Firme autorizate

RACINGCODE inalta performanta F O R D

Firme autorizate din domeniul modificarilor (piese si servicii) sau al accesoriilor

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde BoogY » 26 Noi 2008, 02:12

leut27 cu cine te certi? daca tot ai ceva de spus spune tot nu arunca "pastile"
In alta ordine de idei am in proiect montarea unui sistem de aprindere multi-spark http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku L-am vazut, testat pe o masina cu carburatie si delcou iar rezultatele sunt surprinzatoare.Sper sa ajunga cat mai repede si la mine jucaria si sa vedem ce putem stoarce.
BoogY
 

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 26 Noi 2008, 07:16

Nu am facut pana acum un astfel de proiect V8 de cca 1000cp, dar nu este o provocare care sa ne sperie, iar daca ar fi sa facem si noi am folosi o aprindere speciala de tipul celei multi spark, care in mod cert creste f bine randamentul de ardere.
Nu pot sa estimez un pret daca nu vorbim pe un caz concret dar undeva in jur de 10000-15000euro cu piese, montaj , setare ... sau ceva mai sus , depinde...
Multe din masinile noi au sisteme foarte bune de aprindere cu bobine extrem de puternice si bine comandate iar Alfa are chiar doua bujii pe cilindru.
Ce garantie ofera un tuner cand face o resoftare auto?
Garantie pe lucrarea lui pe o perioada limitata de timp. Noi oferim garantie nelimitata pe lucrare.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde BoogY » 26 Noi 2008, 08:32

Aduc o "completare" la ce ai spus tu si anume majoritatea tunerilor au mapele deja "setate" si doar le scriu.Asta nu e prea bine pentru ca nu toate motoarele merg la fel sunt diferite si ele prin clase de pistoane,cum a fost exploatat samd.Eu incurajez ce vor baietii sa faca si de abia astept sa le fac o vizita!
BoogY
 

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 26 Noi 2008, 08:37

Da asa este cutom tuning este ceea ce trebuie si se "croieste" pe masina.
Era 'copy-paste" a cam apus, pt ca lumea se desteapta.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde crysti_m » 26 Noi 2008, 13:53

$1 scrie:$2a asa este cutom tuning este ceea ce trebuie si se "croieste" pe masina.
Era 'copy-paste" a cam apus, pt ca lumea se desteapta.


sa inteleg ca la tine este altceva, imi faci mapa exact pt motorul meu, gata , m-am prins .. oricum o mai las iarna asta , iar in primavara sper sa o rezolvam, poate prind si reducerile :D ...interesanta si garantia pe care o oferi pe termen nelimitat..


Post : leut27 wrote:
sper ca ai ziso la misto caci alfel imi risc un mare ban pe forum

amice.... vezi ca avioanele sunt pe alte forumuri

fii mai explicit ca nu prea te inteleg...dak te deranjeaza ce se scrie aici poti vizita si alte topicuri , sau, vorba ta, sunt si alte forumuri...
Ultima oară modificat de Anonymous pe 26 Noi 2008, 14:15, modificat 1 dată în total.
Motiv: Foloseste butonul edit te rog,nu posta consecutiv.Multumesc!
FORD FOCUS TREND COLLECTION 1.6 TDCI 90 CP SEDAN__ALL BLACK
Avatar utilizator
crysti_m
Member
 
Mesaje: 447
Membru din: 07 Iul 2007, 23:45
Localitate: Bacau
Maşina: Focus 2 -2007- 1.6 TDCI 90 CP

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde leut27 » 26 Noi 2008, 14:15

nu ma deranjeaza nimic din ceea ce spui numai ca mi se pare destul de greu sa faci o masina sa zicem ford mustang sa aiba atata forta
eram ironic in ceea ce priveste avioanele si sincer nu concep cum cineva se poate gandi la 1000 de cai

Sincer acum ,
If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus” – "the Orangutan" Jeremy Clarkson
leut27
1nsane Member
 
Mesaje: 1507
Membru din: 12 Oct 2007, 20:11
Maşina: ST stealth grey 2.0 ecoB Estate

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde BoogY » 26 Noi 2008, 14:17

