Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise
Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin
PM,
E-MAIL sau printr-un mesaj
aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.
04 Feb 2008, 11:54
Salut! Am o mare problema cu un Ford Puma din 2000.Creste temperatura in instalatia de racire si scade doar in momentul in care dau drumul la maxim la instalatia de incalzire din interiorul masinii.Am schimbat termostatul de doua ori.Electroventilatorul pleaca .Nu mai stiu ce sa incerc ,ultima varianta ar fi sa ii schimb garnitura de chiuloasa dar nu sunt convins ca este ciupita (nu sufla in vasul de expansiune si nu murdareste antigelul cu ulei).Daca ma poate ajuta cineva ii multumesc anticipat.
04 Feb 2008, 12:39
Hmmm ai schimbat lichidul de curand? Pentru ca daca da si porneste electroventilatorul atunci totul e ok in bord unde se duce acul indicator?
Cu Stima
04 Feb 2008, 12:42
acul se duce la maxim (pe rosu),ciudat este ca radiatorul este cald ,nu fierbinte
04 Feb 2008, 12:48
Atunci daca acul se duce la maxim ai ori radiator infundat ori pompa de apa nu mai face serviciu
PS poate ne spui de unde esti si ce motor ai pe puma
Cu Stima
04 Feb 2008, 12:53
Scuze sunt din Slobozia-IL,am cumparat in August 2007 din tirgul Vitan o Puma neagra din 2000 pentru iubita mea(sotie)cu capacitate de pina in 1700cc,parca 66kw,masina era cu numere de germania.
04 Feb 2008, 15:38
Scuze, capacitate cilindrica 1596,76kw,fabricatie 2000.Da,am schimbat antigelul si termostatul.Am curatat si instalatia de racire cu o solutie din comert,dar asta dupa ce masina incepuse sa faca probleme. Radiatorul este caldut pe toata suprafata in timp ce motorul fierbe .La citeva minute dupa ce deschid caloriferul din interior indicatorul revine la normal
04 Feb 2008, 18:00
Furtunele care intra in radiator cum sunt?
04 Feb 2008, 22:05
furtunele sunt caldute ca si radiatorul,nu dau impresia ca ar fi infundate sau radiatorul nu ar face fata.Imi da impresia ca ar mai fi ceva care blocheaza circuitul apei (gen valve sau alt termostat)???
04 Feb 2008, 22:10
Pompa de apa?
05 Feb 2008, 01:32
Sigur termostatul este montat corect?
E posibil si ca pompa de apa sa aiba paletii rupti (nu prea cred), sau poate radiatorul e infundat...banuiesc ca lichid de racire este suficient...
05 Feb 2008, 17:32
dupa parerea mea fa o proba
fara termostat

si atunci ai eliminat o cauza f probabila! (si iti spuun f probabila caci io am cumparat unu nou noutz si nu a functionat) iar o alta cauza ar fi ca nu e aerisit.. dupa ce schimbi likidu de racire circuitul trebuie aerisit

[si ar mai fi inca o posibila cauza.. pompa de apa asa cum zicea huffy.. caci dupa o anumita durata de viata paletii se uzeaza si nu mai baga debitu necesar.. dar nu cred ca la tine e cazul]
05 Feb 2008, 23:39
nu cred ca necesita aerisire radiatorul.Ar trebui sa isi faca singura aerisirea deoarece sunt mai multe furtune ce intra in vasul de expansiune,parca trei.Credeti ca ar putea fi avansata ? problemele au inceput dupa ce am schimbat distributia
05 Feb 2008, 23:51
Nu are legatura cu distributia

si distributia nu are cum sa fie avansata sau devansata Trust me
Cu Stima
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.