Arhiva Comercial

Reconditionari Injectoare Common Rail

Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin PM, E-MAIL sau printr-un mesaj aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.

Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 02 Feb 2010, 23:49

Reconditionam Injectoare Common Rail pentru urmatoarele tipuri de autoturisme:
Ford 1.8 Si Ford 2.0 TDCI
Dacia Logan 1.5 dci
Renault Clio 1.5 dci
etc.etc.
Adresa : Bucuresti, zona Regie, sector 6

Adresa mail: reparatii_injectoare@yahoo.com

Pentru detalii privat sau reply pe forum.
Cu stima.
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde catalin lucian » 15 Mar 2010, 05:12

pt ford mondeo tdci,la ce pret reconditionati injectoarele,cat au garantie ?
catalin lucian
Incepator
 
Mesaje: 1
Membru din: 28 Sep 2008, 07:51
Localitate: Vulcan,Hunedoara
Maşina: Ford Mondeo,af 2002,1998 cm3,96kw
VIN: WF04XXGBB42M68703

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 16 Mar 2010, 23:14

Buna seara, daca aveti motorul de 1.8 sau 2.0 tdci, pretul unei supape de retur delphi este de 250 ron ,(aceasta este piesa principala care se schimba la aceste tipuri de injectoare) , manopera este 80 ron, bucata, aceasta incluzand montat si demontat de pe masina.

Termenul de garantie este de 90 zile conf. HG./786/10.09.2006, de la data predarii lucrarii clientului.

Conditii de garantie:

1. Rezervorul de combustibil sa fie curat si carburantul fara impuritati(pilitura sau apa);
2. Filtrul de combustibil sa fie schimbat inaintea inceperii lucrarii la sistemul de injectie;(cu filtrul de combustibil original tipului de autovehicul)
3. EGR-ul sa lucreze in parametrii de functionare;
4. Compresia pe cilindri trebuie sa fie de minim 18 atm


Detalii puteti cere la telefonul 0744.17.16.21
Persoana contact Nicu Paraschiv

Cu respect....
Ultima oară modificat de DGAlexandru pe 11 Apr 2010, 11:30, modificat 1 dată în total.
Motiv: Nu mai citati mesajul anterior. Raspundeti in topic apasand pe butonul "Raspunde", nu pe cel pe care scrie "Citeaza".
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde verga_Cip » 11 Apr 2010, 10:42

Sa inteleg ca in momentul schimbarii pieselor la injectoare se verifica daca rezervorul si filtrul au impuritati? (mi se pare super ok treaba, dar intreb :D). De asemenea se masoara compresia?
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde DGAlexandru » 11 Apr 2010, 11:31

Aveti locatia langa statia de Metrou Samanatoarea :D ?
---------------Tel: 0722.120.128 / 0741.741.608 - Alexandru - Bucuresti---------------
--- !!! --- MP / PM dezactivat --- !!! ---

Imagine
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 8406
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 17 Apr 2010, 20:35

Din pacate noi nu avem posibilitatea momentan de a verifica daca sunt impuritati in rezervor. Aceste operatii se vor face la service'uri de specialitate inaintea inceperii lucrarii la injectoare.


Nu, locatia service'ului este situata in zona regie, din sectorul 6, in incinta statii de taxiuri grant taxi.
Ultima oară modificat de DGAlexandru pe 17 Apr 2010, 22:26, modificat 1 dată în total.
Motiv: Comasat 2 mesaje consecutive scrise la mai putin de 10 min distanta. Pe viitor te rog sa te folosesti de butonul "Modifica" pt. a adauga in mesajul anterior ceea ce vrei sa mai spui.
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 14 Mai 2010, 22:31

Reparatii injectoare delphi cu supape de retur originale delphi pentru Ford 1.8 , Ford 2.0 Tdci, Renault clio 1.5 dci, Dacia logan, 1.5 dci, renault megan 1,5 dci. Detalii si programari la 0744171621.
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 03 Iul 2010, 21:40

