Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise
Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin
PM,
E-MAIL sau printr-un mesaj
aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.
08 Iul 2008, 14:08
Am un Ford Mondeo 2006 (in garantie). In primavara 2008 mi-a aparut o vibratie in volan si pedale in special la franare, dar nu numai la franare!!! Am mers la Romcar Motors, unde mi s-a spus (fara a se face vreun test) ca am discurile de frana ovalizate, ca trebuie sa le schimb, adica sa le cumpar de la ei (discuri la 100 de euro bucata si placute la 100 de euro setul). Va zice ceva asta...?
OK, am schimbat mai intai discurile si placutele spate pentru ca cei de la Romcar Motors mi-au spus ca nu mai pot fi folosite, ca placutele nu mai calca pe disc. Nici o imbunatatire. Aceleasi vibratii.
Am fost apoi cu masina la BDT Vest si mi s-a spus ca NU POATE FI DECAT DE LA DISCURILE DE FRANA, ca sunt ovalizate. Le-am schimbat si pe cele fata (am cumparat discuri si placute noi). Problema cu vibratiile a ramas. M-am dus din nou la BDT. Mi s-a spus : E DE LA DISCURI. SUNT OVALIZATE. Oricat am incercat sa explic celor de la receptie service ca erau noi, ca de-abia le schimbasem, degeaba. Mi se repeta intr-una, in prostie, ca e de la discuri. O logica minimala ar fi asa: in procesul de franare interactioneaza discurile cu placutele. Placutele sunt fixate pe etrier. Daca presupunem ca discurile sunt bune (oentru ca au fost schimbate), inseamna ca trebuie verificati etrerii. Mi s-a refuzat in mod prostesc verificarea etrierilor sau un test drive. De ce? Pentru ca atotstiutorii lipsiti de logica si de cunostinte elementare nu voiau sa "plece urechea" la ce incercam sa le spun. Concluzia? Mi s-au scimbat din nou discurile si placutele. Este adevarat, de data asta pe garantie. Si...ghiciti? Acelasi rezultat, aceeasi vibratie.
Norocul meu a fost ca am plecat din Bucuresti la Iasi, unde exista o mentalitate si o atitudine ceva ma corecte fata de client: la dealerul TESTER CASA AUTO, seful de service a mers cu mine (el la volan) intr-un test drive de vreo 20 km si a incercat in toate felurile sistemul de franare. Apoi mi s-a testat masina in atelier, si...surpriza: discurile erau bune. Etrierul stanga fata avea joc mare. Mi s-a schimbat pe garantie si acum masina se comporta normal. Mai mult: la Romcar Motors si la BDT, dupa fiecare interventie la sistemul de franare, mi s-a refuzat a se efectua un test de franare. In mod normal este ilegal acest lucru. La TESTER CASA AUTO Iasi, am primit rezultatul (pozitiv) al testului de franare, in urma schimbarii etrierului, fara sa cer in mod special asta. Cei de acolo au facut-o pentru ca ASA SE FACE, asa e procedura, asa trebuie.
Va dati seama ca vorbim despre FRANELE MASINII???
Stiti cat a durat toata treaba asta, din cauza incompetentei angajatilor BDT: cam 4 luni de zile pentru ca masina mea (care este in garantie) sa functioneze din nou normal, adica SA FRANEZE!!! Este jalnic, dar nu este de mirare, pt. ca atitudinea Romcar Motors si BDT a fost ceva normal pentru tara in care traim.
Si atunci intreb: de ce sa-ti cumperi masina noua in Romania? Ca sa fii obligat sa mergi doar anumite service-uri (doua - trei la numar, nu foarte multe), unde niste incompetenti la care nu ai alternativa sa-si bata joc de masina ta???
08 Iul 2008, 14:13
Cunoastem .. adevarat, dar trist. Bine ca ai rezolvat-o!
08 Iul 2008, 14:23
E ceva normal, eu am avut o experienta foarte nasoala cu cei de la reprezentanta Mazda. Caz concret, am un tovaras care detine un Rx-8 si nu mai pornea de nicio culoare, o ducem cu platforma la reprezentanta, de acolo un gigel cica sef de atelier mare expert si cu multe fite in cap ia masina doar ce se uita la ea si ajunge la concluzia ca motorul e stricat si ca trebuie schimbat cu totul. Eu ii zic, domnule verificati totusi, e adevarat nu e motorul rotativ cel mai fiabil dar totusi nu pot sa cred ca pica asa dintr-o data. El tot o tinea pe a lui ca aude cum se invarte si ca unul dintre rotoare nu functioneaza. Bun se introduce masina in atelier incep verificarile, ii mai zic incaodata sa puna macar testerul pe masina sa vada ce ii arata la care incepe sa faca urat si sa imi spuna ca stau ca o baba pe capul lui si ca asta e alt tip de motor, ca eu habar nu am despre ce vorbesc, ca el are 30 de ani experienta ca mecanic bla bla.
