Firme autorizate

RACINGCODE inalta performanta F O R D

Firme autorizate din domeniul modificarilor (piese si servicii) sau al accesoriilor

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 21 Oct 2010, 21:38

Depinde de cat vrei sa investesti.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde Avitar » 21 Oct 2010, 22:41

Am pus si eu o intrebare si n-am primit nici un raspuns concret mai ales din partea lui sebastian, numai polemici...
https://www.olx.ro/oferta/vand-faruri-xenon-ford-focus-2-facelift-ID7xriU.html
Avatar utilizator
Avitar
HAOS Crew
 
Mesaje: 474
Membru din: 29 Iun 2008, 23:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2008, 1.6 Ti-VCT, 115 cp, Trend Sport Pack

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 24 Oct 2010, 21:11

asulica,794155 scrie:Salut Sebastian,

Crezi ca se poate face ceva la un Focus 1.6 ti-vct(115 cp) pe partea de chiptuning si la ce pret?. Stiu ca este un motor aspirat, dar na ma gandesc ca poate, poate...

Mersi anticipat.

In general pentru informatii de acest gen puteti folosi http://www.racingcode.ro
Modelul tau poate fi resoftat si in mod normal castiga cca 9-12% pentru o aplicatie de strada, dar cu totul se face custom, depinde de exemplar
Costul variaza in functie de versiunea de ecu si softul din el. Trebuie vazut si verificat cu masina in fata.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde aurelpeicu » 17 Noi 2010, 06:43

Am un Ford Focus 2.0 litri 136 CP, diesel.
Am vazut ca puteti sa duceti motorul la 165 cp, adica la o crestere a puterii motorului de cca 20 %.
Am vazut ca noile motoare Ford diesel (Ecoboost), de acelasi litraj (2000 cmc), au 163 cp la o turatie de 3750 rot/min (in comparatie cu cele actuale - 136 cp la 4000 rot/min).
Deci au acea crestere de putere pe care o propuneti dvs., dar si o scadere a tutatiei de putere maxima cu cca 1/16 (adica 6 %).
Va intreb: La ce turatie obtineti acei 165 CP? Nu este nevoie de inlocuirea turbinei, a esapamentului (varianta cu doua iesiri), a filtrului de aer etc. pentru obtinerea acelui spor de putere)?
Cuplul maxim cu cat creste? La acelasi motor diesel, de doi litri, cuplul maxim actual este de 320 Nm, iar prin Ecoboost este dus la 340 Nm.
Adica o crestere de cca 6 %.
Consumul cu cat scade?
Va pun aceste intrebari pentru ca si eu sunt interesat.
aurelpeicu
Incepator
 
Mesaje: 36
Membru din: 04 Oct 2008, 20:59
Maşina: Ford Kuga, 1998 cmc, 140 CP,Titanium; Ford Fusion Plus 1.4 TDCi 2006

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 16 Ian 2011, 13:16

Pentru a evita intarzierea raspunsului va rog sa trimiteti intrebarile concrete pe mailul meu sebastian@racingcode.ro sau pe cel de birou, office@racingcode.ro .
Noile motoare Ford sunt o alta discutie.
Noi vom obtine actualul cuplu maxim mai devreme iar valoarea maxima apropiata de valoarea de turatie unde se obtine cuplul maxim de fabrica.
Puterea maxima incercam sa o obtinem 100-200rpm mai devreme cu mentinere mai buna pe ultimele sute de rotatii.
Masina in mod cert daca este expoatata corespunzator ofera o economie de combustibil datorrita optimizarilor facute chiar pe ea.

