Discuţii despre legislaţia în vigoare, codul rutier, taxe, asigurări RCA sau Casco, etc
30 Iun 2010, 11:29
ce parere aveti despre colantarea masinii,partiale sau totale,fata de vopsire?avantaje si dezavantaje...
p.s.cat se poate poate schimba si pe ce portiune,culoarea masinii,fara a schimba talonul masinii?
ex:capota,bara fata, portbagajul, bara spate?
01 Iul 2010, 17:22
Talonul nu se schimba, doar se inscrie modificarea (parca la peste 40% din suprafata masinii, trebuie inscrisa si a doua culoare) . dpdv legal, nu e nicio diferenta intre cele 2.
Colantarea partiala cred ca este de preferat fata de vopsirea totala, e mult mai ieftina, e reversibila, ofera protectie. Dupa un interval mare de timp, cred ca o sa apara diferente intre piesele acoperite de autocolant si celalalte, dar nu stiu exact dupa ce interval.
03 Sep 2010, 13:32
@ginELOPREA
Dar pentru liniile duble de pe masina trebuie modificat ceva in talon?
- Fişiere ataşate
-

12 Sep 2010, 12:06
Doar pentru dungi cu siguranta nu trebuie modificat nimic in talon. Aproape sigur nici daca'ti colantezi capota, plafonul si portbagajul nu vei avea probleme. Modificarea in talon e necesara pentru masinile vopsite in 2 culori, separate fata/spate, ca atunci identificarea masinii in trafic este ingreunata.
Legal, exista un procentaj peste care trebuie trecuta si a doua culoare in talon, dar in trafic nu o sa stea politistul sa'ti masoare suprafetele si sa vada procentajul
12 Sep 2010, 12:15
Colantare:
Avantaje:
-se aplica foarte usor
-cand o sa vrei sa vinzi masina o sa-l poti scoate si va ramane original totul
Dezavantaje:
-sunt sanse sa prinzi bule de aer sub colant
-se va degrada in timp
Vopsire:
Avantaje:
-daca ii dai vopsea nu o sa-ti faci griji niciodata ca se poate jupuii, precum colantul
-estetic este mult mai frumos
Dezavantaje:
-daca ii dai de ex: niste dungi asa o sa ramana
-e costul mai ridicat fata de colantare
Cand un politist te va trage pe dreapta n-o sa se uite daca ai doar capota, doar usile, doar portbagajul vopsit.
El se uite sa nu ai mai mult de 20% (de vopsea sau colant) pe masina, din culoare originala a masinii, trecuta in talon.
13 Sep 2010, 13:59
in mod normal o colantare facuta bine va tine cam 3-4 ani, apoi trebuie recolantare (dat jos cel vechi si pus cel nou), eu am colantata capota si oglinzile de 3 ani si inca rezista
13 Sep 2010, 17:32
Inca un dezavantaj la folie: datul jos. Ramane adeziv indiferent de tehnica folosita - ma refer la colantari integrale. Mai ales daca folosesti un autocolant bun. Daca vrei sa ii tragi 2 dungi negre clar autocolant. Il scoti cand vrei. Acum am vazut ca au scos si cei de la Orafol o folie carbon oracal carbon. O vand si aia de la algernon.
13 Sep 2010, 21:56
Acel adeziv se indeparteaza prin degresare...apoi daca este nevoie se polisheaza.
18 Noi 2010, 15:19
Colantarea o practica pe scara larga taximetristii, ca sa vanda apoi masina de culoare negalbena ca unic proprietar, tinuta in garaj, numai drumuri extraurbane si alte magarii.
18 Noi 2010, 16:39
unii spun 20 altii 40 eu stiu ca 30% din suprafata masinii, cu toate ca am un prieten care a adus o masina cu 2 dungi pe capota/plafon/haion si e specificat in talon 2 culori
mai adaugati la avantaje autocolant nu se zgarie lacul masinii si sub colant ramana masina ca noua
19 Noi 2010, 21:44
In decret eu stiu ca scrie ca tot ce este peste 49% trebuie declarat

restu nu se declara. Asa stiu eu.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.