Subiecte si Liste care nu mai sunt in actualitate
25 Iun 2006, 21:55
Caldura mareee !! Am o problema la un Focus tddi 90 CP 2003 la aer-ul conditionat .
- Daca afara este o temperatura de peste 25 - 30 grade compresorul pentru aer nu porneste si ventilatorul baga aer cald (zapuseala mare )
- La temperaturi normale pentru climatul nostru aerul conditionat functioneaza numai 3-4 minute dupa care se opreste compresorul (il pot porni din nou dupa 20 min ).
- Am fost la un service din zona Vitan si dupa cateva verificari mi-au zis sa ma duc la un sevice dotat cu aparatura electronica de diagnoza deoarece e posibil sa fie vre-un senzor cu probleme.
dupa care ...
- Am fost la BDT au verificat freonul si era ok , au testat la o anumita presiune instalatia de aer si a fost ok , au incercat sa cupleze un senzor de la compresor la un dispozitiv electronic dar nu au reusit deoarece eveau un alt tip de mufa,...
dupa vre-o 3 ore sau lasat batuti si au facut o noua reprogramare . Binenteles ca mi-am pierdut increderea si am renuntat
Help va rog recomandati-mi un service bun care sa ma rezolve cu instalatia de aer conditionat !!
25 Iun 2006, 22:32
Daca esti din Buc try Ausburgh putin scumpi dar sper sa te ajute
Cu Stima
26 Iun 2006, 05:26
no way, fara augsburg, am fost eu si sunt praf baietii, la romcar e mai bine zic eu chiar dak si putin mai scump
26 Iun 2006, 18:13
eu am luat masina second hand si nu a mers a/c niciodata. toata lumea mi-a spus ca e f. f. posibil sa nu am freon. cum sa procedez... verific instalatia inainte sau fac direct plinu de freon? unde sa fac astea la preturi ok ca eu am dat doar vreo 2-3 telefoane in sensul asta si culmea, cel mai bun pret mi l-a dat ROMCAR - 1 mil. manopera plus MAXIM 500 de mii daca trebuie incarcata complet instalatia (freonul deci). in rest, bdt vrea 2,5 milioane lol si asa mai departe...
cum sa fac? presupun ca intr-un plin de freon nu e inclusa o verificare... sau este?
26 Iun 2006, 19:02
si eu am o problema asemanatoare... am luat masina SH si nu a mers niciodata aerul conditionat... insa stiu ca este o conducta de la aer sparta...
vreau sa o inlocuiesc in curand si sa schimb freonul... si tin pumii stransi sa functioneze... ca altfel.... e nasol
15 Aug 2006, 13:36
Buna ziua,
Sunt noua pe acest forum si tot noua posesoare de un ford escort '98. Am o rugaminte, cine stie sa ma ajute. Aerul conditionat nu merge decat de la treapta 3. Oare ce sa fie si unde sa ma uit?
15 Aug 2006, 16:12
Un posibil defect ar putea fi de la comutator, adica sa fie intrerupt in treptele 1 si 2. Ventilatia merge in primele 2 trepte?
Verifica asta si abia dupa aia poti trece la alte verificari mai serioase. Un electrician priceput isi va da seama imediat de unde-i buba.
Bafta.
17 Aug 2006, 16:38
Da, asa e. Nu merge in treptele 1 si 2 nici pe ventilator. Dar nici in stanga , nici in dreapta. Oare sa fie comutatorul? Se schimba greu? Multumesc
18 Aug 2006, 06:58
Mie in zilele foarte calduroase si cand masina statea mult in soare, nu pleca AC. Asa ca mi-am luat inima-n dinti si am fost la dealer-ul ford la service si le-am dat masina, le-am spus cum se manifesta......a stat in service aproape 1 zi.. ca nu gaseau ce are. pe deviz scrie ca mi-a reumplut instalatia cu freon (care de fapt e R134a) si costul umplerii 135 lei fara tva... deci putin peste 150 lei (cu aproximatie).
Mie nu mi s-a parut scump, in conditiile in care pe forum au mai aparut preturi in jur de milion pentru reincarcare. Asta la firme care nu se ocupa de masini ... :icon_biggrin:
Acum merge... sa vedem daca mai apar simtomele :icon_eek: ..... sa vad daca nu am dat banii degeaba. .. :icon_mrgreen:
Bafta
18 Aug 2006, 07:53
Ok, tie nu-ti pornea AC. Dar mie nu-mi porneste nici ventilatorul. Pareri?
18 Aug 2006, 08:43
daca comutatorul nu merge nici cu aerul oprit.. .adica doar ventilatie, e din comutator! cand esti pe treapta 1 sau 2, becul de la aer se aprinde?? Ca daca apesi AC cu comutatorul pe 0, nu porneste aerul si nici nu se aprinde. Iar daca comuti in 1, se aprinde automat becul si AC porneste daca inainte ai activa AC (cu comutatorul in pozitia 0).
daca nu e din comutator, respectiv comutatorul da drumul la ventilatie... e naspa!
