Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise
Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin
PM,
E-MAIL sau printr-un mesaj
aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.
22 Oct 2008, 07:58
Salutare tuturor,
M-am hotarat sa scriu aici in cautare de indrumare.
In 21 mai 2008 am achizitionat de la ROMCAR MOTORS un FORD MONDEO GHIA 2,0DCI140HP nou.
Masina a fost luata in garantie si service de o unitate a dealerului ROMCAR MOTORS din Bucuresti, unde i s–a facut de altfel si primul control la 2500 Km. Deoarece in ultima perioada autoturismul nu mai functiona normal,acesta a fost dus in Service pentru diagnostic, unde s-a constatat uzura kitului de ambreiaj, dupa numai 4 luni de la preluare , masina avand un rulaj de 8076 km.
Reprezentantul dealerului ROMCAR MOTORS a afirmat ca garantia extinsa acordata autoturismului la cumparare nu acopera componentele de uzura si ca atare remedierea trebuie platita.
Dar in garantiile Ford se precizeaza ca: ”garantia nu acopera inlocuirile firesti ale componentelor de uzura (cum ar fi materialele de frictiune ale..... ambreiajului.......)”.
Ori in acest caz apare total nefireasca uzura ambreiajului la un astfel de autoturism dupa numai 8000 Km de exploatare, mai ales ca soferul autoturismului a condus in ultimii 7 ani numai FORD MONDEO (fiind la a 3-a generatie la acest model). Cei de la service sugereaza ca este vina soferului, care vezi doamne nu foloseste corespunzator masina. Ceea ce mi se pare aberant. Cum pot sa stiu daca nu este un defect de asamblare, material si este vina soferului. N-ar trebui sa se faca o expertiza? E suficient ca baiatul de la service sa se uite la ambreiaj si sa-mi zica ca soferul e prost?
Sincer sa fiu as vrea sa fac o plangere undeva afara, la Ford of Europe, dar din pacate nu am gasit niciun contact. Poate puteti sa ma ajutati cu o parere. Astept parerile voastre.
Multumesc anticipat
22 Oct 2008, 09:15
pana la ford of europe, ia-o pe aici prin romania
o prima oprire ar putea fi directorul de service; apoi, o contra-expertiza; apoi
relatii.clienti@ford.ro; apoi ANPC
cred k ai sanse mai mari asa, decat direct la FoE
PS - ford din RO e "controlat" de ford din HU ... probabil acolo va ajunge plingerea ta la FoE
22 Oct 2008, 11:00
Salut,
Am vorbit cu seful de service care ne-a trimis la Romcar - importatorul, cel care cica are decizia finala daca intra sau nu in garantie. Importatorul, pe baza pozelor a raspuns sec ca nu intra in garantie. Ceea ce mi se pare cel putin dubios.
Contra-expertiza ai idee cine ar putea sa o efectueze?
26 Oct 2008, 00:26
Cu ambreiajul, fiind ferodou este discutabil, daca nu se constata la demontare fisuri sau alte defecte de fabricatie si ai discul tocit si placa de presiune violeta inseamna clar ca masina a avut o trauma, gen o mlastina la pescuit sau alte teste de cox, offroad. Daca ere ceva in neregula era de la inceput, pana in inspectia de 2500km. Am vazut nenumarate cazuri dar mereu din cauza exploatarii. Intreaba si tu lumea asta de pe aici, la cati s-a dus ambreiajul asa aiurea fara sa faci vreo boacana?
31 Oct 2008, 10:22
Consider ca inainte de a stabili cauza si deci daca e cazul de garantie sau nu, reperul (respectiv discul de ambreiaj , placa de presiune, rulmenti) trebuie demontat si inspectat.
Dar sa spui dinainte ca utilizatorul este de vina, imi pare hazardat.
04 Noi 2008, 22:43
salutare
dute la reprezentanta sa ti demonteze cutia si cauta si un expert auto care sa fie de fata
este exclus sa fi avut ambreaj uzat la masina de noua...
este posibil sa fie un defect de fabricatie ,dar...
eu in 500 km iti pot face praf un ambreaj incepand de la volanta pana la ferodoul de pe disc
in momentul demontarii se va observa care e cauza defectului
dar pana acum nu am inteles de la tine ce probleme are ambreajul mai exact
bafta
04 Noi 2008, 23:55
$1 scrie:$2Contra-expertiza ai idee cine ar putea sa o efectueze?
acum deja ma lansez in presupuneri, ca nu m-am confruntat niciodata cu o astfel de problema
1. contraexpertiza facuta de un inginer autorizat ITP
2. contraexpertiza facuta de un service FORD din alta tara
3. contraexpertiza facuta de producatorul discului de ambreiaj
4. contraexpertiza efectuata de un organism tert, independent
... dar probabil ca unele din presupunerile mele ar avea chiar costuri mai mari decit daca ai cumpara un alt disc
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.