Injectoarele??...sau nu?
Stie cineva daca injectoarele pot scoate un vajait putin ascutit la turatii de la 2000 in sus, dar numai dupa ce se incalzeste motorul?
Eu am o problema care persista de aproximativ o luna de zile si ori de cate ori am incercat sa o rezolv, mecanicii faceau tot altceva, dar nu rezolvau problema.
Am mai scris intr-un topic despre acest vajait la motorul din semnatura... a aparut imediat ce am schimab uleiul - 189.000 KM- si filtrele...
La primul service la care am fost, au zis ca-i distributia problema si mi-au schimbat-o...apoi am fost si la altii care ziceau ca-i de la turbo - dar masina trage si la un moment dat imi era dus un furtun de vacuum (ma gandesc ca turbo nu functiona fiindca masina nu prea tragea) si vajaitul era tot acolo...
Am fost de 2 ori si la reprezentanta pentru ca sa-mi spuna ca-i pompa de ulei, fara ca nici macar sa ridice capota!!!
In cele din urma am fost la un service care mi-a pus tester-ul si a aparut o eroare de genul P2100 sau P1200...nu mai stiu exact si era descrisa ca si problema la injectoare...si la observarea parametriilor, intr-adevar valoarea Injectorului B era aproximativ -1.6, in timp ce toate celelalte erau cateva sute peste 0.
E clar ca e o problema la injectorul respectiv...dar vreau sa stiu daca poate veni de acolo vajaitul respectiv...fiindca m-am saturat sa tot schimb alte piese si vajaitul sa persiste...
Chia imi place masina...si estetic si cum trage...nu o am nici de 2 luni si as vrea sa am si eu parte de ea fara sa ma tot gandesc cum sa-i rezolv problema vajaitului... daca as gasi un mecanic care sa-mi poata spune sigur de unde vine problema!!
Referitor la injectoarele de TDCi...stie cineva daca se pot reconditiona si daca da, unde pot gasi in Cluj?...sau in imprejurimi...
...astept pareri...vreau sa scap de vajaitul ala de dupa ce se incalzeste motorul...fiindca dupa ce apare parca nici nu mai trage la fel - sau e doar o senzatie produsa de teama de a accelera din cauza vajaitului...
Multumesc...
Eu am o problema care persista de aproximativ o luna de zile si ori de cate ori am incercat sa o rezolv, mecanicii faceau tot altceva, dar nu rezolvau problema.
Am mai scris intr-un topic despre acest vajait la motorul din semnatura... a aparut imediat ce am schimab uleiul - 189.000 KM- si filtrele...
La primul service la care am fost, au zis ca-i distributia problema si mi-au schimbat-o...apoi am fost si la altii care ziceau ca-i de la turbo - dar masina trage si la un moment dat imi era dus un furtun de vacuum (ma gandesc ca turbo nu functiona fiindca masina nu prea tragea) si vajaitul era tot acolo...
Am fost de 2 ori si la reprezentanta pentru ca sa-mi spuna ca-i pompa de ulei, fara ca nici macar sa ridice capota!!!
In cele din urma am fost la un service care mi-a pus tester-ul si a aparut o eroare de genul P2100 sau P1200...nu mai stiu exact si era descrisa ca si problema la injectoare...si la observarea parametriilor, intr-adevar valoarea Injectorului B era aproximativ -1.6, in timp ce toate celelalte erau cateva sute peste 0.
E clar ca e o problema la injectorul respectiv...dar vreau sa stiu daca poate veni de acolo vajaitul respectiv...fiindca m-am saturat sa tot schimb alte piese si vajaitul sa persiste...
Chia imi place masina...si estetic si cum trage...nu o am nici de 2 luni si as vrea sa am si eu parte de ea fara sa ma tot gandesc cum sa-i rezolv problema vajaitului... daca as gasi un mecanic care sa-mi poata spune sigur de unde vine problema!!
Referitor la injectoarele de TDCi...stie cineva daca se pot reconditiona si daca da, unde pot gasi in Cluj?...sau in imprejurimi...
...astept pareri...vreau sa scap de vajaitul ala de dupa ce se incalzeste motorul...fiindca dupa ce apare parca nici nu mai trage la fel - sau e doar o senzatie produsa de teama de a accelera din cauza vajaitului...
Multumesc...
MONDEO MK3 2.0 TDCi - 85 KW - Platinum Metallic
-
mariusp1109 - Incepator
- Mesaje: 47
- Membru din: 18 Dec 2007, 17:03
- Localitate: Koln
- Maşina: Past: Focus, Mondeo, 5er. Current: masina sotiei - 206 HDI