Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise
Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin
PM,
E-MAIL sau printr-un mesaj
aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.
18 Ian 2008, 01:35
1. scumpi.
2. incompetenti.
3. impertinenti.
4. fac lucruri de mantuiala.
5. nu stiu sa faca o programare.
6. se misca greu.
Si lista poate continua.
Concret: mi-au tinut masina la revizia de 30.000 de la 11:30 pana la ora 19:00. Schimbat ulei + filtre. Le-am spus ca am o problema cu oglinda stanga. Au zis ca au schimbat-o. Surpriza: nici nu au umblat la ea, iar cea de pe dreapta nu se mai incalzeste nici ea cum trebuie. In plus, nu mai merge nici farul pe dreapta. am fost azi de 2 ori la ei. Concluzia:"sunt un nesimtit pt ca indraznesc sa ridic tonul la ei, nu am programare, nici nu merit sa fiu bagat in seama".
Astept si "povestile" voastre, poate cineva de acolo va citi si va lua masuri.
18 Ian 2008, 01:42
pai noi nu mai mergem de multisor la revizii la ei
18 Ian 2008, 01:59
$1 scrie:$2ai noi nu mai mergem de multisor la revizii la ei
Bine faceti, nici eu nu voi mai merge, dar trebuie sa afle cat mai multa lume cum lucreaza...d-aia am si deschis topicul asta...
18 Ian 2008, 11:41
nici eu nu o sa ma duc la prima revizie de 2500 km cu toate ca masina e luata de la ei, dar la care service sa ma duc ? vreau sfaturi daca se poate. mai am timp, acum am 8oo de km.
18 Ian 2008, 11:46
La CSD la Colina in partea aia de bucuresti
Cu Stima
18 Ian 2008, 11:48
VA ROG sa va limitati la a da ...hai sa le spune feedback-uri negative, dealerilor sau service-urilor in masura in care aveti probe.
Sunt de acord cu voi, in multe cazuri este furt pe fata, insa NU trebuie sa ajungem la a blama ceva/pe cineva fara a avea un argument, macar.
Intr-o alta ordine de idei, cred ca topicul trebuia sa fie la DEALERI, acolo unde puteti deschide, pentru a fi cat mai impartiali, BUNE si RELE la ...BDT (cazul de fata). Sunt sigur ca sunt oameni care au fost la BDT si nu li s-a parut nimik suspect, deci din punctul lor de vedere totul este ok.
18 Ian 2008, 13:38
verga, eu cu service-ul am avut proboleme, nu cu dealerul. Probabil ca or fi fost cateva persoane carora nu li s-a parut nimic suspect la BDT, dar prea putine....mie, de ex, la revizia de 15.000 nu mi s-a parut nimic suspect.....decat pretul...
18 Ian 2008, 13:39
maiexista o discutie referitoare la bdt pe forum. cred ca ar trebui mutata discutia acolo...
18 Ian 2008, 13:42

my bad....
22 Ian 2008, 12:20
si eu sustin ca sunt niste incompetenti...
nu se joaca niste varzari cu timpul si banii mei !
la vanzare sunt buni ( sau tipul care mi-a vadut-o e baiat de treaba , l-am recomandat mai departe ) , dar cei de la service...niste incompetenti care te fura pe fata.
revizia de 15000 dureaza pana intr-o ora, dar pe mine ma tin 4 ore (cu programare), si ma mai tineau daca nu ma apucau spumele sa-l intreb pe ala de la receptie de ce mai astept inca masina care a iesit din service de 1 ora ???
de bani nu mai vb. desi am intrebat cat costa, in 4 ore cat a durat revizia s-a scumpit cu 100 de ron...deh ...inflatia asta !
22 Ian 2008, 15:53
eu si la vanzari am avut probleme cu ei....trebuia sa vina masina la sfarsitul lui septembrie si a venit la inceputul lui noiembrie... au incercat sa se revanseze cu un set de covorase+alarma.
22 Ian 2008, 17:32
eu am avut un accident in care o tanti a intrat in mine. avea RCA la nush ce firma de asigurari care avea contract cu BDT si nu avea cu Colina. prin urmare a trebuit sa ma duc la BDT. Avariile constau in podea portbagaj deformata, bara spate, suporti bara ..etc M-a programat abia peste 6 saptamani!!!!!! ma duc sa o las si o mai tin 2 saptamani. ma duc sa o iau si era plina de noroi in interior, aveam vopsea pe bancheta din spate, iar pe interior, podeaua portbagajului si locul rotii de rezerva au ramas chituite si nu vopsite!! ma gandesc ca daca as vrea sa vand masina si cineva o vede pe acolo, oare ce parere si-ar face? voi ce ati spune cand ati vedea kit pe interiorul unei masini?
