AJUTOR -> Probleme cu ASIBAN si ROMCAR
salut,
va scriu cu speranta ca vreunul din voi imi poate da un sfat in ceea ce acum, luni dimineata, pare o problema destul de serioasa.
povestea: acum vreo 3 luni, mi-a lovit un istet masina in parcare. atasat 2 poze care sa va faca o idee cam despre ce e vorba. scurt, partea dreapta spate, pana in capcacul de la rezervorul de benzina -> varza. dupa circul de rigoare, politie, asigurare (tipul lovise si alte masini, asa am dat de el si concluzia a fost ca reparatia se face pe RCAul lui la ASIBAN), duc masina la ROMCAR (recomandare de la ASIBAN, care mi-au spus ca e singurul service cu care au decontare directa). ma rog, iar pe scurt, am lasat masina la ROMCAR, 3 saptamani mai incolo, vine vinerea (trecuta, 30.06) in care sunt invitat sa iau masina ca e gata. cand sa ma pun pe drum, ma suna din nou de la ROMCAR, vesti foarte proaste: reparatia a fost 136 milioane, asigurarea acopera doar 80 milioane, restul tb sa platesc eu. evident, eu, perplex. fiind vineri, cam ora 19:00, singurul lucru pe care l-a facut anuntul a fost sa imi strice weekendul. astia de la ROMCAR zic ca ASIBAN, pe RCA, au un plafon maxim de reparatie gen 80% din valoarea masinii. din calculele mele, inseamna ca au evaluat masina la 100 mil lei. Mondeo model 97, prima inmatriculare in 99, 75.000 km, revizii la ROMCAR, ma rog... sub 3000 euro. Cand a fost vorba sa imi fac CASCO, au evaluat-o la 7000 euro... Deocamdata, nu am datele concrete, adica nu am vazut inca factura detaliata de la ROMCAR, si nici nu am vorbit inca la ASIBAN, ca sa vad cum au estimat ei acel plafon de reparatie.
dar, pana atunci, a mai trecut cineva prin situatie similara? stiti cumva ce-i cu acest plafon de RCA? aveti vreo idee cum as putea incepe sa dezleg toata incurcatura asta?
din punctul meu de vedere, pasii sunt:
1. ASIBAN -> cum au ajuns la acea suma de 80 mil? se poate sa se fi inselat si plafonul sa fie mai sus? asta e varianta cea mai simpla, daca plafonul ajunge la 136 mil, gata. totusi ma indoiesc sa fie asta solutia. si de ce nu mi-a spus nimeni de existenta acestui plafon? evident ca daca stiam, nu duceam masina la ROMCAR, chit ca as fi platit din buzunar reparatia, sunt sigur ca gaseam un service decent care sa imi faca masina in 80 milioane
2. ROMCAR -> in primul rand, sunt aproape sigur ca ROMCAR a facut mai mult decat le-a cerut asigurarea: in constatarea ASIBAN scrie usi revopsite (din poze vedeti ca masina a ajuns in boscheti si s-a harjait vopseaua pe toate 4 usile) si la una din vizitele mele la ROMCAR baietii ciocaneau de zor la o usa, sa o indrepte. tinichigerie, nu le-a spus nimeni sa faca asta. si din nou, de ce ROMCAR nu mi-au spus ca ar putea exista un plafon de reparatie de la asigurare. sunt sigur ca stiau de asta.
3. Istetul care m-a lovit, daca nici una din primele 2 variante nu merge (adica ASIBAN sa mareasca plafonul, ROMCAR sa se regandeasca asupra facturii si a comenzii de reparatie), o sa il dau in judecata pe cel care a produs accidentul pt diferenta de pret a reparatiei. asta ar fi cea mai jalnica varianta, pt ca tipul era destul de amarat, student, fara surse de venit. din cate stiu eu, varianta asta inseamna ca platesc eu cele 56 mil, si apoi le recuperez de la el in momentul in care se angajeaza cu acte in regula, cate 200 mii pe luna... :icon_evil:
asa ca, are cineva de facut vreun comentariu, ati trecut prin asa ceva, cum s-a rezolvat, in fine, are cineva ceva sugestii?
multumesc,
Cristi

va scriu cu speranta ca vreunul din voi imi poate da un sfat in ceea ce acum, luni dimineata, pare o problema destul de serioasa.
