Arhiva Comercial

Mecanic bun pentru FORD in Timisoara

Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin PM, E-MAIL sau printr-un mesaj aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.

Mecanic bun pentru FORD in Timisoara

Mesajde TibiR » 27 Aug 2007, 16:32

Salutare,

Stie cineva un mecanic de Ford in Timisoara?
In afara service-urilor unde orice problema a-i avea primesti clasicul raspuns "Asa fac toate".
TibiR
Ford Freak
 
Mesaje: 194
Membru din: 01 Sep 2006, 13:45
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus 1.5 Ecoboost Titanium 4 usi
VIN: WF04XXGCC4GB43208

Mesajde Alex_Alimpie » 27 Aug 2007, 16:37

Nu stiu frate dar mie unu sincer mi-a placut la ciclop!
Ford Modeo 2011 MK4 2.0 TDCI 140 HP Powershift!
Avatar utilizator
Alex_Alimpie
Ford Freak
 
Mesaje: 173
Membru din: 04 Iun 2007, 18:21
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Modeo 2011 MK4 2.0 TDCI 140 HP Powershift

Re: Mecanic bun pentru FORD in Timisoara

Mesajde korbux » 31 Aug 2007, 21:36

Daca gasesti sa-mi spui si mie ca si io caut
Mondeo Titanium 2017 2.0 TDCI 180 CP Powershift AWD
korbux
Member
 
Mesaje: 318
Membru din: 18 Feb 2007, 14:10
Localitate: Timisoara
Maşina: MONDEO TITANIUM 2017 2.0 TDCI 180 cp Powershift AWD

Mesajde TibiR » 06 Sep 2007, 12:38

@korbux

Ce probleme ai la masina?
TibiR
Ford Freak
 
Mesaje: 194
Membru din: 01 Sep 2006, 13:45
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus 1.5 Ecoboost Titanium 4 usi
VIN: WF04XXGCC4GB43208

Mesajde korbux » 21 Oct 2007, 19:27

Se pare ca am probleme cu injectoarele.
Eu caut sa am mecanicul meu care la orice problema sa ma duc la el.
Mondeo Titanium 2017 2.0 TDCI 180 CP Powershift AWD
korbux
Member
 
Mesaje: 318
Membru din: 18 Feb 2007, 14:10
Localitate: Timisoara
Maşina: MONDEO TITANIUM 2017 2.0 TDCI 180 cp Powershift AWD

Mesajde konektor » 23 Oct 2007, 19:32

korbux scrie:Se pare ca am probleme cu injectoarele.
Eu caut sa am mecanicul meu care la orice problema sa ma duc la el.


Ce problema ai la injectoare? Palpaie becul la bujii? Elaboreaza subiectul poate te pot ajuta cu ceva.
Fiesta 1.4 TDCI, 90 HP CIP - Micutza
Honda Africa Twin, RD03, 650CC, - Scippio
Avatar utilizator
konektor
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 14 Oct 2007, 12:45
Localitate: Arad
Maşina: Ford Fiesta 2007, 1.4 TDCI, 90 HP CIP, TANGO - Micuta; HONDA Africa Twin RD03, 650cc - Scippio
VIN: WF0HXXWPJH6A85555

Mesajde korbux » 01 Noi 2007, 17:40

Pai se comporta in felul urmator:
Cand accelerez mai tare in treapta a patra sau a cincea mi se aprinde becul de la bujie si imi taie turbina(pierd putere). Daca opresc masina in mers si o repornesc dupa cateva secunde totul este ok. Cum ajung pe la 3000 de ture in treapta a patra sau a cincea se intampla din nou.
De cand am venit din concediu (cam de doua luni) patesc zilnic treaba asta. Acum 4-5 luni am fost la ford timisoara sa mi-o scaneze si mi-au spus ca am injectorul 3 si 4 un pic uzate dar ca nu stiu ce sa-mi spuna sa fac. Poate sa alimentez in ungaria sa vad ce se intampla. Dupa ce am fost la ford cam acum 3 luni (inainte de concediu) am fost in germania si cu motorina de acolo nu am avut nici o problema.
Cand am fost in concediu in tara am alimentat pe unde am putut si de atunci mi se intampla chestia asta zilnic.
Acum ma gandesc sa merg iar la ford si sa le spun sa-mi recalibreze injectoarele ca poate ajuta.
Mondeo Titanium 2017 2.0 TDCI 180 CP Powershift AWD
korbux
Member
 
