Firme autorizate

STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Firme autorizate din domeniul modificarilor (piese si servicii) sau al accesoriilor

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 29 Iul 2009, 20:29

Masurarea puterii reale cred ca este un factor important pentru progres.
Tinand cont de faptul ca traim in Romania intr-o piata foarte concurentiala, unde marketingul atinge cote alarmente in dimanica unei afaceri, consideram ca este foarte important sa prezentam adevarul gol golut.
Acest fapt este posibil in foarte scurt timp datorita noilor noastre achizitii.
Printre ele se numara la capitolul scule si standul dinamometric de masurare a puterii.
Puterea se poae masura BHP, WHP onform standardelor SAE si DIN.
Marca standului este MUSTANG fiind unul din produsele de varf ale gamei.
Fişiere ataşate
md.gif
md.gif (2.07 KiB) Vizualizat de 5637 ori
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde ionutz » 29 Iul 2009, 20:34

ok, stand dinamometric. ce-i cu el?
Parcul meu auto: Mondeo mk5 2.0 TDCi AWD; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima; Fiesta RS1800; Escort RSturbo; Puma 1.7 VCT; Fiesta mk1 0.9 - Albalux
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4528
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 29 Iul 2009, 20:37

A fost fizic montat la sediul nostru, este pe pozitie insa trebuie sa vina producatorul sa-l puna in functiune.
Un stand este foarte important insa el nu rezolva toate problemele si nici nu te scuteste in totalitate de mersul pe strada.


Standul este profesional de roductie americana si e configurat in functie de cerintele noastre exprese.
Este denumit ca fiind un veritabil:
Chassis Dynamometers
Este un stand cu "franare" cu absortie deputere de 900cp doar pe o axa, ulterior putand fi utilat si cu a doua "frana".
Am considerat ca 900cp franare pe o axa este suficient fiind extrem de rare daca nu inexistente masnile care necesita franare dubla si sa ajunga la 1800cp franati.
De asurat masoare mai mult 1500cp pe axa si 2500 pe ambele axe.

Nu este un stand de hoby ci dimpotriva un heavy duty industrial.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 30 Iul 2009, 15:30

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 02 Aug 2009, 07:11

Un om informat are mai multe sanse.
Sarcina se obtine foarte elegant printr-o metoda avansata electric cu ajutorul principiului curentilor EDDY, avand un mare avantaj in fata celor cu frana efectiva sau cu sarcina hidraulica unde lichidele se incalzesc, trebuiesc pauze in functionare , apar abateri de masurare dupa cateva teste...
http://img44.imageshack.us/i/iphoneiulie066.jpg/
Ca pe orice stand masina trebuie ancorata foarte bine asa ca s-a ales un sistem profi de fixare a ancorelor de baza 4 la numar, doua in fata si respectiv doua in spate:
Imagine

http://img149.imageshack.us/i/25072009574.jpg/
http://img338.imageshack.us/i/25072009570.jpg/
Sunt situate la nivelul solului ca sa nu incurce accesul, lafel ca si gurile pentru extractoarele de gaze, doua la numar cu diametru de 100mm:

http://img338.imageshack.us/i/25072009571.jpg/
http://img338.imageshack.us/i/25072009572.jpg/


Sigur inca nu e gata, mai sunt de facut prelucrari minore ce tin mai mult de design dcat de functionalitate.
Pentru a simplifica modul de lucru inaninte de a pne masina pe stand exista un canal de vizitare, service unde se inspecteaza masina si se fixeaza ancorele pe caroserie.

http://img23.imageshack.us/i/25072009573.jpg/
Racirea si simularea reala a ventilatiei se face cu doua ventilatoare imense de 2,5KW -380v fiecare.
http://img338.imageshack.us/i/25072009565.jpg/

Standul are un pupitru de comanda care nu este inca montat

http://img149.imageshack.us/i/25072009567.jpg/

si un tablou electronic de forta aceeasi marca.

http://img176.imageshack.us/i/25072009568.jpg/

Standul are posibilitaea de a primi mai multe tipuri de masini cu diferite lungimi desi este fix constructiv. Ese fix pentru ca s-a considerat ca o masuratoare exacta poate fi influentata de miscarea bancurilor de lucru. El cantareste aprape 6t, este extrem de bine acorat in fundatie care nu are abatere de nici macar un grad.
http://img339.imageshack.us/i/mustangn.jpg/
http://img258.imageshack.us/i/25072009579.jpg/
http://img23.imageshack.us/i/25072009578.jpg/

http://img258.imageshack.us/i/25072009566.jpg/

http://img228.imageshack.us/i/25072009580.jpg/
Am ales modelul ingropat pentru eficienta in lucru, eleganta, zgomot mai redus si accesibilitate mai buna.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 09 Aug 2009, 13:29

primul filmulet a aparut deja...
http://www.youtube.com/watch?v=Q0qe6kbty6o
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 10 Aug 2009, 19:31

RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 23 Aug 2009, 22:54

Sediul este situat pe Drumul Binelui 9-11, se face din Bd. Metalurgiei.
Pentru contact puteti folosi in timpul saptamanii nr de tel 0723691731 sau office@racingcode.ro

Testare putere:

2WD - 75 EURO - un test
-125 EURO - testare inante si dupa modificare
-175 EURO - cele doua teste plus drag racing 0...402m

4WD - 100 EURO - un test
- 150 EURO - testare inainte si dupa modificare
- 200 EURO - cele doua teste plus drag racing 0...402m

... - 50 EURO - test suplimentar

Inchiriere stand: - 300 EURO - 1h
- 400 EURO - 2h
- 500 EURO - 4h
- 800 EURO - 8h
Pentru inchiriere condiile sunt valabile pentru un automobil pus pe stand si conditile suplimentare sunt discutate in mod direct.
La aceste masuratori se pot adauga costuri de monitorizare si logare pentru o multitudine de parametrii:, presiune, temperaturi, timp de avans, ...
Verificare incadicator kilometraj:
- 50 EURO verificare indicator kilometraj
- 100 EURO masurare timp 0...402m

Testele se fac de catre personal autorizat sau la cerere in baza unui instructaj de utilizare si a unei fise de utilizare pe propie raspundere, de catre proprietar sau reprezentantul acestuia.

http://www.youtube.com/watch?v=nMANTpsyL9A

http://www.youtube.com/watch?v=yRKWytrc1SE

Am sa atasez si un grafic pentru a va face imagine de felul cum arata, certificatul de putere.

Unul din filmele de mai sus este in timpul masurarii 0...402m, simulare cursa de dragracing.
Fişiere ataşate
Harta_dyno.JPG
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde Smiley » 11 Sep 2009, 08:12

se acorda vreo reducere pentru forumisti, conform regulamentului?
Focus C-Max Ghia 2.0 TDCI
Imagine
Smiley
 
Mesaje: 5457
Membru din: 04 Mar 2005, 21:30
Localitate: Bucuresti

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 08 Oct 2009, 22:26

Da normal ca se ofera o reducere pentru cei de pe forum.
Cand vi acolo imi spui asgta sau inate cand te programezi si daca sunt mai multe teste reducerea e f mare.



Avem deosebita placere de a va anunta, ca in curand v-a avea loc
decernarea premiului, ce consta intr-un test de MASURARE PUTERE LA ROTI oferit de Racing Code castigatorului concursului desfasurat in cadrul prezentarii ECC1280.
Detalile pentru intalnire le puteti citi mai jos, iar prezenta nu este restrictionata.
Data : 09.10.2009
Orele: 18:00
Locatia: sediul Racing Code
Adresa: Drumul Binelui Nr.9-11
Contact:
Tel. 0722357345
E-mail marketing@racingcode.ro
Cu aceasta ocazie puteti viziona in direct la adresa sus mentionata, testarea automobilului castigatorului concursului si bineinteles posibilitatea de a-l cunoaste.

Imagine
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 10 Oct 2009, 07:24

Evenimentul s-a desfasurat in conditii foarte bune iar rezultatele au fost interesante.
Castigatorul alias BOBU a avut masina la testare.
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 12 Oct 2009, 22:04

RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 13 Noi 2009, 13:01

RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 25 Noi 2009, 07:59

Astazi cine vrea, poate vedea pe dyno un Ford Focus RS.
Masina a fost masurata si inaninte de modificari, a reusit sa ajunga foarte aproape de puterea declarata de producator.
La masuratorile ulterioare nu a reusit sa ajunga la nivelul propus de tunerul respectiv. Din auzite chiar a obtinut in primul stagiu desi avea si evac uare un minus de 5 cp .
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 25 Noi 2009, 23:05

