Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise

Reguli forum

Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin PM, E-MAIL sau printr-un mesaj aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.
Subiect închis

calitate serviciu service

30 Iun 2008, 15:16

Salut,
vreau sa imi duc masinuta in service.
Motivele:
1. Revizie 15 k
2. Ceva mici probleme (teava de esapament arata ruginita toata partea vizibila (nu afumata) si scaunul soferului scartaie (nu tare si nu tot timpul))

Am vazut pe siteul oficial Ford o lista cu serviceuri in Bucuresti. M-ar interesa mai multe detalii de la cei care au fost cel putin odata in aceste serviceuri (cu masina bineinteles). Se poate sa dati note sau *** la aceste serviceuri?

Ca si criterii consider important:
1. Calitatea aparaturii
2. Abordare catre client
3. Program (sambata sau dimineata de la 7-8 am ar fi super )
4. pret revizie

Lista serviceurilor gasita este. Daca aveti si altele sa le adaugati
A. Business Development Team
B. Colina Motors
C. Romcar Motors

Multumesc,

Re: calitate serviciu service

30 Iun 2008, 15:17

mai e si Ford CSD, daca mai citesti pe forum o sa vezi impresii despre toate service-urile
eu din cate am citit s-ar parea ca CSD e cel mai bun.

Re: calitate serviciu service

01 Iul 2008, 07:53

opinii overall gasesti aici.
colina si csd nu au program in weekend, iar ca si pret sunt apropiate +/- 50 ron.

Re: calitate serviciu service

01 Iul 2008, 12:11

$1 scrie:$2olina si csd nu au program in weekend, iar ca si pret sunt apropiate +/- 50 ron.

Preturile nu sunt deloc apropiate: Mie mi-au spus la Colina 600-650lei, iar la CSD mi-au spus aprox 800lei.

Dar se pare ca acestea 2 au review-uri mai bune, cu un plus pt CSD. Cat despre BDT (service-ul) mai bine te feresti - nici nu s-au obosit sa-mi raspunda la un fax, iar cand te duci la ei parca ti-ar face un mare favor ca te primesc.

Re: calitate serviciu service

01 Iul 2008, 12:21

eu am intrebat zilele astea, pt ca joi am si eu programare pt 15.000.
la colina mi-au zis in jur de 750 ron si la CSD mi-au zis intre 700 si 800 ron.

p.s. pe lista neagra e si romcar :D

Re: calitate serviciu service

03 Iul 2008, 08:42

hai sa va spun ce am patit eu cu Romcar........
Sambata trecuta am constatat intamplator ca usa spate stanga nu se mai incuie. Restul usilor se incuie, atat din cheie cat si din telecomanda. Numai cea specificata ramane descuiata.
In fine, Luni m-am prezentat la ford csd unde baietii amabili s-au uitat la masina si au pus diagnosticul: incuietoare defecta - necesita inlocuire(garantie). Bineinteles ca nu m-am asteptat sa fie pe stoc asa ceva dar intr-o zi doua speram sa se rezolve. Insa a aparut o problema. Magzionerul de la CSD era in concediu pana joi, in lipsa acestuia nu se putea face nici o comanda de piese. Trist dar adevarat. Deci joi urma sa dea comanda, daca piesa era pe stoc la romcar venea intr-o zi, ramanea pt Luni. Daca nu era pe stoc. ar fi venit in 7 zile.....
Cand am vazut ca initial piesele tot le romcar le achizitioneaza(cel putin cele care urmeaza sa fie schimbate pe garantie) am spus sa incerc direct la sursa.....
Marti la 11 AM am fost la Romcar. Am stat 1 ora pana s-a uitat cineva la masina sa constate defectul. Mi s-a deschis comanda si mi s-a spus ca voi fi sunat intr-o zi doua maxim.....
In aceeasi zi, dupa masa am fost sunat (cata promtitudine :-?? ) si mi s-a comunicat sa ma prezint a doua zi(miercuri) la ora 11 sa mi se inlocuiasca incuietoarea....
La data si ora mai sus amintita am fost prezent la Romcar. Prima surpriza, nu eram pe lista masinilor care aveau programare si portarul nu-mi dadea voie sa intru. I-am aratat copia dupa comanda deschisa si numele celui care era trecut pe ea si a cedat intr-un final... La receptie baiatul m-a recunoscut imediat, mi-a luat cheia masinii si m-a invitat in sala de asteptare, urmand ca in 30min, max 1h sa ma sune... :))
Cred ca intuiti ce s-a intamplat..... Nu m-am conformat sfatului primit si m-am tot plimbat prin curte... Timp de 50 min nu s-a apropiat macar cineva de masina.... La 11.50 am intrat in receptie cu gandul sa intreb daca masina e gata...ironic bineinteles. Cand m-a vazut, tipul de la receptie s-a prins probabil dupa mimica fetei ca ceva nu e in ordine si a disparut in service... A revenit cu zambetul pe buze sa-mi spuna ca masina intra imediat..... Si-a cerut si scuze dar baietii sunt f ocupati......
In 5 min masina era inauntru si un baiat s-a apucat de treaba....a dat fata de usa jos, a dat incuietoarea...... si a inceput sa se agite ciudat prin jurul masinii... A vb cu seful de service, la chemat si pe cel ce deschisese comanda.... Si uite asa a mai trecut juma de ora.. Daca am vazut ca nu spun ei nimic am intrebat eu: Probleme ceva???? Vadit incurcat tipul a recunoscut ca.... piesa nu e in magazie...cum ar fi trebuit...... A inceput cu tot felul de scuze pe care nu mai are rost sa fi le impartasesc. Au inceput sa dea vina unii pe altii iar eu stateam si ma uitam la ei si nu imi venea sa cred ca patesc la marele importator Romcar....
Le-am spus sa-mi scoata masina afara ca nu mai vreau sa stau si sa ma cheme atunci cand au piesa in "mana" nu cand cred ca o au....
A ramas ca ma suna.......inca nu au facut acest lucru........
Prima experienta cu Romcar din pacate si una neplacuta.....

Re: calitate serviciu service

04 Iul 2008, 13:15

revin cu noutati...
azi am fost sunat de cei de la romcar si am fost anuntat ca piesa a sosit. Am fost rugat sa ma prezint la service cand doresc pt inlocuirea piesei defecte.
De cand m-am prezentat totul a durat aprox 30 min. S-a lucrat curat, usa functioneaza acum, nimic de reprosat.
Deci se poate. Poate m-am grabit cu concluzia vis-a-vis de romcar si a fost un incident izolat faptul ca "cineva" a uitat sa comande piesa. Sa speram ca vor invata din greselile comise si nu le vor repeta......Dar asta ramane de vazut......

Re: calitate serviciu service

07 Aug 2008, 12:48

Eu am facut rezervare la BDT (de pe virtutii). Mi-a recomandat cineva ca ar fi ok.
Din cate am citit insa pe forum, nu prea sunt de recomandat.

O ultima sugestie?

thks,

Re: calitate serviciu service

07 Aug 2008, 13:22

$1 scrie:$2u am facut rezervare la BDT (de pe virtutii). Mi-a recomandat cineva ca ar fi ok.
Din cate am citit insa pe forum, nu prea sunt de recomandat.

O ultima sugestie?

thks,


Fuuuugi...
Inclusiv de cel care ti-a facut recomandarea!!! =))

Re: calitate serviciu service

07 Aug 2008, 13:50

pt ce ai facut programare? revizie sau ceva probleme tehnice?
asteptam feedback daca totusi ai ajuns la ei....

Re: calitate serviciu service

12 Aug 2008, 15:17

$1 scrie:$2
O ultima sugestie?

thks,


Da-ti jos autocolantul de pe masina daca-l ai! Si cauta-ti cunostinte / pile pe la OPC :D

Re: calitate serviciu service

12 Aug 2008, 17:05

Eu am facut revizia de 15000 la Colina prin iunie. Totul a decurs ok mai putin pretul: 850 ron, si nu am schimbat filtru de polen..!!!!! :(

Sunt cam piperati baietii...!!!! in rest lucreaza binisor

Re: calitate serviciu service

24 Sep 2008, 12:55

daca nici la revizie nu lucreaza binisor ce pretentii sa mai avem la lucrari mai complicate.

Re: calitate serviciu service

02 Oct 2008, 14:34

marean,

Din experienta proprie iti spun ca sunt service-uri unde nici la revizie nu lucreaza bine si sunt niste catastrofe!!!!
Ex. 1:
Masina pe care am avut-o inaite de Focus a fost un Peugeot 307, asa ca reviziile le-am facut la Eurial din Militari.
La una din revizii au uitat sa mai schimbe filtrul de aer, desi el era facturat!!!! iar la alta revizie, au zis ei, ca nu mai este necesar sa-mi monteze la loc scutul motor!!!!

Ex. 2:
Am un prieten din Iasi, posesor al unui Mondeo care a facut revizia la "super profesionistii" de la Tester, baietii i-au schimbat uleiul dar filtrul de ulei nu!!!!! probail ca geniile de acolo au considerat nu este necesar, dar in schimb l-au facturat!!!

Asa ca se intampla des mai ales la super serviciile din Romania.

Fiind patit imi verific foarte atent masina inainte de a pleca din curtea service-ului.
Subiect închis