Firme autorizate

RACINGCODE inalta performanta F O R D

Firme autorizate din domeniul modificarilor (piese si servicii) sau al accesoriilor

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 23 Noi 2008, 12:28

RACING CODE este un brand original ce doreste sa vina cu caliteatea cea mai buna, in lumea tuningului. Aduce motorsportul cat mai aproape de dumneavoastra. Ofera solutii indedite ce permit tunarea autoturismului dumneavoastra in siguranta si cu performante peste orice alt tuner. Solutile oferite variaza in functie de client si se poate ajunge la solutii complete ce includ totul pentru anumite kituri de marire a puterii. Serozitate maxima si termene de livrare corecte! COMMITTED TO EXCELLENCE !
Lucrăm în domeniul chip tuningului, echipa noastră se concentrează şi se ocupă de inovaţii tehnice referitoare la tuningul motorului. Noi folosim produse şi proceduri tehnice de calitate pentru armonizarea şi creşterea puterii motorului în mod eficient, stabil, durabil şi garantat.
Performanţa noastră superioară nu afectează durata de viaţă a motorului sau alte dispozitive mecanice ale maşinii Dvs. deoarece nu se depăşesc parametrii de funcţionare ai motorului furnizaţi de către producător.
In genral oamenii cand aud de acest subiect isi pun tot felul de intrebari si o fac pe buna dreptate.
Întrebări frecvente:


După optimizarea calculatorului (ECU) vehiculul dumneavoastră in mod normal va consuma mai puţin combustibil daca metineti acelaşi mod de condus – date exacte nu pot fi furnizate datorita diversitatii modelelor existente.

Când va setam vehiculul nu depasim parametri de funcţionare normali ai motorului si a componentelor adiţionale furnizate de producător. Mentinand un stil de condus normal nu vor exista uzuri mecanice suplimentare.

In mod cert nu vor exista efecte secundare nedorite in exploatarea de zi cu zi si nici la verificarile tehnice periodice. Calculatorul nu va semnaliza erori iar modificarea sa nu va fi vizibila din exterior. De asemenea nu vor exista probleme in timpul functionarii zilnice nici in conditii de temperatura scazuta sau ridicata.

Vom calcula combustia ideala pentru motor si vom optimiza cuplul motor. Diverşi parametrii, cum ar fi cantitatea de combustibil injectata, schimbarea presiunii, timpul de injecţie si alţii vor fi de asemenea optimizaţi.

In general prin chiptuning se intelege imbunatatirea performantelor motorului prin cresterea cuplului. Aceasta insemnand ca motorul va avea o putere mai mare când veţi avea nevoie, cum ar fi atunci când depasiti o alta maşina sau in accelerare.

Niciodată pana acum nu a fost posibila o imbunatatire atât de drastica a performantelor motorului raportata la o operaţie cu costuri aşa de reduse precum chip tuning.


Ar trebuii sa fac o înregistrare legala după chip tuning ?

In principiu, orice imbunatatire a performantei ar trebuii înregistrata daca depaseste 5% din performantele iniţiale, altfel licentata de operare expira ca de altfel si poliţa de asigurare.


Vor exista costuri adiţionale legate de compania de asigurări?

Imbunatatirea performantelor implica inregistrarea legala si taxe aditionale pentru asigurare.(in Europa)
De toate acestea fiind responsabil propietarul.


Care este perioada de garanţie oferita?

Noi va oferim garanţie pe viata pentru produsele noastre.

Este tuning-ul vizibil din exterior?

Nu. Dar, puterea motorului este măsurabila pe stand-uri de testare sau verificarea noilor parametri. Nu poate fi detectabil la nivelul calculatorului si nici nu poate fi probata cu sistemul de diagnosticare standard.


Autovehiculul se va încălzi mai uşor dacat înainte?

Temperatura uleiului va fi mai mare (numai sub sarcina maxima). De exemplu la un Audi A4 TDI temperatura va creste in condiţiile menţionate mai sus doar cu 8 grade.


Chip Tuning-ul va scădea durata de viata a autoturismului ?