Cred ca era un exemplu nu neaparat 1000cai,mai degraba un proiect complet,un proiect referinta gen.
BoogY
 

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde crysti_m » 26 Noi 2008, 17:29

$1 scrie:$2u ma deranjeaza nimic din ceea ce spui numai ca mi se pare destul de greu sa faci o masina sa zicem ford mustang sa aiba atata forta
eram ironic in ceea ce priveste avioanele si sincer nu concep cum cineva se poate gandi la 1000 de cai

Sincer acum ,

e exact cum spune BoogY, o referinta, poti cauta pe youtube sa vezi dodge viper de aproape 2000 de cai ( http://www.youtube.com/watch?v=9IOpuGVoyCk ) , nu e chiar asa imposibil de realizat 1000 de caluti :D
http://www.youtube.com/watch?v=4NOcI4U1 ... re=related
FORD FOCUS TREND COLLECTION 1.6 TDCI 90 CP SEDAN__ALL BLACK
Avatar utilizator
crysti_m
Member
 
Mesaje: 447
Membru din: 07 Iul 2007, 23:45
Localitate: Bacau
Maşina: Focus 2 -2007- 1.6 TDCI 90 CP

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 26 Noi 2008, 20:25

daca ti se par putini sau multi 1000 uite un film facut acum 3 ani cu masina mea in faza doi de tuning acum este altceva, e desfacuta si va fi mult mai rea.
In film sunt terminate 4 trepte, traficul nu a mai permis sa accelerez blana in continuare desi era pe autostrada.
Am voie sa pun link de pe alt forum?
Nu pot sa atasez filmul.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde BoogY » 26 Noi 2008, 20:43

Poti sa pui link daca filmul a fost urcat pe youtube si situri gen youtube.Si da,poti sa pui link si de pe alt forum.
BoogY
 

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde muzica9 » 26 Noi 2008, 21:01

dupa resoftare faceti si test dyno. stabiliti inainte o clauza, cum care, daca realitatea nu corespunde cu ce vi s-a promis, ori se reface softul or vi se da banii inapoi.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 26 Noi 2008, 21:39

Intentionam sa achizitionam la noul sediu si unul din cele mai performante Dyno.
Softul se face custom si totul depinde de masina, de model si de exemplar in parte.
Pana in prezent nimeni nu a plecat nemultumit.
Daca persoana e dispusa sa plateasca putem sa-i certficam puterea cu acte recunoascute in lume, insa asa ceva ne cer doar fabricantii care merg cu masinile, la standul folosit de noi in Austria si ne platesc toate cheltuieleile plus deranjul si softul.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde VIPER » 26 Noi 2008, 22:12

Banuiesc ca muzica9 le spunea viitorilor clienti. Adica sa faca un test dyno inainte si dupa resoftare.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Focus Mk3.5 1.5TDCi 120CP PowerShift 2017
Imagine
Avatar utilizator
VIPER
 
Mesaje: 7389
Membru din: 01 Mar 2007, 23:41
Localitate: Bucuresti, RO
Maşina: Ford Focus Mk3.5, 1.5 TDCi, Titanium

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde crysti_m » 26 Noi 2008, 22:23

$1 scrie:$2aca ti se par putini sau multi 1000 uite un film facut acum 3 ani cu masina mea in faza doi de tuning acum este altceva, e desfacuta si va fi mult mai rea.
In film sunt terminate 4 trepte, traficul nu a mai permis sa accelerez blana in continuare desi era pe autostrada.
Am voie sa pun link de pe alt forum?
Nu pot sa atasez filmul.


ai spus ceva de un filmulet? :D k tare m-ai facut curios...
FORD FOCUS TREND COLLECTION 1.6 TDCI 90 CP SEDAN__ALL BLACK
Avatar utilizator
crysti_m
Member
 
Mesaje: 447
Membru din: 07 Iul 2007, 23:45
Localitate: Bacau
Maşina: Focus 2 -2007- 1.6 TDCI 90 CP