SC Nico Jet Serv SRL - Service Autorizat RAR
Preturile au suferit mici modificari datorita cresterii TVA'ului.
Asadar pretul unei supape de retur originala delphi este de 270 ron, iar pretul manoperei ramane neschimbat la 80 ron. Pretul final al unui injector este de 350 ron.
Oferim garantie;
Contact 0744171621, persoana contact Nicu Paraschiv
Adresa: strada inginer pascal cristian, nr.4, sector 6, bucuresti.
Email: reparatii_injectoare@yahoo.com
nicojet@rdslink.ro
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 15 Iul 2010, 07:09

SC Nico Jet Serv SRL - Service Autorizat RAR
Reparati un singur injector cu numai 350 ron/bucata
Oferim garantie;
Contact 0744171621, persoana contact Nicu Paraschiv
Adresa: strada inginer pascal cristian, nr.4, sector 6, bucuresti.
Email: reparatii_injectoare@yahoo.com
nicojet@rdslink.ro
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde DGAlexandru » 15 Iul 2010, 09:56

Dupa ce reparati un injector CR aveti posibilitatea sa-l puneti pe banc ca sa "cautati" noile valori optime de functionare - acel cod de calibrare care se scrie in PCM sau il lasati pe cel vechi ?
---------------Tel: 0722.120.128 / 0741.741.608 - Alexandru - Bucuresti---------------
--- !!! --- MP / PM dezactivat --- !!! ---

Imagine
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 8406
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 19 Iul 2010, 10:49

Acel cod C2I este codul unic de identificare al injectorului si acesta se rescrie in calculatorul masinii numai in momentul in care nu respectii ordinea in care le'ai scos din chiuloasa. Daca respecti aceasta regula simpla, raman tot valorile vechi ale injectorului in memoria calculatorului.
Ultima oară modificat de DGAlexandru pe 19 Iul 2010, 12:25, modificat 1 dată în total.
Motiv: Nu mai citati mesajul anterior. Raspundeti in topic apasand pe butonul "Raspunde", nu pe cel pe care scrie "Citeaza".
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde DGAlexandru » 19 Iul 2010, 12:41

TOTAL ERONAT!
Acel cod ii spune PCM-ului (calc de motor) care sunt valorile optime de functionare ale injectorului, cat de repede se deschide / inchide sistemul de pulverizare a motorinei in cilindru in functie de alimentarea cu energie electrica a bobinei. Astfel, PCM-ul poate calcula exact cat timp sa mentina alimentata bobina pt. a arunca cantitatea de motorina dorita in cilindru in functie de presiunea din rampa.
PCM-ul stie clar ce injector comanda pt. ca fiecare injector are "traseu de comanda personal", de la PCM (IDM in cazul modelelor cu calculator de injectie separat) la fiecare injector.

In cazul in care corectia fata de diferenta dintre calibrarea scrisa in PCM si cea reala, calculata de PCM, devine prea mare atunci PCM-ul poate lua decizia de a sterge acest cod pt. acel injector pt. a stii clar la urmatoarea pornire ca acel injector nu mai corespunde specificatiilor si ca trebuie sa functioneze in regim de avarie - de aceea se mai si opreste motorul cand se aprinde martorul din bord cu spirala si ramane aprins si dupa ce se ia si se pune iar contactul.

Multumesc pt. "explicatia data", acum stim ca trebuie sa va ocolim serviciile pt. repararea injectoarelor CR - care nu difera de cele oferite de TorbMotor, Rune, Motec ... toti procedand GRESIT cand repara injectoare CR - reparati partea de retur, injectorul nu mai pierde presiune pe retur, va functiona mai bine, dar tot nu la parametrii optimi, iar in cazul in care si partea de pulverizare este uzata poate crea chiar mai multe probleme.
---------------Tel: 0722.120.128 / 0741.741.608 - Alexandru - Bucuresti---------------
--- !!! --- MP / PM dezactivat --- !!! ---

Imagine
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 8406
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 08 Aug 2010, 17:36

DGAlexandru,752791 scrie:TOTAL ERONAT!