Când facem modificări asupra autoturismului dvs. nu depasim parametrii de funcţionare normali ai motorului si a componentelor fabricantului. In condiţiile unei exploatări normale nu vor exista uzuri mecanice suplimentare.


De ce fabricantul nu optimizează el insusi autovehiculul ?

Fabricantul produce autovehiculul pentru piaţa globala. In alte tari capacitatea cilindrica nu corespunde cu normele Europene. De asemenea rularea autovehiculului la altitudini ridicate afectează combustia in mod negativ. Totuşi aceste aspecte nu se aplica in Europa. Aici, contează diversitatea motoarelor ce echipează autovehiculele. După ce autovehiculul este fabricat poate fi testat pe standu-l ce masoara puterea si puterea acestuia poate fi crescută. Deci aici este toleranta oferita de către producător.


Sunt nevoit sa-mi schimb sistemul de frânare datorita creşterii performantelor ?

Agenţia de inspecţia tehnica garantează 20% mai multa putere decât cel mai puternic motor pe platforma respectiva.


Exista excepţii privind transmisia automata ?

Nu. Vehiculele cu transmisie automata sunt echipate cu alt ECU, dar creşterile de performanta nu sunt afectate. Transmisia automata va fi modificata de noi.


Acest proces este reversibil ?

Configuraţia de fabrica este întotdeauna salvata si poate fi programata in ECU oricând. Binienteles procesul poate fi reversibil oricând.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde DGAlexandru » 23 Noi 2008, 12:47

Acestea sunt informatii de uz general sau sunteti o firma care faceti astfel de modificari ?
Ati deschis acest thread ca sa vindeti astfel de servicii ? Daca da, atunci o sa-l mut la zona Comercial. De asemenea, ar fi indicat sa ne oferiti o lista cu motoarele Ford pe care le puteti modifica si noii parametrii obtinuti astfel si la ce preturi; este de asemenea necesar sa spuneti si ce reducere acordati membrilor acestui forum.
Pentru mai multe detalii va rog sa consultati Regulamentul acestui forum.
---------------Tel: 0722.120.128 / 0741.741.608 - Alexandru - Bucuresti---------------
--- !!! --- MP / PM dezactivat --- !!! ---

Imagine
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 8406
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 23 Noi 2008, 13:03

Cum doresti, clar este ca vorbesc si de o latura comerciala, nu le pot despartii.
Poti sa le muti este ok oricum.
Vreau sa fiu tunerul de casa Ford, vreau sa pot oferi calitate si preturi decente, cu reducere pentru cei care acceseaza aces CLUB-FORD.
Am sa atasez in mesajul urmator o lista cu cateva din softurile pentru Ford, dar fara a avea pretentii ca lista e completa sau ca noi facem 100%.
In schimb ce facem vrem sa fie de f buna calitate fiabilitatea fiind cel mai important considerent si prformanta cea mai importanta pentru noi.

Si inca ceva destul de important pentru mine este faptul ca prima mea masina straina a fost i n 1991 Ford cu motor V6 model Sierra. Intamplator dar eu zic ca totusi nu partenerul meu este si el iubitor de Ford avand in 1993 un Scorpio fabricatie 1992 cu motor V6.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde BoogY » 23 Noi 2008, 13:35

Ia sa vedem, ma convingeti sa faci chip tuning? Motorul este zetec se 1.6 100 cai teoretic,nu stiu cati are acum cu evacuarea goala filtru sport si injectoare de 2.0L.In cazul in care fac chip tuning exista posibilitatea de dyno? Sa vad si eu pe foaie ca puterea a crescut cu adevarat nu "noi garantam 10cai" pentru ca treaba asta difera de la motor la motor.Nu cunosc foarte bine procedura dar cred ca un chip ar trebui "acordat" dupa motor.Astept info de la voi,pretul si poate facem o treaba pentru ca la prima vedere pareti seriosi!
BoogY
 

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 23 Noi 2008, 14:48

Ai pornit pe o reteta de tuning gresita. Nu fac nimic dupa aceasta plecare.

Ford
Vehicle Insallation org./mod. Output Nm org./mod. VMAX Price Euro
Connect 1.8TDCI 90hp B,A 90hp 110hp 220 250 699.00 Delphi
Connect 1.8TDCI 110hp B,A 110hp 130hp 280 330 699.00 Delphi
Fiesta, Fusion 1.4TDCi C,CF,A 68hp 90hp 160 210 549.00 Siemens SID804
Fiesta, Fusion 1.6TDCi C,CF,BS,A 90hp 120hp 204 255 649.00 Bosch
Focus, C-MAX 1.6TDCi 90hp C,CF,BS,A 90hp 120hp 215 265 649.00 Bosch
Focus, C-MAX 1.6TDCi 100hp C,CF,BS,A 100hp 130hp 215 265 649.00 Bosch
Focus, C-MAX 1.6TDCi 109hp C,CF,BS,A 109hp 135hp 240 300 649.00 Bosch
Focus, C-MAX 2.0TDCi B,CF,A 136hp 165hp 320 370 649.00 Siemens new
Focus 1.8TDDI C,A 75hp 95hp 175 210 599.00 Ford
Focus 1.8TDDI C,A 90hp 110hp 200 240 599.00 Ford
Focus 1.8TDCi B,A 100hp 125hp 240 280 699.00 Delphi
Focus 1.8TDCi B,A 115hp 140hp 250 290 699.00 Delphi
Galaxy 1.9TDI C,A 90hp 118hp 202 265 499.00 Bosch
Galaxy 1.9TDI Pump-injector C,K,CF,BS,A 90hp 130hp 240 300 549.00 EDC15
Galaxy 1.9TDI C,A 110hp 140hp 235 305 499.00 Bosch
Galaxy 1.9TDI Pumpe-injector C,K,CF,BS,A 115hp 155hp 310 355 549.00 EDC15
Galaxy 1.9TDI Pumpe-injector C,K,CF,BS,A 130hp 165hp 310 405 549.00 EDC15
Galaxy 2.8l VR6 C 174hp 190hp 235 255 499.00 Bosch
Galaxy, Mondeo,S-Max 2.0TDCI 115hp B,CF,A 115hp 150hp 300 360 649.00 Siemens SID206
Galaxy, Mondeo,S-Max 2.0TDCI 130hp B,CF,A 130hp 160hp 320 370 649.00 Siemens 206
Galaxy, Mondeo,S-Max 2.0TDCI 140hp B,CF,A 140hp 165hp 320 370 649.00 Siemens 206
Galaxy, Mondeo,S-Max 2.2TDCI 175hp B,CF,A 175hp 205hp 400 460 649.00 Bosch EDC16CP39
Kuga 2.0TDCI B,CF,A 136hp 165hp 320 370 649.00 Siemens SID206
Mondeo 2.0TDdi C,A 90hp 110hp 245 290 599.00 Ford
Mondeo 2.0TDdi C,A 115hp 140hp 280 330 599.00 Ford
Mondeo 2.0TDdi from year 2003 B,A 115hp 140hp 280 320 699.00 Delphi
Mondeo 2.0TDCI C,A 130hp 160hp 330 380 599.00 Ford
Mondeo 2.0TDCI from year 2003 B,A 130hp 160hp 330 370 699.00 Delphi
Mondeo 2.0TDCI from year 2006 C,A 130hp 160hp 330 370 i. V. Delphi
Mondeo 2.2TDCI 155hp B,A 155hp 180hp 360 420 699.00 Delphi
Ranger 2.5TDCI B,A 143hp 170hp 330 380 649.00 Bosch EDC16
Ranger 3.0TDCI B,A 156hp 180hp 380 430 649.00 Bosch EDC16
Scorpio 2.5TD C,A 115hp 140hp 270 330 499.00 Bosch
S-Max 1.8TDCI 100hp B,CF,A 100hp 130hp 240 280 649.00 Siemens 206
S-Max 1.8TDCI 125hp B,CF,A 125hp 150hp 280 330 649.00 Siemens 206
Transit 2.0DT 16V 75hp C,A 75hp 100hp 180 230 599.00 Ford
Transit 2.0DT 16V 85hp C,A 85hp 110hp 200 255 599.00 Ford
Transit 2.0DT 16V 100hp C,A 100hp 125hp 230 280 599.00 Ford
Transit 2.0TDCI 125hp C,A 125hp 150hp 285 335 599.00 Ford
Transit 2.4DT 90hp C,A 90hp 110hp 200 255 599.00 Ford
Transit2007 2.2TDCI 85hp CF,A 85hp 110hp 250 300 649.00 Visteon
Transit2007 2.2TDCI 110hp CF,A 110hp 135hp 285 330 649.00 Visteon
Transit2007 2.2TDCI 130hp CF,A 130hp 155hp 310 360 649.00 Visteon
Ford
Vehicle Installation org./mod. Output Nm org./mod. VMAX PriceEuro
Transit2007 2.4TDCI 100hp CF,A 100hp 130hp 285 330 649.00 Visteon
Transit2007 2.4TDCI 115hp CF,A 115hp 140hp 310 360 649.00 Visteon
Transit2007 2.4TDCI 140hp CF,A 140hp 165hp 375 420 649.00 Visteon
Focus Mondeo,S-Max 2.5l Duratec Turbo B 220hp 250hp 320 380 799.00 Bosch MED9
Focus ST 2.5l Duratec Turbo B,CF,BS 225hp 255hp 320 380 799.00 Bosch MED9
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde VIPER » 23 Noi 2008, 14:55

