Arhiva Comercial

Aspecte de garantie si service

Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin PM, E-MAIL sau printr-un mesaj aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.

Aspecte de garantie si service

Mesajde I_Beacon » 28 Feb 2009, 12:22

Poveste:
Am un Focus 1.8 TDCI, apr. 2008, 8855 km si mi-a picat caseta de directie (vibratii puternice in volanta, in special in viraje).
Am fost la BDT Militari pe 19.02.2009, au facut diagnoza, au zis ca oringurile de la servodirectie trebuie inlocuite si m-au trimis cu masina acasa, urmand sa astept aprobarea lucrarii de garantie. A venit aprobarea peste o saptamana (cand am sunat eu!!!) si m-am dus sa execute reparatia (cu o alta programare, bineinteles). Am stat 6 ore in service, ei zicand ca vor rezolva pe loc. La ora inchiderii, mi-au comunicat ca, de fapt, problema este cu caseta, scurgerile de ulei sunt de la caseta propriu-zisa...
Nu au fost in masura sa constate asta din prima (cu o saptamana in urma)..
Asa ca, avand o problema la directie - chestie de securitatea circulatiei - m-au trimis din nou cu masina acasa, au zis ca asteptam din nou, aprobarea lucrarii de garantie si ulterior, cererea de piesa, care s-ar putea (daca nu se gaseste in Romania) cere din Germania.. Adica, in doua vorbe, treaba asta ar putea dura, un doua saptamani (pronostic optimist) sau chiar o luna (pesimist).
Intrebari:
1. avand masina in garantie si avand in vedere durata asa mare a birocratiei, am dreptul sa primesc o alta masina in schimb de care sa ma folosesc, in care sa bag doar carburantul?
2. cum de nu au constatat din prima defectiunea reala? (scuteam o saptamana de stat pe bara).
3. de ce trebuie sa dureze o aprobare de garantie o saptamana in secolul comunicatiilor electronice?
4. de ce nu s-ar gasi o caseta in Romania, cu atatea masini Ford comercializate? De ce dealerii, care au si service-uri in acelasi timp, nu sunt obligati sa aiba un stoc minim de piese necesare reparatiilor?
5. de ce astept intai aprobarea garantiei si dupa aceea pe cea a piesei? De ce nu se fac simultan?
6. dupa montarea casetei noi (cand o veni ea), este necesara verificarea unghiurilor? Service-ul o face in mod obligatoriu si gratuit?
7. la ce trebuie sa ma mai astept in continuare?
Astept raspunsuri autorizate.. sau experiente similare proprii. Va multumesc anticipat..
I_Beacon
Incepator
 
Mesaje: 3
Membru din: 26 Feb 2009, 11:57
Maşina: Ford Focus 2008 1,8 TDCI 85 kW
VIN: WFOHXXWPDH8B61748

Re: Aspecte de garantie si service

Mesajde Dantes » 15 Mar 2009, 01:45

1. Da , se primeste masina la schimb in cazul in care este stipulat in contractul de vanzare-cumparare si/sau service ca beneficiati de asa ceva. ( Daca nu e stipulat nicaieri raspunsul e evident NU )
2. Cand vine clientul in service cu "simptomele" nu exista un traducator "universal" , iar personalul din service are destul de bine delimitate responsabilitatile.
3. De fapt dureaza mai mult , ideea e ca piesa respectiva trebuie sa ajunga pe alte meleaguri ca sa poate fi "studiata" in amanunt.
4. Pentru ca sunt componente care pur si simplu nu pica. ( Dvs. aveti medicamente contra cancerului acasa preventiv ? )
5. Pentru ca e piesa lor , aprobarea lor , borsul lor.
6. ---- rog pe altcineva sa raspunda aici ---------------
7. Nu mai asteptati nimic , pentru ca asa nu veti fi dezamagit.
Dantes
 

Re: Aspecte de garantie si service

Mesajde Smiley » 15 Mar 2009, 07:51

Dantes, la punctul 3, la ce piesa te referi? din ce inteleg eu, I_Beacon a plecat cu masina acasa (deci cu tot cu caseta de directie).
Focus C-Max Ghia 2.0 TDCI
Imagine
Smiley
 
Mesaje: 5457
Membru din: 04 Mar 2005, 21:30
Localitate: Bucuresti

Re: Aspecte de garantie si service

Mesajde Dantes » 15 Mar 2009, 21:37

Se deschide un dosar de garantie , dagnoza , poze , tot tacamul pentru un acord preliminar. Cand acesta se obtine , se comanda piesa si autoturismul e rechemat in service pentru remediere. Fiind vorba de caseta de directie e posibil sa fie nevoie de trimiterea celei cu probleme pentru analiza inainte de inlocuirea efectiva.
Dantes
 

Re: Aspecte de garantie si service

Mesajde funfordgigi1959 » 04 Apr 2009, 20:36

Stai linistit distinse coleg,(i-beacon)
eu astept de 3 saptamani rola de ghidare,pompa de apa,claxonul,si unitatea audio,si se pare ca mai am de asteptat.
Avatar utilizator
funfordgigi1959
Incepator
 
Mesaje: 23
Membru din: 28 Feb 2009, 21:31
Localitate: Moreni
Maşina: fiesta 2007 1299cc 70cp confort
VIN: wfohxxwpjh7c87679

Re: Aspecte de garantie si service

Mesajde thecage » 24 Apr 2009, 14:43

Azi am fost la service cu o problema la inchiderea centralizata: motorasul de inchidere dintr-o usa scartie 2 secunde cand functioneaza. Au pus masina pe tester si supriza: cica pe tester nu apare nici o eroare, pentru ca motorasul functioneaza (inca). Deci nu se poate face nimic pana nu crapa de tot, si mi s-a spus sa mai plimb ursul pana atunci.

Pai asa functioneaza garantia la Ford? Stai pana moare de tot, eventual deschidem usa cu levierul cand o fi sa fie? Nu inteleg... m-am prezentat la Dacia/Renault cu parbriz cu infiltratii de aer cu cateva zile inainte sa expire garantia extinsa si l-au schimbat pe loc.
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
thecage
Member
 
Mesaje: 267
Membru din: 03 Apr 2008, 10:51
Maşina: Ford Focus 2, 2008, 1.6 Ti-VCT 115CP, Trend


Înapoi la Arhiva Comercial

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 12 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 12 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login