Rezultatul de la putin peste 300cp declarati de fabrica dupa inlocuirea esapamentului si a softului cu stage 2 s-au reusit din +360cp promisi un real de putin peste 280WBHP masurati pe Dyno. Costul a fost peste 1000euro la acesta mdificare pe care noi o putem face mai bine direct fara evacuare la un cca 290WBHP.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 28 Noi 2009, 06:53

Ca sa nu se inteleaga gresit am revenit cu acest post.
Nu noi am avu esecul in modificare ci o alta firma considerata de renume si foarte scumpa.
Noi am declarat ca putem face o modificare peste ceea ce s-a facut de ei stage 2 cu evacuare.
Modificarea pe care o facem noi nu este atat de agresiva si de nociva pentru motor si accesorile acestuia.
Modificarea optima oferita de noi la un pret de lista de 1000euro este de 340cp, fara a necesita evacuare, admisie sau altceva.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 09 Ian 2010, 21:08

O mare teapa oferita de skn-tuning. Cel putin asa vedem noi laudele lor.
Cer peste 1300euro pe soft.
Uitati ce declara:
"Ford Focus RS by SKN

O noua zi, un nou Focus RS tunat. Cel mai dezirabil hot hatch din ultima perioada a batut la portile SKN si a facut o mica oprire pentru mai multa putere.

O noua zi, un nou Focus RS tunat. Cel mai dezirabil hot hatch din ultima perioada a batut la portile SKN si a facut o mica oprire pentru mai multa putere.

De fapt, pentru cat mai multa putere... SKN s-a conformat, a venit cu Stage 2 (chip tuning plus evacuare), iar motorul 2.5 turbo dezvolta acum 384 cai putere si 525 Nm. Si ca tot am vorbit de un nou sistem de evacuare: RS-ul modificat de SKN a fost masina pe baza careia Milltek a conceput aceasta evacuare. Si daca ar mai fi ceva de spus, ar fi acceleratia de la 0 la 100 km/h: doar 4.8 secunde (de la 5.9 sec pentru versiunea stock).



Despre SKN:
SKN se evidentiaza fata de alti tuneri prin faptul ca nu incearca sa obtina cresterile extreme posibile. Clientul SKN va beneficia de exploatarea resurselor eficent, ceea ce inseamna ca rezervele de putere ale motorului sunt folosite, dar nu si epuizate. Modificarile softului sunt bazate pe programul original, iar ca si client SKN vei beneficia intotdeauna de o modificare croita pe fisierul original si perfect sincronizata cu acesta. SKN ofera ceea ce este optim. Nici mai mult, nici mai putin.
"

Adevarul arata asa:
Imagine

Imagine

Imagine

As fi foarte incantat daca doriti sa facem un dialog pe aceasta tema sau alta similara.

Este foarte important sa verifici masina inainte de modificare si dupa modificare.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 10 Ian 2010, 20:41

Nimeni interesat?
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 11 Ian 2010, 22:10

Varful de lance al gamei oferite de FORD nu prezinta interes?
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde b85xix » 12 Ian 2010, 11:22

Pe un alt forum s-au postat multe pareri vis-a vis de aceasta masina.Si s-a vehiculat si faptul ca o anume Cupra de "doar" 300 cai ar fi batut grav acest Rs cu soft skn.Este cel putin ciudat ca nimeni de la skn nu a comentat aceasta diferenta intre ce declara ei pe hartie dupa resoft si ce putea masina pe asfalt.
Oricum cred ca masina are o baza tehnica solida si un potential ce lasa loc imbunatatirii .Daca prin remap au obtinut putere sub ce declara constructorul ori minte Ford ori..?
Cand am incetat de a mai fi copii, am si murit!
Avatar utilizator
b85xix
Gold Member
 
Mesaje: 781
Membru din: 03 Aug 2006, 20:53
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo mk 4 2.0 tdci titanium+extras 140si 3 cai frumosi

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 12 Ian 2010, 15:42

Ma bucur ca esti in tema cu acest subiect.
Intradevar este subiectul zilei ca sa zic asa.
Un tuner care se vrea in top face multa reclama pe un produs care ... de fapt nu este asa.