SEBASTIAN_RACINGCODE,329436 scrie:Mondeo 2.0TDCI C,A 130hp 160hp 330 380 599.00 Ford


Pretul in Euro include sau nu TVA? Include reducerea pentru membrii ClubFord? Daca da, unde vedem lista oficiala?

Ce aveti in plus fata de cei care deja exista (Dimsport, Superchips etc) si de ce este pretul mult mai mare?

Multumesc.
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Mondeo Mk3 2.0TDCi 2002 Superchipped
Focus Mk3.5 1.5TDCi 120CP PowerShift 2017
Imagine
Avatar utilizator
VIPER
 
Mesaje: 7388
Membru din: 01 Mar 2007, 23:41
Localitate: Bucuresti, RO
Maşina: Ford Focus Mk3.5, 1.5 TDCi, Titanium

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 23 Noi 2008, 15:09

BoogY,329405 scrie:Ia sa vedem, ma convingeti sa faci chip tuning? Motorul este zetec se 1.6 100 cai teoretic,nu stiu cati are acum cu evacuarea goala filtru sport si injectoare de 2.0L.In cazul in care fac chip tuning exista posibilitatea de dyno? Sa vad si eu pe foaie ca puterea a crescut cu adevarat nu "noi garantam 10cai" pentru ca treaba asta difera de la motor la motor.Nu cunosc foarte bine procedura dar cred ca un chip ar trebui "acordat" dupa motor.Astept info de la voi,pretul si poate facem o treaba pentru ca la prima vedere pareti seriosi!


Dyno exista este independent de noi, dar noi nu plecam de la premiza sa convingem pe nimeni, noi ne face treaba bine. Clientii snt cei care ne multumesc dupa aceea.
Noi vormim limbajul motorului nu neaparat al clientului.
Daca vrei un sfat mergi cu masina la stand, masoara asa cum e cu injectoarele de 2.0 pe stand si apoi cu cele originale. 100% o sa ai putere mai mare cu cele originale.
Noi face custom tuning si credeam ca s-a intles asta, copy paste fac altii care au nasul pe sus degeaba.
Nu pot sa-ti dau pe modelul tau si la modificarile tale un raspuns concret trebuie sa ne vedem sa masuram putin sa testam si apoi discutam ceva mai concret.
Ultima oară modificat de SEBASTIAN_RACINGCODE pe 23 Noi 2008, 15:23, modificat 1 dată în total.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 23 Noi 2008, 15:17

VIPER,329438 scrie:
SEBASTIAN_RACINGCODE,329436 scrie:Mondeo 2.0TDCI C,A 130hp 160hp 330 380 599.00 Ford


Pretul in Euro include sau nu TVA? Include reducerea pentru membrii ClubFord? Daca da, unde vedem lista oficiala?

