de e-man » 10 Dec 2007, 16:20
HAi sa mai scriu si eu, nu sunt total impotriva lui Laur ba din contra el insusi stie meserie si este atent numia ca daca are mult de lucru, la masini mai noi si pe bani mai multi e clar ca se va ocupa de respectivele la cele la care nu are chef si timp le da pe mana Maciucarilor si situatzia devine trista. Spun asta cum am spus si mai sus, unde pune mana laur e clar ca treaba ises bine, si eu la Fosta sierra am avust de schimbat buscsaraie si o gramada la articulatzii si altele, e adevarat ca eu sunt genul de client bolnav care se asteapta de la un mecanic despre care se vorbeste numai de bine, lucru de super calitate, dar se pare ca nu am fost deloc norocos.
Mai mult deatat pot spune ca ura pe o am pentru maciucarii de pe acolo o am in continuare, de ce pt incostienta pe care o au.
Ca exemplu inainte de a vinde masina intr-o ultima incercare de a face ceva cu ea, am fost la un alt service, pe bulevardul Timisoara ...nu dau nume, cu stupoare aflu bagat chiar eu sub masina cum am fost cu ea pana la mare si innapoi si alte drumuri lungi facute cu gropi, fagase samd, ca suruburile de la ambele bascule, bucsa inferioara a basculei desfacute aproape complet, le scoteai cu mana, practic mai aveau 1,2 ture si scoteam surubul.... deci clar am avut mare noroc ca nu au iesit alea deacolo ca imi rupeam gatul mai mult ca sigur si-mi faceam masina praf.
Al doilea exemplu ridicand masina pe elevator, au inceput sa cada suruburile de prindere practic eu nu aveam o masina cu cutie de viteze ci una care cara dupa ea o cutie de viteze, sigurele locuri care o ancorau erau cuplajul axului care intra la volant si implicit vibroken , surubul de jug din capatul cutiei si cuplajul cu axul cardanic.
Mai mult deatat la rugamintile mele in nenumarate randuri de a afla cere este motivul pt care masina mea vibreaza mi-a dat tot felul de diagnostice eronate, in urma carora am schimbat trei axuri cardanice, flansa de cuplaj intre axul cardanic si cutie samd.
Si in ultima faza raspunsul lui a fost las ma ca merge si asa si te tzine inca 20 de mii ca popa, dar nici pe departe datorat vibratziilor s-au spart semeringurile de la grupul diferential, si a inceput sa piarda ulei in draci si sa huruie, drept urmare a trebuit sa schimb grupul.
De fapt toata vibratia pleca din axul central al cutiei care era indoit si deaci pleca toata buba, prin schimbarea flansei de cuplaj aceasta venea si mai strans pe ansamblu si deaici a degenerat in uzura prematura a grupului si a rulmentului intermediar de la axul cardanic care incepuse si acesta sa bata.
Pe langa asta raspunsul lui referitor la centrarea axului pe traseul, cutie grup diferential a fost complet anapoda el ma punea sa ma duc sa fac ungihul de fuga la rotzile de pe spate, pt ca cica nu exista alta metoda de al centra. Lucru total neadevarat, sunt 2 metode, ori cea cu sasiu de centrare prins de pragurile masinii in dreptul rulmentului intermediar ori metoda geometrica cu martori ficsi dar care este destul d greoaie si care necesita masuratori forte precise si calcule riguroase.
Deci domnilor nu va spun nu va ducetzi dar daca, repartiile implica elemnete destul de complexe, recte cuite de viteze si alte cele, mai ganditziva odata, si ceretzii express ca el insusi sa lucreze la masina si in nici un caz altcineva, pt ca repet doar el are habar de meserie restul sunt total pe dinafara.
Eu atat am avut de spus referitor la Don Laur, si aici inchei si acest subiect destul de trist din punctul meu de vedere, urmatorul Ford e clar ca mi-l voi repara eu insumi asa cum am reusit tot eu sa o pun pe picioare pe ex Bombonela 1.
Ex: Ford Sierra 1.8 td '92....aka next Bombonela ...RIP
Opel CorsaD 1.3 cdti 07 ..... aka Prikindela
Mercedes W126 350 SD ....Balenuta mea cea Mica