Apoi, comutatorul poate da comanda, dar ventilatorul nu o ia... ca are 4 trepte de turatie, iar primele 2 pot fi defecte (de fapt poate fi bobinajul de la ventilator). Ceea ce nu e foarte greu de rezolvat.. .dar iti ia ceva bani, asta daca nu apelezi la dezmembrari.... o solutie buna!
In celelalte 3 trepte (3 si 4) merge bine aerul?? baga rece??
Bafta
18 Aug 2006, 08:49
Deci nu face nimic , nici pe aer nici pe ventilatie, in treptele 1 si 2.
In treapta 3 merge pe amandoua, adica: daca AC e pornit, se aprinde becul verde, daca e doar pe ventilatie, nu se aprinde.
Nu am si treapta 4, am doar pana la 3. In treapta 3 merge ok, si baga si ceva rece, dar nu sunt sigura daca suficient.
E prima masina cu AC, si nu-mi dau seama. Mercic de ajutor.
18 Aug 2006, 09:25
verga_cip, cei care umplu cu freon instalatiile de AC au aceleasi scule cu cei din reprezentanta, iar o unitate din aia de umplere costa destul de mult. Pe putin 4000 RON
18 Aug 2006, 09:42
eu am fost reticent la cateva lucruri:
1. zicea cineva din Iasi parca.... ca tre sa ma duc cu masca din fata data jos si cu aripa data jos... ca ei nu fac decat sa incarce....
2. la mine scrie ca refrigerantul este un R134 a... intrebarea e daca nu au sau il compina cu alte tipuri de refrigeranti!?!?? cum e?
si apoi... de la 1 milion la 1.5 milioane nu e mult.... singura chestie e daca si-au facut treaba cei de la service sau nu!?!?!?
Acum..intre noi.... nu e prima oara cand aud ca cineva a schimbat freonul la frigider si n-a mers. .ca aia care au schimbat si-au bagat picioarele.....ca la noi la romani.
Si in ultimul rand eu nu stiu si nici nu am gasit pe nimeni care sa stie sa faca lucrul asta in Bacau!
si asta a fost ultima chestie care m-a fac ut sa ma duc la dealer!
Bottom line.. sa merga .. .sa nu-mi para rau ca am dat banii!!
bafta!
18 Aug 2006, 09:45
R134a e la toate masinile. Acuma depinde si de seriozitatea respectivilor. Oricum pe butelie scrie ce freon e in ea. Si cat freon intra maxim si asta poti afla. De exemplu la Mondeo intra cred 820 sau 840 de grame.
De ce sa desfaci masca? Credeam ca numai aripa e de ajuns, si in banii aia ar trebui sa o desfaca ei
18 Aug 2006, 09:50
Nu se desface aripa, doar dubluara aia de plastic din aripa e suficinet....
18 Aug 2006, 09:52
Aia dinspre stut
18 Aug 2006, 20:26
cautati bine pe forum ca este un desen cu ce trebuie demontat.Legat de cantitatea de freon din instalatie uitati-va bine la motor, in dreapta turbinei, ca este o inscriptie cu galben cu toate amanuntele...cantitate, presiune...
18 Aug 2006, 20:53
La focus intra 740 grame. Mi-am umplut acuma 1 luna. Timp de 3 sapt a mers imepcabil acuma iar icnepe sa scape. Am o scurgere la nivel poros si nu o poate detecta cu toate ca a pus marker......greu va fi la mine....as prefera o gaura de 1 cm decat asa
24 Aug 2006, 16:31
Este necesar sa mergi la verificare cu bara fata data jos doar daca vrei sa faci un test de etanseitate ar circuitului - sa vada unde sunt pori - o mare parte din instalatia de AC este mascata de bara.
Pentru verificarea presiunii si reumplere, e suficient sa desfaci plasticul de sub aripa dreapta fata.
Pt. cei care au probleme ca AC-ul merge doar cateva minute sau nu merge de loc cand este foarte cald, s-ar putea sa aveti probleme cu ventilatorul auxiliar pt AC (nu stiu daca exista la toate modelele, dar la Focus TDDI este), aflat in compartimentul motor. Daca acesta nu functioneaza, atunci cand freonul atinge o anumita temperatura (si deci volum), senzorul de presiune inalta taie alimentarea pentru compresor. AC-ul va functiona din nou dupa ce presiunea scade.
E primul lucru care trebuie verificat; daca nu ati avea freon suficient (sau aveti scurgeri), AC-ul nu ar merge deloc, pentru ca exista si un senzor de presiune joasa care taie alimentarea compresorului de AC.
Pentru Amitza: nu stiu cum e la Escort, dar la Focus si Mondeo, circuitul de comanda al ventilatorului pentru pozitia maxima este diferit de cel pentru pozitiile inferioare - daca ventilatorul functioneaza pe pozitia maxima, inseamna ca o rezistenta termica folosita in comanda pozitiilor inferioare s-a prajit

- poate fi schimbata de un electrician talentat, sau poti cauta tot circuitul (e o placuta) la dezmembrari.
Bafta!
25 Aug 2006, 12:04
la mine de cate ori, in plina iarna m-am trezit cu o cantitate destul de mare de vapori, un fel de fum albicios in masina, asta in conditiile in care AC merge destul de bine! Aveti idee de la ce este sau care ar fi cauza??
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.