$1 scrie:$2cum doua saptamani tata a avut explozie de cauciuc la fiesta si a intrat pe partea dreapta intr-un parapet, bine ca nu am fost eu la volan ca aveam un +50km/h si muream sigur. S-au zgariat putin usile, s-a indoit aripa dreapta din fata, 2 roti facute varza, s-a rupt porcaria aia de bara de plastic din fata, parbrizul praf. ok... hai la Romcar, ca acolo avem garantie si e cel mai aproape.
Pentru nimicurile astea, e posibil sa coste 6000 euro reparatiile? 6000 euro!!! cummmmm, daca masina asta atat ar fi SH in stare buna. Explicatia lor: 'costa mult ca au sarit airbagurile si trebuie sa schimbam tot bordul sa punem altele, e foarte scump'.
Data trecuta cand am fost la ei pentru 3 zgarieturi, parca a costat 2000 euro vopsireaaripilor din fata si a unei bari laterale.
Deci daca nu aveam asigurare innebuneam, iti vine sa ii omori.
In 7-10 zile ar fi trebuit sa termine de lucrat la ea dupa spusele lor, dar la telefon acum daca insisti iti spun ca mai dureaza si ca ne suna ei. Probabil ca nici nu s-au apucat macar de treaba si va fi gata la toamna masina.
Dupa ce ca au niste preturi imense, nu sunt macar in stare sa termine la timp.
Voi ce parere aveti?
//////// sper ca am postat in topicul potrivit
Stimate dle. Ne*****,
Am putut sa va identificam dosarul de dauna si istoricul masinii dvs cu nr AG**BGH in baza noastra de date dupa descrierea accidentului suferit de tatal dvs.
Doresc sa va atrag atentia in mai multe privinte:
Ati facut intr-adevar confuzie in ceea ce priveste numele service-ului nostru. Noi ne numim Royal Motors si suntem dealer si reparator autorizat pentru Ford, Suzuki, Opel si Chevrolet. In schimb Romcar, este altcineva.
Faceti referire la niste sume care sunt departe de adevar. Pentru reparatia efectuata in sept 2008, dosar dauna, totalul s-a ridicat la 1230 euro( nu 2000 eur cum scrieti dvs) . La fel pentru reparatia de acum, dosar tot pe dauna, costul total a fost de 5250 eur ( si nu 6000 eur cum ziceti dvs). In ambele cazuri comunicati cifre false ptr va face interesant si ascultat de cei ce citesc aici. Mai mult, aportul dvs la plata reparatiei a fost de numai 200 de euro reprezentand fransiza casco, restul platii fiind suportat de catre asigurator care nu se plange de preturile folosite de noi, desi are experti care evalueaza acest lucru. Dvs nu aveti habar dar va place tare sa faceti rau scriind neadevaruri.
Apropo de preturile imense pe care credeti ca le avem: pana acum, dvs ati platit la noi 3 operatii. Prima a constat in montarea unei alarme, cost total piese+manopera 418 lei. Cea de-a doua operatie, revizia anuala, a avut cost total piese+manopera 437 lei. Iar pentru cea mai recenta, nu ati platit decat scutul motor, pentru ca manopera de montare a scutului v-a fost oferita gratuit de Royal Motors.
Orice posesor de Ford care are ceva experienta in ceea ce priveste servisarea masinii poate sa isi dea seama ca la Royal Motors preturile sunt mici si de bun simt. Din acest motiv avem foarte multi clienti iar firma si-a dublat cifra de incasare din ianuarie 2009 pana acum, desi este o criza financiara pe piata.
Apoi mai spuneti ca "nu sunt macar in stare sa termine la timp". Pe comanda dvs service termenul de finalizare, este de 25 de zile lucratoare, iar dvs ati ridicat masina dupa 16 zile lucratoare, plus ca ati beneficiat gratuit de serviciul nostru de "Accident Antistres", prin care Royal Motors s-a ocupat de toate actele, constatarile si reconstatarile necesare, pe care in mod normal proprietarul trebuie sa le faca in relatia cu asiguratorul. Astfel dvs ati scapat de nenumarate drumuri, certuri, nervi si stres pe care asiguratorul vi le-ar fi facut cu siguranta, plus ca ati ridicat masina imediat dupa terminarea reparatiei, lucru pe care alte persoane aflate in acceasi situatie dar cu dosare deschise la alte service-uri nu ar fi putut sa o faca fara sa garanteze plata reparatiei.
Daca nemultumirile dvs ar fi fost reale ar fi trebuit sa ni le aduceti la cunostinta prin email sau plangere scrisa. Ati primit un card in acest sens. Nu ati facut acest lucru. De fapt la interviul realizat de serviciul satisfactie clienti, mama dvs, adevarata proprietara a masinii a raspuns ca este multumita de experienta avuta la compania noastra.
In final, daca in calitate de client nu sunteti multumit de prestatiile noastre, noi va putem spune ca au fost facute in cea mai mare buna credinta. Atitudinea dvs agresiva si falsa este regretabila in ceea ce ne priveste si va sugeram sa incercati si alte unitati de reparatie ptr a face o comparatie pertinenta. De altfel, la noi veti fi primit cu aceeasi atentie si amabiliatate ca si pana acum.