Firme autorizate din domeniul modificarilor (piese si servicii) sau al accesoriilor
02 Oct 2009, 13:21
Alex Maftei, doar ne acorda suport. Nu are cum sa fie responsabil de toate lucrarile pe care le fac mecanicii.
Ce-ar fi sa nu mai ai un ton asa acuzator, din moment ce nici nu intelegi afirmatia lui Alex referitoare la faptul ca nu are nimic de castigat?
El nu castiga nimic suplimentar prin faptul ca sta pe forum sa ne dea explicatii si sa ne prezinte oferte.
Peste tot vor fi probleme, insa daca iei legatura cu Alex in prealabil, vei putea sta langa masina in timp ce-ti sunt schimbate piesele si vor fi evitate astfel de erori (intr-adevar impardonabile

)
02 Oct 2009, 14:21
Acum am citit ce ai scris georgepostelnicu -> iti multumesc pentru ca ai scris aici si in acest moment o sa merg la directorul de sucursala si patron cu acest mesaj pe care l-ai scris. Te-as mai ruga sa-mi dai numarul tau de telefon pe PM.
geoo33 - este parerea ta si ti-o respect si stiu ca ce s-a intamplat cu George Postelnicu nu are nici un fel de scuza de aceea doresc sa schimb aceste nereguli de la noi din service iar voi ma puteti ajuta.
O zi buna!
02 Oct 2009, 20:42
ATENTIE !
La Autoklass Chitila se fac restructurari de personal, masini nu se vand , service-ul abia mai respira,si asa se si explica :
se fura cat se mai poate ! - RUSINE !
totul se face la "misto" , repede si prost ( am doua cazuri in care am sa vin cu fotografii si documente -spoiler mercedes cu lac scurs si crapat ; aripa spate Jeep reparata din dalta si ciocan - pete in vopsea) - RUSINE !
revizii cu piesele vechi ramase pe masina- vezi mai sus
astfel prin restructurari se explica si bunavointa domnului Maftei A. , care de altfel nu poate fi judecat , omul dupa parerea mea isi vede interesul ca noi toti (o relatie buna cu domnul director )
DOMNULE DIRECTOR AL AUTOKLASS CHITILA ,
Va rog sa mai coborati "ocazional" si prin service sa vedeti ce fac mecanicii dvs. tinichigii si vopsitorii.
Totodata va rog insistent sa va faceti timp si sa acordati macar 5 min. fiecarui client la receptia finala a masinii ( o sa vedeti , va veti ingrozi)
Va multumesc, si retineti : TRAIM IN ROMANIA !
02 Oct 2009, 21:00
P.S. Masuri la Autoklass Chitila "NU CRED" ca se vor lua !
P.S. Acum cateva zile am sunat la autoklass chitila , surprinzator mi-a raspuns o voce ce se facea inteleasa si te puteai intelege , la capatul celalalt al firului era o fata pe nume Camelia Parepa - parca daca nu gresesc sau parapa , ma rog , a fost singura care mi-a putut furniza informatiile de care aveam nevoie . de ce spun asta pentru ca acum circa 3 saptamani mi-a raspuns o alta voce (nu retin numele) care la intrebarile : cat costa revizia la un ford kuga (15.000 km) ? ;se poate face upgrade la computerul de bord - lucru posibil ? ; si daca am garantie pot veni sa mi se verifice instalatia de climatizare -nu prea mai baga rece ? MI-A RASPUNS : ca imediat imi va face legatura cu un nene care al naibi nene erea robotul telefonic ce pana la urma s-a saturat si el de mine si mi-a inchis .
In final, iara : RUSINE !
Deci ?
02 Oct 2009, 22:56
$1 scrie:$2lex Maftei, doar ne acorda suport. Nu are cum sa fie responsabil de toate lucrarile pe care le fac mecanicii.
Ce-ar fi sa nu mai ai un ton asa acuzator, din moment ce nici nu intelegi afirmatia lui Alex referitoare la faptul ca nu are nimic de castigat?
El nu castiga nimic suplimentar prin faptul ca sta pe forum sa ne dea explicatii si sa ne prezinte oferte.
Peste tot vor fi probleme, insa daca iei legatura cu Alex in prealabil, vei putea sta langa masina in timp ce-ti sunt schimbate piesele si vor fi evitate astfel de erori (intr-adevar impardonabile