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 26 Noi 2008, 23:00

Am unde sa va trimit sa-l vedeti pe un site de curse auto, dar nu stiu cum e cu regulamentul.
Chestia cu dyno e cu dus si intors.
Masina nu o poti seta 100% pe dyno, dar ca tuner faci un 80% pe stand si apoi restul final pe strada, asta fiind necesar la masini extrem de modificate.
Chiar si Motec recomanda asta, noi setand si motec sau alte standalone.
La un tuner vi sa faci masina nu e bine sa o masori tot la el, nu e etic.
Sper sa se inteleaga ce vreau sa spun.
Mai sunt si alte aspecte legate de dino care pot sa eroneze masuratoarea. :-t
Fişiere ataşate
motec recommends.jpg
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 26 Noi 2008, 23:06

http://www.legalracing.ro/forum/download.php?id=825
e un film dar trebuie sa va logati
Fişiere ataşate
t_p1000253_123.jpg
t_p1000328_111.jpg
normal_4t-TuningDAYS-5758.jpg
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde muzica9 » 26 Noi 2008, 23:22

eu nu mai zic nimic ca apoi intram in polemica. eu zic doar atit. in general masinile obtin mai multi cai decit declara producatorul(asta daca au pina in 50000-100 000km) si obtin dupa, puteri mai mici decit cele declarate de tuneri. pt motoarele diesel, spre exemplu, puterea creste cu sub 20% si nu cu 30-40%.

daca nu testezi inainte si dupa, nu stii pe ce dai banii. o spune unul care a beneficiat de un "soft custom". masina tragea, satisfactia era mare, dar realitate era alta. cistigase doar 15 cai. si asta tot prin firma serioasa si recunoscuta pe plan mondial.

un test dyno costa in medie 50 euro. daca tot dati 550 mai alocati inca 50 pt testare.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 26 Noi 2008, 23:36

Nu sunt de acord cu tine, exista si astfel de situatii nu contest insa nu la noi.
Noi avem posibilitatea de a urmari exact diferentele de putere si diferenta de coeficient de sarcina dezvoltat in mers.
Sunt masini mai puternice decat sunt declarate altele mai cu lipsa la inventar...
Standul insa , mare atentie standul nu pe oroce tip de masina poate sa arate realul.
O masina daca nu are sarcina reala la roti nu dezvolta cat trebuie, de exemplu cand turezi masina in gol la 6000rpm nu face nici 10% din puterea maxima iar pe stand depinde totul de role, frana, aerare, umiditate ... presiune atmosferica...
Stim f bine pentru ca ne ocupam de asta.
Unele motoare castiga 10% altele mai mult unele cria peste 40% de la caz la caz. Important este sa nu stresezi fiabilitatea.
Am vazut ca ai soft la Aspad, bravo foarte bine dintre cei care le fac prin posta merita felicitari.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde crysti_m » 27 Noi 2008, 00:05

inainte de toata treaba asta cu siguranta voi face testul dyno, mi se pare corect, daca stau bine sa ma gandesc asta ar trebuii oferit gratis dupa ce ti-au pus baietii noul soft :D
FORD FOCUS TREND COLLECTION 1.6 TDCI 90 CP SEDAN__ALL BLACK
Avatar utilizator
crysti_m
Member
 
Mesaje: 447
Membru din: 07 Iul 2007, 23:45
Localitate: Bacau
Maşina: Focus 2 -2007- 1.6 TDCI 90 CP

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde muzica9 » 27 Noi 2008, 01:31

$1 scrie:$2u sunt de acord cu tine, exista si astfel de situatii nu contest insa nu la noi.
Noi avem posibilitatea de a urmari exact diferentele de putere si diferenta de coeficient de sarcina dezvoltat in mers.

.


cum? ca sunt tare curios? :-??

$1 scrie:$2m vazut ca ai soft la Aspad, bravo foarte bine dintre cei care le fac prin posta merita felicitari


am renuntat demult la acel soft. tocmai din motivele enuntate mai sus. ;)
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 27 Noi 2008, 07:37

Din informatile mele Aspad care comrcializeaza softuri austriece Upsolute sunt o firma serioasa.
Intradevar un soft importat nu are nici o legatura cu unul custom dar ei erau o firma care oferea marfa de calitate buna pentru acel tip de produs si aveau preturi acceptabile.
Acum ce modificare soft ai?

