eczact ce trebuie...succes si voua. daca va bagati

Re: ...HHO...tare chestie

10 Mar 2011, 22:00

vad ca nu e prea activ topicul asta.
pe mine ma bate gandul sa punc kit-ul asta http://hidrogen-auto.ro/product.php?id_product=10 pe masina din semnatura impreuna cu http://hidrogen-auto.ro/product.php?id_product=14.

ceva sfaturi?

oricum nu le iau de la ei pt ca sunt reselleri. le iau direct din portugalia pe la 70%

Re: ...HHO...tare chestie

12 Mar 2011, 08:31

La acel generator va trebui sa schimbi apa in cateva ore pentru k se va murdari rau si iti va coroda electrozii, care oricum se corodeaza.
Dispozitivul electronic este un generator de inalta frecventa, daca vrei iti fac o schema.

Re: ...HHO...tare chestie

13 Mar 2011, 10:14

Ei zic ca la 1000 km trebuie schimbata apa. Si se foloseste apa distilata. Deci sa inteleg ca nu am sanse cu varianta asta?

Re: ...HHO...tare chestie

13 Mar 2011, 12:00

de regula se pune o lingurita de bicarbonat de sodiu la 1,5 l apa distilata, pentru un consum rezonabil de amperaj. dar pentru un randament mai mare poti pune o lingurita la 1l, borcanul poatefi mai mic, insa amestecul cam asa se face, cat despre oxidarea electrozilor, problema se rezolva daca faci electrozii din inox, inoxul nu oxideaza, cat despre apa este normal sa apara culoarea maronie sau o oarecare rugina, apa in general contine fier, iar prin electroliza, apare fenomenul separari componentelor din apa, asa iasa hho, dar si acea rugina, pe care noi o numim oxidare, apa se schimba intradevar la un borcan de 500 ml, la circa 1000-1500 kl, problema nu este ca nu da randament, dar consuma foarte mult amperaj ea se rezolva cu un electronist bun.(o punte de diode care din 6 volti sa scoata energia necesara generatorului tau care se monteaza innaintea lui, un releu care trebuie pus pentru o distribuire mai buna a energiei electrige generata de diode, un condensator<pentru siguranta?>si un regulator de tensiune montat sub pedala de acceleratie, pentru un amestec corect intre hho si combustibilul folosit pentru punera in miscare al autovehiculului tau.//// sau mai simplu ori faci dintrun dinam , ori procurezi o eoliana de rulota, de dimensiuni mai mici, cu elice in genul acelora de se pun pe cosurile caselor ca sa nu bage fumul in casa din cauza vintului dar de dimensiuni mult mai mici, pe care le poti monta ori pe la motor pe unde intra vantul ce raceste motorul ori cum am vazut la un wv transporter deasupra masini in spatele acesteea... asta ar genera energie separata pt generatorul de hho ne avand treaba cu alternatorul masini )... succes

Re: ...HHO...tare chestie

13 Mar 2011, 18:23

Observ ca ai niste lacune foarte serioase in intelegerea unor fenomene fizice de baza.
O punte de diode nu poate scoate mai multa energie decat intra.
Ba din contra, scoate mai putina energie decat consuma, restul se disipa pe ea sub forma de caldura.

Re: ...HHO...tare chestie

13 Mar 2011, 19:23

@mytziamy, tu nu numai traznai vorbesti si induci lumea in eroare.

Re: ...HHO...tare chestie

13 Mar 2011, 23:18

bricy, mananca asfaltul, nu te contrazic da o sa vezi ce se intampla cu alternatorul mai tarziu si chiar cu bateria cauta in ce am spus la paginile anterioare treaba cu diodele incerc si eu sa vad ce zic, asta ma invatat un electronist daca citesti mai sus, o sa obsevi ca am spus, urmeaza sa incerc...
am spus chiar ca am incercat cu ulei de gatit, deja folosit, procurat de la restaorante... si rupe pamantul in doua si toarce mai bine si nici nu mai miroase a gogos... nu te contreazic, repet, duar curentul e problema mea... si cred ca si a celorlalti, in conditiile in care am pus partea electrica la punct...

Re: ...HHO...tare chestie

13 Mar 2011, 23:54

Partea buna este ca ai doua alternative; din pacate ambele proaste...
1) Electronistul se pricepe, caz in care a facut misto de tine... :D
2) Electronistul nu se pricepe si bate campii la randul lui.

Re: ...HHO...tare chestie

14 Mar 2011, 01:06

bricy, treaba cu hho ajuta mult masini, dar daca sti vreo modalitate icercata de tine referitoare la consumul de curent, spunemi nu ma supar de ajutor, ba cxhiar te rog sa ma sfatuiesti, fazacu eoliana am vazuto pe un wv transporter pusa deasupra in spatele masini, dar nu mai stiu adresa sa ti-o dau, eu ma gandeam si la un dinam cu niste elice puse pe el cu un rulment fin intre motor si radiator sa bata vantul in el , da eu stiu ce putere o avea, mie imi rupe pamantul cum spui tu dar dupa un timp vad in varuri ca le slabesc puterea, pe timp de noapte bineinteles. poatesi din cauza vecimi masini e mondeo 1.8 motorna breck din '94 are 65kw 88cp, poate sti tu vreo schema in vederea consumului de energie... teoretic ar trebui sa fie cum am mentionat mai sus.. practic?...
Subiect închis