Vreau sa fac cateva precizari referitoare la ce am masurat noi.
Racing Code nu a masurat valorile de serie ale acestui autovehicul.
Din experienta noastra suntem inderptatiti sa credem ca un autovehicul cu tractiune fata de acest gen si cu 300cp la motor v-a obtine o putere reala la roti pierzand cca 15% deci un 255WBHP. Puterea declarata de fabricant este confor standardelor SAE.
Racing Code a masurat masina stage xxx de la skn conform standardelor ISO, relevand o putere conforma cu SAE de 273,7 WBHP.
Aceasta valoare corectata in sistem metric rezulta o valoare de 273,7 x 1,0128 = 277 WBHP REALI

Deci in comparatie cu stock putem vorbi de 277- 255 = 22WBHP care se pot traduce in cai la motor 22 x x1,15 = 25HP
Deci un set de tobe si un soft de peste 1000euro ca sa obti 25HP !?
Problema mare este ca monitorizand presiunea in admisie in timpul testului am observat o valoare de cap de scala 1,8, valoare exagerata pentru un automobil de strada echipat cu acea turbina.
Nu confundati niciodata ce se spune la motor cu ceea ce se masoara la roata, aici discutam de un intreg lant care aduce cu sine pierderi.

Daca e ceva ce trebuie explicat din ce am spus va rog sa ma intrebati punctual.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde b85xix » 12 Ian 2010, 16:55

Nu m-am uitat peste graficul dyno dar cu ce presiune merge acum in turbo? Evacuarea e catback sau ..Pt o baza de plecare de cca 250whp e cam putin sa zicem 20 hp crestere .
Cand am incetat de a mai fi copii, am si murit!
Avatar utilizator
b85xix
Gold Member
 
Mesaje: 781
Membru din: 03 Aug 2006, 20:53
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo mk 4 2.0 tdci titanium+extras 140si 3 cai frumosi

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 12 Ian 2010, 17:08

Ei au spus ca pleca de la 300 si ajung cu aceste modificari la 383HP.
Realitatea e in jur de 25HP adica cu mai putin de trei ori, apoare de patru.
Am sa citez din prezentarea lor oficiala:
"O data cu resoftarea, masina a primit un sistem complet de evacuare, incluzand un downpipe si un catalizator sport cu 100 de celule.
Fata de masina stock diferentele de putere si antrenare a turbinei sunt semnificative acestea fiind vizibile pe strada fara doar si poate.

In cifre masinia a ajuns la 370cp si 531nm"

Imagine

Parerea mea ca doar modificarile mecanice ofera acel surplus de putere de 25HP.
Ceea ce au masurat, aratat si sustinut este o mascarada de marketing, insa lumea nu e asa de proasta cum vor ei sa ne arate.

Presiunea in turbo pe parcursul testului a urcat la timid la 1,8 ramand acolo pana aproape la finalul testului.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde b85xix » 12 Ian 2010, 17:34

Fata de ce au declarat in fisa de prezentare si realitate e cam un tir distanta.Cat face maxim turbo de pe masina respectiva( constructiv vorbind)?Pentru ca 1.8 mi se pare relativ putin fata de stock
Cand am incetat de a mai fi copii, am si murit!
Avatar utilizator
b85xix
Gold Member
 
Mesaje: 781
Membru din: 03 Aug 2006, 20:53
Localitate: bucuresti
Maşina: Mondeo mk 4 2.0 tdci titanium+extras 140si 3 cai frumosi

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 12 Ian 2010, 18:17

Asa cum am mai spus nu am testat versiunea de serie, iar din acest motiv doresc sa nu fac speculatii pe anumite valori pe care nu le-am vazut, logat... Documentatia spune 1,4 mai exact 1,36 sau cum se spune corect 2,36.
Probil ca distanta este cum le place lor sa spuna cca. "doua sate si o comuna".
La presiunea in turbo nu trebuie sa apeleze din belsug este o metoda de abordare, veche gresita si ne profesionala.
Daca consideram presiune atmosferica 1 , masina a fnctionat la 2,8 bari ceea ce este extrem de mult iar castigul este minim in ciuda riscului de fiabilitate enorm, habar nu am daca motorul a fost sau nu afectat.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde darian » 21 Ian 2010, 10:23

SKN a dat chics rau de tot cu RSul acela. Este adevarat ca a luato rau de la cupra lui putza care are cam 310 cp din cate stiu. S-a intamplat ceva cu masina aceea. Acum omul a pus softul de Superchips din cate stiu. Oricum 384 CP declarati sunt mult umflati pentru ca un RS 2009 cu evacuare admisie si intercooler nu poate trece de 265 cp (maximul obtinut de inginerii din Anglia) datorita injectoarelor stock. Daca se monteaza injectoare Bosch 550cc se ajunge la 290 bhp cu stage 3 SSC Superchips.


