Discuţii despre legislaţia în vigoare, codul rutier, taxe, asigurări RCA sau Casco, etc
18 Iun 2012, 19:33
Buna ziua
De curand am avut si eu un eveniment neplacut.
Doua "tanti" s-au lovit in intersectia de langa blocul meu si una a ricosat in masina mea.
In proces, printre alte daune, roata dreapta spate a fost aproape rupta, masina fiind lovita de bordura, dupa cum se vede si din poza atasata.
A trebuit sa duc masina pe platforma la service.
Cam totul a fost rezolvat mai putin rulmentul de la roata, care nu a fost schimbat.
Explicatia celor de la CASCO (BCR Asig actual Omniasig):
"Mentionam ca reperul „ rulment” pentru care a fost solicitata reconstatarea nu face obiectul evenimentului pentru care a fost deschis acest dosar de dauna, defectul suferit de aceasta se datoreaza uzurii iar conform prevederilor art 8.12 din Conditiile Generale de Asigurare Facultativa, acest tip de avarii nu se despagubesc.
8. EXCLUDERI SPECIALE
8.12. contravaloarea partilor componente ale vehiculului a caror defectiune tehnica (indiferent de cauza)/ defect de fabricatie/ uzura/ slaba intretinere conduce la producerea daunei acoperite prin asigurare;"Stimabilii sustin ca este uzura normala, asta in situatia in care singurul rulment care face ca tractorul este de la roata avariata.
Voi ce parere aveti? Poate sunt eu partinitor fiind vorba de masina mea, insa nu este normal sa se schimbe toate piesele defecte?
Sa nu mai vorbim ca dosarul este cu regres catre RCA-ul vinovatului.
- Fişiere ataşate
-

18 Iun 2012, 19:56
$1 scrie:$2oi ce parere aveti?
Parerea me e ca ai dreptate dar asta nu te ajuta cu nimic, asa pot sa zica ca si roata ti s-a rupt din cauza uzurii

. Eu din articolul invocat de ei inteleg cu totul altceva. Sunt... nesimtiti si mizeaza pe faptul ca nu te duci in instanta pt 400 lei. Oricum merita sa faci o reclamatie la CSA ca nu ai nimic de pierdut.
18 Iun 2012, 20:03
vor sa te fraiereasca
adica ei zic ca rulmentul fiind slab, a cauzat EL INSUSI ruperea/indoirea rotii ?
18 Iun 2012, 20:06
Nu stiu de ce sunt asa chitrosi mai ales ca este cu regres...mai pune-i sa mai faca inca o data constatarea
18 Iun 2012, 20:15
pt ca regres, nu inseamna ca isi iau si banii repede. iar banii stau mai bine in contul lor.

regretabil oricum
18 Iun 2012, 20:24
Da,dar ii recupereaza...oricum bcr asigurari face parte din categoria de neplatitori,alaturi de Euroins,Carpatica,Uniqa...schimba asiguratorul dupa ce faci masina
18 Iun 2012, 20:49
de regula se recupereaza dar prin compensatie.
19 Iun 2012, 13:11
Pai poate vinovata are rca de la bcr sau de la omniasig
20 Iun 2012, 21:56
cand am avut accident cu loganul s-au rupt scaunelo si pe atunci aveam casco si au spus ca nu au cum sa stie daca scaunele s-au rupt la accident sau erau rupte de mai demult si asa am luat doua scaune din dezmembrari ca nu au vrut in nici un chip sa le schimbe
20 Iun 2012, 22:01
Este unul din motivele pentru care am renuntat la casco, garantie etc.
Cand trebuie sa cotizezi (prima de asigurare, cost umflat revizie etc), nu exista niciun fel de derogare, cand ai nevoie de serviciile lor, ti se invoca tot felul de motive in defavoarea ta.
28 Iun 2012, 22:04
Foarte corect, abuzul firmelor de asigurari nu mai e o noutate. Eu unul recomand Generali cu mare caldura.
05 Aug 2012, 12:58
Din cate stiu eu la CASCO nu sunt probleme cu despagubirea la BCR sau OMNIASIG( lucrez cu ei zi de zi si n-am avut probleme- Romcar Motors). Este adevarat ca de cand au fuzionat au inceput sa intarzie plata dosarelor, au devenit mult mai inceti in instrumentarea dosarelor( acceptul de plata il dau chiar si in 5 zile- am patit-o la un dosar). Intrebarea este unde ai bagat masina pentru reparatie si daca service-ul a facut nota tehnica de fundamentare pentru rulment cu poze concludente. Rulmentul intra la categoria consumabile, dar in cazul tau, daca prezinta urme de avarie n-ar trebuii sa ai probleme. Trebuie sa intrebi la service daca au facut ce ti-am zis eu, daca nu, sa faca pentru ca s-ar putea sa ti-l despagubeasca. Ideea e ca trebuie demonstrat ca rulmentul face ca tractorul din evenimentul asta si nu din inainte de eveniment. Eu iti recomand Allianz, este mai scump de acord, dar nu mai ai problemele astea, plus ca nu mai astepti acceptul de plata.
14 Feb 2014, 14:33
eu am casco la Tiriac, si dupa ce un caine probabil orb a sarit latrand in fata masinii,mi-au schimbat far (ureche rupta)si crapat, suport dreapta bara, aparatoare noroi stg.
in urma impactului a inceput sa uruie rulmentul stg, si cei de la service au confirmat ca este defect, la fel ca directia a necesitat refacere unghi cred...
din 20 .01 pana astazi tot se trimit planse de directie, cereri de reconstatari intre service si casco, si nu stiu cum fac ,dar tot stau in termene....
la fel urechile 1 si 2 ale barii care se prind dedesupt au fost rupte la impact, si au dat ca si solutie tehnica chit reparatie WURTH... care e cam imposibil de folosit.... maestii jedi de la sevice optand pentru 2 suruburi autofiletante.....
oricum mai bine ca tiriac nu e nicaieri !, dar casco e din ce in ce ,mai zgarcit pentru ca nu mai au bani!
08 Iul 2014, 23:56
Sunt de acord cu tine. Cea mai mare greseala pe care o fac foarte multi atunci cand incheie o polita casco este ca se increde in brokerul care ii vinde polita si nu citeste niciodata toate clauzele contractului de asigurare. Acesta trebuie citit tot pentru a vedea exact ce anume avem la excluderi. De asemenea, este foarte importanta societatea de asigurare. Eu am lucrat foarte bine cu Allianz Tiriac, Generali, Groupama si Uniqa. De luat in seama si alegerea unui service auto serios care sa aiba o buna colaborare cu asiguratorii. Un service auto bun va obtine o aprobare rapida a dosarului si va repara masina impecabil.
23 Feb 2015, 09:54
Problema reala este ca sunt prea putini intermediari de asigurari cu adevarat profesionisti pentru care sa primeze nevoile reale ale clientului inaintea nivelului comisionului primit pentru polita respectiva.
Agentii incearca sa canalizeze clientul catre asiguratorul care ofera cel mai bun comision nu catre cel care ofera un produs care sa satisfaca nevoile reale ale clientului.
Nu mai vorbim de faptul ca in momentul in care clientul are probleme in despagubirea unei daune agentul isi cam pune palma-n fund .
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.