07 Oct 2009, 21:11
07 Oct 2009, 21:15
07 Oct 2009, 21:23
07 Oct 2009, 21:31
07 Oct 2009, 21:31
07 Oct 2009, 21:38
$1 scrie:$2ia se poate face mult mai simplu, cu o cheltuiala mult mai mica, la urmatoarea actualizare de cod rutier, la calculul cuantumului amenzii pentru incalcarea normelor ce a dus la accident sa se aplice un coeficient in functie de istoricul soferului.
07 Oct 2009, 21:54
.07 Oct 2009, 22:09
$1 scrie:$2... Le cunosc eventual economistii societatilor de asigurari care fac simulari peste simulari, exploreaza diverse scenarii, au in spate un istoric serios in ceea ce priveste primele incasate si despagubirile acordate, au un background international si lucreaza cu modele testate si rastestate ...
) dar este total gresit ceea ce spui
... economistii acestor institutii nu sunt interesati decit de MAXIMIZAREA profitului, adica sa creasca baza de colectare ( numarul de polite de asigurare ), respectiv veniturile, si sa reduca cheltuielile ( cuantumul daunelor onorate ) ... totul este imbracat intr-un marketing frumos ambalat cu funde rosii si "undite" aruncate in presa sau aiurea ... nu de alta, conform legislatiei fiscale romane, impozitul pe profit al societatilor de asigurare este imediat sub impozitul bancilor comerciale ... si nu este de 16% ... asa ca NU TREBUIE PLINS PE UMARUL ASIGURATORILOR
07 Oct 2009, 22:27
$1 scrie:$2Viorel Neama
Mie mi se pare foarte ok sistemul. Eu as fi mai bland si anume:
- nu are rost sa platesti mai mult daca tu conduci mai multe masini; nu vad legatura intre ce masini conduc, atata vreme cat detin permis de conducere pentru categoria respectiva
07 Oct 2009, 22:40
$1 scrie:$2Claudiu, nu te supara (astazi am fost pe lungimi diferite de unda)
.
) a carui lista de radare arata precum desfasuratorul facturii mele de mobil si pentru care tata da trimestrial telefon la sefu' de post prin nu stiu care comandant, ca sa nu-i suspende permisul odraslei mult iubite.
ce naiba.
07 Oct 2009, 22:50
07 Oct 2009, 22:56
07 Oct 2009, 23:00
.
08 Oct 2009, 01:02
$1 scrie:$21) De regulă, conduc mai mult decât un şofer "normal", deci au un risc crescut.
2) Un şofer profesionist poate transporta mărfuri sau persoane care pot creşte gradul de risc.
3) ÃŽn unele cazuri, conduce mai multe maÅŸini.
08 Oct 2009, 07:37
si la obiect.08 Oct 2009, 07:58
Eu tind sa trag spre bugetul local decat spre firma privata de asigurari. Citeste si pe aici, cum ramai cu buza umflata cu polita-n mana.$1 scrie:$2u tind sa trag spre privat pentru ca RCA-ul este obligatoriu si este administrat de catre societatile de asigurare, private (ele incaseaza, ele despagubesc - mai mult sau mai putin) si cand vine vorba de plata RCA-ului, prefer sa-mi spuna cel care-mi ia banii, cat am eu de platit (in functie de comportamentul meu) decat statul care are mult mai multe bube-n cap decat o societate decenta de asigurari pe care o pot schimba oricand daca nu-mi convine.
).
08 Oct 2009, 08:00
08 Oct 2009, 09:58
08 Oct 2009, 11:00
08 Oct 2009, 11:40
08 Oct 2009, 11:51
08 Oct 2009, 12:44
08 Oct 2009, 12:56
08 Oct 2009, 13:04
08 Oct 2009, 13:11
08 Oct 2009, 13:29
08 Oct 2009, 15:25
08 Oct 2009, 16:04
08 Oct 2009, 16:15
08 Oct 2009, 17:21