Arhiva Comercial

Cel mai bun ulei pt motor ???

Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin PM, E-MAIL sau printr-un mesaj aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.

Cel mai bun ulei pt motor ???

Mesajde little_bear » 28 Mar 2006, 02:03

Sal,trebuie sa schimb uleiul saptamana aceasta si nu stiu ce sa ii pun!Ma ajuta cineva?Ce imi recomandati?
Focus Saloon Ghia 1.8 16v
little_bear
Ford Freak
 
Mesaje: 112
Membru din: 05 Dec 2005, 02:56
Localitate: Bucharest,Romania

Mesajde Zanga » 28 Mar 2006, 02:06

Indiferent de marca pe care o sa o alegi (nu noname) e foarte bun uleiul complet sintetic. Eu am pus Valvoline 0W-40 complet sintetic si de cand am facut schimbul, motorul porneste mai usor si e mai silentios / linistit la ralanti.
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Maddogul » 28 Mar 2006, 09:30

Penzzoil 0W-40 + filtru de ulei la fiecare schimbare
Eu acum pe masina am 10W-40 si e ff bun fiindca e mai elastic pt mine la motorul meu :D
Cu Stima
Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 CP 2022 St-Line X
Kuga 1.5 Ecoboost 182 CP 2018 Titanium X,
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97

Maddog Garage
Avatar utilizator
Maddogul
 
Mesaje: 5626
Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
VIN: WF0FXXGAGFRA56025

Mesajde Cif » 28 Mar 2006, 10:11

si pentru Sierra ce se recomanda? acu am 15W-40
Cif
 

Mesajde Maddogul » 28 Mar 2006, 12:08

Cu cat primul indice e mai mic cu atat mai bine
Uleiurile sintetice sunt mai bune decat cele semisintetice sau minerale
Pe ftp exista un documnet ABC Oil
Ftp://ftpm.clubford.ro/ford in folderul utile
Cu Stima
Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 CP 2022 St-Line X
Kuga 1.5 Ecoboost 182 CP 2018 Titanium X,
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97

Maddog Garage
Avatar utilizator
Maddogul
 
Mesaje: 5626
Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
VIN: WF0FXXGAGFRA56025

Mesajde Maddogul » 31 Mar 2006, 10:33

Si inca ceva descoperit care ne ajuta sa stim exact cat ulei sa cumparam
javascript:openWin('http://www.ew2.lubesinfo.com/login.asp?sc=1156')
Sau dac anu merge http://www.castrol.com/castrol/productd ... Id=6008780
Apoi la tools ->which oil should i use
Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 CP 2022 St-Line X
Kuga 1.5 Ecoboost 182 CP 2018 Titanium X,
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97

Maddog Garage
Avatar utilizator
Maddogul
 
Mesaje: 5626
Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
VIN: WF0FXXGAGFRA56025

Mesajde mihalcea » 31 Mar 2006, 10:48

castrol rulz
@cif: castrol gtx magnatec 10W-40 am eu pe masina


uite ce zice:

Make FORD
Model Sierra, Sapphire 2.0, 2.0i DOHC
Engine P
Year 1989-93


Application Recommendation Capacity (ltr)
Engine (P) GTX MAGNATEC 10W-40 (m) 4.5
Manual transmission SMX-S 1.2
Automatic Transmission TQD 8.5
Differential SYNTRAX UNIVERSAL 0.8 / 0.9
Coolant REFER TO MAIN DEALER 7 / 7.5
Brake Fluid RESPONSE SUPER DOT 4
2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP / Sea Grey
Avatar utilizator
mihalcea
Ford Junior
 
Mesaje: 1274
Membru din: 07 Mar 2005, 14:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP

Mesajde Maddogul » 31 Mar 2006, 10:51

Da castrol rulez dar fa o comparatie intre castrol si pennzoil ai acolo la castrol data sheet si apoi ai http://www.pennzoil.ro
Uitate la viscozitate la aceeasi clasa de uleiuri
Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 CP 2022 St-Line X
Kuga 1.5 Ecoboost 182 CP 2018 Titanium X,
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97

Maddog Garage
Avatar utilizator
Maddogul
 
Mesaje: 5626
Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
VIN: WF0FXXGAGFRA56025

Mesajde mihalcea » 31 Mar 2006, 11:04

no way. nu cred ca e mai breaz pennzoil.
nu ma uit la bani, si sunt conservator. :D :D
plus ca ford merge pe castrol.
2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP / Sea Grey
Avatar utilizator
mihalcea
Ford Junior
 