Mesaje: 318
Membru din: 18 Feb 2007, 14:10
Localitate: Timisoara
Maşina: MONDEO TITANIUM 2017 2.0 TDCI 180 cp Powershift AWD

Mesajde konektor » 01 Noi 2007, 19:52

korbux scrie:Pai se comporta in felul urmator:
Cand accelerez mai tare in treapta a patra sau a cincea mi se aprinde becul de la bujie si imi taie turbina(pierd putere). Daca opresc masina in mers si o repornesc dupa cateva secunde totul este ok. Cum ajung pe la 3000 de ture in treapta a patra sau a cincea se intampla din nou.
De cand am venit din concediu (cam de doua luni) patesc zilnic treaba asta. Acum 4-5 luni am fost la ford timisoara sa mi-o scaneze si mi-au spus ca am injectorul 3 si 4 un pic uzate dar ca nu stiu ce sa-mi spuna sa fac. Poate sa alimentez in ungaria sa vad ce se intampla. Dupa ce am fost la ford cam acum 3 luni (inainte de concediu) am fost in germania si cu motorina de acolo nu am avut nici o problema.
Cand am fost in concediu in tara am alimentat pe unde am putut si de atunci mi se intampla chestia asta zilnic.
Acum ma gandesc sa merg iar la ford si sa le spun sa-mi recalibreze injectoarele ca poate ajuta.


Problema ta e clar din injectoare. Daca ai mai mult de 2 injectoare duse iti recomand calduros sa le schimbi pe toate 4 (din experienta iti spun ca daca nu faci asta o sa stai prin service-uri tot din 2 in 2 saptamani la curatat de injecoare si minuni d-astea ce nu o sa aiba efect si cam tot acolo o sa ajungi). Se poate face un test de retur daca ai tdci si sa se vada cat scapa injectoarele pe retur (daca e mai mult de 4 mg atunci e clar).
Bafta
Fiesta 1.4 TDCI, 90 HP CIP - Micutza
Honda Africa Twin, RD03, 650CC, - Scippio
Avatar utilizator
konektor
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 14 Oct 2007, 12:45
Localitate: Arad
Maşina: Ford Fiesta 2007, 1.4 TDCI, 90 HP CIP, TANGO - Micuta; HONDA Africa Twin RD03, 650cc - Scippio
VIN: WF0HXXWPJH6A85555

Mesajde mariusjuncan » 02 Noi 2007, 00:52

dute la reprezentanta ford din arad.....si o sa incerce sa iti reprogrameze injectoarele pe tester...si eu am avut problema asta....la mine nu se rezolva cu repunerea contactului...si mi-a reprogramat injectoarele, bag motorina numa de la petrom(un petrom cu rulaj mare....cu cat circula mai multa motorina, cu atat e mai curata) si la fiecare plin bag si un aditiv de curatat injectoare (15 RON) si de un an si ceva n-am mai avut nici o problema.
Ford mondeo ghia 2.0 tdci 130 hp
mariusjuncan
Incepator
 
Mesaje: 50
Membru din: 07 Sep 2006, 16:13

Mesajde titocus » 02 Noi 2007, 02:04

Substantele de curatat injectoarele sunt acide. In locul tau nu as pune asa ceva in rezervor prea des...
Incet incet iti va decalibra injectoarele.
Mondeo 3 TDDi, Aquamarine Frost Pearl M/S
Focus 1 1.6 16V, Pacific Green
Mondeo 4 EcoBoost
Focus 3 TDCi
*Ce fac pe acest forum este in totalitate benevol, fara vreun beneficiu.*
Avatar utilizator
titocus
1nsane Member
 