Pentru noua generatie este alta discutie motoarele avand diferente constructive importante.
Am sa va atasez si un grafic la un 2.0t modificat de noi. Este doar o modificare optima si masina nu mai are nici o alta interventie, inafara de softul nostru.
Imagine
Ultima oară modificat de SEBASTIAN_RACINGCODE pe 16 Ian 2011, 13:18, modificat 1 dată în total.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde vioconstrsl » 16 Ian 2011, 13:18

vax
Avatar utilizator
vioconstrsl
Ford Freak
 
Mesaje: 137
Membru din: 28 Noi 2009, 20:39
Localitate: madrid
Maşina: ford focus ghia,16vZectec-S 1,6L
VIN: 11111111111111111

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde Mihai R » 16 Ian 2011, 14:33

Va rog sa nu degenerati discutia si sa pastrati o limita de decenta.

- Volvo V90 2021 / B4 Polestar Engineered / 220CP / Thunder Grey / R-Design - 35.400km @ 01.2024
- Volvo XC60 2023 / B5 / 250CP / Thunder Grey / R-Design - 2.990km @ 01.2024
- Volvo V60 MK2 2020 / D4 / 190CP / Ice White / R-Design - 40.500km @ 01.2024
- Volvo XC40 MK1 2020 / T3 / 163CP / Glacier Silver / R-Design - 26.900km @ 01.2024

EX: Ford Focus MK3 2013 TOPIC DEDICAT // Skoda Superb MK3 2018 // Mini Cooper 2018 // Ford Mondeo MK5 2016 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Fiesta MK7 2016 // Ford Focus MK2 2008 ( TOPIC DEDICAT ) // Ford Kuga MK1 2008
Avatar utilizator
Mihai R
 
Mesaje: 5276
Membru din: 31 Mai 2008, 13:40
Localitate: Taunusstein Germania / Bucuresti Romania
Maşina: Volvo V90, B4 Polestar Engineered, 220CP, R-Design

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 28 Ian 2011, 12:04

Imagine

Imagine

Acest ultim grafic apartime unui EVO9 iar acum are un alt grafic care depaseste 480WBHP si masina functioneaza asa de cateva zeci de mii de km in Romania.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde b85xix » 28 Ian 2011, 12:31

Pt Mondeo mk 4 2.0 tdci are 103 kw in acte. Ce se poate obtine numai din soft fara alte modificari mecanice?
Cand am incetat de a mai fi copii, am si murit!
Avatar utilizator
b85xix
Gold Member
 
Mesaje: 781
Membru din: 03 Aug 2006, 20:53
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo mk 4 2.0 tdci titanium+extras 140si 3 cai frumosi

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 28 Ian 2011, 13:10

165-170cp di 370Nm la un cost de 400E.
Nici nu recomand modificari mecanice mai mult decat un filtru KN in carcasa originala.
Pentru doar 50 euro in plus testam si pe dyno masina inainte si dupa modificare.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 13 Mar 2011, 17:26

In acest moment exista o promotie pentru modelele Ford.
Lista de preturi este urmatoarea:

Ford Stock Chiptuning Stock Chiptuning Pret (euro)
Connect 1.8TDCI 90PS 90 110 220 250 € 299.00
Connect 1.8TDCI 110PS 110 130 280 330 € 299.00
Fiesta, Fusion 1.4TDCi 68 90 160 210 € 259.00
Fiesta 1.6TDCi 75 100 185 230 € 399.00
Fiesta, Fusion 1.6TDCi 90 120 204 255 € 299.00
Fiesta 1.6TDCi 95 120 205 255 € 399.00
Focus, C-MAX 1.6TDCi 90PS 90 120 215 265 € 299.00
Focus, C-MAX 1.6TDCi 95PS Euro5 95 120 230 280 € 399.00
Focus, C-MAX 1.6TDCi 100PS 100 130 215 265 € 299.00
Focus, C-MAX 1.6TDCi 109PS 109 135 240 300 € 299.00
Focus, C-MAX 1.6TDCi 115PS Euro5 115 140 270 320 € 359.00
Focus, C-MAX 2.0TDCi 115PS Euro5 115 140 300 350 € 359.00
Focus, C-MAX 2.0TDCi 136 165 320 370 € 299.00
Focus, C-MAX 2.0TDCi 140PS Euro5 140 170 320 370 € 359.00
Focus, C-MAX 2.0TDCi 163PS Euro5 163 190 340 390 € 359.00
Focus 1.8TDDI 75 95 175 210 € 299.00
Focus 1.8TDDI 90 110 200 240 € 299.00
Focus 1.8TDCi 100 125 240 280 € 299.00
Focus 1.8TDCi 115 140 250 290 € 299.00
Galaxy 1.9TDI 90 118 202 265 € 259.00
Galaxy 1.9TDI Pumpe Duse 90 130 240 300 € 259.00
Galaxy 1.9TDI 110 148 235 305 € 259.00
Galaxy 1.9TDI Pumpe Duse 115 155 310 355 € 259.00
Putere Motor [PS] Cuplu Motor [Nm]
Galaxy 1.9TDI Pumpe Duse 130 165 310 405 € 259.00
Galaxy 2.8 VR6 174 190 235 255 € 259.00
Galaxy, Mondeo, S-Max 2.0TDCI 115 150 300 360 € 299.00
Galaxy, Mondeo, S-Max 2.0TDCI Euro5 115 150 300 360 € 359.00
Galaxy, Mondeo, S-Max 2.0TDCI 130 160 320 370 € 299.00
Kuga 2.0TDCI 136PS 136 165 320 370 € 299.00
Galaxy, Mondeo, S-Max 2.0TDCI 140 165 320 370 € 299.00
Galaxy, Mondeo, S-Max,Kuga 2.0TDCI Euro5 140 170 320 370 € 359.00
Galaxy, Mondeo, S-Max,Kuga 2.0TDCI Euro5 163 190 340 390 € 359.00
Galaxy, Mondeo, S-Max 2.2TDCI 175 205 400 460 € 299.00
Galaxy, Mondeo, S-Max 2.2TDCI Euro5 200 230 420 470 € 359.00
KA 1.3TDCI 75 90 145 180 € 259.00
Mondeo 2.0TDdi 90 110 245 290 € 299.00
Mondeo 2.0TDdi 115 140 280 330 € 299.00
Mondeo 2.0TDdi pana in 2003 115 140 280 320 € 299.00
Mondeo 2.0TDCI 130 160 330 380 € 299.00
Mondeo 2.0TDCI pana in 2003 130 160 330 370 € 299.00
Mondeo 2.0TDCI pana in 2006 130 160 330 370 € 299.00
Mondeo 2.2TDCI 155 180 360 420 € 299.00
Ranger 2.5TDCI 143 170 330 380 € 299.00
Ranger 3.0TDCI 156 180 380 430 € 299.00
Scorpio 2.5TD 115 140 270 330 € 259.00
S-Max 1.8TDCI 100 130 240 280 € 299.00
S-Max 1.8TDCI 125 150 280 330 € 299.00
Transit 2.0DT 16V 75 100 180 230 € 299.00
Transit 2.0DT 16V 85 110 200 255 € 299.00
Transit 2.0DT 16V 100 125 230 280 € 299.00
Transit 2.0TDCI 125 150 285 335 € 299.00
Transit 2.4DT 90 90 110 200 255 € 299.00
Transit2007 2.2TDCI 85 110 250 300 € 299.00
Transit2007 2.2TDCI 110 135 285 330 € 299.00
Transit2007 2.2TDCI 115 140 300 350 € 299.00
Transit2007 2.2TDCI 130 155 310 360 € 299.00
Transit2007 2.2TDCI 140 165 350 400 € 299.00
Transit2007 2.4TDCI 100 130 285 330 € 299.00
Transit2007 2.4TDCI 115 140 310 360 € 299.00
Transit2007 2.4TDCI Allrad 140 165 350 400 € 299.00
Transit2007 2.4TDCI 140 165 375 420 € 299.00
Transit2010 3.2TDCI 200 230 470 520 € 299.00
Transit Connect --> 2006 75 100 175 220 € 299.00
Transit Connect --> 2006 90 115 220 270 € 299.00
Transit Connect 75 100 175 220 € 299.00
Transit Connect 90 115 220 270 € 299.00
Transit Connect 110 130 250 300 € 359.00
Fiesta 1.25 60PS 60 87 109 118 € 259.00
Fiesta 1.25 82PS 82 87 114 118 € 259.00
Focus, CMAX 1.6 EcoBoost 150 180 240 290 € 299.00
Focus, CMAX 1.6 EcoBoost 182 205 240 290 € 299.00
Mondeo, Galaxy S-Max 1.6 EcoBoost 160 190 240 290 € 299.00
Mondeo, Galaxy S-Max 2.0 EcoBoost 203 240 300 360 € 299.00
Mondeo, Galaxy S-Max 2.0 EcoBoost 240 270 340 400 € 299.00
Focus Mondeo, S-Max 2.5 Duratec Turbo 220 250 320 380 € 359.00
Focus ST 2.5 Duratec Turbo 225 255 320 380 € 359.00
Focus RS 2.5 Duratec Turbo
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde nele_crisan » 13 Mar 2011, 17:51