Mesaje: 1274
Membru din: 07 Mar 2005, 14:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP

Mesajde Maddogul » 31 Mar 2006, 20:31

Ford merge de la mama lui cu Valvoline :d
Si eu am avut castrol si am fost foraret multumit insa am gasit pennzoil si e f bun si pot sa il iau la un pret f bun
Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 CP 2022 St-Line X
Kuga 1.5 Ecoboost 182 CP 2018 Titanium X,
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97

Maddog Garage
Avatar utilizator
Maddogul
 
Mesaje: 5626
Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
VIN: WF0FXXGAGFRA56025

Mesajde Cif » 01 Apr 2006, 03:06

oki. atunci o sa iau castrol. acu am omv
Cif
 

Mesajde narcoticit2 » 14 Apr 2006, 21:48

vad ca mine scrie ca tre 5w40 insa eu i-am pus 5w30 masina e ford mondeo 1,8 turbodiesel din 93, ce poate afecta in cazul asta, masina merge super ok si nu a mers mai bine niciodata cu niciun alt ulei
narcoticit2
 

Mesajde fordulica » 14 Apr 2006, 22:02

Primul indice iti spune la ce temperatura minus uleiul isi pastreaza o vascozitate acceptabila; cu cat mai mic cu atat mai mica si temperatura . Al doilea indice iti spune ce vascozitate ai la 100 grd C (dupa niste tabele standardizate sau ale producatorului); cu cat mai mare cu atat mai vascos la 100 grd C. De ex, la 10W-60, fiind Racing iti da vascozitatea si la 100 grd C si la 125 grd C. Gasesti info in fisele tehnice ale uleiului per producator.

"The purpose of the viscosity rating is to assure that, in the climate in which the engine is operated, the oil will always be able to flow through the engine's lubrication system. Eleven grades are defined. Six of them end in the letter “W,” beginning with “0W” and proceeding in steps of 5 to “25W.” The W stands for winter. The remaining five grades go from “20” to “60” in steps of 10, without the W. In general, higher numbers mean higher viscosities.

The viscosity of the oil is tested at 100°C. Its viscosity must be greater than a minimum that is specified for each grade. For the grades without a W, a maximum viscosity is also specified. This test basically ensures the oil will perform in a warm, running engine.

For grades ending in W, in addition to the minimum viscosity at 100°C test, a low temperature test is required. The temperature depends on the grade; for the 0W grade it is -35°C , for example. The purpose of the low temperature test is to ensure that if the oil's viscosity is low enough to permit cranking, it will also be low enough to be pumped through the engine. (Those processes involve different kinds of viscosity, so the cranking viscosity is measured in centipoises and the pumpability viscosity in centistokes.) The test temperatures rise by 5°C for each grade; oils with the lower numbers are intended for climates with colder winters. However, to select a viscosity grade for a particular car, consult the owner's manual and not just an outdoor thermometer.

Multiviscosity oils, such as “20W–50,” must satisfy both the low temperature cranking and pumping test for the grade indicated first, and the 100°C test for the second grade. Such an oil would also pass the tests for all the grades in between."
1997 Mondeo Turnier 1.8 TD 90CP, GLX
fordulica
Incepator
 
Mesaje: 99
Membru din: 10 Ian 2005, 19:36
Localitate: Bucuresti

Mesajde Gaby » 06 Mai 2006, 01:28

Ai dreptate si in ce zici tu dar nu inteleg motivul celor de la Ford sa aleaga uleiuri "pe" 30 si nu macar pe 40. Intrebarea e, ce nu le convine motoarelor Ford la 5w-40 ? Daca nu e asa mare diferenta intre cele 2 ar fi putut foarte bine sa spuna ca trebuie 5w-40, nu ? Eu stiu doar ca uleiurile din clasa 5w-30 sunt socotite ca uleiuri ce fac economii de conbustibili. Si ca sa citez pe cei de la Mobil.: "economie de carburant iesita din comum." (Mobil FE) Ha, ha, ce sa zic. :icon_neutral:
Avatar utilizator
Gaby
Member
 
Mesaje: 321
Membru din: 22 Sep 2005, 02:58
Localitate: In Romanica. ...Inca. :-(

Mesajde Zanga » 06 Mai 2006, 01:32

Eu am bagat 0W-40 complet sintetic. Astfel la -20 C cat au fost, a pornit foarte usor, iar cand se incinge bine, uleiul nu se face apa.
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Gaby » 06 Mai 2006, 01:40

Nu stiu ce sa zic. A mea a stat in garaj, a mai stat si nopti pe afara, dar (MULTUMESC DOMNULUI) nu am dat nici cu o fractiune de secunda mai mult ca vara. PE CU-VANT ! Am 5w-30 Mobil FE semi-syntetic. Si tata se crucea cand vedea ditamai namila (el coxeaza o Daciutza) ca o i-a la"sfert".

