Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise
Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin , sau printr-un mesaj .
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.
30 Aug 2006, 12:34
Ma gandeam sa-mi schimb lichidul de servo si ala de frana; masina e la mine de 1 an, am vreo 13.000km facuti cu ea, si nu stiu cand au fost schimbate ultima oara aceste lichide. Vreau niste sfaturi:
1. E bine sa le schimb?
2. Ce specificatii trebuie?
3. Trebuie sa fiu atent la ceva in service cand le schimba aia?
4. Difera de la benzina la motorina specificatiile lichidelor astea?
Momentan am 143.000km pe bord.
P.S. Evident c-am vazut topic-ul cu lichidul de servo, da am zis ca eu intreb si de ala de frana si d-aia am facut unul nou :icon_mrgreen:
31 Aug 2006, 10:13
ATENTIE NU SE FOLOSESTE DOT5 LA FORD !!!, SE FOLOSESTE DOAR DOT4 SAU SUPER DOT4 EVENTUAL DOT 5.1 DAR NICI ALA NU E 100% COMPATIBIL !!!!
Mai e un lucru legat de lichidul de frana, umezeala absorbita ajunge treptat in etriere unde produce coroziune.....si de unde apare si nevoia de etrieri noi.... :icon_rolleyes:
06 Sep 2006, 00:15
Acceptati-mi va rog scuzele pt informatia eronata de mai sus (DOT5).
Stie cineva de ce e incompatibil DOT 5 cu Ford?
Multzam.
06 Sep 2006, 09:52
DOT 5 se foloseste DOAR acolo unde se specifica sistem compatibil cu dot5. DOT 4 e complet incompatibil cu DOT5, iar cum in manual de ford scrie CLAR DOT4, urmatoarea consecinta in folosirea dot 5 este topirea tuturor ganiturilor de frana !!!
09 Oct 2006, 16:15
Am facut-o si pe asta. Mi-au facut urmatoarele:
1. Inlocuit lichid servo: mi-au pus unul rosu inchis din ceva cutie Ford. Am platit 1l, a intrat circa 700ml. Pret: vreo 20Eur/l fara TVA.
2. Inlocuit lichid frana: mi-au pus unul dintr-o cutie Mobil, scria DOT4 pe ea si-atat. Mi-au aerisit franele cu calculatorul; statea unul in masina ridicata pe elevator, si celalalt se plimba pe sub masina. Ii striga ala de sus: roata x, desfa, strange, blabla. Nu mai stiu pretul la asta, dar sub jumatate fata de cel de servo.
Concluzii:
1. Lichidul vechi de servo era negru ca pamantul si e bine ca l-am schimbat. Nu observ in schimb nici o diferenta la volan :icon_mrgreen:
2. Frana-mi prinde un pic mai sus, ceea ce e excelent pentru ca nu-mi placea cum prindea inainte. Se rezolva cu o aerisire probabil, fara schimb de lichid.
Mi-au schimbat si 2 cleme care sustin cablurile de la frana de mana. Astea au fost circa 28RON amandoua. Cre-ca partea asta m-a uns cel mai tare la suflet, pentru ca nu-mi mai suna prin spatele masinii. Inainte aveam un sunet si nu m-am prins ca e de la astea :icon_mrgreen:
Piesele au fost circa 120RON, iar manopera circa 85RON, toate preturi fara TVA.
19 Oct 2006, 19:39
am reusit sa inlocuiesc si singur uleiul de la servo fara prea multa munca. poate nu as fi facut singur daca nesimtitii din service-urile de aici nu ar fi mers asa departe 150ron , fara macar sa se uite la masina. pentru cei care vor sa faca asta trebe sa stie ca nu e o operatiune foarte invaziva. se desface o priza rapida de langa caseta. se lasa uleiul vechi sa curga. se ia volan stanga si dreapta maxim de cateva ori fara motor pornit. se mufeaza la loc se pune uleiul si gata. o bere la meserias si drum bun. daca vreti mai multe detalii , apelati. ulei mobil dextron II 18ron.
11 Iul 2011, 10:47
Am o intrebare, pe carte scrie ca pentru focusul meu la servo trebuie WSS M2C 204-A. De la axevo am primit WSA M2C 195-A. Cica e tot aia, ce sa cred?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.