)
1) Este adevarat ca AM nu este responsabil de lucrari, dar la fel de adevarat ca nu o face dezinteresat. Cata vreme mananca o paine de la acea firma e nu cred ca ii este indiferent daca aduce sau nu clienti...
2) Cat despre ultima afirmatie... si din tot ce am mai citit pana acum... se pare ca nu Autoklass este un service bun, ci AM rezolva asta. In consecinta, cine a mers de mana cu AM sau l-a sunat, a avut parte de tratament OK, cine nu a stiut a luat teapa ca in marea majoritate a service-urilor "normale" Ford.
04 Oct 2009, 17:18
$1 scrie:$2lex Maftei, doar ne acorda suport. Nu are cum sa fie responsabil de toate lucrarile pe care le fac mecanicii.
Ce-ar fi sa nu mai ai un ton asa acuzator, din moment ce nici nu intelegi afirmatia lui Alex referitoare la faptul ca nu are nimic de castigat?
El nu castiga nimic suplimentar prin faptul ca sta pe forum sa ne dea explicatii si sa ne prezinte oferte.
Peste tot vor fi probleme, insa daca iei legatura cu Alex in prealabil, vei putea sta langa masina in timp ce-ti sunt schimbate piesele si vor fi evitate astfel de erori (intr-adevar impardonabile

)
Buna seara asta este ultima oara cind mai scriu pe aceasta tema.Sa o luam pe rind:
1.Ii multumim domnului Maftei ca ne ajuta,pe forum,dar.....ISI FACE
RECLAMA !!!tot pe forum.Iar de cistigat .....sa nu ii mai luam noi apararea

(altfel nu ar mai face afaceri)
2.Tonul nu stiu cit de acuzator este,dar eu am platit (si pe masina si pe service) si sunt bani munciti,daca era sa fie cistigati usor poate nu eram asa de ....ACUZATOR ,plus ca mie chiar imi pasa de masina.
3. Legat de ce fac mecanicii,ar TREBUI SA FIE raspunzator,atunci cind vorbesti in numele unei firme iti asumi niste ...responsabilitati.
4.Nu este in regula sa ma duc de mina cu domnul Maftei, sa se faca o treaba cum trebuie ,un lucru NORMAL!!!
Sper ca am fost mai explicit,nu este vorba de rautate ci doar de a intra in NORMALITATE.
Va doresc o seara buna.
05 Oct 2009, 08:32
Buna ziua,
In legatura cu PopaAndrei - am printat acest mesaj al tau si o sa mearga la director si sincer imi pare rau pentru ce se intampla de aceea am decis ca de astazi 5.10.2009 sa nu mai postez nici un fel de mesaj aici in Club Ford. Pot spune ca am fost destul de "agresat" verbal pana la urma pentru NIMIC, asa se intampla in Romania cand vine cineva sa ajute in vreun fel ceilalti se uita mirati si sunt foarte suspiciosi, de aceea oameni buni va urez o zi cat mai furmoasa si va rog sa NU mai dati mail sau sa sunati pentru orice fel de intrebari legate de service.
P.S. "sa-mi fac o relatie buna cu seful" - foarte trist ceea ce se intampla aici
Salutare si ne mai vedem pe la intalniri doar in calitate de amici!
O zi buna!
05 Oct 2009, 09:18
POPAANDREI
Salutare,
Te rog sa-mi dai cele doua numere de inmatriculare ale masinilor de care vorbesti pentru ca incerc sa reparam problema. O zi buna!
pe PM te rog
05 Oct 2009, 11:57
@Maftei Alexandru:
Parerea mea este ca te-ai bagat undeva la mijloc. Actionezi ca un "prieten" dar in numele unei firme, ceea ce nu mi se pare foarte OK.
Recomandarea mea ar fi sa legalizezi acest statut; discuta cu sefii, expune-le pe larg problema si decideti daca e OK sau nu pentru ambele parti (adica Autoklass si ClubFord).
05 Oct 2009, 12:29
MihaiL - nu mai vreau sa actionez in nici un fel - mi-am terminat treaba aici si vreau sa rezolv daca pot ultima problema care a aparut cu POPAANDREI daca este de acord sa-mi trimita numarul lui de telefon si numerele de inmatriculare de la masinile respective.
O zi buna!
05 Oct 2009, 15:37
numele de POPAANDREI nu imi apare in sistemul Autoklass - imi pare rau domnule Andrei Popa dar ar trebui sa va probati cele spuse asta este rugamintea mea. O zi buna si va astept cu raspuns!
06 Oct 2009, 12:50
nimic de la PopaAndrei si ceilalti colegi - mai acord atentie acestu thread cu "plangerile lor" pana maine 7.10.2009 iar daca nu se prezinta dovezi o sa imi cer scuze de la colegii de pe forum si o sa-mi continui munca pentru ca eu cred ca exista mai multi oameni de aici care au alte interese decat sericiile si buna desfasurare a acestui forum. O zi buna!
07 Oct 2009, 10:57
@Maftei Alexandru: dupa cum vezi user-ul PopaAndrei s-a inscris pe acest forum pe data de 2 octombrie ora 21:30 si a postat doar doua mesaje de atunci....ambele la adresa Autoklass....si ambele de ''anti reclama'' .
Bate la ochi si faptul ca userul nu e identificat prin VIN-ul masinii, spre exemplu. ...totul este o ceata deasa