Multumesc pt. "explicatia data", acum stim ca trebuie sa va ocolim serviciile pt. repararea injectoarelor CR - care nu difera de cele oferite de TorbMotor, Rune, Motec ... toti procedand GRESIT cand repara injectoare CR - reparati partea de retur, injectorul nu mai pierde presiune pe retur, va functiona mai bine, dar tot nu la parametrii optimi, iar in cazul in care si partea de pulverizare este uzata poate crea chiar mai multe probleme.



Dar cine a spus ca nu se umbla si la pulverizator, adica duza injectorului ? Va rog mult nu mai induceti in eroare lumea. Asa ca fapt divers, sa stiti ca de fiecare data cand se repara injectoarele common rail de tip delphi se curata absolut toate subansamblele injectorului, si bineintele se schimba daca este necesar pulverizatorul. Apoi se face testul injectorului pe un banc, atat in regim de relantii cat si de turatie pentru a vedea consumul.
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde DGAlexandru » 08 Aug 2010, 19:46

:)
Daca umblati la sistemul de pulverizare si lasati aceleasi coduri de calibrare, acel injector chiar ca nu va mai functiona cum trebuie.
---------------Tel: 0722.120.128 / 0741.741.608 - Alexandru - Bucuresti---------------
--- !!! --- MP / PM dezactivat --- !!! ---

Imagine
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 8406
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde STEFI » 08 Aug 2010, 20:09

Nu te pricepi tu Sandu,astia le calibreaza exact la codurile existente =)) #:-S
Avatar utilizator
STEFI
Incepator
 
Mesaje: 16
Membru din: 23 Iun 2008, 19:54
Localitate: Satu Mare
Maşina: Ford Focus C-max GHIA 2.0 TDCI, climatronic,navigatie...
VIN: WFOMXXGCDM4D27xxx

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 09 Aug 2010, 08:02

Va spun cu parere de rau ca deja ati devenit offtopic. Discutati aceasta problema in alt topic, nu aici. Si nu imi spuneti mie cum se repara injectoarele,pentru ca noi ne ocupam de acest domeniu de 30 de ani. Asa va rog eu mult nu mai postati aici asemena discutii, nu isi au rostul.Pana acum nu am avut absolut nici o problema cu calibrarea injectoarelor, chiar daca s'au pastrat vechile valori.
Ultima oară modificat de DGAlexandru pe 09 Aug 2010, 08:54, modificat 1 dată în total.
Motiv: Nu mai citati mesajul anterior. Raspundeti in topic apasand pe butonul "Raspunde", nu pe cel pe care scrie "Citeaza".
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde iceman » 09 Aug 2010, 19:46

Sunt de acord cu DGAlexandru. Codul C2i( abreviere de la Correction Individuelle Injecteur, unde 2 simbolizeaza cele doua I-uri) nu este un identificator al injectorului, ci este un cod in care sunt stocate informatii despre caracteristica de debit al injectorului. Acest cod trebuie regenerat la fiecare reparare a injectorului.

O reparatie fara generarea unui nou cod c2i, dupa parerea mea, inseamna bani aruncati pe fereastra, defapt si garantia oferita confirma acest lurcu.

Mai multe informatii:
http://dieselaftermarket.delphi.com/asi ... repair.htm
http://www.dieseldistributors.co.nz/Fil ... ote_UK.pdf
http://www.dieseldistributors.co.nz/Fil ... orised.pdf
Ford Focus 2002, TDCi 115PS
Avatar utilizator
iceman
Ford Freak
 
Mesaje: 227
Membru din: 12 Iun 2006, 23:09

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 12 Aug 2010, 09:25

Va rog eu nu mai incepeti discutii pe acest topic, puteati foarte bine sa deschideti unul nou. Cat despre acel cod imi pare rau sa va spun e apa la moara, cautati mai cu atentie si veti vedea ca am dreptate cand spun ca NU trebuie generat un cod nou chiar daca ati schimbat supapa de retur. Trebuie scris noul cod in ecu doar daca schimbati injectorul cu altul sau daca nu respectati scoaterea lor din chiuloasa.Injectoarele se pot calibra direct din softul de diagnoza, si cu asta am incheiat orice discutie pe tema asta .
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 16 Aug 2010, 08:00

