14 Iul 2012, 20:28
$1 scrie:$2e ne mai place sa ne laudam in loc sa vedem ce varza am ajuns.
14 Iul 2012, 20:49
14 Iul 2012, 20:52
14 Iul 2012, 21:04
14 Iul 2012, 21:34
$1 scrie:$2aca acel "singur" isi face singur legi de protectie , atunci haita este indreptatita sa-l sfartece.
$1 scrie:$2i se rupe de Bruxell si tampitii care ne conduc ar trebui sa stie asta De ce ?
$1 scrie:$2orbesti fara a avea habar de potentialul industrial din acea vreme.
$1 scrie:$2ecinatate imediata cu Rusia.
$1 scrie:$2ehnofrig a fost ras si construit Dedeman.Stii cu cat a fost vandut pe vremea lui "bombonel" ca prim ministru prin ordin de sus? Cu 7 mrd lei care la acea data insemna in Cluj doua case frumoase cu etaj.Intr-o singura hala erau zeci de CNC-uri ( masini de prelucrare cu comanda numerica) performante , care valorau fiecare 1mrd de lei . S-a facut doar jaf.
$1 scrie:$2ltii nu si-au dus fabricile la Remat.Eventual le-au dus in China , dar nu au daramat ce le aducea bani.
$1 scrie:$2u subjuga financiar si administrativ privatul pentru ca ei sunt constienti ca privatul este sustinatorul economiei.
$1 scrie:$2ub asta nivelul de coruptie a ajuns la un nivel inimaginabil, nu pot scoate de aiurea o adevereinta fara spaga, la orice medic merg platesc atat serviciul cat si tratamentul si multe altele.
14 Iul 2012, 22:31
Cum ai ajuns la concluzia ca am sau nu habar? Ce imi plac mie oamenii astia care sar direct la concluzii...$1 scrie:$2orbesti fara a avea habar de potentialul industrial din acea vreme.
Am habar destul de mult despre subiectul asta, am fost implicat in retehnologizarea unei sectii de pe platforma Tractorul Brasov. Utilaje preluate la privatizare, laudate si supraevaluate, insa valorificate doar la Remat, pentru ca aveau costuri de intretinere mult mai mari decat un utilaj similar adus din Germania, second hand.$1 scrie:$2 drept ca unele erau energofage , dar necesitau eficientizare capitalista si retehnologizare ecologica
Bombonel a facut multe tampenii, d-aia e pacat ca a fost bagat la parnaie pe nimicuri, cand putea lua 100+ ani de inchisoare pe chestiuni serioase.$1 scrie:$2Stii cu cat a fost vandut pe vremea lui "bombonel" ca prim ministru prin ordin de sus? Cu 7 mrd lei care la acea data insemna in Cluj doua case frumoase cu etaj.Intr-o singura hala erau zeci de CNC-uri ( masini de prelucrare cu comanda numerica) performante , care valorau fiecare 1mrd de lei .
14 Iul 2012, 23:44
$1 scrie:$2and au dat nas in nas cu concurenta care dpdv tehnologic era cu cel putin 20 de ani mai avansata, n-au avut nici o sansa.
15 Iul 2012, 00:20
15 Iul 2012, 09:49
15 Iul 2012, 10:00
15 Iul 2012, 15:12
$1 scrie:$2ro a fost o marca de succes 4x4 facuta in ro. un aro 10 a castigat paris dakar prin 85
$1 scrie:$2ro a participat inclusiv la competitii auto de top cum ar fi celebrul raliu Paris-Dakar. In anii 1984-1985 echipaje franceze formate din pilotii: Gérard SARRAZIN si Michel GUéGAN, respectiv Christian AVRIL si Pierre ROUSSEAU luau parte la acesta competitie insa nu reuseau sa termine cursa.
$1 scrie:$2n septembrie 2003, Statul roman in frunte cu primul ministru de atunci Adrian Nastase a vandut intreprinderea ARO, la pret de rulota, numai 180.000USD. In contract erau prevazute investitii de 2 milioane de dolari! dar nici un cent nu a fost investit in fabrica.
Compania americana “Cross Lander“, deţinută de John Perez, a profitat rapid de ocazie si a vandut tot ce se putea vinde din fabrica argeseana pentru un profit usor realizat peste noapte. Adrian Nastase stia ca firma americana nu are capacitatea financiara de a sustine si dezvolta ARO insa a insistat sa ingroape visul romanesc de a construi autoturisme de teren.
$1 scrie:$2oia m preluat o tara functionala si autonoma si am vandut-o.
15 Iul 2012, 15:50
15 Iul 2012, 18:55
$1 scrie:$2i chiar daca ar fi castigat,
$1 scrie:$2i chiar daca ar fi castigat, nu poti sa pretinzi ca ARO era o masina competitiva pe piata comerciala doar pentru ca a castigat nush' ce raliu (la care probabil ca a participat o masina care nu mai avea decat farurile masinii stock). Asta e ca si cu copiii olimpici care sunt reprezentativi pentru inteligenta romanilor si beneficiile sistemului romanesc de invatamant. Vezi sa nu...
$1 scrie:$2u era nici functionala si nici autonoma iar nivelul de trai era la pamant, mult inferior celui de astazi.
$1 scrie:$2au era la fel de "functionala" ca si autoturismul ARO la care nici usile si nici geamurile nu se inchideau cum trebuie si suiera vantul prin ea, iarna caldura ioc, dezaburire parbriz ioc, rugina la greu, samd.
$1 scrie:$2u fost multe fabrici sau platforme industriale care dupa 90 nu puteau face fata concurentei occidentale,dar au fost si foarte multe fabrici care aveau un foarte mare potential pe piata internationala.
15 Iul 2012, 20:10
$1 scrie:$2 castigat stai linistit, ca nu mai stiam exact detaliile nu cred ca era o problema..dar a castigat. wiki nu e infailibila, mai cauta si in alte surse.
$1 scrie:$2ro tried to develop their own 2.7L engine to power their new model. The new unit suffered plenty of reliability problems and was later replaced by a TDX 28 turbo diesel engine (Romanian first such engine). Being a state-owned company, Aro invested heavily on their new engine programme, but the TDX 28 would continue to show reliability problems.
$1 scrie:$2oi vorbim de ce am avut functional in tara si nu mai este, de ceea ce reuseam sa producem si nu mai facem...Am avut potential in tara, Am avut fabrici functionale si oameni cu pregatire in respectivele fabrici.
$1 scrie:$2e-au distrus / vandut ca sa nu prezinte o posibila concurenta mai incolo, sa devenim din producatori simpli consumatori.
15 Iul 2012, 21:14
$1 scrie:$2 mai fost si locul 1 in Raliul Faraonilor pe langa piramide, prin anii 80... dar nu mai stiu exact anul...
Reply With Quote
5th February 2009, 00:30
#10
Kess
Data Inscriere:
May 2007
Locatie:
Bucuresti - Gura Humorului
Mesaje:
296
Re: ARO in raliuri
mai exact
1984 RALLYE DES PHARAONS / Raliul Faraonilor
Locul I ARO - Chrysler pilotat de Avril/Troublé (France)
pilotii, Christian AVRIL si Gérard TROUBLE, au alergat in editiile Dakar 1984 si 1985 pe modelele ARO 240.
revin cand o sa am mai multe informatii
$1 scrie:$2RO 10 (1980 - 2004) Description & History: Despite winning a Paris-Dakar race in the '80s, the Aro 10 model proved to be a complete failure for the Romanian manufacturer (at least in its earlier years).
15 Iul 2012, 21:33
$1 scrie:$2ro a fost o marca de succes 4x4 facuta in ro. un aro 10 a castigat paris dakar prin 85 si era in top 10 la masini de teren
$1 scrie:$2Dakar 1985.
Au fost inscrise 2 ARO 24 Proto
nr. 217 Gérard SARRAZIN / Gérard TROUBLE - abandon
nr. 218 Christian AVRIL / Pierre ROUSSEAU - abandon
Dakar 1984
2 ARO 240
nr. 232 Gérard SARRAZIN / Michel GUéGAN - abandon
nr. 233 Christian AVRIL / Pierre ROUSSEAU - abandon
15 Iul 2012, 21:40
15 Iul 2012, 21:54

15 Iul 2012, 23:05
- puteam acum sa ne certam unii cu altii ca aia au furat, da' dar si ailalti au furat si tot asa in balciul nostru mioritic si nimeni din afara nu s-ar fi bagat. Probabil am fi ajuns la concluzia ca USL=PDL=PLM si dai dracu' pe toti.16 Iul 2012, 16:19
16 Iul 2012, 19:02
16 Iul 2012, 19:14
$1 scrie:$2u e nimeni, in afara de mine, impartial.
16 Iul 2012, 19:17
$1 scrie:$2$1 scrie:$2u e nimeni, in afara de mine, impartial.
![]()
Spune-mi ce-ai fumat, vreau si eu...
16 Iul 2012, 19:36
$1 scrie:$2aca mi te adresezi asa , pot sa-ti raspund ca un bou...
Asta e raspunsul unui bou ! (se da ban daca fac timpit un om care scrie pe acest forum ?
...sa inteleg ca styx1 isi raspunde singur,sau cum...
16 Iul 2012, 20:00
16 Iul 2012, 20:18
16 Iul 2012, 22:09
17 Iul 2012, 00:35
17 Iul 2012, 08:17
$1 scrie:$2 mica paranteza on-topic. Echipa olimpica de matematica a Romaniei a ocupat locul 10 pe natiuni, la Olimpiada Internationala de Matematica din acest an. Ceea ce este notabil, a fost cea mai bine clasata echipa din Europa. BRAVO!
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 26353.html
17 Iul 2012, 09:17