Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise
Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin
PM,
E-MAIL sau printr-un mesaj
aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.
22 Iun 2008, 20:10
Buna
Lucrez la un dealer FORD, nu va asteptati sa spun numele fiindca nu vreau sa am probleme.
Observ cum toti spuneti service ala e de cacat , si celalalt la fel , toate sunt proaste ,aia de acolo ne fura, aia nu imi schimba piesa pe garantie. Dar cati dintre cei care isi cumpara o masina indiferent de marca se intereseaza cu adevarat ce implica garantia masinii.
Va multumiti cu ce va spune vanzatorul care trebuie sa va " minta" in orice modalitate posibila
pentru a putea sa vanda masina , dar voi ca clienti trebuie sa intrebati .
Nu am vazut nici un client sa intrebe : domnule pot sa stau si eu de vorba cu responsabilul de garantii sa imi explice mai exact cum e treaba asta cu garantie. Nu toti ne pricepem dar exista un responsabil la fiecare dealer care ar putea sa va ofere cateva informatii, sau cati dintre voi cititi acele brosuri in care se explica anumite lucruri despre garantia masinii.
Ma uit la unii clienti care vin cu masini facute varza pe partea de suspensie( din cauza gropilor) si vor garantie. Pai oameni buni daca mergeti cu masina prin gropi asta nu inseamna
ca acele piese de la suspensie trebuie sa vi se schimbe pe garantie .Sa fie clar garantia se acorda pentru orice defect de fabricatie sau material, si acest lucru este valabil nu numai la masini si laorice produs cumparat . Sunt si cazuri cand clientii sunt dezavantajati ,nu neg asta dar daca fiecare client s-ar informa mai bine cred ca s-ar evita situatiile neplacute
Deci in concluzie inainte sa va cumparati o masina informativa foarte bine inainte sa o cumparati , ca sa nu ajungeti dupa aceea sa balacariti pe altii ca nu ati cascat voi ochii
Pentru orice informatie cu privire la garantie nu ezitati sa imi comunicati .
22 Iun 2008, 20:27
Ce legatura are ce zici tu cu modul in care sunt tratati oamenii, cu intarzierile nejustificate si cu toate celelalte probleme semnalate? Te legi numai de partea cu garantia... De celelalte parti ce zici?
22 Iun 2008, 20:39
Vorbesc aici numai si numai legat de garantie .Daca vrei sa vorbim si despre alte probleme iti stau la dipozitie
22 Iun 2008, 21:00
Oamenii care cumpara masini noi sint in primul rind CONSUMATORI adica platesc cu bani un bun sau serviciu; ptr a fi la curent cu toate datele despre detaliile tehnice ale masinii omul de rind trebuie sa se informeze la dealer, pe net, la prieteni, etc; ptr a fi la curent cu preturile omul de rind trebuie sa faca "studii de piata" cu privire la produsul vizat - automobilul (ce motorizare, ce nivel de dotari, ce clasa sint mai rentabile, cu ce finantare,etc) DECI cind vine vorba de "amanunte" de genul conditiilor de garantie (scrise marunt, probabil, in contract) saracu' cumparator nu mai are rabdare si se "frige" cu conditii de genu (kia) 7 ani garantie (mama ce bine suna!!) dar de fapt sint numai 4 si pina la 7 doar motorul si cutia, sau renault cu garantia simpla si daca o vrei extinsa trebuie sa platesti! Tot ce vreau sa zic e ca e normal sa nu venim cu situatii absurde la garantie dar nici sa nu avem pretentia ca omul de rind, cumparatorul simplu care face cu greu un credit, sa devina peste noapte specialist in tehnica auto si contracte de vinz/cump; el e un simplu consumator care trebuie tratat macar cu sinceritate de la inceput si caruia trebuie sa-i fie explicate toate amanuntele; eu nu cred ca se intimpla asa ceva in Germania, neamtul vine si cumpara produsul, il foloseste si beneficiaza de garantie, nu cred ca rupe netu' cu o sapt inainte sa vada detaliile scrise marunt sau nu...
22 Iun 2008, 21:07
Nici nu am zis ca trebuie sa fie specialist dar exista la fiecare dealer un om care se ocupa de garantii si care nu cred ca nu i-ar oferi clientului informatii reale, si nu minciunile cu care ii prostesc vanzatorii.
Daca nu te informezi si semnezi ca primaru atunci ........................
