Subiecte si Liste care nu mai sunt in actualitate
09 Dec 2006, 20:32
salutare!
in maxim 2 luni vreau sa achizitionez un ford focus, 4 usi, motor 1,8 TDCI, echipare stock Trend Champions League asa ca m-am apucat de cercetat piata... am corespondat cu majoritatea dealerilor din romania si exact cum era de asteptat>: suntem stat in stat< cum mm diferenta de pret intre dealerul din satul meu natal si restu' tarii variaza intre 600-200 euro? :icon_cry: :icon_exclaim: ! precizez: fara nici o alta modificare de configuratie! astea aici teleporteaza masinile cand le aduc?
am mai intrebat pe unu' pe altu' si a rezultat ca "aia ieftini" ar avea mai demult masinile pe stoc si ar vrea sa scape de ele!? care ar fi explicatia?
scuze, stiu ca am mai scris asta pe aici, dar pur si simplu stau cu ofertele in fata si nu stiu ce sa mai cred!
drum intins!
10 Dec 2006, 02:14
Poate sa fie si varianta care ai spus-o tu (au comandat masina de ceva vreme si acum o au pe stoc), dar te pot lucra si la alta parte: intreaba-i care este cursul de schimb. Cand mi-am luat masina cei din Pitesti lucrau la cursul BNR, iar dealer-ul din Ploiesti lucra la cursul nu-stiu-carei banci (ceva dintrei litere cu O la inceput... parca). In concluzie: diferenta de vreo 8mil la pretul final. In euro inseamna mai mult de 200.
Unii dealeri includ in pretul masinii toate taxele, altii "omit" taxa de inamtriculare, de transport si tampenii de genul asta.
10 Dec 2006, 13:13
Dar n-au nicio obligatie sa aiba aceleasi preturi. Un coleg si-a luat un Logan prin programul rabla in Constanta (nu mai stiu dealerul) si i-au aplicat 2 comisioane de a dat 3/4 din prima aia de 3000 RON pe comisioanele astea. Cel putin comisionul pentru faptul ca cumpara prin programul de casare (se aplica numai daca cumparai prin program) mi s-a parut ca era clar ilegal si o bataie de joc pentru ca in Bucuresti cel putin nu exista. Al doilea era un comision de dealer Dacia, care se percepea la vanzare indiferent de modul de plata si care s-ar asemana cu ceea ce zici tu.
10 Dec 2006, 19:12
hmmm se prea poate sa fie taxa de inmatriculare :icon_idea: de transport nu cred ca ar trebui sa-l platesc eu...
i-am intrebat de curs si au zis ca lucreaza cu unicredit!
am uitat sa va precizez ca plata se va face cash.
si inca ceva nou: trend champions league de 1,8 tdci va avea de acum inainte discuri pe spate :icon_biggrin:
10 Dec 2006, 22:27
Sfat: Daca platsti cash, vezi ca poti sa mai negociezi la masina. Eu le-am aratat un model de contract care il aveam dat de cei din Pitesti si in care scria ca plasa se face la cursul de schimb BNR si pe baza asta i-am facut pe cei de la Ploiesti sa imi mai dea ceva de diferenta de curs.
11 Dec 2006, 01:47
TCL-ul meu are tot discuri si este din 31 ianuarie 2006 iesit pe poarta fabricii...
Nu cred ca echiparea cu discuri depinde de motorizare.
11 Dec 2006, 23:37
la plata cash eu zic sa ceri din start 5% reducere sau optionale de circa 7-8%
si vezi ca poti cumpara masina de la un alt dealer(din alt oras), apoi sa-ti faci reviziile si problemele la dealerul local, nu te poate refuza.
12 Dec 2006, 09:51
Mihai, nu e obligatoriu sa aiba toti acelasi pret, fiecare dealer are discounturi diferite, de la producator, in functie de cantitatea de unitati vandute. De aceea fac si ei discounturi mai mari sau mai mici clientilor, in functie de politica de vanzari pe car au adoptat-o.
Nu asta e problema la dealerii din romania, tzepele maxime le dau la termenele de livrare, la programul de revizii. Te aburesc si-ti vorbesc frumos pana semnezi contractul, dupa care ii doare-n shpitz de tine. Ia sa ceri un model de contract inainte, sa vezi ce stramba din nas. Dar sa le soliciti modificarea vreunei clauze, atunci sa vezi respect pe ei fata de client!
Si asta e valabil la cea mai mare majoritate a dealerilor, nu numai la cei de la ford. Crede-ma, am umblat pe la majoritatea!
Daca nu te grabesti, studiaza foarte bine piata mai intai, ca sunt prea multi tepari de care tre' sa te feresti, chiar si atunci cand cumperi o masina noua. Sau MAI ALES cand cumperi o masina noua !
12 Dec 2006, 10:45
Aici te contrazic putin, pentru ca am tot "sapat" si eu. Oferta pentru Trend CL 2006 a fost facuta de Ford (Romcar?), nici un dealer nu mi-a putut da un discount "oficial" in bani, iar preturile au fost IDENTICE la 3 dealeri din Bucuresti.
Eu zic ca si TCL 2007 ar trebui sa fie in aceeasi idee; verifica si preturile de pe site.
Din cate banuiesc, pretul de vanzare ar trebui sa fie maxim pretul de pe site (acolo nu apar discounturile); normal ca preturile interne sunt diferite de la dealer la dealer, in functie de vanzari, dar asta se practica la multe companii de acest gen. Interesul este sa stimuleze vanzarile, nu?
14 Dec 2006, 10:56
$1 scrie:$2ici te contrazic putin, pentru ca am tot "sapat" si eu. Oferta pentru Trend CL 2006 a fost facuta de Ford (Romcar?), nici un dealer nu mi-a putut da un discount "oficial" in bani, iar preturile au fost IDENTICE la 3 dealeri din Bucuresti.
Eu zic ca si TCL 2007 ar trebui sa fie in aceeasi idee; verifica si preturile de pe site.
Din cate banuiesc, pretul de vanzare ar trebui sa fie maxim pretul de pe site (acolo nu apar discounturile); normal ca preturile interne sunt diferite de la dealer la dealer, in functie de vanzari, dar asta se practica la multe companii de acest gen. Interesul este sa stimuleze vanzarile, nu?
in realitate pretzul de pe ford.ro este mai mic> 14,981 EUR CIP, la dealeri in medie este 15.400 CIP
pe sait mai zice>Per contract se percepe un comision de 1.95% din CIP.
chiar si cu acest comision tot nu se ajunge la 15.400 CIP
tu ce pretzuri ai gasit?
17 Dec 2006, 02:58
Ti-am dat mesaj si pe PM dar nu stiu daca a ajuns la tine.Ai grija cu aia din Craiova ca mint de ingheata apele.Fa un drum la ROMCAR in Buc.si daca tot dai banu jos negociaza cu ei la sange.Cred ca sunt putin mai seriosi.Bafta!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.