Ce aveti in plus fata de cei care deja exista (Dimsport, Superchips etc) si de ce este pretul mult mai mare?

Multumesc.


Acesta este pretul de lista si in functie de intelegerea pe care o vom face cu Club-Ford vom oferi si reducerile.
Daca cineva vina la noi sa facem masina si este membru al acestui site noi il vom trata cu respect, ii vom face masina ca pe propile noastre masini, vom lucra ca pentru noi si desigur vom oferi un pret special.
Nu vreau sa comentez calitatea si pretul altor softuri nu este fairplay, vorbim despre ce facem noi nu despre altii.
Referitor la pret ...

O definitie a pretului, unanim acceptata este cea formulata inca din antichitate de catre Aristotel si Xenofon care reprezinta pretul ca o cantitate de moneda pe care cumparatorul este dispus si o poate oferii producatorului (vanzatorului) in schimbul bunului pe care acesta il prezinta pe piata. Acesta este pretul absolut.

In conditiile contemporane, pretul pietei reprezinta o cantitate de moneda pe care cumparatorul este dispus si poate sa o ofere producatorului in shimbul bunului pe care acesta poate sa il ofere pe piata si exprima, in cea mai mare masura sub aspect calitativ si structural, un ansamblu de informatii furnizate reciproc de catre participantii la schimb, in functie de raportul dintre cerere si oferta, pe de o parte, si in cadru legislativ, pe de alta parte, avand caracter dinamic, divers si reglementat.

Pretul este un instrument al pietei si un indicator al realitatii. In virtutea functiei de corelare a cererii cu oferta el capata un caracter complex ce este amplificat in contextul actualului dinamism economico- social, atat de caracteristicile pietei pe care le manifesta, cat si de cadrul legislativ care reglementeaza formarea preturilor, el insusi perfectibil.

Pretul afisat include TVA.

Ford Mondeo 2.0 TDCi 130PS
Serie Racing Code
Capacitate Cilindrica 1998 cm³

Performanţa 130 PS (96 kw) 160 PS (118 kw)

Cuplu motor 330 Nm 380 Nm

Cuplu maxim la (rpm) 1800 U/min 1800 U/min

V max 200 km/h 205 km/h


0 la 100 9,9 s 9,6 s

Consum l/100 km 5,8 l 5,4 l
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde ionutz » 23 Noi 2008, 19:19

motoare pe benzina, aspirate nu modificati? unde sunt facute softurile?
Parcul meu auto: Mondeo mk5 2.0 TDCi AWD; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima; Fiesta RS1800; Escort RSturbo; Puma 1.7 VCT; Fiesta mk1 0.9 - Albalux
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4528
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 23 Noi 2008, 22:56

Softurile nu sunt gata facute, se fac individual.
Vreau sa fie clar ca nu vorbim de copy-paste si ca e vorba de custom tuning in adevaratul sens al cuvantului.
Am sa explic succint cum se procedeaza ca sa se inteleaga, pentru ca intrebarea pusa e bine venita.
Se monitorizeaza masina, se observa abaterile intre piesele de serie, injectoare, aprindere, bobine, diferite alte comenzi.
Se extrage softul care in prima faza se optimizeaza.
Adica se fac corectile necesare sa coboare abaterile de la zeci de procente ( 7-27% abateri la injectoare) la unul , maxim doua procente daca nu se pot duce chiar la zero, se fac update de soft unde este cazul, in unele variante schimbari de algoritm de lucru a comenzilor din soft, prioritati de calcul... toate astea ajuta sa aduci motorul cat mai aproape de ce a gandit proiectantul si nu de ce iese pe poarta fabricii. Facand aceste oepratii f meticuloase cresti automat randamentul motorului, eficeinta acestuia reusind la aceeasi cantitate de combustibil sa obti acelasi lucru mecanic.
Aceste operatii sunt extrem de meticuloase si necesita cunostinte plus posibilitatea de a interveni "in sistemul de operare" apoi e simplu sa cresti puterea cam pana unde vrei cu teste sau pana in limite pe care le sti din fisa de productie-proiectare.
Multi tuneri ataca direct valorile ce influenteaza mersul motorului in mod direct fara a face corelarile de rigoare inate si dupa modificare, iar de aceea reprezentantele iau foc cand aud de tuning.
Pai daca ai o abatere de 17% pe un injector 25% pe urmatorul si tot aca cat de echilibrat credeti ca merge motorul, saracul e prins in fier si nu se simte dar in timp apar uzuri si arzi gazul de pomana.
Noi nu urmarim scaderea de consum dar este un efect secundar al optimizarii, iar la ECOTUNING se pune f mult baza si pe scadere in rest nu.
Accesul la unele informatii este f greoi si f scump, dar daca vrei sa faci ceva serios investesti chiar daca castici ceva mai putin. Sursele noastre de lucru snt legate de fabricant, proiectant de soft si ecu...mai mult va rog sa nu-mi cereti sa spun pentru ca tine de secretul profesional.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 23 Noi 2008, 22:57