22 Iun 2008, 21:17
Sa intelegem ca vinzatorii sint mincinosi si hoti iar cei de la garantii sint "salvatorii" oamenilor! E ridicol! Dpdv al omului obisnuit toti (si vinzatorul si garantia si service-ul) tin de acelasi lucru si anume de marca de masini aleasa, deci nu vinzatorul e de la Ford si garantia e de la altcineva; toti ar trebui sa fie cinstiti si sa spuna cumparatorului toare amanuntele, nu jumatati de adevar sau chiar minciuni dar atunci nu stiu citi si-ar mai lua masini noi (din Romania)!
22 Iun 2008, 21:25
Daca nu ar fi vanzatorii aia care ii prostesc pe cumparatori, cei de la service ar muri de foame, nu crezi? Si spun asta in conditiile in care, om de tehnic fiind, am lucrat o perioada la vanzari ca sa vad si partea cealalta a baricadei.
Cum demonstreaza service-ul ca suspensiile mele sunt varza din cauza gropilor? Si ce vina am eu ca sunt gropi? De ce nu tin suspensiile?
22 Iun 2008, 22:17
Suspenisa nu e proiectata sa tina la gropi (daca la noi sunt drumurile proaste nu e vina producatorului) .Daca se strica suspenia din cauza gropilor da in judecata primaria, daca pui in rezervor benzina cu apa da petrolul in judecata.Daca ti se arde calculatorul din cauza unui scurtcircuit benefiezi de garantie? Nu cred
22 Iun 2008, 22:19
$1 scrie:$2a intelegem ca vinzatorii sint mincinosi si hoti iar cei de la garantii sint "salvatorii" oamenilor! E ridicol! Dpdv al omului obisnuit toti (si vinzatorul si garantia si service-ul) tin de acelasi lucru si anume de marca de masini aleasa, deci nu vinzatorul e de la Ford si garantia e de la altcineva; toti ar trebui sa fie cinstiti si sa spuna cumparatorului toare amanuntele, nu jumatati de adevar sau chiar minciuni dar atunci nu stiu citi si-ar mai lua masini noi (din Romania)!
22 Iun 2008, 22:45
$1 scrie:$2uspenisa nu e proiectata sa tina la gropi (daca la noi sunt drumurile proaste nu e vina producatorului) .Daca se strica suspenia din cauza gropilor da in judecata primaria, daca pui in rezervor benzina cu apa da petrolul in judecata.Daca ti se arde calculatorul din cauza unui scurtcircuit benefiezi de garantie? Nu cred
La aia cu calculatorul nu ai nimerit-o, depinde de foarte multi factori.
Ce vina am eu ca suspensiile nu tin la gropi? Si, totusi, cum demonstreaza service-ul ca suspensiile mele s-au dus de la gropi?
23 Iun 2008, 17:13
Prezenta si experienta ta (banuiesc ca esti unul dintre acei angajati care se ocupa de garantie) intr-ale garantiilor Ford ar putea fi utila pentru membrii forumului nostru daca pornesti "colaborarea" pe un ton constructiv si nu critic...
De acord ca oamenii ar trebui sa fie mult mai interesati de garantie dar pentru asta trebuie in primul rand sa te mai si pricepi la masini (sa ai un minim de cunostinte auto, preferabil un minim in ceea ce priveste modelul pe care intentionezi sa-l achizitionezi) si nu multi oameni se pricep la masini precum ai crede! Crede-ma pe cuvant!
Daca e sa pun problema din acest punct de vedere (absolut justificat, parerea mea) pot sa zic si eu ca un dealer CORECT l-ar chema pentru 10 min. la discutie si pe omul de la garantii (daca cel de la vanzari nu stie exact) ca sa-l informeze pe client inainte sa semneze contractul despre ce si cum sta treaba cu garantia dar din pacate am sentimentul ca dealerii ascund gunoiul sub pres cu talent...asa cum se intampla in multe alte domenii.
Dar...nu am vrut sa fiu critic la adresa dealerilor ci doar sa punctez o alta posibila abordare a relatiilor comerciale dintre dealer si client.
Dar pentru a reveni la o tenta constructiva...te-as ruga sa ne exemplifici mai in detaliu urmatoarele: CE ACOPERA GARANTIA FORD si ce NU ACOPERA GARANTIA FORD.
