La 1 e simplu, service-ul nu stie ce piesa trebuie sa monteze pe masina? Tu de fapt cumperi ACEEASI piesa, doar ca o cumperi MULT mai ieftin din alta parte. In cazul in care piesa nu corespunde necesarului rezolvarii problemei pt care masina a intrat in service, reparatorul iti spune "nu asta e piesa, iti trebuie alta, codul ei este xxxx, ti-o vindem noi la 1000RON sau va aduceti alta dvs cu codul acesta?"
La 2 e la fel de simplu - tot la service, e ca si cum ai avea DIN NOU problema cu piesa respectiva. Daca piesa e in garantie, se schimba la distribuitor si se monteaza IAR la reparator. Piesa fiind montata intr-un service autorizat Ford, distribuitorul e obligat sa ti-o schimbe. Care e problema?
La 3 e complicat de raspuns, nu stim pe ce legi vorbim. Ca pe astea de acum sigur au reparatorii castig de cauza. Daca se da alta, in care sa poti aduce piesele din alta parte, atunci vorbim de altceva.
Alte intrebari mai aveti?
Erata:
reparator = Collina, Romcar, BDT etc.
distribuitor = firma autorizata de import piese Ford
originale