Ma uite care-i treaba, intamplarea face ca atunci cand vorbesc, vorbesc si in cunostinta de cauza. Daca stiai asa bine despre ce vorbesti nu ai fi pus o intrebare stupida, de genul aleia de mai sus si ai fi stiut ca singura emisie comunicata de catre producator e aia de codoi (vezi doamne gaz de sera, rea emisie, rea), iar aceasta nu e afectata de DPF/FAP.
Pe langa asta, cand zici ca e vorba despre DPF (nu despre persoana) te referi la ala pe care l-a scos samsarul de pe masina ta? Pai nu persoana (samsarul) l-a scos?
Sincer sfaturi de gramatica o sa mai dau, acolo unde este cazul, daca simt ca am cui sa le dau. In cazul tau s-ar putea sa ma opresc, dar nu pentru ca reactionez atat de bine la amenintari fie ele venite din partea sportivilor lasati la vatra, desi mi-ar placea sa imi dai o definitie mai ampla a ceea ce inseamna pentru tine "o luam personal". Momentan nu pot sa zic decat luati-o (voi, personal).
Riportul e de la mine
Si ca sa trecem la lucruri importante, nu am studiat problema, asa ca intreb aici: in cazul in care se decide catre eliminarea DPF, ce are de spus legea in situatia in care "esti prins". Adica sa zicem ca ies noxele asa cum spun toti pe aici, dar sa zicem ca la inspectia de sub masina, inspectorul se prinde ca a fost demontat DPF-ul. Practic nu ai voie sa umbli la sistemul antipoluare. Recunosc, nu am mai citit noul cod rutier (probabil pentru ca se schimba mai des decat culoarea semaforului), deci poate cei cu permisul mai proaspat au niste raspunsuri in acest sens.