Subiecte si Liste care nu mai sunt in actualitate
Subiect închis

03 Ian 2007, 13:07

Da dar ca sa prindem desfasurarea de forte majora sambata ar insemna ca noi (si nu numai cei din Bucuresti) sa plecam de sambata dimineata cu noaptea in cap sau de vineri seara dupa serviciu. Cred ca e mult mai bine sa o lasam pe duminica. Sambata sa facem si noi drumul fara sa ne alerge nimeni cu biciul de la spate, sa facem o intalnire undeva sa vedem care cum cati si de unde suntem, mergem sa ne cazam si duminica ne strangem pe aeroport ca oamenii.

03 Ian 2007, 13:31

de aceea vad foarte necesar un poll pe tema asta

03 Ian 2007, 16:33

Va rog nu organizati intalnirea in apropierea sesiunii care urmeaza :icon_mrgreen: S-ar putea ca unii sa nu poata veni din acest motiv.

03 Ian 2007, 17:41

Opa...chiar, nu stiu cand e sesiune...desi....1 mai..ar trebui ca sesiunea sa fie la sfarsitul lui mai, inceputul lui iunie, deci nu cred ca e o problema data.

03 Ian 2007, 17:59

Scuze eu credeam ca se va organiza in viitorul foarte apropiat. In mai e numai bine. :icon_biggrin:

04 Ian 2007, 14:49

Fratilor ar trebui sa facem si ceva reclama la radio sau ceva de genu pentru a atrage sponsori.Daca tot facem o intalnire nationala credca asta ar da bine.Daca poate careva din Bucuresti sa vorbeasca cu cineva de la Romcar sa ne deie acordul de folosire in campania a firmei Ford si poate chiar sa sprijine ideea cu ceva reclama.Ca doara pana la urma lor le facem reclama.
Haideti sa ne organizam si sa dam drumu la prospectari si din astea ca timpul se scurge repede.

05 Ian 2007, 01:47

Ovi, ca sa faci un eveniment la care sa atragi sponsori, trebuie sa ai un pretext de comunicare pe gustul grupului tinta a sponsorilor respectivi.
Cum la un astfel de eveniment nu cred ca va mai fi altcineva in afara de noi, lista posibililor sponsori este destul de redusa. Cred ca singurele semi-sponsorizari ar putea veni de la Ford sau diversi dealeri in ideea de a fi draguti cu noi. Nu prea au de castigat nimic in afara de cateva multumiri pe forum sau un fel de simpatie din partea noastra.

La aeroport nu va veni nici dracu' in afara de prietenele/sotiile noastre si eventual cativa amici.
Si chiar daca prin absurd, ar veni 1000 de oameni, ce ar vedea? 20-30 de masini pe o placa de beton? Dintre care probabil 99% stock.
Facem un program, concursuri ceva? Sau ne intalnim, asezam masinile frumos in linie/cerc/hexagon/poligon, ne cunoastem, schimbam pareri, bem sucul/berea din portbagaj si mergem acasa?
Sau cine se baga sa faca demonstratii de schumachereala pe betonul ala? Cine face traseul, cine se ocupa de securitate. etc etc.

Ma gandesc ca daca te-ai gandit la aeroport ca si locatie, ai facut asta cu un scop. Te-ai gandit la ceva anume cand ai propus un spatiu asa de generos?
Inainte de toate sariti cu propuneri de de anume ati vrea sa faceti la un astfel de eveniment intr-un astfel de spatiu.
Ne rezumam la o intalnire normala 9pt care nu avem nevoie de aeroport) sau exploatam locul si ne facem de cap in mod organizat.
Diverse idei:
- putem lua un radar si testa cat "prinde" masina.
- putem face un circuit de indemanare si sa ne dam sau la timp sau in sistem urmarire plecand din capete diametral opuse ale circuitului
- personal nu ma intereseaza liniutele, dar pot fi si alea o varianta daca va plac
- putem aduce un instructor de pilotaj auto sa ne invete macar cum se sta corect la volan si cum se abordeaza diverse viraje.
- etc .....

Daca vrei sa se bage dealerul local, putem face de exemplu o caravana care sa strabata orasul in lung si in lat (nu-i mult de mers :)) ) si unde cap de coloana sa fie modelele vandute de dealer, cu pretul scrie pe ele (eventual anuntare de oferte daca au), urmate de noi, eventual cu niste stickere pe masini pe care sa scrie Invazia/caravana Ford sau altceva.

Se pot face multe, dar e greu sa ajungi la consens si sa obtii bani pt asta.
Eu in cele mai multe weekenduri sunt la TgMs, putem bea o cafea pe tema asta.

Dar pana atunci, hai sa vedem ce vor colegii de la o astfel de intalnire.
Asa ca haideti, pe langa anuntarea participarii, scrieti si ce ati vrea sa faceti (in afara de baile termale de la Singeorgiu de Ms).

05 Ian 2007, 13:17

Eu cred ca principalul motiv pentru care firmele fac sponsorizari il reprezinta deductibilitatea acestor sume sponsorizate din valoarea de plata a impozitului datorat. Reclama este oarecum "gratuita". Este o situatie din care toti au de castigat. Firmele care au venituri mari intr-o luna si deci vor avea impozit mare de platit ar fi mai predispuse la sponsorizari. Astfel se ajunge ca un salon de infrumusetare anonim din Brasov sa sponsorizeze Balul Bobocilor a unui liceu cu 500RON (5 milioane lei vechi pe vremea aia) (vorbesc din experienta acumulata cu organizarea unui astfel de bal acum 4 ani, cand eram in liceu). Totusi, tinta sponsorizarilor cred ca trebui sa fie concreta (de exemplu : un club cu acte in regula). Eu nu ma prea pricep la legislatie.

P.S. Am gasit ceva : Va reamintim ca Legea 571/2003 privind Codul fiscal, capitolul III, Art.31, referitor la Creditul fiscal prevede urmatoarele:
Contribuabilii care efectueaza sponsorizari si/sau acte de mecenat, potrivit prevederilor legii privind sponsorizarea si legii bibliotecilor, scad din impozitul pe profit datorat sumele aferente, daca sunt indeplinite cumulativ urmatoarele conditii:
a) sunt in limita a 3‰ din cifra de afaceri;
b) nu depasesc mai mult de 20% din impozitul pe profit datorat.

05 Ian 2007, 18:17

@Extremero: Propunerea de a ne intalni toti intr-un loc unde putem sa "ne jucam" cu masinile asa cum trebuie exista de mult. Propunerea lui Ovidor suna ca o concretizare. Iti dai seama ca pana atunci vom face si un program...si acesta ar suna exact cum ai spus tu...liniute(desi in conditiile in care ai un intre aeroport la dispozitie nu ar fi aproape deloc atractive), sa facem un traseu de autocross(slalom, poate un sofer profesionist care sa ne ajute sa ne imbunatatim timpii), ideea cu radarul este chiar bestiala..si poate aduce cineva un dispozitiv care testeaza exact acceleratia, puterea motorului, etc(nu stiu cum se numeste...stiu ca functioneaza folosind forta G, dar nu sunt sigur).

Cu sponsorizarea chiar exista sanse, si eu zic ca va veni mai multa lume decat iubitele, nevestele :icon_biggrin: sau neamurile. Nu conteaza ca sunt stock masinile, unii poate chiar spera sa vada o masina clasica(de aceea sper ca vor veni toti cei cu masini mai batranele, pt ca in felul acesta va fi atras un numit gen de oameni), vor exista ST-uri, deci masini chiar puternice, si si masini stock pe care oamenii le vor putea vedea "la treaba"(si pe care poate le vor cumpara, sh sau first hand...lucru care ar putea incanta dealerii). Pentru marca Ford si mai ales pentru distribuitorii acestei marci ar fi o reclama zic eu mai mult decat bine venita.

Deocamdata sunt putini oameni in lista...eu ma gandeam la ceva ca marime minim cat intalnirea din decembrie din Bucuresti(23-25 de masini...ori aici nu am ajuns la aceasta cifra, si din cei anuntati nu toti sunt absolut siguri ca pot sa ajunga..aici ma numar si eu).

05 Ian 2007, 18:48

Eu propun sa punem un sticky la topicul asta, sau sa schimbam titlul in ceva mai atractiv(intalnire nationala sau ceva asemanator). Am senzatia ca lumea nu prea intra aici, persupunand ca este topic destinat ueserilor din Tg Mures.

05 Ian 2007, 20:27

cunosc pe cineva la romcar si o sa vb cu el despre intalnirea asta, dar dupa data de 15 ianuarie, ca e in concediu, sa vad ce zice. poate cine stie...se face ceva si cu importatorul, ca doar e si in interesul lor.

05 Ian 2007, 20:30

Ar fi o idee ca unul din admini sa trimita un mass email in care sa puna linkul acestui topic avand in vedere ca ii priveste pe toti posesorii de ford indiferent de locul in care locuiesc sau de faptul ca masina este stock sau modificata.

@ Maximilian Ca sa poti face liniute pe aeroport ai nevoie de niste aprobari de la primarie, politie si administratia aeroportului. Pana cand asociatia nu va exista sansele sa le obtii sunt undeva aproape de 0. La aparatul la care te referi nu este Dyno-ul?

Pentru sponsori ar putea fi o afacere sa agate niste bannere sau sa lipeasca pe fiecare masina un sticker ;) Aceasta problema trebuie discutata cu importatorii de Ford. @toxicristi are dreptate. Este mult mai simplu sa atragi sponsorizari daca este o asociatie. Daca ar fi si participanti din alte tari ar starni si mai tare interesul potentialilor sponsori. Pe alta parte ar fi o idee sa vedem cat costa inchirierea aeroportului + diverse aprobari si sa platim fiecare o "taxa de intrare" care sa acopere aceste cheltuieli. Cazarea si mesele sa le suporte fiecare din propriu buzunar :(
Cea mai buna idee totusi ramane cand in vedem in ianuarie sa perfectionam planul de bataie si sa se pun la punct si toate acetele asociatiei, pentru ca asa ar fi mai usor.

05 Ian 2007, 21:48

a mai organizat cineva asa ceva pe un aeroport? nu vreau sa fiu el cel pesimist, dar cred ca pentru intreceri sportive trebuie sa existe o persoana/ un grup de persoane care sa se ocupe de protectia atat a spectatorilor cat si a participantilor si care vor fi trase la raspundere in cazul unui incident. probabil ca astfel de persoana trebuie sa fie autorizata in acest domeniu. nu stiu sigur, imi dau si eu cu pararea. ar fi de ajutor cineva care a mai participat sau chiar a orqanizat astfel de evenimente. oricum, timp e destul ca toate detaliile sa fie puse la punct.

05 Ian 2007, 22:02

1. Zvony
2. Maximilian
3. Ovidor
4. adispan
5. andy
6. Raptor
7. MariusCociorva(daca o sa fie timp si bani)
8. doomey (la fel cu marius )
9. pd
10.cuculete
11. bogdanv
12.cif(la fel cu marius, dar in principiu da!)

05 Ian 2007, 22:06

Curse pe aeroport au mai fost organizate de LegalRacing si alte cluburi de racing (Ghost Racing de exemplu). La inscriere semnezi un acord prin care iei la cunostinta anumite drepturi si obligatii. Cat despre singuranta. Spectatorii nu au voie decat la n metrii de start. La start si la finish sunt persoane (voluntariat) care fac cronometrarile ;)
Ultima oară modificat de AlexM. pe 05 Ian 2007, 22:10, modificat 1 dată în total.

05 Ian 2007, 22:08

merci pt lamurire.

05 Ian 2007, 22:15

$1 scrie:$2unosc pe cineva la romcar si o sa vb cu el despre intalnirea asta, dar dupa data de 15 ianuarie, ca e in concediu, sa vad ce zice. poate cine stie...se face ceva si cu importatorul, ca doar e si in interesul lor.


e bun, ajuta; mai stiu si io vreo cativa insa io zic sa nu ducem vorba mai departe inainte de a pune asociatia pe picioare ... din momentul in care asociatia va functiona, o sa avem foarte multi foarte multe de facut

oricum, in unele zile ale intilnirii nationale de oriunde o fi ea, va trebui sa derulam prima Adunare Generala a asociatiei ... asa ca rugamintea mea ar fi ca MACAR la zilele de AG sa participe cit mai multi dintre membrii din momentul respectiv

io promit ca cel mai tirziu miercuri 10 ianuarie o sa merg cu statutul asociatiei la un notar sa se uite pe el sa imi spuna daca e ok in forma in care se prezinta acum ... asta in cazul in care nu reusim sa strigem "grupul de initiativa din Bucuresti" si sa decidem cine si cind il duce

bafta maxima

Adi

05 Ian 2007, 22:19

@toxicristi
Sponsorilzarile sunt de multe feluri.
Pot fi din mila/compasiune/simpatie sau facute pentru interese personale (combinatii), pentru pozitionari de marca (asocieri cu un anumite activitati/stiluri de viata) etc, dar in mod normal (si corect :) ) sunt 2 argumente cu care poti sa atragi sponsori:
- strangi grupul lor tinta la un loc => costurile pe care le suporta se transpun in mesaje comunicate strict targetului lor => deci nu platesc aiurea (asta e valabil mai ales pentru produsele/serviciile nisa)
- sau pachetul de sponsorizare pe care il oferi tu ca organizator ii ofera sponsorului o vizibilitate mai mare decat cea pe care ar fi obtinut-o cumparand publicitate de aceeasi bani.
Evident, lucrurile nu sunt doar albe sau negre, deci siutatiile pot fi mai complexe de atat, sau mult mai simple, fara calcule de eficienta in spate. Si eu am sponsorizat gradinita lui fimiu cu bani si dulcuri astfel incat in pachetul de la serbarea de Craciun sa nu fie doar o portocala si o acadea. Dar asta nu e sponsorizare ci e un ajutor fara pretentii la schimb.

Evident ca se pot obtine niste bani pt un astfel de eveniment dar fara un "sponsor" / sustinator principal in spate, nu se poate face ceva spectaculos care sa adune lume.

@Maximilian
Ca sa faci diverse competitii/demonstratii auto, ai nevoie de personal de organizare/ securitate /arbitraj, plan de securitate aprobat, salvare (teoretic 2 buc), daca ai public, iti trebuie plan de paza aprobat de jandarmerie etc etc. Altfel s-atr putea sa nu te lase nimeni + chiar daca te lasa, ai foarte mari sanse sa il copleseasca adrenalina pe unu' si sa o dea de gard rau.

E un lucru misto, dar trebuie un organizare si reguli stricte.

PS Radadul poti sa-l ieu chiar de la politie. :icon_mrgreen:

05 Ian 2007, 22:31

Pei oricum pana atunci clubul va avea si forma legala...deci se poate organiza. Pe aeroport si daca se facea intalnirea cred ca iti dai seama ca nu am fi stat toti pe loc cu masinile asa degeaba. Eu zic ca se pot organiza si astea...intr-adevar, e cam greu cu mijloacele de siguranta(cel mai simplu ar fi...lumea intr-un capat, masinile sa porneasca inspre capatul celalalt...asta se poate discuta cu autoritatile locale...).

05 Ian 2007, 22:44

Pei tocmai asta este, ca aeroportul este suficient de lat incat sa nu fie probleme sa dai cu masina in garduri...sau asa cred eu, si suficient de mare incat sa nu fie cazul sa dai peste oameni. Acum...vedem ce parere au organizatorii...multi pe aici ne si dam cu parerea(inclusiv eu)...deci nu stiu ce si cum se va face. Sfaturile noastre zic ca sutn bune totusi.