Parerea mea e ca astfel postari nici nu ar trebui bagate in seama.
@toti ceilalti: Nu il cunosc personal pe Alexandru Maftei (am vorbit doar o data la telefon in legatura cu revizia masinii), nu am fost niciodata la service-ul Autoklass (pana acum

) si nu am nici un interes sa le iau apararea.
Am postat doar pentru a trage un semnal de alarma in legatura cu ''userii neidentificati'' care arunca cu noroi fara a veni apoi cu dovezi concludente cu care sa isi sustina afirmatia.
Legat de service-ul Autoklass, dupa cum am spus pana acum nu am nici o parere, sunt programat pe 17 octombrie la revizia de 15000km acolo, iar daca o sa am ceva de comentat dupa aceea o sa comentez doar pe baza faptelor concrete.....daca o sa fie cazul
07 Oct 2009, 11:31
@Emil_Greus - perfect de acord cu tine.
Eu am facut revizie de 30000Km, A fost ok. M-am intalnit si cu Alex Maftei care mi s-a parut foarte ok. Drept raspuns, ma duc si cu fiesta colegei mele vineri la revizie la ei.
07 Oct 2009, 11:47
$1 scrie:$2...Bate la ochi si faptul ca userul nu e identificat prin VIN-ul masinii, spre exemplu. ...totul este o ceata deasa