Cine vrea sa faca masuratoare inante si dupa modificare e liber sa o faca.
Cand va veni standul chiar la noi se fa putea efectua aceasta operatiune contra cost.
Nu stim daca la 50 euro sau mai scump deoarece aducem un stand profi, nu unul comercial, iar la acesta intretinerea, consumabilele si energia necesara costa destul de mult, iar el deasemenea are un pret astronomic si nu vorbim de 100 000 ci de mult mai mult.
Noi nu luam scula asta ca sa facem teste pt masini ci pt a ne usura munca.
Lucram f des pe masini extrem de performante, Subaru, Mitsubishi care dupa mici modificari ating 280km/h sau chiar 300km/h in cazuri mai avansate. Masina trebuie solicitata la maxim, trebuie testata iar aces lucru cu diversi soferi la volan, in diverse situatii de trafic si conditii meteo cu masini pe care nu le stim din surub in surub, prezinta riscuri pe care vrem sa le diminuam, adica facem 80% pe stand apoi restul de finete pe strada,
Standul indiferent cat e de performant nu poate inlocuii strada, de aceea si sediul nostru o sa aiba iesire facila la A2.
Referitor la masurarea puterii nu e complicat dar nici f simplu.
In primul rand trebuie sa ai un scule, softuri speciale de lucru.
Trebuie in mod stintific-experiemtal sa determini randamentul masinii, al motorului sa vezi la cantitatea de energie introdusa ce lucru mecanic real scoti. Dupa ce sti randamentul corelat cu sarcina atunci poti determina puterea reala 100% din momentul masurarii.

Load (incarcare).

Este parametrul ce determina solicitarea motorului – input.
ECU nu este altceva decat un sistem electronic de monitorizare si comanda. Avand un sistem de achizitie de date (intrari logice si analogice -> convertoare A/D) un sistem de calcul (microprocesor), RAM, un soft cu kernel multitasking stocat in nonvolatile memory (flash) in care sunt implementate functiile, parametri/valori sau asa numitele „harti” (subiectul tuningului) si iesiri (logice si analogice -> convertoare D/A, flip-flops/de-mux, buffers) in unele ECU intalnindu-se si EEPROM-uri seriale (SPI/Microwire/I2C) si circuite RTC self sustained, si interfata de comunicare seriala.
De exemplu Subaru Impreza are ca parametru de intrare ce determina incarcarea tensiunea electrica generata de MAF (Mass Airflow Sensor sau debitmetru de aer) si nu MAP (Mainfold Absolute Pressure).

Aceasta incarcare este exprimata in grame de amestec/cilindri in unitatea de timp si este un parametru de intrare iar ECU in regimul de functionare „open loop”, calculeaza in functie de valorile din tabelele AFR, factorul de umplere al semnalului PWM (duty cycle) ce comanda deschiderea injectoarelor tinzand astfel sa obtina acel target AFR descris in tabele. Cu alte cuvinte in functie de cantitatea de aer ce intra este data si cantitatea de benzina pentru a se atinge AFR-ul dorit. La o apasare mai mare pe pedala de acceleratie TPS (throttle position sensor) corespunde o deschidere mai mare a clapetei de acceleratie si deci un debit de aer mai mare. Valoarea efectiva load intr-un anumit punct de functionare al motorului este data de debitul de aer MAF, turatia (RPM) si factorul de corectie „c” ce depinde de IAT (Intake Air Temperature).
Fişiere ataşate
2_126.gif
2_126.gif (1.01 KiB) Vizualizat de 4895 ori
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde VIPER » 27 Noi 2008, 09:27

Toate bune si frumoase, prezentarea e de nota 10 (bun marketing :D). Ramane insa in picioare chestia cu castigul. Muzica9 zice bine ce zice. Si sa stiti ca mai sunt si altii care nu fac "copy-paste" (nu dau nume pe topicul vostru ca nu e etic). Dar sa luam caz concret: viitor client se duce la dyno, face test inainte si dupa, si cresterea nu e deloc cea promisa. Ce se face atunci? M-ar interesa un raspuns concret, nu de alta dar in final aici vindeti un produs (indiferent de forma lui) iar clientul vrea sa plateasca ceva concret (in cazul de fata sunt niste valori intr-un tabel anexat pe prima pagina). Va rog sa incercati sa raspundeti simplu, pe intelesul tuturor. Am inteles ca sunteti profesionisti, dar nu sunteti singurii. Cum le-am spus si celorlalti tuneri: convingeti clientul sa vina la Dvs.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Focus Mk3.5 1.5TDCi 120CP PowerShift 2017
Imagine
Avatar utilizator
VIPER
 