Da facem si modele aspirate dar nu toate. pentru masinuta ta te rog sa ne contactezi, stabilim o intalnire, vedem despre ce e vorba si atunci iti dam detalile.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde BoogY » 24 Noi 2008, 01:50

Pe mine unul ma incanta ce citesc aici,e prima data cand e ceva clar asa ca ma voi programa sa vedem ce se poate face dar numai dupa ce montez injectoarele originale.
BoogY
 

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 24 Noi 2008, 08:50

Perfect!

Mi-ar facea mare placere sa facem un Focus cu motorul de 2,5 turbo cap coada, adica admisie ,evacuare si soft.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde BoogY » 24 Noi 2008, 10:45

Da,as vrea si eu sa am un 2.5 sub capota dar din pacate va trebui sa va "delectati" cu un amarat de 1.6:(
BoogY
 

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde leut27 » 24 Noi 2008, 14:14

daca iese bine la motorul pe benzina i am in

nu ma intereseaza caii putere cat ma intereseaza cuplul

Stiu ca nu prea ai ce sa ii faci unui motor de 1.6 100 dar voi urmari topicul si probabil ca la primavara cum anul 2009 se anunta un an lipsit de achizitii auto bagam un chip ca sa stam dupa logan:)
If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus” – "the Orangutan" Jeremy Clarkson
leut27
1nsane Member
 
Mesaje: 1507
Membru din: 12 Oct 2007, 20:11
Maşina: ST stealth grey 2.0 ecoB Estate

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 24 Noi 2008, 23:20

caii si cuplul sunt strans legate, popular puterea mica si puterea mare...
creste cuplul insa nu f mult la 1600, insa il coboram si il facem sa intre mai de jos apoi ii ridicam palierul de functionare si incercam sa-l mentinem cat mai sus , dar fara sa fortam.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde ionutz » 25 Noi 2008, 00:13

SEBASTIAN_RACINGCODE,329708 scrie:Da facem si modele aspirate dar nu toate. pentru masinuta ta te rog sa ne contactezi, stabilim o intalnire, vedem despre ce e vorba si atunci iti dam detalile.

ok, o sa sun miercuri sa stabilim o intalnire pentru joi sau vineri ;)
Parcul meu auto: Mondeo mk5 2.0 TDCi AWD; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima; Fiesta RS1800; Escort RSturbo; Puma 1.7 VCT; Fiesta mk1 0.9 - Albalux
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4528
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 25 Noi 2008, 09:59

Cand vrei telefonul meu este deschis.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 25 Noi 2008, 10:17

Incredibil pe un alt forum am fost avertizat, posturile sterse pentru ca nu am pus pret la produse.
Am dat explicatii pe o pagina cum se face ce si cum , am demonstrat ca ... si nu le-a convenit apoi au sters, invocand regulamentul.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde leut27 » 25 Noi 2008, 10:25

ar fi ok daca ai da preturi estimative
If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus” – "the Orangutan" Jeremy Clarkson
leut27
1nsane Member
 
