Arhiva Comercial

Problema grava si neidentificata FOCUS! HEEEEELP

Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin PM, E-MAIL sau printr-un mesaj aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.

Problema grava si neidentificata FOCUS! HEEEEELP

Mesajde Baronu » 21 Aug 2007, 23:42

Salut,

De curand si dintr-o data a inceput sa mi se incinga motorul foarte tare, adica imi intra pe rosu. Apa nu pierde pe nicaierie. Am fost la un service: cei de acolo au zis ca e termostatul, bun, l-au scos, impreuna cu alte cateva pietre formate din cauza antigelului. Intradevar termostatul era blocat pe inchis. Cu toate acestea motorul tot se incingeee, iar cei de-acolo nu au reusit sa ii dea de cap, am dus masina si la o diagnisticare computerizata si nu avea nici o eroare. Nu inteleg ce ar mai putea fi, mecanicul care mi-a schimbat termostatul mi-a zis ca apa circula pe tot circuitul, numai ca radiatorul nu se incalzeste deloc, sa fie oare infundat? Termocupla poate avea vre-o legatura cu aceasta problema? Mentionez ca ventilatorul imi porneste imediat ce se ridica acul peste 90 de grade, si nici ca se mai opreste. Ma poate ajuta cineva, pleaseeeeee? :cry:
B-94-FBY
Baronu
Incepator
 
Mesaje: 56
Membru din: 31 Aug 2006, 20:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus hatch 1.6 16V
VIN: WF0PXXWPDP8K65761

Mesajde deejay_xb » 22 Aug 2007, 00:18

ai dat radiatorul jos ca sa il verifici?
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
deejay_xb
1nsane Member
 
Mesaje: 2463
Membru din: 18 Apr 2007, 12:07
Localitate: Bucuresti
Maşina: Porsche Cayenne Turbo twin-turbocharged 4.8L V8 500+ hp

Mesajde Baronu » 22 Aug 2007, 00:31

Cei de la service nu au considerat ca trebuie dat jos. Am auzit si in seara asta pareri cum ca radiatorul ramane rece, indiferent de cat de incins e motorul.
B-94-FBY
Baronu
Incepator
 
Mesaje: 56
Membru din: 31 Aug 2006, 20:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus hatch 1.6 16V
VIN: WF0PXXWPDP8K65761

Mesajde Huffy » 22 Aug 2007, 00:49

E infundat radiatorul, furtunul care intra in radiator se incalzeste?
Avatar utilizator
Huffy
 
Mesaje: 4692
Membru din: 07 Iun 2005, 19:51
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde Asgard » 22 Aug 2007, 03:04

la pompa de apa s-a gandit cineva?
Ford Maverick 2.0 125hp
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
Avatar utilizator
Asgard
The Big Taz
 
Mesaje: 1395
Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
Localitate: Buckley North Wales

Mesajde vctoras » 22 Aug 2007, 10:49

$1 scrie:$2a pompa de apa s-a gandit cineva?

S-a intamplat la cineva sa se desprinda turbina si sa nu mai antreneze apa?
Ford Focus 1.8TDDI 90Cp,2000
vctoras
Gold Member
 
Mesaje: 537
Membru din: 02 Iun 2006, 12:54
Localitate: Motru
VIN: WF0NXXGCDNYL74053

Mesajde Baronu » 22 Aug 2007, 13:26

Salutare,

Tocmai am primit un raspuns de la directorul de la Ford CSD care imi spune asa: "Probabilitate ca defectul reclamat de dumneavoastra sa fie de natura mecanica este foarte mica, ca urmare va sugeram sa solicitati o diagnoza a sistemului de c-ada si actionare a GMV-ului la colegii nostrii din reteaua Ford"

Intrebare de 20.324 de puncte CE E ALA GMV? De la ce vine prescurtarea ca nu imi dau seama, si ce face asta?