In felul asta cred ca NE AJUTI si astfel prezenta ta e binevenita.
24 Iun 2008, 10:32
deceneu esti din iasi?
24 Iun 2008, 10:47
Buna,
Te rog sa fii foarte sincer si sa ma lamuresti cu privire la revizia la un an.
Este Ford Fiesta, 1300 benzina din decembrie 2006.
La revizia la un an am avut 4100 km si nici un fel de probleme.
La ora 14:00 a intrat in atelier iar eu nu am avut acces.
La 14:15 a fost scoasa afara si am mai stat pina la 15:00.
Am platit 570 RON si am semnat pentru schimbare ulei, filtre si alte operatii din fisa de revizie.
Intrebarea este:s-au facut toate operatiile in 15 minute?
S-a facut macar schimbul de ulei si filtre?
Nu vreau sa insinuez nimic dar am aceasta retinere.
Poate ma poti lamuri.
Multumesc anticipat.
24 Iun 2008, 19:33
Buna
Sincer c-am greu de crezut .Dupa normativ inlocuirea filtrului de ulei si a uleiului dureaza 30 de minute.
Cat timp de manopera ti-a fost recut ?
Nu pot sa fiu 100% sigur de ce s-a intamplat acolo dar 15 minute sincer e foarte putin.
Ai verficat uleiul ? se cunoaste daca a fost schimbat sau nu .
O zi buna
24 Iun 2008, 19:34
BUCURESTI
25 Iun 2008, 10:26
M-am uitat la ulei, pare cam inchis la culoare.
Anul acesta o sa las amabilitatea la o parte si o sa insist sa vad ce revizie se face.
Este vorba de Colina Ford Baneasa.
Multumesc pentru raspuns si toate bune
25 Iun 2008, 13:04
$1 scrie:$2-am uitat la ulei, pare cam inchis la culoare.
Anul acesta o sa las amabilitatea la o parte si o sa insist sa vad ce revizie se face.
Este vorba de Colina Ford Baneasa.
Multumesc pentru raspuns si toate bune
Dar desigur nu acolo...ca ala de se tzepuieste de 2 ori...stii si singur cum se numeste, nu?
25 Iun 2008, 22:22
se numeste posesor de ford ... in orice service(autorizat) avem parte de tepe ... daca nu te duci la autorizat pierzi garantia , daca te duci la ford isi bat joc de tine ... care`i solutia ?
25 Iun 2008, 22:58
Exista service-uri Ford si in afara granitelor. Stiu destui care isi fac reviziile ba in BG, ba in HU sau chiar mai departe.
25 Iun 2008, 23:14
va fi un topic spumos!
25 Iun 2008, 23:30
1) Verba volant, scripta manent...
De ce nu exista un document scris, clar, in care sa se precizeze conditiile de garantie? Eu am citit toate documentele primite oficial, plus ceva explicatii de la o tanti cand am primit cardul de Ford Suport; singurul lucru clar a fost "primii doi ani garantia este asigurata de producator - Ford - ceilalti de importator"
2) Acel "responsabil" cu garantiile ar trebui sa se ocupe de garantii in sine si doar in caz de nevoie sa ajute cu explicatii. Asa cum zici tu, daca are 10 posibili cumparatori pe zi care il intreaba conditiile de garantie la Ford nu mai are timp de nimic altceva.
25 Iun 2008, 23:41
"Exista service-uri Ford si in afara granitelor. Stiu destui care isi fac reviziile ba in BG, ba in HU sau chiar mai departe."
tocmai la asta vroiam sa ajung ... daca se poate cateva informatii cu service`urile din tarile vecine si preturi pt cine a facut afara sau cunoaste ... in bg totusi nu m`as duce , prezinta prea putina incredere mai ales cand e vorba de un roman ...
26 Iun 2008, 13:00
$1 scrie:$2e numeste posesor de ford ... in orice service(autorizat) avem parte de tepe ... daca nu te duci la autorizat pierzi garantia , daca te duci la ford isi bat joc de tine ... care`i solutia ?
Domnu' din cauza astora care se tot duc la tzepe nu baga astia cu service-urile nimic la cap!
Daca tu accepti sa te fure sau sa se poarte arogant pe banii tai (o compania privata, nu un monopol de stat) treaba ta...dar nu te astepta sa te respect pentru asta!
