30 Aug 2007, 11:00
30 Aug 2007, 19:06
31 Aug 2007, 00:22
31 Aug 2007, 00:31
$1 scrie:$2ai sa nu o luam chiar asa.
1. factorii de calibrare la injectoarele tdci sunt
niste siruri de 16 digiti ( cifre si numere ) dati
de producator si care se afla scrisi pe injector.
2. acestia nupot fi reglati.
3. daca intradevar ai o pierdere de motorina
testul nu poate fi OK si chiar ai avea probleme
deoarece s-ar pierde presiune pe instalatie si
ar porni greu sau chiar ar merge prost motorul
mai ales cand ai cere mai mult de la el.
4. conductele se strang beaparat la cuplu dat de
catre ford si nu se refolosesc ( nu se restrang)
5. ce ai vazut tu pozitiv si negativ este intradevar
o corectie data in raport cu unul din injectoare
nu neaparat cel de pe cilindrul 1 , ci cel mai
stabil.
6. daca intradevar ai pierderi de motorina pe la
injectoare mai repede le ai de la retur.
7. senzorul de nivel combustibil este chiar
"plutitorul" din rezervor care trimite informatia
la bord via pcm ( computerul masinii )
8. pentru ati da seama daca zgomotul este de
volanta porneste cu ambreiajul apasat ( asa
cum este si recomandat : ponire si oprire cu
pedala apasata ) si vezi daca se schimba ceva
dealtfel zgomotu poate fi de la volanta ,
iintinzator si chiar electromotor sau combinatii de cele trei !!!
MERGETI TOTUSI LA SERVICE FORD DE LA INCEPUT NU CAND NU LE MAI DA NIMENI DE CAPAT !!!!!
31 Aug 2007, 00:52
$1 scrie:$2ai sa nu o luam chiar asa.
1. factorii de calibrare la injectoarele tdci sunt
niste siruri de 16 digiti ( cifre si numere ) dati
de producator si care se afla scrisi pe injector.
2. acestia nupot fi reglati.
3. daca intradevar ai o pierdere de motorina
testul nu poate fi OK si chiar ai avea probleme
deoarece s-ar pierde presiune pe instalatie si
ar porni greu sau chiar ar merge prost motorul
mai ales cand ai cere mai mult de la el.
4. conductele se strang beaparat la cuplu dat de
catre ford si nu se refolosesc ( nu se restrang)
5. ce ai vazut tu pozitiv si negativ este intradevar
o corectie data in raport cu unul din injectoare
nu neaparat cel de pe cilindrul 1 , ci cel mai
stabil.
6. daca intradevar ai pierderi de motorina pe la
injectoare mai repede le ai de la retur.
7. senzorul de nivel combustibil este chiar
"plutitorul" din rezervor care trimite informatia
la bord via pcm ( computerul masinii )
8. pentru ati da seama daca zgomotul este de
volanta porneste cu ambreiajul apasat ( asa
cum este si recomandat : ponire si oprire cu
pedala apasata ) si vezi daca se schimba ceva
dealtfel zgomotu poate fi de la volanta ,
iintinzator si chiar electromotor sau combinatii de cele trei !!!
MERGETI TOTUSI LA SERVICE FORD DE LA INCEPUT NU CAND NU LE MAI DA NIMENI DE CAPAT !!!!!
31 Aug 2007, 00:55
$1 scrie:$2
de ce trbe sa tin apasat ambreiaj si la pornire si la oprire?
31 Aug 2007, 00:56
$1 scrie:$2$1 scrie:$2
de ce trbe sa tin apasat ambreiaj si la pornire si la oprire?
Din vreo cateva motive:
1. Electromotorul nu invarte elemente in plus.
2. Daca Doamne fereste cutia nu decupleaza, risti sa intri in plop/masina din fata.
...etc..mai sunt dar nu-mi vin in minte....
31 Aug 2007, 19:31
$1 scrie:$2ucrezi cumva la un service Ford de ne recomanzi sa mergem acolo? Unii dintre noi, in special cei care nu mai au masinile in garantie s-au jurat ca nu mai calca pragul vreunui service Ford. :D
31 Aug 2007, 19:33
$1 scrie:$2$1 scrie:$2ai sa nu o luam chiar asa.
1. factorii de calibrare la injectoarele tdci sunt
niste siruri de 16 digiti ( cifre si numere ) dati
de producator si care se afla scrisi pe injector.
2. acestia nupot fi reglati.
3. daca intradevar ai o pierdere de motorina
testul nu poate fi OK si chiar ai avea probleme
deoarece s-ar pierde presiune pe instalatie si
ar porni greu sau chiar ar merge prost motorul
mai ales cand ai cere mai mult de la el.
4. conductele se strang beaparat la cuplu dat de
catre ford si nu se refolosesc ( nu se restrang)
5. ce ai vazut tu pozitiv si negativ este intradevar
o corectie data in raport cu unul din injectoare
nu neaparat cel de pe cilindrul 1 , ci cel mai
stabil.
6. daca intradevar ai pierderi de motorina pe la
injectoare mai repede le ai de la retur.
7. senzorul de nivel combustibil este chiar
"plutitorul" din rezervor care trimite informatia
la bord via pcm ( computerul masinii )
8. pentru ati da seama daca zgomotul este de
volanta porneste cu ambreiajul apasat ( asa
cum este si recomandat : ponire si oprire cu
pedala apasata ) si vezi daca se schimba ceva
dealtfel zgomotu poate fi de la volanta ,
iintinzator si chiar electromotor sau combinatii de cele trei !!!
MERGETI TOTUSI LA SERVICE FORD DE LA INCEPUT NU CAND NU LE MAI DA NIMENI DE CAPAT !!!!!
de ce trbe sa tin apasat ambreiaj si la pornire si la oprire?
31 Aug 2007, 20:25
05 Sep 2007, 11:03
$1 scrie:$2$1 scrie:$2ucrezi cumva la un service Ford de ne recomanzi sa mergem acolo? Unii dintre noi, in special cei care nu mai au masinile in garantie s-au jurat ca nu mai calca pragul vreunui service Ford.
lucrez intradevar la un service ford , nu o sa-ti spun la care ca sa nu crezi ca fac reclama dar eu am incercat sa spun in mesaj doar lucruri care sa ajute
daca tu mergi in alta parte cu fordul decat la un service ford ( oricare !!! ) este numai treaba ta si a masinii tale.
05 Sep 2007, 15:05
05 Sep 2007, 15:09
05 Sep 2007, 16:55
$1 scrie:$2e ce sa mergi in service Ford? Pentru ca mi s-a recomandat sa schimb turbina (care costa peste 1000 E), cand era usor infundat de ulei de la epururator intercoolerul iar curatirea m-a costat 20 lei solutia de curatit. Masina merge acum perfect.
06 Sep 2007, 19:54
22 Sep 2007, 00:09