Mesaje: 7389
Membru din: 01 Mar 2007, 23:41
Localitate: Bucuresti, RO
Maşina: Ford Focus Mk3.5, 1.5 TDCi, Titanium

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde crysti_m » 27 Noi 2008, 14:52

O intrebare mai am si eu, dupa schimbarea softului , mi-a spus cineva , cand ,masina sta la relanti scoasa din viteza, motorul se "balbaie", are tendinta sa se subtureze si iarasi isi revine ... asa se intampla de regula? este normal fenomenul asta?
FORD FOCUS TREND COLLECTION 1.6 TDCI 90 CP SEDAN__ALL BLACK
Avatar utilizator
crysti_m
Member
 
Mesaje: 447
Membru din: 07 Iul 2007, 23:45
Localitate: Bacau
Maşina: Focus 2 -2007- 1.6 TDCI 90 CP

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 27 Noi 2008, 20:30

VIPER , tocmai ca la marketing stam prost, suntem doi pateneri, ingineri care ne preocupam mai mult de latura tehnica.
Nu am discutat despre ce fac altii e problema lor daca fac bine sau nu, noi putem sa discutam serios pe ceea ce facem.
Alt aspect este acela ca noi informam potentialii clienti si alegerea le apartine nu cautam sa convingem pe nimeni de nimic, informam si doar atat.
Sigur ca e important sa vorbim de calitate insa daca nu ar fi asa ne-ar fi rusine sa scoatem capul in lume sa povestim de chestiuni pe care nu le cunoastem.


crysti_m , nu are voie sa faca acele oscilatii de care vorbesti e ceva gresit sau stricat.
Masina trebuie sa mearga ca regularitate cel putin ca una de serie daca apar astfel de incnveniente e ceva "putred in Danemarca".
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 13 Dec 2008, 18:55

Care este cel mai intalnit motor diesel-turbo din gama Ford?
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde DGAlexandru » 13 Dec 2008, 19:07

Depinde de modelul masinii :D.
Dar nici asa nu se poate generaliza .. a schimbat motoarele ca pe ciorapi :P
---------------Tel: 0722.120.128 / 0741.741.608 - Alexandru - Bucuresti---------------
--- !!! --- MP / PM dezactivat --- !!! ---

Imagine
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 8406
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde muzica9 » 13 Dec 2008, 20:19

$1 scrie:$2are este cel mai intalnit motor diesel-turbo din gama Ford?


la focus este 1.8 tdci 115 cai

iar mai nou 1.6 tdci 90 si 109 cai.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 14 Dec 2008, 09:18

Toate sunt motoare f bune care se modifica excelent.
Eu am o slabiciune pentru 1.6 de 109cp, dar si restul sunt excelente.
1,6 cu 109cp este de la Peugeot din cate stiu eu.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 15 Dec 2008, 19:58

OFERTA SPECIALA PE TERMEN LIMITAT!
VALABILA PANA LA DATA DE 31.12.2008
Pentru FORD modelele turbo diesel de 1,6-90cp; 1,6-109cp; 1,8-115cp oferim preturi PROMOTIONALE.
400EURO softul
Fişiere ataşate
rc_subaruandmitsu_143.jpg
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde crysti_m » 16 Dec 2008, 00:05

interesanta oferta...
FORD FOCUS TREND COLLECTION 1.6 TDCI 90 CP SEDAN__ALL BLACK
Avatar utilizator
crysti_m
Member
 
Mesaje: 447
Membru din: 07 Iul 2007, 23:45
Localitate: Bacau
Maşina: Focus 2 -2007- 1.6 TDCI 90 CP

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Firme autorizate

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login