Parerea mea e ca astfel postari nici nu ar trebui bagate in seama.
Nici eu nu sunt identificat cu VIN-ul masinii, de exemplu...
Este bine sa fie verificate astfel de probleme (inclusiv pentru veridicitatea reclamatiei).
Ma intreb daca nu se poate regasi o astfel de informatie (revenirea in service pentru probleme constatate dupa lucrarile de service) in registrul de la receptie...
07 Oct 2009, 12:04
intervin (aiurea, pot considera unii), dar eu am fost sunat la vreo 2-3 zile dupa ce am fost in service de la Autoklass sa ma intrebe daca am fost "multumit" de "interventie", ce parere am despre personalul cu care am interactionat, etc. Presupun, si imi place sa cred, ca si in cazul unor "neplaceri" se incearca rezolvarea acestora. Asa ca Dl. PopaAndrei si-ar fi putut spune of-ul care ar fi fost luat macar intr-o evidenta dupa care sa fie identificat acum.
@Alex Maftei - poate user-ul a fost delegatul unei persoane juridice si de-aia nu figureaza ca si client in baza dvs de date.
07 Oct 2009, 12:09
marius_2611 - de aceea am si cerut numerele de inmatriculare ale masinilor in cauza sau seriile de sasiu -asa se poate gasi in sistem daca este sau nu adevarata aceasta afirmatie.
MihaiL - nu am cum sa-l caut pe acest domn numai dupa Mercedes-Benz si Jeep pentru ca la noi sunt zeci chiar sute de masin venite la tinichigeriei iar reclamatia eu incerc sa o probez dar nu ma ajuta reclamantii.
O zi buna!
08 Oct 2009, 09:53
Ok subiect inchis - va astept cu solicitari sau nelamuriri. O zi buna!
08 Oct 2009, 11:11
Service pentru Ford este si la Autoklass sud sau doar la Chitila?
08 Oct 2009, 11:33
Numai Autoklass Chitila in Bucuresti - si mai avem in Sibiu si Constanta. O zi buna! -> pe Ford vorbesc
08 Oct 2009, 11:56
Cum ai facut tu unde cum se numeste? ce fel de service autorizat ca nu ne-ai spus?
mai multe detalii te rog.
O zi buna!
Pentru: Domnul Maftei Al. , eram dator cu un raspuns !
Piesele le-am cumparat de la Forcar , iar revizia - doar manopera , la Royal Motors Pitesti,in jur de 320 ron - dealer Ford .
O zi buna !
08 Oct 2009, 12:06
Cat in ceea cel priveste pe domnul Maftei Alex., ar trebui sa-i multumim , sincer !
Platit-neplatit , ajuta !
Bravo.
09 Oct 2009, 08:02
In continuare va stau la dispozitie pentru intrebari sau nelamuriri pe
alexandru.maftei@autoklass.ro sau 0729.618.702. O zi buna!
11 Oct 2009, 17:12
Daca domnul Popa Andrei nu va posta IN ACEST TOPIC informatiile cerute de domnul Maftei Alexandru in legatura cu identificarea celor doua cazuri semnalate (seriile de sasiu sau numerele de inmatriculare ale Mercedes-ului si Jeep-ului), mesajele sale vor fi sterse si contul sau va fi suspendat.
12 Oct 2009, 08:39
Am efectuat revizia de 1 an.
Totul a decurs conform celor discutate in prealabil, extrem de multumit de lucrarea efectuata, mecanicul a fost receptiv la toate rugamintile mele, pretul excelent.
Multumesc Alex pentru suportul acordat !
12 Oct 2009, 09:45
ma bucur ca a fost OK si te mai asteptam si data viitoare:) O zi buna!
12 Oct 2009, 09:48
revizie 4ani/30000km Fiesta 1.4 TDCI a unei colege. Toate filtrele + placute + lichid frana + lichid servodirectie + un bec = 1270ron
Satisfacut din nou de personalul de acolo. Pret ok la ce s-a inlocuit (cred ca fara 1500 nu scapa nicaieri).
Dl Alex Maftei, ca de obicei "grijuliu" cand apare "nota de plata" sa ne citeasca impresiile.....
Salutari inca o data si de aici!
12 Oct 2009, 10:17
marius_2611 - ma bucur ca a fost OK si te mai asteptam!
18 Oct 2009, 15:52
Efectuat revizia de 2 ani.Foarte multumit de cum a decurs operatiunea.Raportul calitate-pret este super ok.
Multumiri d-lui Alexandru pt suport.
Recomand tuturor!
27 Oct 2009, 19:35
Va astept in continuare pentru orice fel de nelamuriri sau intrebari pe adresa de mail
alexandru.maftei@autoklass.ro si telefon 0729.618.702. O zi buna si va asteptam!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.