Ontopic: M-ar interesa cat costa o testare pentru Focus ST stage 1 doar soft superchips si cate masuratori se fac? Una de calibrare plus una de masurare sau cum?


merci
Golf R MY 2012 DSG
Ex - Focus ST 320+ Portocala mecanica
Imagine
Avatar utilizator
darian

Orange Member
 
Mesaje: 1163
Membru din: 22 Apr 2007, 09:39
Localitate: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Maşina: Golf R MY2012 DSG

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 25 Ian 2010, 07:31

Sa nu confundam ST cu RS.
Masina despre care vorbeam este un RS declarat cu +300cp din fabrica.
Sa nu confundam puterea la roti cu cea la motor. 265 cp sunt o valoare rezonabila pentru puterea stock la roti.
Ma indoiesc ca inginerii englezi obtin dupa aceste modificari mai putin cu 40cp decat varianta de serie.
Sau poate ai vrut sa spui 365cp si ai scris gresit 265?
Sau ai gresit abrevierile, poate ca ai vrut sa scri in loc de bhp whp sau mai corect depinde de stand wbhp.
bhp- brake horse power = putere la arbore motor masurata cu sarcina
hp - putere la arbore masurata inertial
calul putere se poate masura cu sarcina sau inertial, corect este cu sarcina
whp - putere la roti(corect la calea de rulare)
wbhp - puterea la roti masurata pe stand cu sarcina...
Este foarte adevarat ca nu pentru prima oara acel "tuner", pentru ca de fapt este un comerciant cu softuri auto, a dat din nou kix.
Masina masurata de noi a obtinut 280wbhp conform SAE aplicand corectile 273WBHP.
Se putea obtine mai mult si cu o functionare corecta, noi cel putin puteam face asta. Noi estimam inaninte de a incepe o astfel de modificare un rezultat in jurul cifrei de 290WHP conform SAE si o functionare corecta in cazul unei masini stock.
Daca folosim o adnmisie si o evacuare corect dimensionate mai putem adauga cca 20-25cp cu o functionare optima.
Intradevar alimentarea cu benzina este o mica problema insa nu pentru aceasta etapa de modificari, conform masuratorilor AFR si a ciclului de functionare a injectoarelor la valorile declarate de mine benzina nu ar fi la cap desi se apropie de maximul optim.

Pentru cei de pe forum pretul la testarea unei masini cu o singura punte motoare este de 50 euro.
In principiu o singura masuratoare este suficienta, calibrarea este necesara doar daca portul OBD nu comunica cu standul.
Masina v-a primi fisa dyno cu puterea relevata, fisa de valori si grafic.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde darian » 25 Ian 2010, 09:14

Am vrut sa scriu 365 bhp nu 265. Ideea este ca aducand toate modificarile nu treci de 365 fara injectoare.
Golf R MY 2012 DSG
Ex - Focus ST 320+ Portocala mecanica
Imagine
Avatar utilizator
darian

Orange Member
 
Mesaje: 1163
Membru din: 22 Apr 2007, 09:39
Localitate: Bucuresti/Ramnicu Valcea
Maşina: Golf R MY2012 DSG

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 25 Ian 2010, 10:53

Acum am inteles, /adevarul este intradevar in zona care o spui tu, depinzand de unele mici ...
Noi oferim pentru modificare standard 340-345cp(doar soft) si daca folosim admisie si evacuare 360-370cp.
Diferenta nu este mare ca valori de varf insa curba mentine un cuplu mult mai bun, are o curba sensibil mai avantajoasa la condus.
Pe langa problema de AFR si turbina ar iesi din zona optima de functionare.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 21 Feb 2010, 23:08

Am sa va atasez imagini de la graficu si fisa dyno a aunui autovehicul echipat cu un motor des intalnit si pe noile Forduri in gama mica, Fiesta-Ka.
1.3Multijet de provenienta italiana, imprumutat ca si platforma tehnica in unele cazuri de la Fiat.

Fiat 500 1.3 Mjet anuntat cu 75cp si 145Nm.
Imagine
Cutie de viteze mecanica:
Imagine

In concluzie masina are 75,5cp la roti la o turatie de 3791rpm si un cuplu de 150Nm la roti la turatia de 2166rpm.

Imagine

Imagine

Imagine

Graficul este extrem de important, poti intelege care e caracterul motorului si cum sa-l exploatezi optim in functie de cutia de viteze si necesitati.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Următorul

Înapoi la Firme autorizate

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login