Service multibrand in Bucuresti - auto1one
Dragilor din intamplare am dat peste un service multibrand in zona de sud a capitalei, mai exact pe Sos Oltenitei la capatul tramvaiului (zona IRA).
O sa descriu cum s-au desfasurat ostilitatile iar concluziile le veti trage singuri.
Saptamana trecuta, luni s-a aprins in bordul masinii subsemnatului becul care indica probleme de incarcare a acumulatorului. Avand voltmetru instalat in masina am observat ca alternatorul nu mai incarca cum trebuie. Dupa vreo 5 minute de mers cu masina spre serviciu becul s-a stins si totul a revenit la normal. M-am gandit ca fiind rece in noaptea aceea s-a facut condens pe undeva si e un contact imperfect pe undeva.
A doua zi, marti - la prima pornire aceeasi problema numai ca de data asta nu s-a mai stins becul in drum spre birou. Am zis - clar e o problema. In lipsa de timp de alergat dupa electricieni m-am apucat sa caut un service aproape de casa (eu locuind in zona de sud). Am gasit site-ul serviceului respectiv si mi-am adus aminte ca in urma cu vreo 2-3 luni gasisem un flyer in parbriz de la acel service, un flyer pe care scria ca e cel mai prietenos si cel mai corect service.
Am cautat mai multe date pe alte forumuri insa doar pe clubBMW am gasit - numai de bine de la baietii de pe forumul BMW.
Am zis sa imi incerc norocul la acest service si am sunat la ei sa fac programare. Domnisoara de la celalat capat al firului mi-a transmis ca nu e nevoie de programare si ca sa ma duc direct la ei cand vreu intre 8 si 18:00. Miercuri la ora 8 eram la ei la poarta. Am fost intampinat in fata receptiei de un domn consilier de service care nu a asteptat sa il bag eu in seama ci a venit la mine cu "bine ati venit". In drum spre receptie i-am spus despre problema mea. Am facut actele necesare internarii masinii in service - cu poze din toate unghiurile si din interior/portbagaj - cu PV de predare-primire in care s-a scris de am in masina (fata radio CD, ochelari de soare, incarcator telefon, statie, sub-woofer etc).
Masina a intrat in atelier si eu am plecat la birou urmand ca domnul respectic sa ma sune sa imi spuna ce ce intampla. Pe la ora 12 am fost sunat si mi s-a spus ca e o problema la un cablu de masa care nu face contact bine si ca urmeaza sa il schimbe si daca sunt de acord cu aceasta operatiune, pentru a putea trece la diagnosticarea alternatorului si a instalatiei electrice a masinii. I-am transmis acordul meu iar pe la ora 14:00 ma suna din nou si imi spune ca alternatorul masinii necesita inlocuire. L-am intrebat daca pot aduce eu piesa necesara si mi-a zis ca nu e nicio problema insa ei nu vor putea sa acorde garantie decat la manopera (cum e si normal). I-am zis ca in 30 de min revin cu un telefon. Am cerut oferte de alternator la firmele care vand aici pe forum si sub 950 RON nu am gasit nimic - iar la 950 RON mi se oferea un alternator cu garantie de 6 luni.
Am sunat inapoi la service si i-am intrebat daca ei au de unde lua alternator si mi-au spus ca pot comanda alternator la 970 RON cu garantie 2 ani si le-am dat ok-ul sa il comande.
In seara acelei zile am ridicat masina si am platit un avans pentru alternator, urmand sa fiu sunat in 6 zile lucratoare sa revin sa fie montat pe masina.
Ieri am fost sunat sa ma prezint cu masina in service.
Astazi la 8 eram la ei. S-a facut din nou receptia masinii si s-a bagat in atelier. Am intrebat daca pot sta langa masina insa si la ei se aplica acea regula, stiti voi care, dar ca voi fi condus si pana in atelier sa vad ce se intampla.
Am fost condus in cafeneaua service-ului sa astept acolo. Exista apa, cafea si sucuri la discretie (gratis, da?)
