Arhiva Comercial

informatii despre garantia FORD

Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin PM, E-MAIL sau printr-un mesaj aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.

Re: informatii despre garantia FORD

Mesajde Mihai L » 02 Feb 2010, 14:25

Hai sa-ti zic ce mai stiu si ce am verificat:
- anul trecut am schimbat claxonul pe garantia extinsa (trecusem deja de anul 3);
- luna trecuta am schimbat alternatorul; m-a dus pe platforma cei de la Ford Suport pana la service, gratis pentru ca era in garantie si s-a dovedit a fi un defect rezolvat in garantie
Cred ca poti veni cu factura din afara sa o decontezi la Romcar pentru lucrarile efectuate in afara tarii in cazul garantiei extinse (e absurd sa tractezi masina din Anglia ca sa o repare Romcar aici). Nu poti avea pretentie de garantie in afara, dar platesti si aici se recupereaza banii.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: informatii despre garantia FORD

Mesajde laur007 » 25 Feb 2010, 15:34

mi-a "picat" alternatorul !

astept de 3 zile raspuns pt. schimb in garantie
sunt in anul 4 de garantie (expira la sf. Iunie )
service Colina - Leordeni

revin cu amanunte !

n.b. am mai schimbat in garantie tot la Colina: claxon, amortizor fata ( 1 buc., celalalt l-am platit din buzunar 800 ron !!! ), incuietoare portbagaj - ceva pe partea electrica, rulment roata fata, conducta + furtun ceva pe la radiator
in rest reparatii pe CASCO pt. vreo 3 accidente cu lucrari de calitate, zic eu !
NUOL FORD FOCUS
laur007
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 30 Iun 2006, 18:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2 / 1.6 TDCi / 2006
VIN: WF04XXWPD46J69983

Re: informatii despre garantia FORD

Mesajde laur007 » 04 Mar 2010, 15:26

in sfarsit s-a aprobat si schimbat alternator !
acum am un "harjait" la roata fata dr cand iau viraj stanga
este o problema mai veche de care nu am scapat nici dupa schimbarea rulmentului
cand este pe elevator zgomotul dispare

ce credeti ca ar putea fi ?
o sa mai trec o data pe la Colina !
NUOL FORD FOCUS
laur007
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 30 Iun 2006, 18:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2 / 1.6 TDCi / 2006
VIN: WF04XXWPD46J69983

Re: informatii despre garantia FORD

Mesajde Cristi Nistor » 26 Mar 2010, 13:06

Intreb si eu aici: pentru Fordurile fabricate in 2006 cat este garantia?

Multumesc
Cristi Nistor
Incepator
 
Mesaje: 27
Membru din: 31 Aug 2009, 12:06

Re: informatii despre garantia FORD

Mesajde Mihai L » 26 Mar 2010, 13:31

Garantia este cea cu care l-ai cumparat (importanta este tara - in RO este 4 ani, in afara doar 2).
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: informatii despre garantia FORD

Mesajde Cristi Nistor » 26 Mar 2010, 13:58

Cristi Nistor
Incepator
 
Mesaje: 27
Membru din: 31 Aug 2009, 12:06

Re: informatii despre garantia FORD

Mesajde pav88 » 30 Mar 2010, 22:14

Mihai L,639749 scrie:Hai sa-ti zic ce mai stiu si ce am verificat:
- anul trecut am schimbat claxonul pe garantia extinsa (trecusem deja de anul 3);
- luna trecuta am schimbat alternatorul; m-a dus pe platforma cei de la Ford Suport pana la service, gratis pentru ca era in garantie si s-a dovedit a fi un defect rezolvat in garantie
Cred ca poti veni cu factura din afara sa o decontezi la Romcar pentru lucrarile efectuate in afara tarii in cazul garantiei extinse (e absurd sa tractezi masina din Anglia ca sa o repare Romcar aici). Nu poti avea pretentie de garantie in afara, dar platesti si aici se recupereaza banii.


Claxoane nu prea se dau pe garantie extinsa.