Masina a stat la ei 3 zile timp in care nu ii dadeau de cap iar mecanicul respectiv sustinea sus si tare ca motorul trebuie schimbat. Intr-un final la insistentele mele au pus testerul pe masina acesta aratand eroare la scanteie, dar nici acest lucru lui nu ii spunea nimic.
"Este normal domle asa fac astea, trebe motorul schimbat" evident tot ceea ce a verificat erau chestii care le putea face oricine in fata blocului, el habar nu avea ce facea.
In fine, am luat masina de la ei, am fost la o cunostinta si ne-am bagat sub masina sa verificam aprinderea, am scos fiecare fisa si ce sa vezi... bobinele nu dadeau scanteie. Comandat bobine si bujii noi le-am pus pe masina, a pornit din prima. Masina merge ceas.
Si atunci sa te mai miri ca sunt numai dobitoci angajati prin service-uri? Majoritatea stiau sa sufle in jiglere la Dacie si uite asa au ajuns ei mari mecanici la reprezentate.
Si cu masina familiei am patit chiar mai rau, am fost la o banala revizie si am luat-o de acolo cu motorul mergand in trei cilindrii.
08 Iul 2008, 14:52
$1 scrie:$2Masina a stat la ei 3 zile timp in care nu ii dadeau de cap iar mecanicul respectiv sustinea sus si tare ca motorul trebuie schimbat. Intr-un final la insistentele mele au pus testerul pe masina acesta aratand eroare la scanteie, dar nici acest lucru lui nu ii spunea nimic.
"Este normal domle asa fac astea, trebe motorul schimbat" evident tot ceea ce a verificat erau chestii care le putea face oricine in fata blocului, el habar nu avea ce facea.
Astia sunt aia de la BDT Mazda, nu?
08 Iul 2008, 14:56
@ionutvasilescuintra aici si fa o reclamatie :
http://www.ford.ro/index,76
08 Iul 2008, 16:44
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2Masina a stat la ei 3 zile timp in care nu ii dadeau de cap iar mecanicul respectiv sustinea sus si tare ca motorul trebuie schimbat. Intr-un final la insistentele mele au pus testerul pe masina acesta aratand eroare la scanteie, dar nici acest lucru lui nu ii spunea nimic.
"Este normal domle asa fac astea, trebe motorul schimbat" evident tot ceea ce a verificat erau chestii care le putea face oricine in fata blocului, el habar nu avea ce facea.
Astia sunt aia de la BDT Mazda, nu?
Dap serviceul de pe cheiul Dambovitei.
08 Iul 2008, 20:43
$1 scrie:$2quot;Este normal domle asa fac astea, trebe motorul schimbat"
Sa nu-ti vina sa le rupi putin capul......
Am facut si reclamatie, desi sincer, ma indoesc ca la astfel de firme da cineva importanta reclamatiilor.
Oricum, in tara asta de kkt, masina noua nu merita......Isi bat altii joc de banii tai...si de nervi, bineinteles.
13 Iul 2008, 17:21
mda..din cate se pare am sa renunt la gandul de a face service-urile in Romania. Am fost la Motophone in Ruse (Bulgaria) pentru ca stand in Giurgiu nu fac pana la ei decat vreo 20 minute (cu tot cu statul in vama) si m-am interesat de preturile lor...cu cel putin 15% mai mici ca la noi. In fine..nu banii ar fi problema ci faptul ca bulgarii(asa cum sunt ei, cu capul mare) stiu sa-ti vorbeasca, stiu sa-si tina cuvantul dat si nu te jupoaie ca la noi. Eu mi-am pus alarma de la masina (o Fiesta 2008) la ei si am fost foarte multumit. M-au trimis la firma cu care lucreaza ei pentru montat alarme ....a durat montajul o ora si jumatate si manopera 40 de euro in conditiile in care m-am dus cu alarma mea si in conditiile in care am avut de montat si modul de pornire motor.
Deci concluzia este ca reviziile le voi face frumusel la vecinii bulgari pentru ca nu se merita sa bat drumul la Bucuresti unde am toate sansele sa fiu jecmanit, smecherit si fraierit in cel mai pur stil romanesc.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.