Mesaje: 13312
Membru din: 12 Iun 2006, 15:46
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Mondeo 3 TDDi, Focus 1.6 16V, Mondeo 4 EcoBoost, Focus 3 TDCi

Mesajde konektor » 02 Noi 2007, 15:27

mariusjuncan scrie:dute la reprezentanta ford din arad.....si o sa incerce sa iti reprogrameze injectoarele pe tester...si eu am avut problema asta....la mine nu se rezolva cu repunerea contactului...si mi-a reprogramat injectoarele, bag motorina numa de la petrom(un petrom cu rulaj mare....cu cat circula mai multa motorina, cu atat e mai curata) si la fiecare plin bag si un aditiv de curatat injectoare (15 RON) si de un an si ceva n-am mai avut nici o problema.


Multumim ca ai trecut pe la noi :lol: Esti un caz fericit, probabil ca nu ai circulat mult cu problema cu injectoarele. Daca circuli multa vreme se poate incerca recalibrarea injectoarelor si in functie de cate depuneri ai pe instalatia de alimentare sa le cureti cu aditivi. Curatatul acesta de injectoare se face pe riscul fiecaruia, cam din 5 cazuri la 2 se blocheaza de tot injectorul sau injectoarele (am avut cativa), deci ar fi bine sa fii pregatit sufleteste pentru asta.
Fiesta 1.4 TDCI, 90 HP CIP - Micutza
Honda Africa Twin, RD03, 650CC, - Scippio
Avatar utilizator
konektor
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 14 Oct 2007, 12:45
Localitate: Arad
Maşina: Ford Fiesta 2007, 1.4 TDCI, 90 HP CIP, TANGO - Micuta; HONDA Africa Twin RD03, 650cc - Scippio
VIN: WF0HXXWPJH6A85555

Mesajde korbux » 02 Noi 2007, 18:23

mariusjuncan scrie:dute la reprezentanta ford din arad.....si o sa incerce sa iti reprogrameze injectoarele pe tester...si eu am avut problema asta....la mine nu se rezolva cu repunerea contactului...si mi-a reprogramat injectoarele, bag motorina numa de la petrom(un petrom cu rulaj mare....cu cat circula mai multa motorina, cu atat e mai curata) si la fiecare plin bag si un aditiv de curatat injectoare (15 RON) si de un an si ceva n-am mai avut nici o problema.


Cum sunt cei din Arad de la ford? ca cei de la timisoara sunt niste patenti.
La recalibrarea injectoarelor ma gandeam si eu ca nu costa mult mai ales ca la mine masina porneste la prima cheie si nu scoate fum albastru. Din cate stiu daca ai injectoarele duse masina porneste greu si scoate fum albastru.
Ce stiti despre vre-o reprezentanta ford in ungarea pe aproape de timisoara. Poate la Szeged?
Mondeo Titanium 2017 2.0 TDCI 180 CP Powershift AWD
korbux
Member
 
Mesaje: 318
Membru din: 18 Feb 2007, 14:10
Localitate: Timisoara
Maşina: MONDEO TITANIUM 2017 2.0 TDCI 180 cp Powershift AWD

Mesajde konektor » 02 Noi 2007, 18:32

korbux scrie:
mariusjuncan scrie:dute la reprezentanta ford din arad.....si o sa incerce sa iti reprogrameze injectoarele pe tester...si eu am avut problema asta....la mine nu se rezolva cu repunerea contactului...si mi-a reprogramat injectoarele, bag motorina numa de la petrom(un petrom cu rulaj mare....cu cat circula mai multa motorina, cu atat e mai curata) si la fiecare plin bag si un aditiv de curatat injectoare (15 RON) si de un an si ceva n-am mai avut nici o problema.