"Inger ingerasul meu
Ce mi te-a dat Dumnezeu,
Totdeauna fi cu mine
Si ma ajuta sa pornesc "bine" (la sfert")

M-am tampit ma duc sa ma culc.
Avatar utilizator
Gaby
Member
 
Mesaje: 321
Membru din: 22 Sep 2005, 02:58
Localitate: In Romanica. ...Inca. :-(

Mesajde hedgehog » 06 Mai 2006, 11:29

M-am tot invartit si eu si m-am gandit ce sa bag; pana la urma am ajuns la Aral HighTronic F, 5w-30. Cica HighTronic F-ul asta, e un ulei special pentru Ford; am avut grija sa bag dintr-ala la care scria pe cutie Made in Germany. Auzeam pe careva forum ca mai sunt si din alea facute in Turcia mai nasoale; acuma nu stiu ce sa zic. Motorul merge rotund, fara nici un fel de zgomote; inainte auzeam parca un zgomot fin de tacheti, asa ca sunt multumit de el :icon_smile:
2002 Ford Mondeo 2.0i Ghia 145CP
hedgehog
Ford Freak
 
Mesaje: 104
Membru din: 21 Sep 2005, 23:30
Localitate: Cluj

Mesajde Gaby » 07 Mai 2006, 02:27

Eu stiam ca folosesc ca si reclama faptul ca e facut NUMAI in Germania. Garantau calitatea produsului cu acest fapt si-l pun cap de afis. Nu am vazut pana acum "Made in Turkey". Nu vreau sa fie. Mobil FE e semi syntetic, Texaco nu e de nici un fel (nu scrie nimic), Aral e facut prin tehnologia de sinteza Aral dar nu zice exact ce-a iesit in urma ei. Sper ca full syntetic. Curios cum Mobil 5w-30 e semi iar cele 5w-40 sunt full, ca doar cu cat scade prima cifra cu atat tehnologia e mai costisitoare si mai avansata.

Ca fapt divers.
I-a uite ce scrie despre Aral SuperTronic Long Life SAE 0w-30.
"Noua formula a produsului permite intervale de schimb de pana la 30.000km pentru motoarele pe benzina si 50.000 km la motoarele diesel, cu completari mici de ulei pe parcurs."

Bai baiatule, asta da interval de schimb. Uau.
Avatar utilizator
Gaby
Member
 
Mesaje: 321
Membru din: 22 Sep 2005, 02:58
Localitate: In Romanica. ...Inca. :-(

specificatiile producatorului conteaza... MULT!

Mesajde verga_Cip » 09 Mai 2006, 14:14

Cred totusi ca nu degeaba Ford a ales 5W-30. Aral (de care eu am acum, si urmatorul schimb tot cu Aral il fac) a dezvoltat pentru Ford acest ulei. Nu cred ca germanii sunt atat de "tampiti" ca au ales un producator - care putea fi foarte bine si Mobil sau Castrol... ori orice alta marca - doar ca sa aibe exclusivitate. Apoi, in anumite conditii, 5w-30 se comporta asa cum vor ei (mecanicii, inginerii.. mama drakului.. aia care s-au ocupat de asa ceva). Neamtul (fostul proprietar al masinii - Ford Focus 1.8 tdci 85 kw) a pus aral, filtre motorcraft. Cine oi fi eu(?!?!?) si mai ales.. CINE OR FI MECANICII AIA PE CARE II "LAUDA" TOATA LUMEA prin alte sectiuni ale forumului sa spuna ce e mai bun?!?!? Cati dintre voi s-au luat dupa mecanici - asa zisii mecanici, nu cei adevarati - chiar si cei de prin service-uri autorizate, si ati facut precum au zis ... si n-a trecut mult si ... hai sa spun .. s-a demonstrat contrariul???!!! NU sunt mecanic si nici studii de specialitate NU am. Dar, consider capital - mai ales ca vorbim de masini BUNE (nemtesti) - parererile si recomandarile producatorului. Ca de-aia e producator. Altfel, ma faceam eu mecanic si puneam ce vroia .."muschiul meu", pentru a cita un coleg forumist.
Asta e opinia mea. Pana la urma, decizia va apartine in intregime. Eu insa....
Mult succes.
Ciprian
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde Vizitator » 09 Mai 2006, 16:31