Mesaje: 1507
Membru din: 12 Oct 2007, 20:11
Maşina: ST stealth grey 2.0 ecoB Estate

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde DGAlexandru » 25 Noi 2008, 10:49

leut27, daca te uiti mai sus, o sa vezi o lista cu motoarele Ford pe care le pot modifica si la ce preturi.
SEBASTIAN_RACINGCODE, si noi avem aceeasi politica, stergem daca nu apare un pret de pornire/informativ, dar te-am anuntat si te-ai conformat :D.
---------------Tel: 0722.120.128 / 0741.741.608 - Alexandru - Bucuresti---------------
--- !!! --- MP / PM dezactivat --- !!! ---

Imagine
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 8406
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde crysti_m » 25 Noi 2008, 11:10

pt focusu meu de 1.6 TDCi 90 cp, ce modificari ii poti face si ce pret?
FORD FOCUS TREND COLLECTION 1.6 TDCI 90 CP SEDAN__ALL BLACK
Avatar utilizator
crysti_m
Member
 
Mesaje: 447
Membru din: 07 Iul 2007, 23:45
Localitate: Bacau
Maşina: Focus 2 -2007- 1.6 TDCI 90 CP

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 25 Noi 2008, 20:28

Da sigur ca facem si ca pot sa-ti dau un pret desicred ca era trecut si in lista de pe pagina anterioara.
Ford Focus 1,6 TDCi 90PS
Serie ____________________________________________Racing Code
Capacitate Cilindrica 1560 cm³

Performanţa 90 PS (66 kw)___________________________ 120 PS (88 kw),se poate si mai mult

Cuplu motor 204 Nm _________________________________265 Nm, se poate si mai mult

Cuplu maxim la (rpm) 1750 U/min ______________________1750 U/min

Viteza maxima creste cu cca 8km/h.

Demarajul scade cu cca. 0,5s

Consumul scade putin datorita cresterii randamentului motor prin optimizare.

Pretul de lista este 650euro si pentru aici pot sa il fac 550euro.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 25 Noi 2008, 22:41

BoogY Focusul Sport tdci nu vrei sa-l faci?
Dar un motor adevarat Ford, V8 are cineva in proiect.
Sa facem 1000cp sa rupa norii, ii facem un proiect de la A la Z exceptional. Nu e gluma.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde BoogY » 25 Noi 2008, 22:49

Nu,cu focusul ala doar in weekend in rest se ocupa altcineva de el:) Daca aveti cum sa remapati 1.6 zetec se spuneti-mi si va fac o vizita sa stam de vorba.
BoogY
 

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde crysti_m » 25 Noi 2008, 23:16

SEBASTIAN_RACINGCODE,330759 scrie:Da sigur ca facem si ca pot sa-ti dau un pret desicred ca era trecut si in lista de pe pagina anterioara.
Ford Focus 1,6 TDCi 90PS
Serie ____________________________________________Racing Code
Capacitate Cilindrica 1560 cm³

Performanţa 90 PS (66 kw)___________________________ 120 PS (88 kw),se poate si mai mult

Cuplu motor 204 Nm _________________________________265 Nm, se poate si mai mult

Cuplu maxim la (rpm) 1750 U/min ______________________1750 U/min

Viteza maxima creste cu cca 8km/h.

Demarajul scade cu cca. 0,5s

Consumul scade putin datorita cresterii randamentului motor prin optimizare.

Pretul de lista este 650euro si pentru aici pot sa il fac 550euro.

