Mihai L,639287 scrie:E o diferenta... dar de ce l-ai schimbat la bulgari, numai din cauza pretului?
Pe de alta parte zici ca a fost defect de fabricatie, dar s-a schimbat pe bani?
@vioconstrsl: nu te obliga sa faci reviziile la cel de la care ai cumparat masina, ci la un service autorizat de Ford (care are acces si la baza lor de date sa treaca modificarile acolo).
Am preferat sa merg tractat 7 km (eu sunt din Giurgiu) decat sa dau muuuuuulte milioane pentru o platforma care sa ma duca 70 KM la Bucuresti.
Cand a "crapat" ambreiajul eram pe D.N. 5, la Adunatii Copaceni (cca 20km de Bucuresti), si am sunat, firesc, la Ford. Mi-au zis ca o platforma care sa ma duca inapoi la Bucuresti costa maxim 9 milioane!!!! Asa ca am sunat un prieten si m-am dus frumusel tractat acasa, la Giurgiu (GRATIS).
Dupa care ... am scris ce am facut.
Garantia extinsa, cea de 2ani (oferita de dealer), peste primii 2 ani (care o ofera fabricantul) e valabila doar la service-uri din RO. Deci, in BG s-a schimbat pe bani. La o treime din pretul pe care il plateam la noi daca expertiza sau ce o fi ea, stabilea ca nu am utilizat corect ambreiajul.
Din punctul meu de vedere am scapat mai usor asa.
Fiecare isi face propria analiza, pret, riscuri etc.
Eu nu sunt "bulgarofil", nu-i laud si nici nu le fac vreo reclama. Din punctul meu de vedere, strict in situatia data, m-a avantajat faptul ca am procedat asa.
Daca o sa te uiti pe documentele referitoare la garantia extinsa o sa vezi ca sunt excluse de acolo o serie de lucruri, cum ar fi piesele si partile din cauciuc, piese de torsiune etc etc. Eu recunosc ca pana la experienta asta nu am citit niciodata documentatia referitoare la garantia extinsa. E asa... o chestie frumoasa dar cu... multe lipsuri.
Sunt curios cati au facut pana acum reparatii mai importante acoperite in totalitate de garantia extinsa.
Sa auzim numai de bine!