Peste o ora a venit consilierul la mine si mi-a spus ca pot merge in atelier sa vaz cu ochii mei care era problema. Electricianul lucra la masina si montase noul alternator. Mi-a aratat cablul care a creat problema, mi-a aratat alternatorul meu vechi si alternatorul nou. S-a chinuit ceva sa-l inlocuiasca fara sa scoata tamponul motorului (procedura din TIS spune ca pentru a avea acces la releu la masina mea se scoate un tampon de la motor si se trage putin de motor).
Am revenit in cafenea unde am stat cam pana la ora 12:00. Am fost chemat din nou in service pentru ca electrcianul sa imi arate ca totul e montat ok, ca s-a inlocuit cureaua de accesorii (pe aceasta o cumparasem eu in prealabil pt ca la ford cureaua de accesorii odata demontata se inlocuieste cu una nou pentru ca cica sunt facute sa fie intinse o singura data), ca noul alternator incarca in parametrii. De asemenea mi-a zis ca tot cablul dintre alternator si PCM era pur si simplu topit si ca mai aveam foarte putin pana sa iau foc.
Am multumim, am iesit cu consilierul din atelier si am revenit la cafenea pentru ca intre timp sa se finalizeze actele.
Masina mea a stat in acel service miercurea trecuta o zi intreaga iar astazi de la 8 la 12. Nu stiam la ce tarif de manopera sa ma astept pentru ca la receptie era afisat un tarif orar de 30 EUR pentru alte marci si 40 EUR pt marcile premium (Mercedes, BMW, Audi etc) Sunt chemat la contabilitate sa fac plata. Total factura: 1250 RON din care 1017 erau alternatorul si celelalte maruntisuri (cablu, papuci, piulite, banda izolat) iar 231 a fost manopera. La manopera au facut o reducere de 10% dar nu stiu de ce.
Service-ul se numeste Auto1one si este foarte mare din cate am vazut eu. Mai multe detalii gasiti pe site-ul lor (desi nu e 100% functional).
O sa descriu cum s-au desfasurat ostilitatile iar concluziile le veti trage singuri.
Saptamana trecuta, luni s-a aprins in bordul masinii subsemnatului becul care indica probleme de incarcare a acumulatorului. Avand voltmetru instalat in masina am observat ca alternatorul nu mai incarca cum trebuie. Dupa vreo 5 minute de mers cu masina spre serviciu becul s-a stins si totul a revenit la normal. M-am gandit ca fiind rece in noaptea aceea s-a facut condens pe undeva si e un contact imperfect pe undeva.
A doua zi, marti - la prima pornire aceeasi problema numai ca de data asta nu s-a mai stins becul in drum spre birou. Am zis - clar e o problema. In lipsa de timp de alergat dupa electricieni m-am apucat sa caut un service aproape de casa (eu locuind in zona de sud). Am gasit site-ul serviceului respectiv si mi-am adus aminte ca in urma cu vreo 2-3 luni gasisem un flyer in parbriz de la acel service, un flyer pe care scria ca e cel mai prietenos si cel mai corect service.
Am cautat mai multe date pe alte forumuri insa doar pe clubBMW am gasit - numai de bine de la baietii de pe forumul BMW.
Am zis sa imi incerc norocul la acest service si am sunat la ei sa fac programare. Domnisoara de la celalat capat al firului mi-a transmis ca nu e nevoie de programare si ca sa ma duc direct la ei cand vreu intre 8 si 18:00. Miercuri la ora 8 eram la ei la poarta. Am fost intampinat in fata receptiei de un domn consilier de service care nu a asteptat sa il bag eu in seama ci a venit la mine cu "bine ati venit". In drum spre receptie i-am spus despre problema mea. Am facut actele necesare internarii masinii in service - cu poze din toate unghiurile si din interior/portbagaj - cu PV de predare-primire in care s-a scris de am in masina (fata radio CD, ochelari de soare, incarcator telefon, statie, sub-woofer etc).