povestea: acum vreo 3 luni, mi-a lovit un istet masina in parcare. atasat 2 poze care sa va faca o idee cam despre ce e vorba. scurt, partea dreapta spate, pana in capcacul de la rezervorul de benzina -> varza. dupa circul de rigoare, politie, asigurare (tipul lovise si alte masini, asa am dat de el si concluzia a fost ca reparatia se face pe RCAul lui la ASIBAN), duc masina la ROMCAR (recomandare de la ASIBAN, care mi-au spus ca e singurul service cu care au decontare directa). ma rog, iar pe scurt, am lasat masina la ROMCAR, 3 saptamani mai incolo, vine vinerea (trecuta, 30.06) in care sunt invitat sa iau masina ca e gata. cand sa ma pun pe drum, ma suna din nou de la ROMCAR, vesti foarte proaste: reparatia a fost 136 milioane, asigurarea acopera doar 80 milioane, restul tb sa platesc eu. evident, eu, perplex. fiind vineri, cam ora 19:00, singurul lucru pe care l-a facut anuntul a fost sa imi strice weekendul. astia de la ROMCAR zic ca ASIBAN, pe RCA, au un plafon maxim de reparatie gen 80% din valoarea masinii. din calculele mele, inseamna ca au evaluat masina la 100 mil lei. Mondeo model 97, prima inmatriculare in 99, 75.000 km, revizii la ROMCAR, ma rog... sub 3000 euro. Cand a fost vorba sa imi fac CASCO, au evaluat-o la 7000 euro... Deocamdata, nu am datele concrete, adica nu am vazut inca factura detaliata de la ROMCAR, si nici nu am vorbit inca la ASIBAN, ca sa vad cum au estimat ei acel plafon de reparatie.
dar, pana atunci, a mai trecut cineva prin situatie similara? stiti cumva ce-i cu acest plafon de RCA? aveti vreo idee cum as putea incepe sa dezleg toata incurcatura asta?
din punctul meu de vedere, pasii sunt:
1. ASIBAN -> cum au ajuns la acea suma de 80 mil? se poate sa se fi inselat si plafonul sa fie mai sus? asta e varianta cea mai simpla, daca plafonul ajunge la 136 mil, gata. totusi ma indoiesc sa fie asta solutia. si de ce nu mi-a spus nimeni de existenta acestui plafon? evident ca daca stiam, nu duceam masina la ROMCAR, chit ca as fi platit din buzunar reparatia, sunt sigur ca gaseam un service decent care sa imi faca masina in 80 milioane
2. ROMCAR -> in primul rand, sunt aproape sigur ca ROMCAR a facut mai mult decat le-a cerut asigurarea: in constatarea ASIBAN scrie usi revopsite (din poze vedeti ca masina a ajuns in boscheti si s-a harjait vopseaua pe toate 4 usile) si la una din vizitele mele la ROMCAR baietii ciocaneau de zor la o usa, sa o indrepte. tinichigerie, nu le-a spus nimeni sa faca asta. si din nou, de ce ROMCAR nu mi-au spus ca ar putea exista un plafon de reparatie de la asigurare. sunt sigur ca stiau de asta.
3. Istetul care m-a lovit, daca nici una din primele 2 variante nu merge (adica ASIBAN sa mareasca plafonul, ROMCAR sa se regandeasca asupra facturii si a comenzii de reparatie), o sa il dau in judecata pe cel care a produs accidentul pt diferenta de pret a reparatiei. asta ar fi cea mai jalnica varianta, pt ca tipul era destul de amarat, student, fara surse de venit. din cate stiu eu, varianta asta inseamna ca platesc eu cele 56 mil, si apoi le recuperez de la el in momentul in care se angajeaza cu acte in regula, cate 200 mii pe luna... :icon_evil:
asa ca, are cineva de facut vreun comentariu, ati trecut prin asa ceva, cum s-a rezolvat, in fine, are cineva ceva sugestii?
multumesc,
Cristi


Mazda6 TE, 2.0 diesel, 136CP
- cristica
- Incepator
- Mesaje: 28
- Membru din: 27 Iul 2005, 18:45
- Localitate: Bucuresti