ce reprezinta celelalte valori, de exemplu pt mondeo 2.0 TDCI 130 se aduce la 160 CP iar 330 si 360 semnifica un alt prag la cere se poate aduce puterea?

Sunt in Timisoara, aveti pe cineva cu care lucrati aici sau ar trebui sa vin in Bucuresti?
Ex: Mondeo MK4 09.2011 Titanium facelift 2.0 TDCI 195 PS Powershift
WF0EXXGBBEBT60811
Focus II facelift 1.6 benzina 2008
nele_crisan
Gold Member
 
Mesaje: 922
Membru din: 17 Ian 2011, 18:28
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2011 Titanium S 195 CP
VIN: WF0EXXGBBEBT60811

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 13 Mar 2011, 18:12

Am sa pun un "prt sc".
Imagine
Imagine
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 13 Mar 2011, 18:13

nele_crisan,876128 scrie:ce reprezinta celelalte valori, de exemplu pt mondeo 2.0 TDCI 130 se aduce la 160 CP iar 330 si 360 semnifica un alt prag la cere se poate aduce puterea?

Sunt in Timisoara, aveti pe cineva cu care lucrati aici sau ar trebui sa vin in Bucuresti?

In mod cert trebuie sa vi, altfel nu vorbim de un custom tuning si optimizare reala.
Nu te juca pentru ca orice e mai ieftin decat un motor.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 15 Apr 2011, 05:45

Cateva imagini cu masini serioase de curse pe dyno.
Majoritatea avand semnatura Racing Code pe setare.
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Imagine
Imagine
Imagine Imagine
masina de mai sus a fost resoftata de Racing Code si apoi au fost abtibildele vechi distruse.
Imagine

Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine


Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde moro50 » 20 Noi 2011, 23:59

De Ford va mai ocupati? Nu am vazut in ofertele dvs. Focus 2 cu motorizare 2.0 TDCI si 136 de cai. Sa inteleg ca nu modificati acest motor?
FOCUS 2 - SEDAN; 2.0 TDCI - 136 CP.
moro50
1nsane Member
 
Mesaje: 1167
Membru din: 17 Ian 2011, 22:48
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2, 2.0 TDCI, 136 CP-SEDAN.

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde hotboydinu » 12 Dec 2011, 09:02

Salut ma intereseaza si pe mine o resoftare 1.6 tdci 109 cp si 240 nm sau 260 nm nu stiu exact daca are overboost .

masina e Ford Focus 2008 facelift

Eu vreau sa imi spui pe safemod si cu o mica crestere de 0.2 - 0.3 bari pe turbina daca ai facut cam unde ajungi cu puterea ?