Din punctul meu de vedere treaba e simpla: nu sunt multumit, te bag in aia "beep", te fac de rahat pe unde te prind ca a doua oara nu-mi mai calca piciorusele (sau rotile) pe acolo.
Chit ca trebuie sa ma duc in alte orase unde sunt service-uri autorizate Ford sau cum spunea si Viper (deloc in necunostinta de cauza

) peste granita.
26 Iun 2008, 13:18
$1 scrie:$2Acel "responsabil" cu garantiile ar trebui sa se ocupe de garantii in sine si doar in caz de nevoie sa ajute cu explicatii. Asa cum zici tu, daca are 10 posibili cumparatori pe zi care il intreaba conditiile de garantie la Ford nu mai are timp de nimic altceva.
La timpul aluia nu m-am gandit, recunosc, si ai dreptate ca nu poti sa-l chemi din 20 in 20 min sa tina seminarii ca nu mai face nimic dar...scris nu vei vedea niciodata la noi TOATE cele acoperite de garantie. Am fost poate "orbit" de sentimentul de frustrare ca vanzatorii si dealerii in general se feresc de treaba cu garantia...si du-te tu la dealer si pune intrebari la obiect despre anumite parti componente (cutare valava, cutare senzor, cutare termostat, etc) si vei vedea cum dau din colt in colt! Si nu sunt scrise negru pe alb. Eu am facut asta si vorbesc in cunostinta de cauza. Personal am ajuns la concluzia ca cea mai buna afacere este masina SH bine aleasa

(calitate & pret) si ma doare-n fund de garantia lui peste...
Eu nu as dori decat sa vad ca referitor la garantie este o singura fraza cum ca ea este valabila timp de...sau x km...IN BARA IN BARA. Simplu, nu?
Scuze daca m-am marait prea tare si am deranjat vecinii
26 Iun 2008, 13:38
$1 scrie:$2quot;Exista service-uri Ford si in afara granitelor. Stiu destui care isi fac reviziile ba in BG, ba in HU sau chiar mai departe."
tocmai la asta vroiam sa ajung ... daca se poate cateva informatii cu service`urile din tarile vecine si preturi pt cine a facut afara sau cunoaste ... in bg totusi nu m`as duce , prezinta prea putina incredere mai ales cand e vorba de un roman ...
de ex : eu am scris la ford debrecen sa intreb de revizia de 60.000 km la mondeo benzinar in garantie. raspunsul tradus ar fi:
va multumim pentru interesul acordat si va prezentam etapele service-ului. suntem service autorizat ford si detinem toate drepturile service.la revizia de 60000km se vor schimba ulei: Mobil 1 Rally Formula 4,5 literfiltru uleifiltru aer filtru polenbujii cost service 55000ft manopera si piese incluseprogramari l-v 07.00-16.00. deci cam 850 lei. precizez ca la interval de 15 min mi-au si raspuns la mail
la oradea am sunat, ca pe mail nu raspunde nimeni, si ziceau undeva in jurul sumei de 750lei.
26 Iun 2008, 13:48
Sincer, parca as da 100 in plus dar sa dorm linistit...
26 Iun 2008, 19:13
@Darth-Claudiu : pe aia de la bdt i`am facut de tot cacatu ... a venit directoru de showroom sau ceva gen (oricum un nume pompos avea functia ei) sa ma linisteasca si sa ma desparta de baietii rai d`acolo ... muream cu ei de gat ... evident ca nici domnisoara n`a rezolvat mare lucru cu toate ca faptele si argumentele pe care i le spuneam erau grave ... nu mai merge nici cu injuraturile , nici cu vorba dulce , nici cu amentintari gen opc , instanta etc ... oamenii sunt imuni ca deh sunt romani si se adapteaza repede

... nu e vina posesorilor de ford , e un sistem bine inchegat caruia n`ai ce sa`i faci de unu singur ...
"Sincer, parca as da 100 in plus dar sa dorm linistit..."
nu e vorba neaparat de bani in plus ... e vorba sa`si faca treaba bine ... prefer sa ma duc la revizie in tg-jiu (am auzit lucruri f bune despre ei) sa dau 550ron pe revizie si diferenta pana la 850ron (cat am dat la 15k la csd) sa le`o dau baietilor in bere sau alte alcooluri
26 Iun 2008, 19:34
@omg
Uite cum e...eu nu calc pe la ei. La fel ca si mine sunt destui pe acest forum si destui care au Ford si nu sunt pe forum. Din pacate pentru mine...ei inca nu au nevoie de banii mei pentru ca nu exista suficienta concurenta (desi Bucurestiul genereaza cam 40% din vanzarile Ford) dar pierd la capitolul imagine si asta ii va costa mai incolo...fii sigur.