Norocosule
Nimeni nu moare virgin…viatza ne CENZURA pe totzi!!
Avatar utilizator
pav88
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 17 Sep 2009, 17:14
Localitate: Arad
Maşina: Ford Transit 2003 90 cai bine antrenati
VIN: WF0TTFXX983140888

Re: GARANTIA FORD DE 2 ANI

Mesajde pav88 » 30 Mar 2010, 22:37

martini,527342 scrie:
deceneu,256533 scrie:Ford acorda garantie de 2 ani fara limita de km .Asta inseamna ca daca in decursul celor 2 ani de la preluarea vehicului orice componenta a acestuia se defecteaza datorita unor deficiente de material sau de executie componenta va fi reparata sau inlocuita (aspect asupra careia FORD isi pastreaza dreptul exclusiv de a dispune) in mod gratuit de orice dealer autorizat Ford din Europa

Referitor la garantia pentru caroserie .
Pentru a benefia de garantie pentru caroserie ( exfoliere de vopsea ) trebuie sa fie efectuate reviziile anuale ale caroseriei.
Coroziunea de suprafata datorita oricarui factor extern nu este acoperita de garantie.
Garantia de 12 ani se refera la perforarea prin corodare din interior


deceneu, sper sa mai fii pe receptie ca am si eu cateva nelamuriri:
1. garantia de 4 ani difera ca si acoperire de cea de 2 ani? in afara de faptul ca primii 2 ani o da dealerul, si anii 3 si 4 o da ford. ma refer la piese, caroserie, etc.
2. la revizia de 1 an la mine am intrebat daca au facut si revizia la caroserie, s-au uitat 2 ciudat la mine, si au zis "da"! i-am intrebat daca era totul in regula, raspunsul acelasi "da"; fiind prima oara nu am stiut ca trebuie o stampila suplimentara pe alta pagina din carticica. la revizia de 2 ani, la fel, i-am intrebat de caroserie, si mi s-a raspuns "hai domne' fii serios, ce, ai probleme cu caroseria, e ruginita? oricum, se plateste separat, o bagam din nou in service, dar daca nu ai probleme cu ea n-are rost" si nu au vrut sa imi stampileze... nici eu nu am insistat ca deja statusem 4 ore jumatate la o revizie simpla din vina unor nesimtiti, dar asta e o alta poveste.
3. acum 2 saptamani mi se blocase un carlig de plastic negru de la usa dreapta fata, cateodata se bloca usa cand era larg deschisa, fara sa o atingi, cadea carligul si trebuia sa trag de manerul extern al usii pentru a-l ridica. eu constiincios m-am dus la service (masina are 2 ani si 2 luni), binenteles ca acolo mergea, si mi s-a spus ca oricum nu e acoperit de garatie, orice plastic nu are garantie din momentul in care ai plecat cu masina noua de la ei. daca ai facut chiar si un singur km ... sanatate! asta dupa ce la telefon cand am facut programarea mi s-a spus ca e acoperit de garantie.

deocamdata atat, sper sa primesc raspunsurile clare si complete. multumesc!


1. Primii 2 ani sunt garantie Ford, si 3 respectiv 4 sunt oferiti de catre Romcar.
In primi 2 ani primesti orice piesa daca se dovedeste a fii un defect de fabricatie a acesteia.
75 000km pe sistemul de directie, dupa ce depasesti acesti km nu mai primesti elemente de directie.
Motorul si cutia sunt fara limita de km.
Garantia extinsa, este oferita de Romcar si nu acopera plasticaraie, unitati audio, bucse,semeringuri etc
Este mai restrictiva sa zic asa.
Inclusiv aprobariile dureaza mai mult.
De ex. daca la o garantie producator la o piesa simpla de ex cum ar fi o bieleta dureaza cam 2 ore maxim aprobarea, pe extinsa poate dura si 2 -3 zile.
La lucrarii de peste 1000 de euro este nevoie de aprobare speciala Ford care poate dura si 2 saptamani.
3.Dupa cum spuneam si mai sus plasticaraiele nu sunt acoperite de GE.
In primi 2 ani se schimba si plasticaraiele.
Depinde foarte mult si de dealer si de cel de la garantii.
Am avut caz in primi 2 ani cand am avut de revopsit bara fata la Ford KUGA si s-a facut pe garantie producator.
Deci daca ai vointa se poate.
Nimeni nu moare virgin…viatza ne CENZURA pe totzi!!
Avatar utilizator
pav88
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 17 Sep 2009, 17:14
Localitate: Arad
Maşina: Ford Transit 2003 90 cai bine antrenati
VIN: WF0TTFXX983140888

