In ultimele doua zile, am avut placerea sa lucrez la un BMW 335d negru.
Aceasta masina a fost, din punct de vedere al vopselei destul de putin abuzata, insa ca tren de rulare, o sa vedeti in cele ce urmeaza ca acolo stau putin diferit lucrurile. La urma urmei este o masina careia ii place viteza si banuiesc ca si propietarului

.
Haideti sa vedem masina:
Curatica, dar ii lipseste ceva stralucire
Intre timp am dat numerele jos
Rotile se prezentau asa:
O poza cu vopseaua:
Destul de incetosata si cu ceva mici zgarieturi
Am aplicat
Sonax Full Efect Wheel Cleaner, si doua minute mai tarziu, am putut vedea cat de afectate erau rotile acestui BMW:
Sonax Full Efect Wheel Cleaner se inroseste datorita faptului ca lichefiaza moleculele de fier prinse in stratul de lac al jantei de aliaj. Daca ele nu exista solutia curata si degreseaza dar nu isi mai schimba culoarea.
Roata spate,
Sonax Full Efect Wheel Cleaner in actiune:
In timp ce
Sonax Full Efect Wheel Cleaner a actionat asupra jantelor, am trecut la tratarea partii de jos a masinii cu
Einszett MultiWash, acesta o sa vedeti mai tarziu ca micsorat considerabil cantitatea de contaminanti din partea de jos a masinii.
Poze cu
Einszett MultiWash in actiune:
Dupa circa 3 minute solutia mi-a aratat ca masina era contaminata, schimbandu-si pe alocuri culoarea in alb.
Intre timp, jantele erau gata pentru a fi clatite cu aparatul de spalat cu presiune:
Atentie!: Aceste jante nu au fost atinse pentru a ajunge la rezultatul de mai jos!
Dupa ce am clatit masina folosind aparatul de spalat cu presiune, am folosit samponul Duragloss 901 pentru spalare:
Iata masina dupa spalarea cu Duragloss 901:
Am decontaminat masina folosind
argila Sonus verde, iar ca lubrefiant am folosit Optimum No Rinse: 20 ml la 1000 ml apa.
Dupa jumatate din capota:
Dupa jumatate din plafon:
Dupa ambele usi, inclusiv partea de jos:
Alte poze:
Inainte ca sa decontaminez complet masina am trecut la inlaturarea actipildului cu Nurburgring. Am folosit pentru asta un pistol cu aer cald.
Masina a fost urcata pe rampa si rotile au fost date jos pentru o curatare eficienta:
Haideti sa vedem rotile si pe interior:
Am inceput cu Iron X pe zonele foarte afectate de fier:
Dupa, si in timp ce aplicam Einszett Acrysol pentru inlaturarea bitumului:
Janta la final, inainte de clatire:
Masina a fost dusa inauntru pentru partea de corectie a vopselei:
Inainte:
Dupa un pas cu Menzerna Po 85 RD 3.02 si padul portocaliu de la Menzerna. Am folosit masina de polishat Makita 9227 cb si metoda Kevin Brown pentru a obtine maxim de corectie din aceasta vopsea ceramica extrem de dura!
Am punctat cateva defecte din vopsea folosind kitul original BMW.
Dupa ce am terminat partea de corectie a vopselei, am mers mai departe cu Sonus Paint Cleaner, si o stergere in prealabil cu Menzerna Top Inspection.
Bun, acum masina este curata; corect? FALS!
Dupa ce am aplicat primul strat de Wolf Nano Sealant. Aplicatorul a tinut sa ma contrazica:
Wolf Nano Sealant schimba locurile cu mizeria la nivel microscopic lasand in urma o suprafata curata la nivel de microni. Astfel se asigura o priza perfecta intre sealant si vopsea.
Haideti sa vedem rezultatul final:
Va multumesc pentru vizionare