Ambreiaj schimbat la 8000 km - FORD MONDEO GHIA 2,0DCI
Salutare tuturor,
M-am hotarat sa scriu aici in cautare de indrumare.
In 21 mai 2008 am achizitionat de la ROMCAR MOTORS un FORD MONDEO GHIA 2,0DCI140HP nou.
Masina a fost luata in garantie si service de o unitate a dealerului ROMCAR MOTORS din Bucuresti, unde i s–a facut de altfel si primul control la 2500 Km. Deoarece in ultima perioada autoturismul nu mai functiona normal,acesta a fost dus in Service pentru diagnostic, unde s-a constatat uzura kitului de ambreiaj, dupa numai 4 luni de la preluare , masina avand un rulaj de 8076 km.
Reprezentantul dealerului ROMCAR MOTORS a afirmat ca garantia extinsa acordata autoturismului la cumparare nu acopera componentele de uzura si ca atare remedierea trebuie platita.
Dar in garantiile Ford se precizeaza ca: ”garantia nu acopera inlocuirile firesti ale componentelor de uzura (cum ar fi materialele de frictiune ale..... ambreiajului.......)”.
Ori in acest caz apare total nefireasca uzura ambreiajului la un astfel de autoturism dupa numai 8000 Km de exploatare, mai ales ca soferul autoturismului a condus in ultimii 7 ani numai FORD MONDEO (fiind la a 3-a generatie la acest model). Cei de la service sugereaza ca este vina soferului, care vezi doamne nu foloseste corespunzator masina. Ceea ce mi se pare aberant. Cum pot sa stiu daca nu este un defect de asamblare, material si este vina soferului. N-ar trebui sa se faca o expertiza? E suficient ca baiatul de la service sa se uite la ambreiaj si sa-mi zica ca soferul e prost?
Sincer sa fiu as vrea sa fac o plangere undeva afara, la Ford of Europe, dar din pacate nu am gasit niciun contact. Poate puteti sa ma ajutati cu o parere. Astept parerile voastre.
Multumesc anticipat
M-am hotarat sa scriu aici in cautare de indrumare.
In 21 mai 2008 am achizitionat de la ROMCAR MOTORS un FORD MONDEO GHIA 2,0DCI140HP nou.
Masina a fost luata in garantie si service de o unitate a dealerului ROMCAR MOTORS din Bucuresti, unde i s–a facut de altfel si primul control la 2500 Km. Deoarece in ultima perioada autoturismul nu mai functiona normal,acesta a fost dus in Service pentru diagnostic, unde s-a constatat uzura kitului de ambreiaj, dupa numai 4 luni de la preluare , masina avand un rulaj de 8076 km.
Reprezentantul dealerului ROMCAR MOTORS a afirmat ca garantia extinsa acordata autoturismului la cumparare nu acopera componentele de uzura si ca atare remedierea trebuie platita.
Dar in garantiile Ford se precizeaza ca: ”garantia nu acopera inlocuirile firesti ale componentelor de uzura (cum ar fi materialele de frictiune ale..... ambreiajului.......)”.
Ori in acest caz apare total nefireasca uzura ambreiajului la un astfel de autoturism dupa numai 8000 Km de exploatare, mai ales ca soferul autoturismului a condus in ultimii 7 ani numai FORD MONDEO (fiind la a 3-a generatie la acest model). Cei de la service sugereaza ca este vina soferului, care vezi doamne nu foloseste corespunzator masina. Ceea ce mi se pare aberant. Cum pot sa stiu daca nu este un defect de asamblare, material si este vina soferului. N-ar trebui sa se faca o expertiza? E suficient ca baiatul de la service sa se uite la ambreiaj si sa-mi zica ca soferul e prost?
Sincer sa fiu as vrea sa fac o plangere undeva afara, la Ford of Europe, dar din pacate nu am gasit niciun contact. Poate puteti sa ma ajutati cu o parere. Astept parerile voastre.
Multumesc anticipat
- Cercetash
- Incepator
- Mesaje: 2
- Membru din: 21 Oct 2008, 09:25
- Maşina: FORD MONDEO GHIA 2,0DCI140HP
- VIN: WFOEXXGBBE8G85705