02 Feb 2010, 14:25
25 Feb 2010, 15:34
04 Mar 2010, 15:26
26 Mar 2010, 13:06
26 Mar 2010, 13:31
26 Mar 2010, 13:58
30 Mar 2010, 22:14
$1 scrie:$2ai sa-ti zic ce mai stiu si ce am verificat:
- anul trecut am schimbat claxonul pe garantia extinsa (trecusem deja de anul 3);
- luna trecuta am schimbat alternatorul; m-a dus pe platforma cei de la Ford Suport pana la service, gratis pentru ca era in garantie si s-a dovedit a fi un defect rezolvat in garantie
Cred ca poti veni cu factura din afara sa o decontezi la Romcar pentru lucrarile efectuate in afara tarii in cazul garantiei extinse (e absurd sa tractezi masina din Anglia ca sa o repare Romcar aici). Nu poti avea pretentie de garantie in afara, dar platesti si aici se recupereaza banii.
30 Mar 2010, 22:37
$1 scrie:$2$1 scrie:$2ord acorda garantie de 2 ani fara limita de km .Asta inseamna ca daca in decursul celor 2 ani de la preluarea vehicului orice componenta a acestuia se defecteaza datorita unor deficiente de material sau de executie componenta va fi reparata sau inlocuita (aspect asupra careia FORD isi pastreaza dreptul exclusiv de a dispune) in mod gratuit de orice dealer autorizat Ford din Europa
Referitor la garantia pentru caroserie .
Pentru a benefia de garantie pentru caroserie ( exfoliere de vopsea ) trebuie sa fie efectuate reviziile anuale ale caroseriei.
Coroziunea de suprafata datorita oricarui factor extern nu este acoperita de garantie.
Garantia de 12 ani se refera la perforarea prin corodare din interior
deceneu, sper sa mai fii pe receptie ca am si eu cateva nelamuriri:
1. garantia de 4 ani difera ca si acoperire de cea de 2 ani? in afara de faptul ca primii 2 ani o da dealerul, si anii 3 si 4 o da ford. ma refer la piese, caroserie, etc.
2. la revizia de 1 an la mine am intrebat daca au facut si revizia la caroserie, s-au uitat 2 ciudat la mine, si au zis "da"! i-am intrebat daca era totul in regula, raspunsul acelasi "da"; fiind prima oara nu am stiut ca trebuie o stampila suplimentara pe alta pagina din carticica. la revizia de 2 ani, la fel, i-am intrebat de caroserie, si mi s-a raspuns "hai domne' fii serios, ce, ai probleme cu caroseria, e ruginita? oricum, se plateste separat, o bagam din nou in service, dar daca nu ai probleme cu ea n-are rost" si nu au vrut sa imi stampileze... nici eu nu am insistat ca deja statusem 4 ore jumatate la o revizie simpla din vina unor nesimtiti, dar asta e o alta poveste.
3. acum 2 saptamani mi se blocase un carlig de plastic negru de la usa dreapta fata, cateodata se bloca usa cand era larg deschisa, fara sa o atingi, cadea carligul si trebuia sa trag de manerul extern al usii pentru a-l ridica. eu constiincios m-am dus la service (masina are 2 ani si 2 luni), binenteles ca acolo mergea, si mi s-a spus ca oricum nu e acoperit de garatie, orice plastic nu are garantie din momentul in care ai plecat cu masina noua de la ei. daca ai facut chiar si un singur km ... sanatate! asta dupa ce la telefon cand am facut programarea mi s-a spus ca e acoperit de garantie.
deocamdata atat, sper sa primesc raspunsurile clare si complete. multumesc!
22 Mai 2010, 13:31
22 Mai 2010, 13:57
27 Mai 2010, 16:54