22 Ian 2008, 23:07
si nu te-ai dus sa le arati si sa le faci scandal?????
03 Mar 2008, 10:49
Imi pare rau ca trebuie sa scriu aici, insa am decis sa intrerup colaborarea cu BDT, dupa ultimile meciuri pe care le-am avut.
Pe scurt (daca e nevoie, voi detalia cat de curand):
- programare revizie 90.000 Fusion 1.6 benzina, mi se spune ca am distributie pe lant (sigur?! :O Foarte sigur, stati linistit!)
- las masina joi, 07.02.2007 la revizie, cu rugamintea de verificare claxon (cade al doilea ton cateodata) si inca cateva chestii minore.
- a doua zi, dupa insistente telefonice, aflu ca exista un necesar de materiale, dar nu mi se pot da detalii, deoarece nu e cunoscut acel necesar, voi fi sunat in 30 minute
- sun eu dupa 1h si 30 minute, tot nu se stia
- aflu cu greu despre ce e vorba:
--- claxon
--- bujii
--- curea distributie (nu va suparati, mi-ati spus ca ii pe lant! noi?!)
--- rola intinzatoare
--- bobina
--- carcasa si capac timonerie
--- placute frana
--- discuri frana
--- saboti frana
--- inca ceva, nu am hartiile la indemana acum
- dupa inca vreo 2 ore de stres la telefon, reusesc sa aflu preturile pieselor la BDT: insumate duceau la vreo 2.700 RON, plus 7-800 minim manopera.
- intreb de bobina, pe ce motiv. Raspuns: carcasa sparta!
- intreb de distributie - tacere
- intreb de placute - "trebuie!" (placutele sunt in stare foarte buna, mai sunt cam 6-7 mm de carne pe ele).
- toata distractia de mai sus a durat de la 10:00 AM pana pe la 15:30
- cer cotatie de pret la ForCar pentru piese, surpriza. Piese originale, insumate, nu depaseau 1.600 RON. La bobina - diferenta cea mai mare: 700 RON la BDT, 250 RON la ForCar (insa diferente notabile si la toate celelalte repere).
- sun la BDT - nu se accepta manopera cu materialul clientului. Ii rog sa imi inchida comanda si sa-mi pregateasca masina pentru ridicare, si sa-mi spuna costurile pentru ce s-a facut (revizie minimala). Mi se promite ca sunt sunat in 10-15 minute. Am aflat costurile abia cand am ajuns la ei, la 1h si 30 min dupa ultima discutie telefonica. 700 RON pentru ulei si filtre.
- m-a deranjat faptul ca nu mi s-a comunicat pretul reviziei din cauza unui aspect simplu: la BDT Vest NU se poate plati cu card. Punct. Trebe cash. In anul de gratie 2008.
- la cateva zile dau capacul cu filtrul de aer jos, pentru a ma lamuri ce e cu bobina. Bobina intreaga, fara nici o urma de crapatura / lovitura.
- o garnitura de cauciuc de la cele 2 bolturi autoblocabile (cele din partea de sus, in care se prinde capacul prin presare) distrusa complet, unul din bolturi terminat (se pare ca i-au omorat filetul la o incercare de reglare or something).
- furtunele de incalzire radiator habitaclu (tur - retur) cu urme de imbatranire la coliere, turul (cred) cu urme de oxidare UMEDA. Nu mi s-a spus nimic de ele.
La cele de mai sus se adauga:
- masina tinuta in service 10 zile in sept. 2006 pentru schimbare 2 spoilere, 1 radiator si tragger. 1 zi intarziere pentru ca nu gaseau firul rupt de la senzorul airbag frontal (rupt la demontare tragger vechi).
- la revizia de 60.000 mi s-a furat un capac de cauciuc din spatele unuia dintre faruri. Mi s-a dat inapoi unul adus "din spate", din parcare.
- la revizia de 75.000 mi s-au furat AMBELE capace de cauciuc din spatele farurilor. Am facut comanda, cu plata avans, in 5 februarie. Termen de livrare 3-5 zile. Suntem in 3 martie, nu am nici un semn de la BDT pana acum. E drept, ce conteaza cei 70 RON pentru ei?!