Da, dar intrebare e : De unde stim ca uleiul Motorkraft e Aral? Macar anu' asta, ca la anu', cine stie. Din fabrica sunt convins ca pleaca cu acelasi ulei de ani buni, dar la service-uri de fiecare data cand te duci ii vezi folosind alta marca de ulei.
Vizitator
 

Mesajde Gaby » 09 Mai 2006, 16:34

Anonymous scrie:Da, dar intrebare e : De unde stim ca uleiul Motorkraft e Aral? Macar anu' asta, ca la anu', cine stie. Din fabrica sunt convins ca pleaca cu acelasi ulei de ani buni, dar la service-uri de fiecare data cand te duci ii vezi folosind alta marca de ulei.


Scuze, eu am fost.
Avatar utilizator
Gaby
Member
 
Mesaje: 321
Membru din: 22 Sep 2005, 02:58
Localitate: In Romanica. ...Inca. :-(

Mesajde sierrafx » 29 Mai 2006, 01:45

Stie careva unde e mai ieftin sa imi schimb uleiul si filtrul de ulei?
sierrafx
Ford Freak
 
Mesaje: 134
Membru din: 19 Mai 2006, 18:42

la un mecanic ..particular

Mesajde verga_Cip » 29 Mai 2006, 09:21

cauta un mecanic bun, .... recomandari si alte chestii.. si du-te la el.
eu l-am schimbat la cineva recomandat..de altii cu mai multa experienta.
m-a costat 300 mii schimbul. uleiul si filtrul le-am avut eu.
am vazut cum s-a miscat, ce a facut..
cred ca as putea sa-l schimb si eu. am stat langa el permanent. nu ca nu as fi avut incredere, dar am avut okazia sa ma uit pe sub masina.
la service, iti ia multi bani, nu stii ce ulei iti pune (ca poate goli bidonul si sa ti le dea goale, si iti pune altceva).
ORICUM, schimba uleiul si filtrul daca nu ai facut-o pana acum... si nu la 20.000 km cum spune fordul ci pe la 10.000, daca vrei 15.000, dar nu mai mult!
apoi si celelalte filtre, in special aer si motorina la 10.000. aerul e murdar in romania, la fel si motorina.

daca esti din Bucuresti, incearca la Laur.. e ieftin si e bun.
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde Megaherz » 31 Mai 2006, 22:22

Eu am carte tehnica in germana si ...imi este putin cam greu sa o citesc.
Ma poate ajuta cineva (cunoscator) sa imi spuna ce ulei (pt motor) sa bag la un ford focus - benzina...de 1.4 ?

Multumesc
Ford Focus 1.4i - 2001
Megaherz
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 24 Mar 2006, 23:32

Mesajde tudormara » 13 Iul 2006, 00:07

Gaby scrie:
Anonymous scrie:Da, dar intrebare e : De unde stim ca uleiul Motorkraft e Aral? Macar anu' asta, ca la anu', cine stie. Din fabrica sunt convins ca pleaca cu acelasi ulei de ani buni, dar la service-uri de fiecare data cand te duci ii vezi folosind alta marca de ulei.


in carte specifica 5W30 de Aral ...la magazin pe orice catalog de uleiuri iti da Mobil1...nu stiu ce sa mai cred!!! :icon_confused: pana la urma am pus 5W40 pentru ca este full sintetic si stiu ca se denatureaza mai greu in timp. In km, schim la 15.000 si nu la 20.000 cum specifica manualul!!!
Tudor Maracine
Focus Turnir 2003 Rosu 1.8TDDi 90CP
Mondeo 2005 2.0TDCI 130CP
tudormara
Ford Freak
 
Mesaje: 126
Membru din: 15 Mai 2006, 17:42
Localitate: Romania
Maşina: Ford

Mesajde DYC » 13 Iul 2006, 00:24

ATENTIE !!! Am pus intr-o Sierra 2.0 OHC EFI din '85 ulei sintetic 10w60. Am apucat sa fac 1000 si ceva de km, iar acum desfac la motor... A inceput sa bata si m-am trezit cu mai putin de un litru in ea. Pana acum, masina nu papa aproape de loc ulei. O saptamana m-am documentat pe net si am ajuns la urmatoarele concluzii: In primul rand intotdeauna sa respecti indicatiile producatorului. La motorul meu uleiul high performance recomandat e 20w50, care e mineral. In al doilea rand, in motoarele vechi nu trebuie pus ulei sintetic. Multe din gradele/indicativele folosite la masinile mai noi nici nu existau cand au fost facute motoarele astea
... be the fastest or die tryin' ...
... mai bine imi imping FORD-ul decat sa conduc o DACIE ...