Fara a inlatura filtrul de particule .
Avatar utilizator
hotboydinu
Ford Freak
 
Mesaje: 226
Membru din: 02 Dec 2011, 09:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2008 1.6 TDCI 109 cp

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 26 Mai 2012, 21:37

Buna seara,

Imi cer scuze pentrru faptul ca am neglijat acest forum. Probabil ca am o oarecare scuza obiecctiva, in trecut logarea imi era foarte anevoiasa pe acest forum, cred ca era o incompatibilitate legata de IP. Habar nu am care a fost exact problema tehnica insa ma bucur ca acum sunt aici si pot sa comunic cu voi.
moro50 - este posibil sa fie tardiv raspunsul meu insa te asigur ca Ford pentru noi reprezinta o procupare permanenta si modelul tau se modifica fara probleme.
hotboydinu - toate modificarile pe care le facem sunt custom si tinem cont de posibilitatile reale ale masinii respective si de doleantele clientului. Deci se rezolva.

Aici puteti vedea cateva imagini si filme cu masini care ne-au trecut prin mana.
http://www.facebook.com/pages/Racing...5974?sk=photos

http://www.facebook.com/video/?id=175835892435974

http://www.youtube.com/user/TheRacingCode/videos
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 05 Iun 2012, 06:04

Imagine
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 07 Iun 2012, 15:07

De multe ori Fordul si mazda imart cate ceva iar in acest caz doar tehnologia:
Imagine
Imagine
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 27 Iun 2012, 07:40

Setare stand alone MegaSquirt®

Ford Fiesta 1.6 16v - Gr. N

Masina de curse, setata de Racing Code, in vedeea participarii intr-o competitie oficiala a FRAS, CNVC 2012.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde deagle_alin » 02 Iul 2012, 19:33

Salut, pentru un focus st170 cu evacuare fara catalizator ce se poate face fara turbo? Eventual cu un ECU stand alone, dar sa ramana functional IMRC si VVT.
Si un pret estimativ ?
Ford Focus ST170. B-39-XCO GPL Power :D
Ex: Ford Focus 2 Titanium 1.6 16v
Avatar utilizator
deagle_alin
Ford Freak
 
Mesaje: 176
Membru din: 03 Apr 2011, 10:09
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus ST170 2.0 173cp GPL 2002

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 26 Iul 2012, 17:08

Te rog da-mi pe mail toate datele exacte.
Nu inteleg cum fara turbo, probabil vrei sa spui ca-l pastrezi pe original.
Ce ti-ai dori de la aceasta masinuta, noi lucram custom si din ceea ce se poate incercam sa mulam pe doleantele clientului.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 16 Dec 2012, 08:28

@slick99: Ma intereseaza un pret pt o resoftare la un focus 2.0 tdci, 136 cp din 2005 + anulare dpf si catalizator
Da tot ce iti doresti este reealizabil, iar anularea dpf este un fapt care aduce mari beneficii in ce priveste fiabilitatea motorului nu doar confort.
DPF este o gaselnita prin care masina este facuta sa consume mai mult, trebuie periodic sa cumperi o piesa scumpa insa acesta este varful icebergului partea rea fiind cea pe care oamenii nu prea o cunosc.
DPF are ciluri de asa zisa regnerare. Lasand deoparte faptul ca face un fum si niste noxe de neimaginat aruncand afara ce a retinut pana atunci, trebuie stiut ca aceasta se face cu faza de injectie diferita de cea de ardere, motorina este injectata astfel incat sa arda pe evacuare si sa incinga violent filtrul de particule aflat dupa catalizator pana le la 500-600grade celsius.
Dar focul pleca de la motor trece prin turbo(vai de el ce trebuie sa suporte, temperaturi duble fata de functionare la putere maxima sau mai mult si ne plangem ca se strica, apoi trece prin cat si ajunge la filtrul de particule pe care il arde pur si siplu din interior.
Poate ca pare destul de grav insa mai grav e altceva in timpul acestei injectii supolimentare este infestat uleiul, spalata motorina de pe camasa si motorul merge cativa cicli fara ungere.
Este o crima filtrul de particule.
In mod normal o modificare standard ridica puterea la 165hp si 370Nm dar fiind vorba si de scos cat si filtru de particule, iar modificarea fiind custom speram la ceva mai mult.
Preturile le vei primi in mesaj privat.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 25 Ian 2013, 08:50