Problema e de fapt la firme. Din pacate alea le baga multi banuti (nemunciti) in buzunar

. Imi pare rau sa vad firme cu parcuri auto > 250 autovehicule (care invart banuti frumosi in vanzari) si care nu se gandesc ca investitia intr-un service auto propriu le-ar reduce enorm cheltuielile cu intretinerea flotei ba chiar ar produce si venituri extra semnificative. Se caca pe ele cu garantiile lu' peste cand ele pierd zeci de mii de euro anual numai din revizii!
Nici nu mai stiu daca inca mai suntem on-topic
26 Iun 2008, 19:50
eee...e clubford.ro unde doar primele 3 posturi sunt on-topic

(joke)
cunosc treaba asta ... am pe cineva care lucreaza la electrica si ditamai societatea are contract cu ford ... zeci-sute de masini (in special mondeo) pe care se pierd bani buni la revizii ... asta`i tara si sistemu ...
majoritatea din comoditate sau lipsa de timp sau informare se duc la revizie in bucuresti ... ce frumos ar fi sa ne unim toti si sa`i lasam pe baietii de la ford sa traiasca doar din flote ...
28 Iun 2008, 14:02
Ford acorda garantie de 2 ani fara limita de km .Asta inseamna ca daca in decursul celor 2 ani de la preluarea vehicului orice componenta a acestuia se defecteaza datorita unor deficiente de material sau de executie componenta va fi reparata sau inlocuita (aspect asupra careia FORD isi pastreaza dreptul exclusiv de a dispune) in mod gratuit de orice dealer autorizat Ford din Europa
Daca totusi un dealer din afara tarii v-ar solicita totusi plata lucrarii,dupa efectuarea platii solicitati factura pe care sa fie trecute datele dvssi ale masinii dvs.Pe baza acestei facturi veti putea recupera contravaloarea lucrarii delaorice dealer,dupa revenirea in tara.
Conditii pentru acordarea garantiei:
-vehiculul trebuie sa fie servizat conform recomandarilor din Planul de Service Fod de catre un dealer autorizat( se accepta depasirea intervalului dintre revizii cu maxim1500 de km /30 de zile)
ATENTIE : LA 2500 DE KM SE FACE O VERIFICARE ,NU ESTE CONSIDERATA REVIZIE
Prima revizie se face la 15.000 de km sau 1 an de zile care se atinge prima respectiv 25000 km pentru utilitare.
-vehiculul nu trebuie sa fi fost neglijat,folosit in mod incorect,modificat sau utilizat pentru curse sau raliuri
-greutatile specifice ale vehicului nu trebuie sa fi fist depasite
-vehiculul trebuie adus in service in termen de maxim7 zile de data aparitiei unei defectiuni
GARANTIA NU ACOPERA
-montarea pieselor neautorizate
-ajustarile de rutina sau inlocuirile firesti ale consumabilelor (uleiuri ,lichide ,bujii,filtre)sau componente de uzura si de intretinere ( cum ar fi materiale de frictiune ale franelor si ambreiajului , tobelede esapament , lamelede stergator)
Acestea sunt acoperite de garantie in cazul in care inlocuirea este rezultatul unui defect initial de productie sau de material.
-anvelopele acestea fiind acoperite depolitica proprie de garantie a producatorului acesteia.
Dealerul dvs va va ajuta sa inaintati orice reclamatie referitoare la anvelope
-suprafata vitrata in primii 1500 km rulati
-uzura normala a componentelor ( in special suspensia)
EX un rulment nu mai poate fi acordat in garantie la 70000 de km se considera uzura normala
Componentele de la suspensie se acorda pe garantie pana la un anumit nr de km.
Referitor la garantia pentru caroserie .
Pentru a benefia de garantie pentru caroserie ( exfoliere de vopsea ) trebuie sa fie efectuate reviziile anuale ale caroseriei.
Coroziunea de suprafata datorita oricarui factor extern nu este acoperita de garantie.
Garantia de 12 ani se refera la perforarea prin corodare din interior
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.