- la revizia de 60.000 nu au verificat nivelul de lichid de la servo-pompa de directie. Zgomot ciudat in pompa in sarcina, verificat nivelul - sub minim vizibil. Mi s-a completat fara costuri, dupa parlamentari de genul: la litru sau la suta de ml. Cat vreti sa cumparati?! Poi nush, ca nu-s mecanic auto Ford. Nu pot aprecia. Au intrat sub 100 ml cred.
- timpi de asteptare din ce in ce mai mari, programati sau nu.
- ora de manopera a ajuns la 24 eu, manopera simpla dureaza dezagreabil de mult.
Caut solutie, incerc sa ajung la CSD, pentru ca i-am vazut la intalnire (pe fuga, e drept) si am auzit de bine de ei pana acum.
Nu mi-am propus sa fac antireclama, insa sunt unul din cei care la inceput era relativ multumit de BDT, insa asta se petrecea in urma cu 2-3 ani. Si consider ca cele de mai sus tin de nesimtirea in atitudinea vis-a-vis de client, si ca asta e un lucru pe care ar trebui sa-l cunoasca si ceilalti posesori (sau posibili viitori posesori) de Ford, clienti sau posibili viitori clienti ai BDT Vest.
T
11 Mar 2008, 15:28
Salutare,
As vrea sa adaug, ca nici sa vanda nu stiu.
Am pierdut mai bine de o ora la ei ca sa aflu ca nu mai vand decat din stoc, ca nici pe alea nu mi le pot arata, ca trebuie sa mai vin ca aduc ei masina sa mi-o arate.
Nu mi-au facut nici o configuratie, nici un calcul, mi-au pus un pliant in brate, au zis sa astept...mult...si sa zica ca trebuie sa mai revin, culmea cu bani de avans in buzunar si ei "m-au dat afara". Rusine. Dar daca le e bine norocul lor.
06 Mai 2008, 10:43
Ce am postat eu in: Post subject: Re: suierat dubios:
Salutare dragi iubitori de Fieste,
Sa va povestesc ce am patit eu la masinuta mea, 1.3, 70 CP. Asa cum bine stiti, are distributie pe lant. Eu am cam 23.000 de km cu masina, condus normal, si iata ca de cateva mii de km a inceput sa se auda un zagomot ca un tacanit la accelerare. Am fost la service, marii meseriasi de la bDT (poate cei mai slabi din Bucuresti) au schimbat initial cureaua de al alternator, vezi doamne avea niste pietricele in ea, si surpriza (neplacuta), zgomotul nu a disparut . Au desfacut motorul si au ajuns la concluzia ca o rola si un intinzator de la distributie se pregateau sa se strice (erau uzate). Acum de vreo 3 saptamani de cand s-a aprobat lucrarea pe garantie astept piesele, deja mi-e greata sa ii mai sun sa fac reclamatii, presiuni, samd.
Mai mult, au desfacut totul, si au uitat geamul deschis, acum masina zace la ei cu un plastic in geam. Bineinteles, o galeata cu ulei pe locul din fata, la picioare, ulei curs pe covoras, folie lipsa pe scaunul de la sofer....ca o veritabila masina de la fiare vechi. Rusine dragi BDT-isti, sper ca cineva o sa vada acest post. Sunt sigur ca nu sunt singurul in aceasta situatie.
Ce este dubios, si aici va cer parerea, este ca printre piese mi-au spus ca trebuie sa soseasca si pompa de ulei, ori aceasta nu inteleg de ce este afectata. Poate nu ma pricep la mecanica, insa nu m-ar mira deloc sa o fi stricat chiar ei in timpul procesului de constatare.
Mi-e teama ca o sa iau masina si o sa apara tot felul de probleme, nu am nici o certitudine privind profesionalismul lor...
Si inca ceva, avand in vedere ca masina e de o luna la ei, cum pot prelungi garantia? Am inteles ca se poate.
Cu stima si respect va salut,
Un posesor de Ford.
Semnatura mea temporara:
Marca foarte buna, service execrabil (BDT )
_________________
Ford Fiesta 2006 1.3i 70CP Tango
29 Mai 2008, 09:34
Am renuntat si eu demult la BDT Vest cam din aceleasi motive mentionate pana acum. Scumpi si incompetenti. Din cauza lor a trebuit odata sa parcurg drumul Bucuresti Sibiu cu geometria VRAISTE; ma dureau mainile de cat am strans volanul 300 km! Si multe altele. Si asa este, nu poti plati cu cardul.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.