Cunoasteti produsele OKADA Projects?
Imagine
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde styx1 » 25 Ian 2013, 13:20

La un ST 2012 (2.0 ecoboost) cam ce se poate face ?
1. Numai resoftare , cam pe unde ar putea ajunge masina ?
2. Resoftare + respiratie (IC,Filtre,evacuare), cam pe unde ar putea ajunge masina ?
Alte propuneri ?
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 25 Ian 2013, 20:53

Salut,
Cred ca ne cunoastem, mai ales ca una din masinile din semnatura este modificata de noi.
Inainte sa-ti dau raspunsul corect vreau sa stiu daca trebuie sa discut in spiritul cifrelor afisate la semnatura ta, pentu diverse masini sau vorbim de valori reale masurabile pe dyno?
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde styx1 » 25 Ian 2013, 22:06

Acum cred ca St-ul are la roata vreo 205-210 cp (neverificat, asa, dupa ce simt eu -o sa-l verificam tot la voi)
As vrea sa-l aduc undeva la 240 cp la roata, daca se poate fara modificari majore ( fara ecu stand alone, fara sa schimb turbina, in schimb pot schimba IC, Filtru aer, evacuare completa, furtune aer) , bineinteles cu remapare.
Daca pune jos 235-240cp (la voi pe dyno) cu o plaja de cuplu undeva la 450 Nm imi ajunge. Sper ca nici consumul sa nu creasca mult. (d-asta nu m-arunc la injectoare, pompa de benzina, etc.)
Vreau sa ramin rezonabil in limitele de fiabilitate, cu un cistig de aprox 30cp la roata si minim 440 Nm plaja de cuplu cit mai extinsa si cit de mai de "jos" in turatii se poate.
Bestia - Focus RS mk2 2010 450 cp / 620 Nm
Sportiva - Focus ST mk3 2012 250 cp / 360 Nm (inca stoc, dar nu pentru mult timp)
Frumoasa - Volvo S60 D5 2008 230 cp / 520 Nm
Veverita - Fiesta ST 2015 180 cp / 290 Nm
Taurul - Kuga Titanium 2.0 2018 180 cp / 400 Nm
Avatar utilizator
styx1
 
Mesaje: 281
Membru din: 11 Oct 2010, 18:26
Maşina: 450 cai / 620 nm + 250 cai / 360 nm

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 25 Ian 2013, 23:23

Fordul Focus ST 2.0 EcoBoost de 250hp se modifica optim castigand cca 30hp la roata si cca. 40-50Nm.
Pentru a ridica putin mai mult cuplul intr-o functionare corecta montarea unui sistem de evacuare mai permisiv ar fi de mare ajutor si ulterior se impune inlocuirea ambreiajului cu altul ceva mai performant care sa suporte difernta de cuplu fara probleme.
Modificarea se face in 5-6 ore cu masina pe dyno la sediul nostru.
Costul depinde de versiunea de soft, daca este cu procesor Infineon Tricore protejat antituning este ceva mai scump. Am sa trimit in privat aceste detalii.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 10 Feb 2013, 06:07

Va rog sa luati in calcul si anularea DPF la modlele Ford si nu numai.
Cine doreste sa realizeze corect o astfel de operatie se ne poate contacta si rezolvam atat mecanic cat si din soft.
Partea mecanica de eliminare fizica se face foarte elegant la un service colaborator langa Autogara Filaret iar anularea din soft la sediul nostru din Bucuresti Drumumul Bineului 9-11.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Firme autorizate

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login