Masina a intrat in atelier si eu am plecat la birou urmand ca domnul respectic sa ma sune sa imi spuna ce ce intampla. Pe la ora 12 am fost sunat si mi s-a spus ca e o problema la un cablu de masa care nu face contact bine si ca urmeaza sa il schimbe si daca sunt de acord cu aceasta operatiune, pentru a putea trece la diagnosticarea alternatorului si a instalatiei electrice a masinii. I-am transmis acordul meu iar pe la ora 14:00 ma suna din nou si imi spune ca alternatorul masinii necesita inlocuire. L-am intrebat daca pot aduce eu piesa necesara si mi-a zis ca nu e nicio problema insa ei nu vor putea sa acorde garantie decat la manopera (cum e si normal). I-am zis ca in 30 de min revin cu un telefon. Am cerut oferte de alternator la firmele care vand aici pe forum si sub 950 RON nu am gasit nimic - iar la 950 RON mi se oferea un alternator cu garantie de 6 luni.
Am sunat inapoi la service si i-am intrebat daca ei au de unde lua alternator si mi-au spus ca pot comanda alternator la 970 RON cu garantie 2 ani si le-am dat ok-ul sa il comande.
In seara acelei zile am ridicat masina si am platit un avans pentru alternator, urmand sa fiu sunat in 6 zile lucratoare sa revin sa fie montat pe masina.
Ieri am fost sunat sa ma prezint cu masina in service.
Astazi la 8 eram la ei. S-a facut din nou receptia masinii si s-a bagat in atelier. Am intrebat daca pot sta langa masina insa si la ei se aplica acea regula, stiti voi care, dar ca voi fi condus si pana in atelier sa vad ce se intampla.
Am fost condus in cafeneaua service-ului sa astept acolo. Exista apa, cafea si sucuri la discretie (gratis, da?)

Peste o ora a venit consilierul la mine si mi-a spus ca pot merge in atelier sa vaz cu ochii mei care era problema. Electricianul lucra la masina si montase noul alternator. Mi-a aratat cablul care a creat problema, mi-a aratat alternatorul meu vechi si alternatorul nou. S-a chinuit ceva sa-l inlocuiasca fara sa scoata tamponul motorului (procedura din TIS spune ca pentru a avea acces la releu la masina mea se scoate un tampon de la motor si se trage putin de motor).
Am revenit in cafenea unde am stat cam pana la ora 12:00. Am fost chemat din nou in service pentru ca electrcianul sa imi arate ca totul e montat ok, ca s-a inlocuit cureaua de accesorii (pe aceasta o cumparasem eu in prealabil pt ca la ford cureaua de accesorii odata demontata se inlocuieste cu una nou pentru ca cica sunt facute sa fie intinse o singura data), ca noul alternator incarca in parametrii. De asemenea mi-a zis ca tot cablul dintre alternator si PCM era pur si simplu topit si ca mai aveam foarte putin pana sa iau foc.
Am multumim, am iesit cu consilierul din atelier si am revenit la cafenea pentru ca intre timp sa se finalizeze actele.
Masina mea a stat in acel service miercurea trecuta o zi intreaga iar astazi de la 8 la 12. Nu stiam la ce tarif de manopera sa ma astept pentru ca la receptie era afisat un tarif orar de 30 EUR pentru alte marci si 40 EUR pt marcile premium (Mercedes, BMW, Audi etc) Sunt chemat la contabilitate sa fac plata. Total factura: 1250 RON din care 1017 erau alternatorul si celelalte maruntisuri (cablu, papuci, piulite, banda izolat) iar 231 a fost manopera. La manopera au facut o reducere de 10% dar nu stiu de ce.
Service-ul se numeste Auto1one si este foarte mare din cate am vazut eu. Mai multe detalii gasiti pe site-ul lor (desi nu e 100% functional).
Obsedat de ordine si disciplina.
-
Officer - Elodia
- Mesaje: 5942
- Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
- Localitate: Ilfov
- Maşina: