Scadere putere motor Mondeo 2003 2.0L TDCi 130CP
Salut,
De saptamana trecuta mi-a scazut puterea motorului enorm si scoate fum negru la acceleratie dar nu exagerat, este vorba de un Mondeo, an 2003, 2.0l TDCi, 130CP, 330000KM, 6 viteze, fara filtru de particule. Imaginati-va ca in a 6-a treapta nu mai pot circula, in a 6-a treapa, maxim 2000rot/min pe drum drept si de la 2000 cu acceleratia la podea doar scade acul de la turometru.
Masina a functionat perfect chiar am fost foarte multumit de puterea dezvoltata.
Am posibilitatea sa folosesc sdvurile ford.
Va descriu ce am verificat pana acum:
- am curatat contactele la senzori, calculator, tablou de sigurante;
- testat cu IDS - (nu am avut cod de eroare);
- test pedala acceleratie (ok);
- daca ar fi masina unui strain as banuii si sistemul de esapament dar asa toba ramane exclusa..
- am curtat egr-ul (dar nu era cazul a functionat perfect);
- test de paharase pe retur de la injectoare (toate injectoarele au fost perfecte);
- am verificat fisuri pe furtunasele de la vacum (ok);
- am schimbat de pe o alta masina functionala debitmetru aer;
- vizual am verificat turbo-ul (e fara ulei, se invarte ok, paletele nu prezinta deformari sau urme de lovituri)
- cu tester IDS - Data Logger - PCM - in treapta 4-a daca-l tin intre 2500-3000, motorul da rateuri, am avut variatii mari de presiune pe rampa intre 1000-600bari cu acceleratia constanta, din cauza asta am schimbat regulatorul de presiune de pe pompa (ca rezultat nu am avut mare schimbare, lipsa de putere a ramas in schimb nu am rateurile mari trepiedatii mari dar totusi sunt prezente).
Am ramas in pana de idei. Daca ati intalnit asemenea problema sau aveti sfaturi, va rog sa-mi scrieti.
Va multumesc anticipat!
De saptamana trecuta mi-a scazut puterea motorului enorm si scoate fum negru la acceleratie dar nu exagerat, este vorba de un Mondeo, an 2003, 2.0l TDCi, 130CP, 330000KM, 6 viteze, fara filtru de particule. Imaginati-va ca in a 6-a treapta nu mai pot circula, in a 6-a treapa, maxim 2000rot/min pe drum drept si de la 2000 cu acceleratia la podea doar scade acul de la turometru.
Masina a functionat perfect chiar am fost foarte multumit de puterea dezvoltata.
Am posibilitatea sa folosesc sdvurile ford.
Va descriu ce am verificat pana acum:
- am curatat contactele la senzori, calculator, tablou de sigurante;
- testat cu IDS - (nu am avut cod de eroare);
- test pedala acceleratie (ok);
- daca ar fi masina unui strain as banuii si sistemul de esapament dar asa toba ramane exclusa..
- am curtat egr-ul (dar nu era cazul a functionat perfect);
- test de paharase pe retur de la injectoare (toate injectoarele au fost perfecte);
- am verificat fisuri pe furtunasele de la vacum (ok);
- am schimbat de pe o alta masina functionala debitmetru aer;
- vizual am verificat turbo-ul (e fara ulei, se invarte ok, paletele nu prezinta deformari sau urme de lovituri)
- cu tester IDS - Data Logger - PCM - in treapta 4-a daca-l tin intre 2500-3000, motorul da rateuri, am avut variatii mari de presiune pe rampa intre 1000-600bari cu acceleratia constanta, din cauza asta am schimbat regulatorul de presiune de pe pompa (ca rezultat nu am avut mare schimbare, lipsa de putere a ramas in schimb nu am rateurile mari trepiedatii mari dar totusi sunt prezente).
Am ramas in pana de idei. Daca ati intalnit asemenea problema sau aveti sfaturi, va rog sa-mi scrieti.
Va multumesc anticipat!
- Djice
- Incepator
- Mesaje: 8
- Membru din: 12 Mai 2011, 19:54
- Maşina: