Switch to full style
Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise

Reguli forum

Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin PM, E-MAIL sau printr-un mesaj aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.
Subiect închis

Service acasa?

18 Sep 2007, 19:49

Vin si eu cu o intrebare ca sa vad daca-si are rost service-ul sau doar imi spune aberatii
Ce ziceti acasa cu un minim de chei si cu piesele originale bune se poate repara o masina care a fost putin tamponata?
Precizez ca la ea s-au rupt urechiusele la farul din dreapta si s-a indoaia putin suportul la faruri (ala transversal din plastic)
Am fost cu masina in service si mi-a zis ca trebuie trasa fata ca e deplasata un pic spre interior.
Mentionez ca buseala nu a fost asa de grava (in momentul impactului nu cred ca aveam mai mult de 20km/h) incat sa indoi ceva din metal de prin structura masinii
Credeti ca daca cumpar toate piesele afectate si din cate am vazut toate-s prinse in suruburi si alte modalitati asemanatoare as putea sa le schimb eu in fata blocului? Sau trebuie sa ma duc la service ca sa-mi ia aia banii sa faca ce-as putea face si eu?

Si o alta intrebare mai este careva care a desfacut fata(spoiler,faruri,radiatoare,bara transversala) la un focus si a facut-o la loc?

18 Sep 2007, 19:56

Hmmm, daca ai facut buba trebuie intai sa declari la Politie... Poti avea necazuri mari daca nu o faci...

18 Sep 2007, 20:02

Am trecut de faza asta.

18 Sep 2007, 20:08

eu zic ca o mina specializata e sfinta...deci servisul are si el rolul lui chiar daca sint si ageamii pe acolo

18 Sep 2007, 20:31

Am unu in cartier dar din auzite are renumele ca fiind cel mai scump din iasi...
Mentionez ca lucreaza numai cu asigurari.
Ii cunosc pe baieti dar la ce scoruri imi dau mie ma gandesc daca sa o fac eu acasa,sa o duc la ei sau sa o duc la Tester(dealer ford).
Oare unde ar iesi mai ieftin ?

18 Sep 2007, 21:31

trebuie sa te gandest ca nu este trabant , este totusi un FORD
trebuie lucru de calitate
intreaba si intr-o parte si intrala de pret si apoi poti sa faci o alegere in cunostinta de cauza

19 Sep 2007, 14:57

O bere, chef de munca, si daca iesi prea scump cu baietii aia, te ajut eu. Mi-am facut deja mina pe Focusul meu si pe un Mondeo, asa ca... Cu indreptatu e mai greu, dar o rezolvam si pe asta :)

19 Sep 2007, 22:46

Sa va spun vorba specialistului de la Tester dupa ce a aruncat un ochi peste problema mea:
"Pai.. te cam costa dom'le.
Numai bara portfaruri (bucata aia de plastic transversala) este 1200 ron(12 milioane lei vechi,nu e nici o greseala de tipar) la noi.
Cu indreptat,schimbat far,bara,plasticuri si ce mai ai tu stricat aici te ajunge peste 6000 ron(60 milioane lei vechi)"

Dupa ce m-a lamurit cu service-ul de la Tester deja is foarte hotarat sa nu mai calc pe acolo o vreme buna :D

Tin sa precizez ca bara portfaruri(cum ii zicea el) achizitionata de la baietii de la forcar de pe forum costa 255 ron, si partea ce-a mai tare cand am vrut sa comand si far-ul au zis ca l-au dat la un dealer ford din tara dar fac comanda si marti o sa am altul nou.
Deci care e treaba cu dealerii ford? Cumpara piese ieftine de unde putem sa o facem si noi si le vand de 5 ori mai scump?

Si ca o alta paranteza ce mi-au mai povestit prietenii mei care lucreaza pe acolo
Intr-o zi un mosulet cu un ford fiesta nu stiu ce a stricat pe la el(oricum ceva micut) si a zis ca vrea sa repare tot ce credea el ca ar fi stricat si dupa ce a vazut nota de 70 milioane lei vechi zicea ca s-a apucat de plans omu :(

In concluzie decat la dealer ford mai bine intr-un alt service mai ieftin sau in fata blocului.(Dupa ce o sa am piesele acasa incerc la un service respectabil sa vad cat cer si acestia.O sa va tin la curent.)

21 Sep 2007, 11:35

Poti sa repari acasa.Aceeasi problema am avut si eu.Am avut si zavorul de la capota impins in spate .Bara transversala de plastic n-am reusit sa o indrept bine,dar este acceptabila.Nu am schimbat-o.Farurile le-am lipit si le folosesc in continuare.Si radiatoarele au sarit de pe suport,dar le-am prins cu o clema.

21 Sep 2007, 11:42

$1 scrie:$2... partea ce-a mai tare cand am vrut sa comand si far-ul au zis ca l-au dat la un dealer ford din tara dar fac comanda si marti o sa am altul nou.
Deci care e treaba cu dealerii ford? Cumpara piese ieftine de unde putem sa o facem si noi si le vand de 5 ori mai scump?


Eu cred ca fiind importatori la acelasi nivel se cunosc si mai pot imprumuta/cumpara marfa de la unul la altul. Se prea poate ca cel de la reprezentanta sa fi avut o urgenta, a vazut ca nu este in stoc si s-a interesat la alti importatori (in speta forcar) si a rezolvat problema.

21 Sep 2007, 20:43

Eu mi-am luat kit-ul de distributie si filtrele de la Forcar. Asteptand sa mi le aduca din magazie am asistat la o discutie despre o comanda ce trebuia livrata unui dealer Ford din Oradea, daca nu ma insel.
Eu cred ca sunt dealeri Ford care cumpara piese de la Forcar fara sa faca o regula din asta

21 Sep 2007, 21:02

boggy daca vrei iti spun si eu ce preturi am gasit dar ca sa iti faci o idee , transversala de la faruri am gasit-o la 300 de roni

22 Sep 2007, 21:23

$1 scrie:$2oggy daca vrei iti spun si eu ce preturi am gasit dar ca sa iti faci o idee , transversala de la faruri am gasit-o la 300 de roni


La forcar este 255, o am acasa deja...
Sunt foarte multumit de serviciile lor.
Stiu ca ai si tu o problema cu un far
Far-ul dreapta este 315 ron (produs de ford)

24 Sep 2007, 21:48

Hai sa va mai zic una.
Astazi dau sa plec de acasa pe la amiaza...
Observ ca imi porneste mai greu masina(a trebuit sa dau mai mult la cheie decat normal ca sa porneasca)
Merg cam 7km apoi opresc pe la banc post...Cand dau sa plec de acolo apare din nou problema. De data asta mai acuta(a trebuit sa dau si mai mult la cheie)...
M-am uitat pe la toti senzorii... toti stinsi...
Ajung pe eternitate...Opresc la un prieten,stau vreo 15 min apoi cand sa plec...nu mai pornea neam...
Am dat la cheie de-am omorat-o.. nimic...
Intre timp cat am dat la cheie se aprinde si senzoru ca nu mai am motorina :?
Mentionez ca s-a mai aprins o singura data aseara cand mergeam dar apoi senzorul s-a stins si am mers pe ideea ca eram un pic inclinat si mai aveam motorina...
Restu drumului azi acel senzor nu s-a aprins...
Am pus 5l de motorina de la amic dar tot nu vrea sa porneasca...
Desfac filtru de motorina si am surpriza sa observ ca acesta mai avea cateva grame pe fundu lui...
Il umplu dar tot nu vrea s-o ia...
Cat am fost pana acasa sa iau alta masina s-o tractez ma intalnesc cu alt prieten si-mi zice ca a patit si el ceva asemanator si ca a desfacut injectoarele si le-a lasat sa iasa aerul din instalatie(dandu-i la cheie mai mult timp),le-a prins la loc apoi i-a dat iar la cheie mai mult pana a luat-o
Mai schimbasem eu filtru si stiam ca o ia mai greu dar acum ramasesem fara baterie cat o zapacisem.
Ajung cu masina tractata acasa apoi cu o cheie de 17 ii desfac injectoarele,dau la cheie pana ce iese prin ele motorina,apoi le prind la loc
Tin sa precizez ca injectoru nr 2(de la stanga la dreapta) era uscat uscat...
Dupa ce le-am prins la loc si pusesem inainte clestii de la alta masina la a mea dau frumos la cheie pana o ia... #:-S

Concluzia:

1 Maine ma duc sa fac plinu si nu mai merg niciodata cu golu ci numai cu plinu.
2 Nu va incredeti in senzori pentru ca uneori o mai iau razna (e posibil oare din cauza ca acum cateva saptamani am pus motorina pana se vedea nivelu la gura rezervorului? si in anumite pozitii imi arata ca-i gol,posibil sa se fi dat peste cap si sa fi sifonat putin calitatea senzorului? )
3 Daca ramaneti fara motorina in filtru e bine sa fi citit acest reply si sa stiti ce sa-i faceti daca nu sunati un prieten sa il citeasca pentru voi si sa va sfatuie :lol: (habar n-aveti cat conteaza... azi nici nu stiam pe cine sa sun si ce sa fac...noroc ca aveam timp si nu ma grabeam sa fac nimic dar daca eram in graba? sau prin alta localitate? )

PS: Intrebare pentru cine mai cunoaste: Dupa problema de azi mai eram cu cineva care are un opel frontera si am zis sa testam sa vedem cum iese fumu cand o turam un pic pe loc...Am observat ca la fordul meu e cam negru cand o turez peste 2mii de ture (ce ar trebui sa schimb sau sa verific? ) El zicea ca ar fi ceva legat de debitmetru si ca nu-mi arde toata motorina... Dar prefer un sfat mai avizat decat al lui :D

25 Sep 2007, 16:00

Hai sa va zic una si mai buna
Dupa patania de ieri si dupa ce i-am desfacut un pic injectoarele azi parca trage mai bine. :lol:
E posibil sa fi fost ceva impuritati sau aer pe instalatie si sa fi avut probleme cu puterea inainte din cauza asta?
Nu m-am plans de putere pana acum ca... na... e prima masina si are doar 75cp si in comparatie cu dacia 1310 trage mai bine...
Subiect închis