O zi magnifica la toata lumea ;)
B-94-FBY
Baronu
Incepator
 
Mesaje: 56
Membru din: 31 Aug 2006, 20:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus hatch 1.6 16V
VIN: WF0PXXWPDP8K65761

Mesajde Baronu » 22 Aug 2007, 13:28

Asgard:

Daca era pompa de apa, pierdea lichidul. Dar nu mi-a curs nici o picatura.

huffy:

Este caldutz.
B-94-FBY
Baronu
Incepator
 
Mesaje: 56
Membru din: 31 Aug 2006, 20:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus hatch 1.6 16V
VIN: WF0PXXWPDP8K65761

Mesajde deejay_xb » 22 Aug 2007, 13:29

probabil GMV este elecroventilatorul.... :)
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
deejay_xb
1nsane Member
 
Mesaje: 2463
Membru din: 18 Apr 2007, 12:07
Localitate: Bucuresti
Maşina: Porsche Cayenne Turbo twin-turbocharged 4.8L V8 500+ hp

Mesajde Huffy » 22 Aug 2007, 13:30

Grup moto ventilator ... cam asa se mai face referire la electro-ventilatoarele care racesc radiatorul...
Nu cred ca asta e problema pt ca in mers s-ar raci oricum...
Avatar utilizator
Huffy
 
Mesaje: 4692
Membru din: 07 Iun 2005, 19:51
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde deejay_xb » 22 Aug 2007, 13:31

eu zic cel mai sigur sa verifici radiatorul ala ca sigur de acolo e...
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
deejay_xb
1nsane Member
 
Mesaje: 2463
Membru din: 18 Apr 2007, 12:07
Localitate: Bucuresti
Maşina: Porsche Cayenne Turbo twin-turbocharged 4.8L V8 500+ hp

Mesajde Huffy » 22 Aug 2007, 13:32

$1 scrie:$2sgard:

Daca era pompa de apa, pierdea lichidul. Dar nu mi-a curs nici o picatura.

huffy:

Este caldutz.


Poate fi si cum zice asgard, sa-ti fi crapat pompa de apa...nu trebuie neaprat sa curga, daca se sparg paletii nu curge...dar ma gandesc ca daca zici ca ai gasit pietre in termostat...tot asta ai si in radiator...sau in pompa de apa...
Avatar utilizator
Huffy
 
Mesaje: 4692
Membru din: 07 Iun 2005, 19:51
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde deejay_xb » 22 Aug 2007, 13:34

sa nu se fi infundat cumva si galeriile din motor prin care circula lichidul de racire...aia ar fi belea mare...
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
deejay_xb
1nsane Member
 
Mesaje: 2463
Membru din: 18 Apr 2007, 12:07
Localitate: Bucuresti
Maşina: Porsche Cayenne Turbo twin-turbocharged 4.8L V8 500+ hp

Mesajde Baronu » 22 Aug 2007, 13:44

Faza e ca mecanicul de ieri mi-a schimbat termostatul cu unul de Iveco, nou, dar pe care scrie 97-102, iar pe al meu scria 88-102, in plus cel de Iveco a trebuit pilit putin ca sa ii dea aceeasi marime ca la al meu. Sa fie si asta una din cauze. Sa fie oare calculat la un alt debit de apa, si sa deschida la o alta temperatura?
B-94-FBY
Baronu
Incepator
 
Mesaje: 56
Membru din: 31 Aug 2006, 20:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus hatch 1.6 16V
VIN: WF0PXXWPDP8K65761

Mesajde deejay_xb » 22 Aug 2007, 13:46

e posibil ca ala sa deschida la alta temp!
de ce nu ai pus un termostat la fel?
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
deejay_xb
1nsane Member
 
Mesaje: 2463
Membru din: 18 Apr 2007, 12:07
Localitate: Bucuresti
Maşina: Porsche Cayenne Turbo twin-turbocharged 4.8L V8 500+ hp

Mesajde Baronu » 22 Aug 2007, 13:47

Pai asta mi l-a dat gratis mecanicul, ca e o cunostinta defamilie :D
B-94-FBY
Baronu
Incepator
 
Mesaje: 56
Membru din: 31 Aug 2006, 20:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus hatch 1.6 16V
VIN: WF0PXXWPDP8K65761

Mesajde deejay_xb » 22 Aug 2007, 13:49

dar termostatul vechi l-ai probat ca sa vezi daca deschide?
vezi ca se poate proba!il incalzesti un pic cu bricheta si trebuie sa deschida!
daca deschide inseamna ca e bun si il pui pe ala la loc!
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
deejay_xb
1nsane Member
 
Mesaje: 2463
Membru din: 18 Apr 2007, 12:07
Localitate: Bucuresti
Maşina: Porsche Cayenne Turbo twin-turbocharged 4.8L V8 500+ hp

Mesajde Baronu » 22 Aug 2007, 14:35

Chiar nu am incercat. Habar n-aveam ca se poate testa asa, ce tare :D
O sa incerc diseara cand ajung acasa ca il am in focus. Cert e ca am pus mana pe telefon si mi-am facut programare la BDT martea viitoare, o sa imi fac constatarea acolo, iar reparatia la ieftineala mea de mecanic. Pana atunci raman eu cu matiz-ul meu cel fioros si galben. :))
B-94-FBY
Baronu
Incepator
 
