De ce e scump service-ul in Romania
Colina Motors – Popesti este un loc foarte misto. Mi-ar place sa lucrez acolo.
Sunt acum in cafeneaua lor si astept sa imi termine masina de la revizia periodica. Toata lumea din jurul meu e total lipsita de stress.
Vreo 2 agenti de vanzari poarta discutii colocviale la o cafea cu niste cunoscuti. 3 din 4-5 angajati de la biroul din spatele barului joaca Solitaire, unul se uita de jumatate de ora pe hi5 in timp ce altul oscileaza nehotarat intre YahooMessenger si videoclipurile primite pe email. Alti 2 s-au ridicat de la birouri si merg sa bea o cafea sau sa stea de vorba in alta parte. Fata de la bar vorbeste aproape non-stop la mobil insa serveste cu cealalta mana, cu miscari gratioase, clientii si colegii.
Ce e mai misto – clienti nu prea vezi prin showroom - deci o sursa de stress in minus pentru agentii. Sunt in schimb la service, destul de multi ceea ce conduce la destul de multa alergatura pentru baietii de la receptie. Probabil ca ei sunt cei mai napastuiti dintre toti – trebuie sa munceasca si nu au incotro.
Avand in vedere ca toti acesti oameni de vanzari, client service, etc. care o freaca la greu si nu produc nimic necesita salarii (banuiesc ca destul de bune) iar masini nu prea se vand – ia ghiciti voi de unde vin banii?? Da , e corect – de la service….asa ca nu inteleg de ce va se mira unii de tarifele mari la piese sau la manopera.
Deci dupa cum spuneam –misto la Colina! Mai putin pentru client, care trebuie sa bage adanc banii in buzunar pentru a subventiona discutiile pe messenger, cafelele si barfa colegiala precum si jocul de Solitaire al angajatilor.
PS: pentru obiectivitatea analizei as vrea sa imi declin si profesia -sunt specialist in cercetarea pietei si consultanta si consider ca ma pricep destul de bine sa analizez nivelul de performanta al unei companii.
Sunt acum in cafeneaua lor si astept sa imi termine masina de la revizia periodica. Toata lumea din jurul meu e total lipsita de stress.
Vreo 2 agenti de vanzari poarta discutii colocviale la o cafea cu niste cunoscuti. 3 din 4-5 angajati de la biroul din spatele barului joaca Solitaire, unul se uita de jumatate de ora pe hi5 in timp ce altul oscileaza nehotarat intre YahooMessenger si videoclipurile primite pe email. Alti 2 s-au ridicat de la birouri si merg sa bea o cafea sau sa stea de vorba in alta parte. Fata de la bar vorbeste aproape non-stop la mobil insa serveste cu cealalta mana, cu miscari gratioase, clientii si colegii.
Ce e mai misto – clienti nu prea vezi prin showroom - deci o sursa de stress in minus pentru agentii. Sunt in schimb la service, destul de multi ceea ce conduce la destul de multa alergatura pentru baietii de la receptie. Probabil ca ei sunt cei mai napastuiti dintre toti – trebuie sa munceasca si nu au incotro.
Avand in vedere ca toti acesti oameni de vanzari, client service, etc. care o freaca la greu si nu produc nimic necesita salarii (banuiesc ca destul de bune) iar masini nu prea se vand – ia ghiciti voi de unde vin banii?? Da , e corect – de la service….asa ca nu inteleg de ce va se mira unii de tarifele mari la piese sau la manopera.
Deci dupa cum spuneam –misto la Colina! Mai putin pentru client, care trebuie sa bage adanc banii in buzunar pentru a subventiona discutiile pe messenger, cafelele si barfa colegiala precum si jocul de Solitaire al angajatilor.
PS: pentru obiectivitatea analizei as vrea sa imi declin si profesia -sunt specialist in cercetarea pietei si consultanta si consider ca ma pricep destul de bine sa analizez nivelul de performanta al unei companii.
- 28FUN
- Gold Member
- Mesaje: 524
- Membru din: 18 Aug 2006, 11:31
- Localitate: Bucuresti