de ady25 » 13 Mar 2011, 23:07
Reparatii injectoare common rail de tip delphi pentru urmatoarele tipuri de autoturisme ce folosesc acest sistem de injectie :
PRET INJECTOR DELPHI 300 RON/BUC.
PIESE ORIGINALE DELPHI
* DACIA - Logan 1,5 dCi
* FORD - Focus, Transit Connect, Tourneo Connect - 1,8 TDCi
* FORD - Mondeo, Transit – 2,0 TDCi
* FORD - Transit 2,4 TDCi
* RENAULT - Clio, Kangoo, Megane, Scenic, Modus – 1,5 dCi
* KIA - Carnival, Pregio, Bongo, Frontier – 2,9 HPDi
* NISSAN- Almera, Kubistar, Micra – 1,5 dCi
* CITROEN - C3 1,4 HDI
* SUZUKI - Liana 1,4 Ddis ; Jimny 1,5 Ddis
* JAGUAR - X400 2,0 TDCi
* MERCEDES - C 2.0/2.2 TDCI
* DIAGNOZA GRATUITA PENTRU LOGAN,CLIO,MEGAN si FORD(daca se repara minim un injector): citire/stergere erori din ecu, citire date motor in timp real consta in depistarea functionarii corecte a turbo'ului,a egr'ului plus verificarea presiunii pompei de injectie atat in regim de pornire, relanlti cat si in sarcina, scriere coduri c2I in ecu.
* Verificarea returului la injectoare se face direct pe autoturism cu trusa speciala cu ajutorul careia se verifica cantitatea de retur a fiecarui injector si uzura acestuia.
*DEMONTAT/MONTAT GRATUIT;
* De asemena la cerere,contra cost, se poate face diagnoza si la celelate modele de autoturisme in afara de logan si clio.
* Se Ofera Garantie;
Adresa serviceului este situata in strada Inginer Pascal Cristian nr.4, sector 6 , Bucuresti.
* Ce se strica la injectoarele Delphi ?
Principala piesa care se strica la acest tip de injectoare este supapa de retur. Ea se decalibreaza datorita calitatii proaste a motorinei, spanul produs de pompa de injectie. De aceea se recomanda schimbarea supapelor de retur la fiecare 50.000 de km. Inainte de inceperea lucrarii este indicat sa se verifica daca pompa de injectie produce pilitura. Dupa verificarea acestui lucru se poate trece la urmatorul pas si anume schimbare filtrului de motorina cu unul original delphi, care filtreaza la
0.2 microni.
* Este necesar generarea noului cod c2I daca se inlocuieste supapa de retur ?
Absolut nu, daca nu se schimba locul injectorului atunci nu trebuie generat al cod. Se poate verifica daca codul injectorului corespunde cu ce este trecut in calculatorul de injectie al masinii.
* Cum imi dau seama ca injectorul este defect ?
- Pentru inceput o sa inceapa sa porneasca din ce in ce mai greu, pana o sa inceapeti sa ii da'ti cu spray de pornire, ceea ce nu este indicat pentru ca riscati sa topiti pistoanele.
- Se poate auzi un tacanit metalic,supapa de retur ramane blocata pe deschis si necesita inlocuirea acesteia cu una originala.
- De asemena poate aparea la bord diferite mesaje legate de injectie, la logan si clio se poate aprinde spirala de la bujii, la megan si ford poate aparea injection fault.