Mesaje: 56
Membru din: 31 Aug 2006, 20:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus hatch 1.6 16V
VIN: WF0PXXWPDP8K65761

Mesajde levis » 22 Aug 2007, 18:45

Eu zic ca termostatul care l-ai pus lucreaza la alta temperatura si de acolo se trage problema.Pentru verificarea temperatrurii de deschidere este metoda clasica:pui un vas mic cu apa la fiert(termostatul in vas +un termometru)si vezi la ce temperatura lucreaza termostatul.

Daca totusi termostatul lucreaza la temperatura buna ramane verificarea circuitului de apa(radiator,pompa,tevi).
MONDEO 2001 tddi 90cp 4usi,gri metalizat
Avatar utilizator
levis
Gold Member
 
Mesaje: 785
Membru din: 19 Feb 2007, 06:24
Localitate: ORADEA

Mesajde Asgard » 23 Aug 2007, 03:19

NU il incalzi cu bricheta......incearca doar sa il fierbin intr-un ibric cu apa
Ford Maverick 2.0 125hp
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
Avatar utilizator
Asgard
The Big Taz
 
Mesaje: 1395
Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
Localitate: Buckley North Wales

Mesajde Baronu » 23 Aug 2007, 11:06

Am facut asa, si termostatul vechi deschide. :shock:
B-94-FBY
Baronu
Incepator
 
Mesaje: 56
Membru din: 31 Aug 2006, 20:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus hatch 1.6 16V
VIN: WF0PXXWPDP8K65761

Mesajde deejay_xb » 23 Aug 2007, 11:33

pai daca deschide e bun!

asgard de ce sa nu il incalzeasca cu bricheta?
nu pateste nimic!
inauntru e un fel de ceara care impinge un cui si deschide!
nu am zis sa il prajeasca ci doar sa il incalzeasca un pic! :)
in fine merge si faza cu apa fiarta ideea e sa se incalzeasca ala si sa vezi daca deschide!
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
deejay_xb
1nsane Member
 
Mesaje: 2463
Membru din: 18 Apr 2007, 12:07
Localitate: Bucuresti
Maşina: Porsche Cayenne Turbo twin-turbocharged 4.8L V8 500+ hp

Mesajde levis » 23 Aug 2007, 17:45

Pai la faza cu apa vezi exact la ce temperatura lucreaza termostatul.
MONDEO 2001 tddi 90cp 4usi,gri metalizat
Avatar utilizator
levis
Gold Member
 
Mesaje: 785
Membru din: 19 Feb 2007, 06:24
Localitate: ORADEA

Mesajde GABII68 » 29 Aug 2007, 21:37

folositi tot felul de piese ieftine si proaste , si va mirati ca nu merge, sau si mai grav este fordul prost.
in primul rand ma intereseaza ce fel de ford ai ca sa te pot ajuta.
GABI
GABII68
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 28 Aug 2007, 19:32

Mesajde Baronu » 31 Aug 2007, 04:14

Salutare,

Dupa 24 de ore petrecute la BDT fara nici macar sa se uite la ea, am luat masina si am dus-o la Colina. Se pare ca acel termostat nu functiona corspunzator dar asta nu era tot, mi s-a spus ca sunt suspecte pompa de apa si radiatorul, drept urmare am cerut inlocuirea pompei cu una noua (cea originala ford e 410 ron, cea after market e 230 ron). Problema e ca astia nu prea vor sa curete radiatorul, mai degraba l-ar schimba, ceea ce mi se pare ffff ciudat pt ca am auzit ca exista o solutie cu care ti-l curata. O sa revin cu vesti mai multe maine dupa ce o voi lua din service. Apropo foarte amabili cei de la Colina, fata de cei de la BDT. Bine sa nu mai punem la socoteala faptul ca am ajuns acolo din partea "cuiva" :P

Deci cost total:

Termostat - 80 ron;
Pompa apa - 230 ron;
Antigel 2L - 40 ron;
Manopera -
TOTAL - aprox 600 ron.
B-94-FBY
Baronu
Incepator
 
Mesaje: 56
Membru din: 31 Aug 2006, 20:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus hatch 1.6 16V
VIN: WF0PXXWPDP8K65761


Înapoi la Arhiva Comercial

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login