Mersi mult,dar as mai avea inca o intrebare , cu garntia cum ramane? posibil sa o pierd? si in primul rand m-ar interersa daca supun motorul unei uzurii mai mari decat e normal..cat despre 1000 de caluti ,m-as baga dak m-ar tine punga :D
FORD FOCUS TREND COLLECTION 1.6 TDCI 90 CP SEDAN__ALL BLACK
Avatar utilizator
crysti_m
Member
 
Mesaje: 447
Membru din: 07 Iul 2007, 23:45
Localitate: Bacau
Maşina: Focus 2 -2007- 1.6 TDCI 90 CP

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 25 Noi 2008, 23:53

cred ca nu ai inteles e f fiabil. Fiabilitatea e cel mai important aspect, o masina nu poate fi performanta daca nu functioneaza.
Nu nu lasi nimic sa se strice.
Lucrăm în domeniul chip tuningului, echipa noastră se concentrează şi se ocupă de inovaţii tehnice referitoare la tuningul motorului. Noi folosim produse şi proceduri tehnice de calitate pentru armonizarea şi creşterea puterii motorului în mod eficient, stabil, durabil şi garantat.

Performanţa noastră superioară nu afectează durata de viaţă a motorului sau alte dispozitive mecanice ale maşinii Dvs. deoarece nu se depăşesc parametrii de funcţionare ai motorului furnizaţi de către producător.
La garantie se vede, doar daca te cauta in mod expres, altfel ...
Noi avem masini facue si nici una nu a venit cand a mers la revizie sa ii punem originalul ... nimeni nu a avut probleme , important este sa nu le spui.
La cele aspirate chiar sa vea sa vada nu vad pt se respecta parametri de fabrica si nu intra in cota de avarie niciunde.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 25 Noi 2008, 23:54

BoogY,330886 scrie:Nu,cu focusul ala doar in weekend in rest se ocupa altcineva de el:) Daca aveti cum sa remapati 1.6 zetec se spuneti-mi si va fac o vizita sa stam de vorba.

OK daca vrei si esti hotarat, nu ai sa pleci fara cai in plus.
Trebuie sa vi sa citim si in functie de asta stabilim exact.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde crysti_m » 26 Noi 2008, 00:06

SEBASTIAN_RACINGCODE,330923 scrie:cred ca nu ai inteles e f fiabil. Fiabilitatea e cel mai important aspect, o masina nu poate fi performanta daca nu functioneaza.
Nu nu lasi nimic sa se strice.
Lucrăm în domeniul chip tuningului, echipa noastră se concentrează şi se ocupă de inovaţii tehnice referitoare la tuningul motorului. Noi folosim produse şi proceduri tehnice de calitate pentru armonizarea şi creşterea puterii motorului în mod eficient, stabil, durabil şi garantat.

Performanţa noastră superioară nu afectează durata de viaţă a motorului sau alte dispozitive mecanice ale maşinii Dvs. deoarece nu se depăşesc parametrii de funcţionare ai motorului furnizaţi de către producător.
La garantie se vede, doar daca te cauta in mod expres, altfel ...
Noi avem masini facue si nici una nu a venit cand a mers la revizie sa ii punem originalul ... nimeni nu a avut probleme , important este sa nu le spui.
La cele aspirate chiar sa vea sa vada nu vad pt se respecta parametri de fabrica si nu intra in cota de avarie niciunde.


mersi de explicatie, acum am inteles , mi se pare interesant faptul ca puterea creste si scade consumul , oricum dupa o lunga cautare pe net de chiptuning s-ar putea sa fii gasit ceea ce cautam :D oferiti si garantie?
din curiozitate, cat ajunge un proiect ca sa scoti 1000 de caluti, asa estimativ, ca sa stiu cat sa pun la ciorap ;)
FORD FOCUS TREND COLLECTION 1.6 TDCI 90 CP SEDAN__ALL BLACK
Avatar utilizator
crysti_m
Member
 
Mesaje: 447
Membru din: 07 Iul 2007, 23:45
Localitate: Bacau
Maşina: Focus 2 -2007- 1.6 TDCI 90 CP

Re: RACINGCODE inalta performanta F O R D

Mesajde leut27 » 26 Noi 2008, 01:46

sper ca ai ziso la misto caci alfel imi risc un mare ban pe forum

amice.... vezi ca avioanele sunt pe alte forumuri
If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus” – "the Orangutan" Jeremy Clarkson
leut27
1nsane Member
 
Mesaje: 1507
Membru din: 12 Oct 2007, 20:11
Maşina: ST stealth grey 2.0 ecoB Estate

Următorul

Înapoi la Firme autorizate

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login