Re: informatii despre garantia FORD

Mesajde liviubaluta » 22 Mai 2010, 13:31

Salut !
In cele ce urmeaza am sa va impartasesc "experienta" mea FORD, poate deja a fost discutat ca subiect sau poate ca nu..
In septembrie 2009 achizitionez un Mondeo fabricatie 2006 (bine inteles cu garantie extinsa intrase in al 3-lea an).
In octombrie 2009 masina este programata in service si se schimba pompa de servodirectie pe garantie extinsa.
In mai 2010 (inca in garantie extinsa) se constata pete de ulei vizible in parte de jos a motorului..pragramare in service, ..constatare ,..si SURPRIZA pompa de servodirectie. =D>
Era logic ca facea obiectul garantiei extinse dar spre dezamagirea mea raspunsul celor de la Bucuresti (ROMCAR) a fost cam asa :
O PIESA SCHIMBATA PE GARANTIE EXTINSA NU SE MAI SCHIMBA A DOUA OARA
Credeti ca are rost sa intervin prin Protectia Consumatorului pentru a primi un raspuns oficial sau pur si simplu sa raman dezamagit de Romcar ca dealer FORD si de faptul ca traim in ROMANIA
liviubaluta
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 26 Sep 2009, 14:23
Maşina: Mondeo.2006. 85KW diesel 1998cm3
VIN: wfo4xxgbb46u39387

Re: informatii despre garantia FORD

Mesajde mircea george » 22 Mai 2010, 13:57

Mergi "pina-n pinzele albe", ameninta-i ca daca nu se rezolva amiabil apelezi la OPC si dupa aceea avocat/proces samd... Vorbeste cu cineva mai mare in "grad" de la ei si incearca sa obtii niste raspunsuri "oficiale" in scris si semnate de ei care pot fi folosite la proces; in acelasi timp cauta contractul masinii unde sint trecute prevederile garantiei extinse si vezi daca apare motivatia cu schimbarea de mai multe ori...
Mondeo break verde inchis, 2004, 2.0 TDCI 130cp TIPTRONIC, GHIA, navigatie touchscreen DVD
"Life is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." F.G.
Avatar utilizator
mircea george
1nsane Member
 
Mesaje: 1283
Membru din: 12 Dec 2006, 18:31
Localitate: Bucuresti

Re: informatii despre garantia FORD

Mesajde liviubaluta » 27 Mai 2010, 16:54

Salut!
Multumesc frumos pt sfat , am insistat la Romcar Departament garantii.
In prima zi cand am sunat am relatat cele patite unei doamne(domnisoara) ..cu raspunsul ca ma va contacta telefonic in decursul zilei...pana seara nimic..
Am sunat a doua zi am reluat povestea confesandu-ma unui domn de data aceasta ..putin surprins de cele intamplate..cu promisiunea ca va reveni cu un raspuns in maxim 2 ore.
Si raspunsul vine intru-un tarziu cu mentiunea ca piesa se va schimba pe GARANTIE DE PIESA
=)) si ca urmeaza a se face demersurile (hartoage..samd) de catre cei din service-ul autorizat .
In concluzie cei de la service sunt vinovati de aceasta nelamurire.. :D
Va voi tine la curent cu cele intamplate..mai departe..
Cu respect
liviubaluta
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 26 Sep 2009, 14:23
Maşina: Mondeo.2006. 85KW diesel 1998cm3
VIN: wfo4xxgbb46u39387

Anterior

Înapoi la Arhiva Comercial

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login