Alex, nu e dyno...e altceva, nu e nevoie sa urci masina pe nici un stand, se foloseste "in" masina...nu stiu exact, poate stie cineva despre ce vorbesc. Am auzit de mai multi oamenic are si-au testat puterea , acceleratia motorului cu asemenea dispozitive.
Ultima oară modificat de Maximilian pe 05 Ian 2007, 22:48, modificat 1 dată în total.

05 Ian 2007, 22:47

in statutul asociatiei sunt 3 comisii - tehnica, economica si sportiva (cu responsabilitati evidente, zic io, sa nu le mai insir aici ...); nu stiu daca va trebui sa nominalizam interimar niste membri in aceste comisii de la bun inceput si la AG sa fie validate comisiile prin vot, sau sa nu numim pe nimeni in aceste comisii cind infiintam asociatia si responsabilitatea organizarii sa revina Consiliului Director interimar ... in fine, d'aia vreau sa ma duc sa vb cu un notar

bafta

Adi

05 Ian 2007, 22:59

Ideea de FORD-FEST e super, eu zic sa ne dam cu presupusul fiecare "cu ce are"....sa facem cumva sa ajunga cati mai multi....

05 Ian 2007, 23:08

@extremero :
da, in momentul in care suma sponsorizata depaseste valoare redusa din impozit , atat organizatorul cat si sponsorul isi fac niste calcule mai serioase. oricum, in cazul unui astfel de eveniment, tinta unui eventual sponsor este destul de clara. nu vorbim de acte de caritate :D

05 Ian 2007, 23:21

Cristi, ai intrebat mai devreme daca:

$1 scrie:$2 mai organizat cineva asa ceva pe un aeroport? nu vreau sa fiu el cel pesimist, dar cred ca pentru intreceri sportive trebuie sa existe (...)


De 4 ani organizez o competitie auto la care nu s-a produs niciodata niciun accident. Desi ne-am dat in parcari, piste de karting, plaja la mare chiar si in parc plin de oameni. E drept, aveam la dispozitie ceva mai multi bani pt organizare, dar secretul sta mai ales in seriozitate, responsabilitate si know-how.

In afara de asta, fac evenimente si promotii de 10 ani, sunt implicat partial intr-o scoala de pilotaj si am "bagat" 7 ani de karting in tinerete.
Cu toate astea nu m-au interesat niciodata liniutele in forma in care sunt organizate la noi, dar asta conteaza mai putin.
La o astfel de intalnire m-as baga si eu cu ce mai mare placere asa de fun, fara orgolii si teribilisme.

Pe langa asta, din cauze unei probleme personale oarecum nefericite, fac naveta in fiecare weekend intre Buc si TgMures si stiu orasul ala.

EDIT:
Weekendul asta am ramas in Buc, ca m-am intors de la MS alaltaieri... weekendul viitor va trebui sa ma duc 100%.
Pe 20 raman in Bucuresti daca va fi intalnirea lunara atunci, daca nu, voi pleca. Pe 27 trebuie sa fiu iarasi 100% acolo.
Asta-i viata..

05 Ian 2007, 23:36

Extremero...nimeni nu e pt terbilisme...insa este o ocazie buna de a ne si distra un pic cu masinile(la atata spatiu ar fi si pacat). Nici pe mine nu ma pasioneaza liniutele in mod special(imi plac pur si simplu ca o comparatie a masinii cu masini echivalente..ca sa vad daca face ce ar trebui sa faca la nivel de demaraj), si eu prefer mai degraba trasee gen slalom...cu toate ca pe asfalt uscat imi e destul de mila de masina, nu vreau sa o omor acolo, vreau sa ma duc sa ma simt bine. Daca ai fost la vreo intalnire de club ai vazut ca nu sunt prea multi teribilisti intre noi...desi unii au chiar masini puternice...,cam toti sustinem si aplicam condusul legal, nu stiu cum de suntem majoritatea asa, dar asa s-a nimerit. Daca totusi ajungem cu masinile intr-un loc unde putem sa facem cu ele ceva mai mult decat sa le expunem, in conditiile in care nu le distrugem nu vad de ce sa nu ne si distram cu ele.

Btw, Extremero...pt karting te invidiez. De mic copil mi-am dorit sa fac acest sport...din pacate aveam deja alte pasiuni, si astea costisitoare...si nu se mai punea problema(nici nu cred ca ar fi avut ai mei banii necesari) sa practic asa ceva. 7 ani, foarte frumos! :icon_biggrin:
Ultima oară modificat de Maximilian pe 05 Ian 2007, 23:41, modificat 1 dată în total.

05 Ian 2007, 23:37

@extremero : :) nice!!!
poate membri ford club beneficiaza de o reducere la scoala de pilotaj :D

06 Ian 2007, 00:00

Pentru mine cel mai bine este intr-o sambata si nu de 1 mai...nu pot sa-mi iau liber toata saptamana aia.
Tg.Mures e ok dar cazarea la Bazna mi se pare mult prea departe...nu m-am uitat pe harta dar stiu ca Bazna este la 15km de Medias nu de Tg.Mures...daca intalnirea se face in Tg.Mures atunci si cazarea ar trebui sa fie tot in Tg.Mures sau nu mai departe de 10km de Tg.Mures.

06 Ian 2007, 00:01

@toxicristi
... sau poate invata niste chestii chiar gratis la o astfel de intalnire. :)

De aia am scris mai sus ca se pot face o gramada de lucruri si sa scrie fiecare cam ce si-ar dori.
Depinde de noi cat de bine ne organizam si cat de serios tratam subiectul asta. Poate fi doar o intalnire cu 2-3 scatrz-uri pe beton si o barfa langa o sticla de suc sau se poate face un eveniment mai mare.

Later EDIT:
@mmmadina
Da, Bazna e un pic cam departe, dar spusese apoi @ovidor de Sangeorgiu de Mures, care e primul sat la iesirea spre Reghin si unde e un hotel cu bai termale. Aeroportul e la vreo 15 km de TgMs pe drumul spre Cluj.
Daca renuntam la bai, e un motel nou foarte aproape de aeroport. Am vazut ca au si ATV-uri alaturi.

@Maximilian
Crede-ma, sunt necesare niste masuri de siguranta, comportamentul unora se schimba complet cand pluteste in aer mirosul de adrenalina si cand e cea mai mica urma de competitie la mijloc :icon_lol:
Din pacate nu am avut ocazia sa va cunosc, in weekend sunt mai tot timpul plecat sau muncesc. Daca intalnirea din ian se va tine pe 20, promit sa ajung.
Un astfel de eveniment ar trebui rumegat mai intai de voi, de "conducerea forumului" de cei care aveti grija de el si il sustineti.
Eu sunt nou aici. Am scris ceva mai mult pe topicul asta pt ca sunt cat de cat in tema si cu domeniul si cu orasul ala.

06 Ian 2007, 01:37

Daca se va face spre sfarsitul lu IUNIE/IULIE sint present, nu pot mai devreme.... Plus ca e mai cald afara si shanse mai mici de ploaie :D

06 Ian 2007, 01:57

Ideea lui daftek sa o facem in iunie/iulie e oarecum buna pentru ca sansele de ploaie sunt mai mici, si daca e putem la un apropo sa udam pista prin mijloace artificiale daca dorim sa ne invartim.

@extremero daca suntem doar noi, fara sponsori si vizitatori pentru a face niste "liniute" si o frana de mana avem nevoie de aprobari, planuri de siguranta si personal in stand-by? Pentru ca e cam aiurea sa stam doar de vorba, dar nici sa mergem acolo ca la concursurile de 400 m.

P.s. cam cati km sunt din bucuresti pana acolo?
Subiect închis