'85 Sierra Coupe 2.0iS OHC EFI
DYC
Incepator
 
Mesaje: 62
Membru din: 10 Mai 2006, 16:42
Localitate: Pitesti

Mesajde narcoticit2 » 13 Iul 2006, 01:12

nici chiar asa, eu la mondeo 1,8td din 93 i-am pus 5w30 mobil fe semi sintetic si parca nu a mers niciodata asa bine motorul, pornire mai usoara iarna, etc, si nu l-a papat si nici altceva, bine acum ca in carte scrie 5w40 sau 10w40 e altceva faptul ca uleiurile au evoluat asta nu inseamna ca nu sunt facute si ptr motoare mai vechi(dar nu foarte vechi) asta insemnand de catvia ani5, 6 7 dar nu mai mult
narcoticit2
 

Mesajde tudormara » 13 Iul 2006, 16:35

DYC scrie:ATENTIE !!! Am pus intr-o Sierra 2.0 OHC EFI din '85 ulei sintetic 10w60. Am apucat sa fac 1000 si ceva de km, iar acum desfac la motor... A inceput sa bata si m-am trezit cu mai putin de un litru in ea. Pana acum, masina nu papa aproape de loc ulei. O saptamana m-am documentat pe net si am ajuns la urmatoarele concluzii: In primul rand intotdeauna sa respecti indicatiile producatorului. La motorul meu uleiul high performance recomandat e 20w50, care e mineral. In al doilea rand, in motoarele vechi nu trebuie pus ulei sintetic. Multe din gradele/indicativele folosite la masinile mai noi nici nu existau cand au fost facute motoarele astea


Nu cred ca poate fi considerat "vechi" un motor TDDi 90 CP cu 3 ani vechime... :icon_eek: am spus doar ca mi se pare curios cum de recomanda Ford ulei semisintetic 5W30 in locul celui full sintetic 5W40. La sectiunea "uleiri" in carte, vorbeste si de 5W40, dar recomanda cel mai ieftin. Concluzia mea este ca sunt ratiuni economice implicate, cel semisintetic fiind mai ieftin... :icon_cool:
Tudor Maracine
Focus Turnir 2003 Rosu 1.8TDDi 90CP
Mondeo 2005 2.0TDCI 130CP
tudormara
Ford Freak
 
Mesaje: 126
Membru din: 15 Mai 2006, 17:42
Localitate: Romania
Maşina: Ford

Mesajde DYC » 13 Iul 2006, 17:17

Post-ul meu nu are treaba cu ce mai e scris aici. L-am scris pentru a spune ce am patit si, sper, pentru a-i ajuta pe altii sa nu faca aceeasi greseala ca mine
... be the fastest or die tryin' ...
... mai bine imi imping FORD-ul decat sa conduc o DACIE ...

'85 Sierra Coupe 2.0iS OHC EFI
DYC
Incepator
 
Mesaje: 62
Membru din: 10 Mai 2006, 16:42
Localitate: Pitesti

Mesajde Gaby » 14 Iul 2006, 02:12

tudormara scrie:cel semisintetic fiind mai ieftin... :icon_cool:


Ei , ieftin.
De unde atata.
360.000 lei/litru daca stii unde sa cauti.
Uite nu mai stiu acum cat e 5w-40. Dar nu cred ca e vreo diferenta. Mai ales daca ma uit la cele mai, ... uzuale (ca brend).
Tin minte cat era Shell-ul 5w-40 inainte. Asta daca era 5w-40... :icon_smile:
Avatar utilizator
Gaby
Member
 
Mesaje: 321
Membru din: 22 Sep 2005, 02:58
Localitate: In Romanica. ...Inca. :-(

Următorul

Înapoi la Arhiva Comercial

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 13 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 13 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 13 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 13 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login