Küberl Chip V-CR tuningbox K3X316 Ford Focus 1.8 TDCI
Serie(KW) Optimizat(KW) Creştere(KW) Serie(CP) Optimizat(CP) Creştere(CP)
85 97 12 115 132 17
CREŞTEREA CUPLULUI CU BOXTUNNING
Serie(Nm) Optimizat(Nm) Creştere(Nm)
250 290 40
Perfecta stare de functionare. Doresc sa vand dispozitivul pentru ca am achizitionat un alt model de autoturism. Contact 0728.026.711
Puteti verifica pretul si modelul pe site-ul distribuitorului din romania
Întrebări frecvente - TUNINGBOX
Sigur nu îmi distrug motorul cu tuningboxurile comercializate de Dvs?
Motorul Dvs. nu va păţi nimic! Unul din principale avantaje a folosirii tuninboxului de calitate faţă de chiptuning (remapare) este că tuningboxul poate lucra doar în limita prescrisă de fabricantul maşinii în ECU: datorită faptului că nu prescrie programul original în calculator, nu poate trece de această marjă (de cca.30%). Generaţiile noi de tuningboxuri nu ridică presiunea turbosuflantei, practic nu prescurtează viaţa nici unei piese din motor.
Dacă este aşa de bun, de ce nu folosesc deja fabricanţii de automobile?
Nu folosesc, fiindcă ei scot motoare cu diferite puteri, şi diferite preţuri. Diferenţa între un motor cu 115 CP sau 140 CP este de câteva mii de euro, vorbind de aceiaşi marcă.
Nu se pierde garanţia maşinii folosirea tuningboxului?
Conform instrucţiunilor, nu se poate monta nimic suplimentar pe maşină, în caz contrar se pierde garanţia. Nici un CD player nu aveţi voie să schimbaţi, fiindcă se scoate maşsina din garanţie.
În cazul tuningboxurilor diesel, este foarte simplă: se decuplează înainte de revizie, fiindcă el nu lasă urmă în calculator, deci nu se poate depista ulterior existenţa tuningbixului.
În cazul tuningbixului pe motoare pe benzină, este mai complicat, fiindcă acolo nu se foloseşte mufe, ci se leagă 5 fire. Scoaterea firelor lasă totuşi urme, în cazul aceasta recomandăm Sprint Booster, care se montează cu mufe.
Care este diferenţa între tuningbox diesel Küberl şi PT-Box?
Precum preţul, si diferenţa tehnologică este mare: în timp ce Küberl optimizează motorul în funcţie de 8-12 parametri (depinde de model), PT-Box lucrează în funcţie cu doar câţiva parametri.
Ca să fiu mai explicit: Küberl modifică performanţele motorului şi în funcţie de sarcina motorului, turaţie, etc, harta de injecţie le compară în continuu la hăţile optimizate, făcând peste 2 milioane de calcule pe secundă. PT-BOX ridică liniar puterea motorului, în funcţie de apăsarea pedalei de acceleraţie.
Küberl garantează reducerea consumului cu 5-15%, iar PT-BOX până la 5%.
Deşi performanţele motorului vor fi la fel (putere şi cuplu), Küberl lucrează mult mai fin şi mai exact.
-
George CL - Incepator
- Mesaje: 40
- Membru din: 26 Oct 2009, 17:06
- Localitate: Calarasi
- Maşina: Ford Focus 1.8 tdci 115 cp