Reparatii injectoare delphi cu supape originale de retur delphi, made in france. Pret supapa 270 ron/bucata , pret manopera 80 ron/bucata.
Contact : 0744171621 , administrator Nicu Paraschiv
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 28 Noi 2010, 22:52

OFERTA DE SARBATORI (perioada 28.11.2010/31.12.2010 )
Pret injector 320 ron/bucata.
Reparatii injectoare common rail delphi pentru urmatoarele tipuri de autoturisme ce folosesc acest sistem de injectie :
* DACIA - Logan 1,5 dCi
* FORD - Focus, Transit Connect, Tourneo Connect - 1,8 TDCi
- Mondeo, Transit – 2,0 TDCi
- Transit 2,4 TDCi
* RENAULT - Clio, Kangoo, Megane, Scenic, Modus – 1,5 dCi
* KIA - Carnival, Pregio, Bongo, Frontier – 2,9 HPDi
* SSANGYONG - Rodius, Rexton – D27DT
* NISSAN - Almera, Kubistar, Micra – 1,5 dCi
* CITROEN - C3 1,4 HDI
* SUZUKI - Liana 1,4 Ddis ; Jimny 1,5 Ddis
* JAGUAR - X400 2,0 TDCi
* MERCEDES C,E Klasse OM 646

Ne gasiti la numarul de telefon 0744171621, persoana contact Nicu Paraschiv, sau pe YM la reparatii_injectoare.
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde Marinescu_Aurel » 29 Noi 2010, 00:22

eu pot doar sa aprob ceea ce a spus Alexandru.... am facut la masina mea ceea ce faceti voi....am urmat pas cu pas ceea ce ati spus voi....mai exact am cumparat acea supapa de retur(am gasit-o si la 200 ron originala, si manopera 50 ron)....am spalat la fiecare injector componentele cu ultrasunete, le-am asamblat la loc cu supapa noua, l-am pus pe banc sa vada niste valori, cat consuma etc dar nu mi-a dat niste coduri pe care sa le trec in calc masini....si pot sa spun ca nu am facut mare lucru....masina merge ok....cu pornirea nu aveam treaba nici inainte sa se strice insa acum scoate o gramada de fum negru deci nu merg cum trebuie si daca gandim logic....acum partea de retur este ok deci presiunea nu mai loveste in retur ci in partea cealalta si anume pe unde sufla injectorul adica sufla prea multa motorina ce o da nearsa pe esapament si de aici si fumul.....mentionez ca am curatat EGR, cu toata admisia si nu am probleme cu vreun furtun spart sau cu turbo...
Imagine
Avatar utilizator
Marinescu_Aurel
Member
 
Mesaje: 363
Membru din: 25 Noi 2009, 15:29
Localitate: bucuresti
Maşina: Ford Mondeo, 2005, 2.0 ST TDCI, 115 CP
VIN: WF04XXGBB45J23713

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 09 Dec 2010, 15:30

Dar dupa ce ati schimbat supapele de retur la fiecare injector, ati pus masina pe tester pentru a sterge erorile din ecu ? Ce fel de fum scoate negru , daca este negru ,prima oara as mai umbla inca o data la egr, daca nici asa nu merge catalizatorul ar mai fi o solutie la care ar trebuii curatat, insa acolo este mai dificil. De aceea va recomand o curatare cu solutii speciale a intregii instalatii de admisie si de evacuare. E mai costisitoare operatiunea insa face miracole.
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 15 Ian 2011, 18:30

Reparatii injectoare common rail de tip delphi la numai 320 ron/bucata pentru urmatoarele tipuri de autoturisme ce folosesc acest sistem de injectie :

