Almanahe - am mentionat clar ORIGINALE in primul post. Nu am "relatii" la ANPC, am doar speranta ca exista o institutie care ne apara drepturile ca consumator. Cred ca toti ar trebui sa urmam exemplul lui GoogleBot(
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?p=194970#p194970) si sa ne plangem, sa reclamam si sa amenintzam pana ni se vor da drepturile. Ar fi bine daca asociatia clubului ar face ceva in acest sens: de exemplu sa formuleze un set de reclamatii generale, cu exemple concrete si mentionand nume de dealeri, si sa le trimita pe la toate institutiile avizate si la Ford EU.
Da, ar trebui sa ne primeasca cu piesele aduse de acasa, dar nu o fac. Cred ca cel mai bine e, atunci cand esti refuzat, sa-i pui sa-ti dea in scris din ce motiv iti refuza serviciul respectiv(revizia). Un furnizor de servicii nu are voie sa-si selecteze clientii pe criterii subiective, trebuie sa aiba un motiv fondat.
Pana la urma am reusit sa fac revizia cu 1060 RON, la Romcar, cu putin ajutor de la Forcar. Da, a fost nevoie sa fiu recomandat de catre cineva de la Forcar la Romcar ca sa fiu primit cu piesele mele. Asa ceva nu e normal. Oricum, apelati cu incredere la Forcar pentru piese, am cerut piese originale Ford si am primit ce trebuie - nu va luati dupa ce spun altii. Trebuie doar sa mentionati ca vreti piese ORIGINALE Ford. Multumesc celor care m-au ajutat, de la Forcar si de la Romcar - mai exista si "oameni" in Romania.
Hai sa evaluam putin situatia: revizia de 30k la Ford CSD sau Colina - 900 RON, fara placute frana. Eu am dat 630 ron pe piese, cu tot cu doua seturi placute frana, 160+145=305 RON, deci 325 restul de piese. Manopera la Romcar a fost 450 ron, din care montatul unui set de placute a fost cam 90 ron, cu TVA. Deci 450-180=270 RON manopera pt revizie.
Concluzie: revizie 30k km, fara placute, 270+325 = 595 RON fatza de 900 RON la colina/csd. Asta inseamna pret DUBLU la piese. ACELEASI PIESE.
La colina am intrebat de placute, si mi s-a estimat cam 400 ron/set, si 100 ron/montare, deci 1000 ron in total, doar pt niste placute si montarea lor.
Din nou, vreau sa reclam dealerii in sine, nu toti oamenii ce lucreaza acolo. Am intalnit si oameni foarte de treaba si la Colina, si la Romcar, si la BDT. Pe de alta parte am vazut si mecanici prosti, functionari sictiriti, nepasare pentru clienti. Si culmea, in loc sa apara un service nou care prin politica lui de preturi, prin calitatea serviciilor, prin atitudinea fata de clienti, ca sa le strice jocul celorlalti, service-ul Ford CSD a intrat in acelasi tipar, pe m-a dezamagit cu preturile, asa cum l-a dezamagit si pe GoogleBot cu calitatea reparatiilor(vezi link-ul de mai sus).