Arhiva Comercial

Schimb furtune injectoare

Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin PM, E-MAIL sau printr-un mesaj aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.

Schimb furtune injectoare

Mesajde verga_Cip » 11 Aug 2007, 00:46

Din ciclul: cand te mananca in cur e de preferabil sa te scarpini, iata partea intai!!

Azi am schimbat furtunele la injectare, dupa ce lui Paul i s-a rupt unul zilele trecute, iar la masina mea erau umede si rigide.

La scoatere au iesit FOARTE usor.
Furtunele erau panzate pe exterior, cele noi sunt panzate la mijloc.

Grosime furtun noi 3.2 mm GATES. Pret ~12 ron metrul

Trebuie sa va zic ca au intrat foarte greu in T-uri, iar in injectoare ceva mai usor, insa muult mai greu decat au iesit cele vechi.

Acum, va veti intreba de ce m-a mancat in cur?!!?

Pentru ca tre sa fii ATENT..SUPER ATENT, pentru ca la TDCI, unul din furtune intoarce motorina in pompa. Orice mizerie care se afla pe traseu... si spui Tatal nostru.
Ideea a fost ca dupa ce sterg cu o carpa furtunele pe interior, in asa fel incat sa indepartez cat mai mult murdaria, sa scot un furtun si sa inlocuiesc cu cel noi, pe rand.

Dupa inlocuire am tras o tura de 1 km sa vad daca e totul ok... se pare ca da. Vom vedea....

Poze...
Fişiere ataşate
DSC07593.JPG
dat jos intercoolerul, pentru o mai buna vizibilitate si mobilitate
(140.87 KiB) Descărcat de 292 ori
DSC07596.JPG
nu uitati de mufa de la intercooler
(67.4 KiB) Descărcat de 291 ori
DSC07597.JPG
Furtunul de retur la pompa
(96.67 KiB) Descărcat de 292 ori
DSC07598.JPG
asa aratau de murdare..si nu numai
(127.73 KiB) Descărcat de 291 ori
DSC07600.JPG
(99.15 KiB) Descărcat de 291 ori
DSC07601.JPG
injectoare 1-2
(145.62 KiB) Descărcat de 290 ori
DSC07602.JPG
injectoare 3-4
(140.36 KiB) Descărcat de 291 ori
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Re: Schimb furtune injectoare

Mesajde GABII68 » 29 Aug 2007, 22:23

$1 scrie:$2in ciclul: cand te mananca in cur e de preferabil sa te scarpini, iata partea intai!!

Azi am schimbat furtunele la injectare, dupa ce lui Paul i s-a rupt unul zilele trecute, iar la masina mea erau umede si rigide.

La scoatere au iesit FOARTE usor.
Furtunele erau panzate pe exterior, cele noi sunt panzate la mijloc.

Grosime furtun noi 3.2 mm GATES. Pret ~12 ron metrul

Trebuie sa va zic ca au intrat foarte greu in T-uri, iar in injectoare ceva mai usor, insa muult mai greu decat au iesit cele vechi.

Acum, va veti intreba de ce m-a mancat in cur?!!?

Pentru ca tre sa fii ATENT..SUPER ATENT, pentru ca la TDCI, unul din furtune intoarce motorina in pompa. Orice mizerie care se afla pe traseu... si spui Tatal nostru.
Ideea a fost ca dupa ce sterg cu o carpa furtunele pe interior, in asa fel incat sa indepartez cat mai mult murdaria, sa scot un furtun si sa inlocuiesc cu cel noi, pe rand.

Dupa inlocuire am tras o tura de 1 km sa vad daca e totul ok... se pare ca da. Vom vedea....

Poze...



spune-mi si mie cum ai sters furtunele pe interior !!!
ca genicologil care a reparat motorul prin teava de esapament ?
oricum sa stii ca returul se intoarce in filtru nu in pompa de inalta presiune.
GABI
GABII68
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 28 Aug 2007, 19:32

Mesajde verga_Cip » 30 Aug 2007, 00:47

Nu le-am sters pe interior...am plecat de la premisa ca erau oarecum :roll: curate.

Cat despre unde se intoarce returul.... eu am bagat unul din furtune in POMPA....de acolo l-am scos pe cel vechi, acolo l-am bagat pe cel nou.
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde GABII68 » 30 Aug 2007, 19:39

$1 scrie:$2u le-am sters pe interior...am plecat de la premisa ca erau oarecum :roll: curate.

Cat despre unde se intoarce returul.... eu am bagat unul din furtune in POMPA....de acolo l-am scos pe cel vechi, acolo l-am bagat pe cel nou.


FURTUNUL PE CARE L-AI BAGAT TU IN POMPA ESTE TOT RETUR ( RETURUL POMPEI ) ; ESTE ACOLO O PIESA DE PLASTIC CE UNESTE CELE DOUA RETURURI : POMPA SI INJECTOARE SI TRIMITE MOTORINA INAPOI IN FILTRU
CAUZA PENTRU CARE NICIODATA UN RETUR DE MOTORINA NU SE INTOARCE IN POMPA ESTE CA ACEASTA ESTE FOARTE CALDA SI AR PRODUCE CONDENS ACOLO UNDE DOARE MAI RAU , IN POMPA , CONDENS CE AR CIRCULA IN SISTEMUUL DE INALTA PRESIUNE FARA A MAI FI PUTUT OPRIT DE CATRE CINEVA ( FILTRUL DE MOTORINA IN SPETA )

ESTE ADEVARAT TOTUSI CA ATUNCI CAND LUCREZI CU SISTEMUL DE INJECTIE MAI ALES LA TDCI TREBUIE SA AI O CURATENIE DESAVARSITA( SE SUFLA CU AER SI SE SPALA TOTUL CU SPRAY CURATATOR SPECIAL )

MOD EDIT: Te rog nu mai scrie cu majuscule, este foarte obositor de citit si lumea poate avea impresia ca tipi.
GABI
GABII68
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 28 Aug 2007, 19:32

Mesajde Paulp » 04 Sep 2007, 14:24

si dupa ce termini tot, suni la Ford Suport sa vina cu platforma :)
Focus 2002, break, Ghia, 1.8 TDDI, 90CP...
Fost focusar, allways focusar!
Avatar utilizator
Paulp
Petrol Head
 
Mesaje: 3176
Membru din: 05 Aug 2005, 17:16
Localitate: Iasi
Maşina: Fiat Linea, 2011, 1.4, Active


Înapoi la Arhiva Comercial

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login