* DACIA - Logan 1,5 dCi
* FORD - Focus, Transit Connect, Tourneo Connect - 1,8 TDCi
- Mondeo, Transit – 2,0 TDCi
- Transit 2,4 TDCi
* RENAULT - Clio, Kangoo, Megane, Scenic, Modus – 1,5 dCi
* KIA - Carnival, Pregio, Bongo, Frontier – 2,9 HPDi
* SSANGYONG - Rodius, Rexton – D27DT
* NISSAN - Almera, Kubistar, Micra – 1,5 dCi
* CITROEN - C3 1,4 HDI
* SUZUKI - Liana 1,4 Ddis ; Jimny 1,5 Ddis
* JAGUAR - X400 2,0 TDCi
* MERCEDES C,E Klasse
* Se ofera garantie.
* De asemena la cerere,contra cost, se poate face diagnoza si la celelate modele de autoturisme in afara de logan si clio.
* Montat/demontat gratuit, daca reparati minim un injector diagnoza auto este gratuita;
Adresa serviceului este situata in strada inginer pascal cristian nr.4, sector 6 , bucuresti.
Pentru detalii si programari ne gasiti la numarul de telefon 0744171621, sau pe YM : reparatii_injectoare
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 03 Feb 2011, 21:31

Reparatii injectoare common rail de tip delphi la cele mai mici preturi pentru urmatoarele tipuri de autoturisme ce folosesc acest sistem de injectie :

* DACIA - Logan 1,5 dCi
* FORD - Focus, Transit Connect, Tourneo Connect - 1,8 TDCi
- Mondeo, Transit – 2,0 TDCi
- Transit 2,4 TDCi
* RENAULT - Clio, Kangoo, Megane, Scenic, Modus – 1,5 dCi
* KIA - Carnival, Pregio, Bongo, Frontier – 2,9 HPDi
* SSANGYONG - Rodius, Rexton – D27DT
* NISSAN - Almera, Kubistar, Micra – 1,5 dCi
* CITROEN - C3 1,4 HDI
* SUZUKI - Liana 1,4 Ddis ; Jimny 1,5 Ddis
* JAGUAR - X400 2,0 TDCi
* MERCEDES C,E Klasse

* Se ofera garantie.
* De asemena la cerere,contra cost, se poate face diagnoza si la celelate modele de autoturisme in afara de logan si clio.
* Montat/demontat gratuit, daca reparati minim un injector diagnoza auto este gratuita;
Adresa serviceului este situata in strada inginer pascal cristian nr.4, sector 6 , bucuresti.
Pentru detalii si programari ne gasiti la numarul de telefon 0744171621, sau pe YM : reparatii_injectoare
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde adrian marius » 05 Feb 2011, 19:47

salut am un ford transit modelul nou an 2006 2400 motorul 100cp mi s a oprit in mers am plecat de pe loc si dupa aproximativ 500 m s a oprit va rog rsp -mi si dati mi cateva sfaturi ce ar putea fi de vina mentionez ca are 70000km si ca dau la automat invarte motorul dar nu porneste
adrian marius
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 05 Feb 2011, 17:00
Maşina: ford transit 2006.2402

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 06 Feb 2011, 20:32

Buna seara, din cate stiu ford transitul de 2400 are injectie delphi. In primul rand as incepe cu fltrul de mototrina. avand in vedere ca a fost destul de frig in ultima perioada, este probabil sa fi inghetat apa din motorina si din filtru. Ar fi indicat sa il schimbati. Daca tot nu porneste, verificati de asemena si cureaua de distributie, daca tot nu gasiti nimic, incercati sa o porniti cu spray de pornire. Desfaceti admisita si dati maxim 2 pufuri de la o distanta de minim 30 de cm, apoi dati de pornire. Daca o ia cu spray atunci este foarte probabil sa aveti unul sau mai multe injectoare defecte.
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 09 Feb 2011, 09:34

Reparatii injectoare common rail de tip delphi pentru urmatoarele tipuri de autoturisme ce folosesc acest sistem de injectie :

PRET INJECTOR DELPHI 300 RON/BUC.

PIESE ORIGINALE

* DACIA - Logan 1,5 dCi
* FORD - Focus, Transit Connect, Tourneo Connect - 1,8 TDCi
- Mondeo, Transit – 2,0 TDCi
- Transit 2,4 TDCi
* RENAULT - Clio, Kangoo, Megane, Scenic, Modus – 1,5 dCi
* KIA - Carnival, Pregio, Bongo, Frontier – 2,9 HPDi
* SSANGYONG - Rodius, Rexton – D27DT
* NISSAN - Almera, Kubistar, Micra – 1,5 dCi
* CITROEN - C3 1,4 HDI
* SUZUKI - Liana 1,4 Ddis ; Jimny 1,5 Ddis
* JAGUAR - X400 2,0 TDCi
* MERCEDES C 2.0 SI 2.2 TDCI

* DIAGNOZA GRATUITA PENTRU LOGAN SI CLIO(daca se repara minim un injector)

*DEMONTAT/MOTAT GRATUIT;

* De asemena la cerere,contra cost, se poate face diagnoza si la celelate modele de autoturisme in afara de logan si clio.

Adresa serviceului este situata in strada inginer pascal cristian nr.4, sector 6 , bucuresti.
Pentru detalii si programari ne gasiti la numarul de telefon 0744171621, sau pe YM : reparatii_injectoare
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 19 Feb 2011, 16:57

Reparatii injectoare common rail de tip delphi pentru urmatoarele tipuri de autoturisme ce folosesc acest sistem de injectie :
PRET INJECTOR DELPHI 300 RON/BUC.

PIESE ORIGINALE DELPHI

* DACIA - Logan 1,5 dCi
* FORD - Focus, Transit Connect, Tourneo Connect - 1,8 TDCi
- Mondeo, Transit – 2,0 TDCi
- Transit 2,4 TDCi
* RENAULT - Clio, Kangoo, Megane, Scenic, Modus – 1,5 dCi
* KIA - Carnival, Pregio, Bongo, Frontier – 2,9 HPDi
* SSANGYONG - Rexton – D27DT
* NISSAN - Almera, Kubistar, Micra – 1,5 dCi
* CITROEN - C3 1,4 HDI
* SUZUKI - Liana 1,4 Ddis ; Jimny 1,5 Ddis
* JAGUAR - X400 2,0 TDCi
* MERCEDES C 2.0 SI 2.2 TDCI
* DIAGNOZA GRATUITA PENTRU LOGAN SI CLIO(daca se repara minim un injector): citire/stergere erori din ecu, citire date motor in timp real
* Verificarea returului la injectoare se face direct pe autoturism cu trusa speciala cu ajutorul careia se verifica cantitatea de retur a fiecarui injector si uzura acestuia.
* Se poate face testul de retur pe orice sistem e injectie : Bosch, Siemens, Denso, Delphi
*DEMONTAT/MOTNAT GRATUIT;
* De asemena la cerere,contra cost, se poate face diagnoza si la celelate modele de autoturisme in afara de logan si clio.

Adresa serviceului este situata in strada Inginer Pascal Cristian nr.4, sector 6 , Bucuresti.
Detalii si programari la 0744171621, administrator Nicu Paraschiv.
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 09 Mar 2011, 00:36

Reparatii injectoare common rail de tip delphi pentru urmatoarele tipuri de autoturisme ce folosesc acest sistem de injectie :

PRET INJECTOR DELPHI 300 RON/BUC.

PIESE ORIGINALE DELPHI

* DACIA - Logan 1,5 dCi
* FORD - Focus, Transit Connect, Tourneo Connect - 1,8 TDCi
- Mondeo, Transit – 2,0 TDCi
- Transit 2,4 TDCi
* RENAULT - Clio, Kangoo, Megane, Scenic, Modus – 1,5 dCi
* KIA - Carnival, Pregio, Bongo, Frontier – 2,9 HPDi
* NISSAN - Almera, Kubistar, Micra – 1,5 dCi
* CITROEN - C3 1,4 HDI
* SUZUKI - Liana 1,4 Ddis ; Jimny 1,5 Ddis
* JAGUAR - X400 2,0 TDCi
* MERCEDES C 2.0 SI 2.2 TDCI

* DIAGNOZA GRATUITA PENTRU LOGAN,CLIO,MEGAN si FORD(daca se repara minim un injector): citire/stergere erori din ecu, citire date motor in timp real, scriere coduri c2I in ecu.
* Verificarea returului la injectoare se face direct pe autoturism cu trusa speciala cu ajutorul careia se verifica cantitatea de retur a fiecarui injector si uzura acestuia.
*DEMONTAT/MONTAT GRATUIT;
* De asemena la cerere,contra cost, se poate face diagnoza si la celelate modele de autoturisme in afara de logan si clio.
* Se Ofera Garantie;
Adresa serviceului este situata in strada Inginer Pascal Cristian nr.4, sector 6 , Bucuresti
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Re: Reconditionari Injectoare Common Rail

Mesajde ady25 » 13 Mar 2011, 23:07

Reparatii injectoare common rail de tip delphi pentru urmatoarele tipuri de autoturisme ce folosesc acest sistem de injectie :

PRET INJECTOR DELPHI 300 RON/BUC.

PIESE ORIGINALE DELPHI

* DACIA - Logan 1,5 dCi
* FORD - Focus, Transit Connect, Tourneo Connect - 1,8 TDCi
* FORD - Mondeo, Transit – 2,0 TDCi
* FORD - Transit 2,4 TDCi
* RENAULT - Clio, Kangoo, Megane, Scenic, Modus – 1,5 dCi
* KIA - Carnival, Pregio, Bongo, Frontier – 2,9 HPDi
* NISSAN- Almera, Kubistar, Micra – 1,5 dCi
* CITROEN - C3 1,4 HDI
* SUZUKI - Liana 1,4 Ddis ; Jimny 1,5 Ddis
* JAGUAR - X400 2,0 TDCi
* MERCEDES - C 2.0/2.2 TDCI

* DIAGNOZA GRATUITA PENTRU LOGAN,CLIO,MEGAN si FORD(daca se repara minim un injector): citire/stergere erori din ecu, citire date motor in timp real consta in depistarea functionarii corecte a turbo'ului,a egr'ului plus verificarea presiunii pompei de injectie atat in regim de pornire, relanlti cat si in sarcina, scriere coduri c2I in ecu.
* Verificarea returului la injectoare se face direct pe autoturism cu trusa speciala cu ajutorul careia se verifica cantitatea de retur a fiecarui injector si uzura acestuia.
*DEMONTAT/MONTAT GRATUIT;
* De asemena la cerere,contra cost, se poate face diagnoza si la celelate modele de autoturisme in afara de logan si clio.
* Se Ofera Garantie;
Adresa serviceului este situata in strada Inginer Pascal Cristian nr.4, sector 6 , Bucuresti.

* Ce se strica la injectoarele Delphi ?


Principala piesa care se strica la acest tip de injectoare este supapa de retur. Ea se decalibreaza datorita calitatii proaste a motorinei, spanul produs de pompa de injectie. De aceea se recomanda schimbarea supapelor de retur la fiecare 50.000 de km. Inainte de inceperea lucrarii este indicat sa se verifica daca pompa de injectie produce pilitura. Dupa verificarea acestui lucru se poate trece la urmatorul pas si anume schimbare filtrului de motorina cu unul original delphi, care filtreaza la
0.2 microni.


* Este necesar generarea noului cod c2I daca se inlocuieste supapa de retur ?

Absolut nu, daca nu se schimba locul injectorului atunci nu trebuie generat al cod. Se poate verifica daca codul injectorului corespunde cu ce este trecut in calculatorul de injectie al masinii.

* Cum imi dau seama ca injectorul este defect ?

- Pentru inceput o sa inceapa sa porneasca din ce in ce mai greu, pana o sa inceapeti sa ii da'ti cu spray de pornire, ceea ce nu este indicat pentru ca riscati sa topiti pistoanele.
- Se poate auzi un tacanit metalic,supapa de retur ramane blocata pe deschis si necesita inlocuirea acesteia cu una originala.
- De asemena poate aparea la bord diferite mesaje legate de injectie, la logan si clio se poate aprinde spirala de la bujii, la megan si ford poate aparea injection fault.
ady25
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 02 Feb 2010, 23:28
Maşina: Logan
VIN: 11111111111111111

Următorul

Înapoi la Arhiva Comercial

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login