Asteptatul service Ford din BUZAU o adunatura de "priceputi"
Sunt posesorul unui Ford mondeo Tdci 2.0 (115 CP) an fabricatie 2006 cumparata in 30 August2006.
Problema 1
Pe vreme rece (sau cutie de viteze rece) cand incerc sa o bag intr-a 2-a agata (chiar daca incerc sa o bag in viteza asta din a-I-a sau din a-III-a (incep cursa manetei de bagat in viteza iar pe traiect agata) cu putina incapatanare trec de acest hop. Cand temperatura motorului creste intra si in a-2-a usor.
In celelalte viteze intra ca unsa.
Problema 2
Dupa un drum lung Buzau-Bucuresti (Piata Aviatorilor) si circulatia din Bucuresti se iveste urmatoarea problema.
Pedala de ambreiaj se intareste?!?!?!?, depun mai mult efort in a apasa pedala iar pedala revine mult mai greu sus si se mai aude la debreiere usoara un zgomot metalic (ca si cum pe o teava de diametru mai mic este pusa o alta teava concentric si care se opreste cumva brusc cu un zgomot metalic). A doua zi la prima cheie pedala in continuare ramane tare dupa care isi revine si se pasa usor.
La service Buzau am fost de 2 ori (o data la revizie 25.09.2008) si a doua zi imediat, tot cu aceeasi problema desi in foaia de revizie scrie ceva gen problema rezolvata (prin gresarea timoneriei si a pedalei de ambreiaj)!?!?!?!?!?!
Mentionez ca la plecare din service (dupa ce am facut o tura de control cu ea) nu mi-am dat seama daca defectul este remediat intrucat motorul era cald .
A doua zi (26.09.2008)am plecat in cursa cu "Domnul inginer" am pus titulatura in ghilimele in mod expres si o sa cititi si de ce. Desi in timpul cursei (el conducea) se vedea vizibil si din dreapta (locul unde stateam) ca intra mai greu in viteza a II a sustinea cu tarie ca "nu domnule asa trebuie sa fie"?!?!?!?! Cand i-am spus ca masina cand a fost noua nu a facut asa a schimbat ideea ca "ar putea sa dea cutia jos dar ca s-ar putea sa nu fie nimic si ca ar munci degeaba". Intrebare de gaga" Nu cumva pentru asta sunt platiti"(pentru munca?)?
Sau asteptam sa iasa din garantie ca sa iasa bani mai multi?
Dupa ce a frecat-o 10 min cu intrare din a III a in a-II-a si din a I a in a-II-a cu "agatament" imi zice "uite domnule ca merge".
Chiar dupa ce i-am repetat ca dupa ce se incalzeste motorul intra in viteza a II a normal (cum ar trebui) il cheama si pe colegul lui (si ca sa-mi faca probabil o demonstratie) ma trimite in cursa si cu el. Normal acu' mergea bine.
Nu va mai spun de mistourile pe care le-a facut "Domnu' inginer" la adresa mea.
Nu mi-am permis sa-i raspund deoarece era mai in varsta, as fi vrut sa-mi pot da drumul la gura.
Aveti vreo idee ce ar putea fi?
Va rog sa ma ajutati cu idei !
Prima problema ar putea fi de la timonerie ?
A doua problema ar putea fi rezolvata prin aerisirea ambreiajului?
Problema 1
Pe vreme rece (sau cutie de viteze rece) cand incerc sa o bag intr-a 2-a agata (chiar daca incerc sa o bag in viteza asta din a-I-a sau din a-III-a (incep cursa manetei de bagat in viteza iar pe traiect agata) cu putina incapatanare trec de acest hop. Cand temperatura motorului creste intra si in a-2-a usor.
In celelalte viteze intra ca unsa.
Problema 2
Dupa un drum lung Buzau-Bucuresti (Piata Aviatorilor) si circulatia din Bucuresti se iveste urmatoarea problema.
Pedala de ambreiaj se intareste?!?!?!?, depun mai mult efort in a apasa pedala iar pedala revine mult mai greu sus si se mai aude la debreiere usoara un zgomot metalic (ca si cum pe o teava de diametru mai mic este pusa o alta teava concentric si care se opreste cumva brusc cu un zgomot metalic). A doua zi la prima cheie pedala in continuare ramane tare dupa care isi revine si se pasa usor.
La service Buzau am fost de 2 ori (o data la revizie 25.09.2008) si a doua zi imediat, tot cu aceeasi problema desi in foaia de revizie scrie ceva gen problema rezolvata (prin gresarea timoneriei si a pedalei de ambreiaj)!?!?!?!?!?!
Mentionez ca la plecare din service (dupa ce am facut o tura de control cu ea) nu mi-am dat seama daca defectul este remediat intrucat motorul era cald .
A doua zi (26.09.2008)am plecat in cursa cu "Domnul inginer" am pus titulatura in ghilimele in mod expres si o sa cititi si de ce. Desi in timpul cursei (el conducea) se vedea vizibil si din dreapta (locul unde stateam) ca intra mai greu in viteza a II a sustinea cu tarie ca "nu domnule asa trebuie sa fie"?!?!?!?! Cand i-am spus ca masina cand a fost noua nu a facut asa a schimbat ideea ca "ar putea sa dea cutia jos dar ca s-ar putea sa nu fie nimic si ca ar munci degeaba". Intrebare de gaga" Nu cumva pentru asta sunt platiti"(pentru munca?)?
Sau asteptam sa iasa din garantie ca sa iasa bani mai multi?
Dupa ce a frecat-o 10 min cu intrare din a III a in a-II-a si din a I a in a-II-a cu "agatament" imi zice "uite domnule ca merge".
Chiar dupa ce i-am repetat ca dupa ce se incalzeste motorul intra in viteza a II a normal (cum ar trebui) il cheama si pe colegul lui (si ca sa-mi faca probabil o demonstratie) ma trimite in cursa si cu el. Normal acu' mergea bine.
Nu va mai spun de mistourile pe care le-a facut "Domnu' inginer" la adresa mea.
Nu mi-am permis sa-i raspund deoarece era mai in varsta, as fi vrut sa-mi pot da drumul la gura.
Aveti vreo idee ce ar putea fi?
Va rog sa ma ajutati cu idei !
Prima problema ar putea fi de la timonerie ?
A doua problema ar putea fi rezolvata prin aerisirea ambreiajului?
- triceraptor
- Incepator
- Mesaje: 65
- Membru din: 12 Aug 2006, 12:27
- Localitate: Buzau
- Maşina: (2006) Ford Mondeo 2.0 Tdci 115 cp
- VIN: WF04XXGBB46U26238