Cum sunt cei din Arad de la ford? ca cei de la timisoara sunt niste patenti.
La recalibrarea injectoarelor ma gandeam si eu ca nu costa mult mai ales ca la mine masina porneste la prima cheie si nu scoate fum albastru. Din cate stiu daca ai injectoarele duse masina porneste greu si scoate fum albastru.
Ce stiti despre vre-o reprezentanta ford in ungarea pe aproape de timisoara. Poate la Szeged?


korbux nu ca as fi subiectiv in privinta asta :lol: da daca vrei sa vii la Arad cauta-ma :wink:
Fiesta 1.4 TDCI, 90 HP CIP - Micutza
Honda Africa Twin, RD03, 650CC, - Scippio
Avatar utilizator
konektor
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 14 Oct 2007, 12:45
Localitate: Arad
Maşina: Ford Fiesta 2007, 1.4 TDCI, 90 HP CIP, TANGO - Micuta; HONDA Africa Twin RD03, 650cc - Scippio
VIN: WF0HXXWPJH6A85555

Mesajde bostan_adi » 05 Noi 2007, 20:41

Konektor,
lucrezi cumva la service-ul Ford din Arad? Am si eu o problema cu masina din semnatura. O am (problema) de cand am cumparat masina, adica prin Aprilie 2007, si anume ca nu trage cum ar trebui..adica deabia ajunge la 160-165 la ora, iar intre 120 si 160 cred ca ii ia 2 minute sa ajunga. Am mai fost la cateva service-uri, de unde am auzit fel si fel de variante, de la injectoare, senzor map, catalizator infundat, etc.. Am fost si la Ford Timisoara si ei mi-au zis ca e senzorul de la pedala de acceleratie, ca is acolo 3 circuite electrice, si unul din ele nu da voltajul care ar trebui, ci mai putin. Eu is destul de sceptic ..nu-mi prea vine sa cumpar fiecare chestie care mi se zice ca ar fi stricata, ca as fi cumparat deja jumatate de masina pana acum. Totusi, ma deranjeaza faptul ca masina e asa de lenesa si as vrea sa rezolv odata problema asta..daca nu e prea scump.

Tin sa mentionez ca masina porneste impecabil, merge rotund, nu scoate fum, etc..doar ca se tureaza putin mai incet, aproape insesizabil. Daca ma costa mult, prefer sa raman asa cu ea..ca ma servesc si asa de ea f bine, dar daca totusi s-ar putea face ceva ...in limite rezonabile...as vrea sa-i dau de capat. Ce crezi, ma puteti voi ajuta acolo cu ceva?
Focus 1.8 TDDI, 90cp, year 2000, Endura, Estate, Black metallic, Timisoara.
Avatar utilizator
bostan_adi
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 19 Mar 2007, 23:45
Localitate: Timisoara

Mesajde konektor » 05 Noi 2007, 21:26

bostan_adi scrie:Konektor,
lucrezi cumva la service-ul Ford din Arad? Am si eu o problema cu masina din semnatura. O am (problema) de cand am cumparat masina, adica prin Aprilie 2007, si anume ca nu trage cum ar trebui..adica deabia ajunge la 160-165 la ora, iar intre 120 si 160 cred ca ii ia 2 minute sa ajunga. Am mai fost la cateva service-uri, de unde am auzit fel si fel de variante, de la injectoare, senzor map, catalizator infundat, etc.. Am fost si la Ford Timisoara si ei mi-au zis ca e senzorul de la pedala de acceleratie, ca is acolo 3 circuite electrice, si unul din ele nu da voltajul care ar trebui, ci mai putin. Eu is destul de sceptic ..nu-mi prea vine sa cumpar fiecare chestie care mi se zice ca ar fi stricata, ca as fi cumparat deja jumatate de masina pana acum. Totusi, ma deranjeaza faptul ca masina e asa de lenesa si as vrea sa rezolv odata problema asta..daca nu e prea scump.

Tin sa mentionez ca masina porneste impecabil, merge rotund, nu scoate fum, etc..doar ca se tureaza putin mai incet, aproape insesizabil. Daca ma costa mult, prefer sa raman asa cu ea..ca ma servesc si asa de ea f bine, dar daca totusi s-ar putea face ceva ...in limite rezonabile...as vrea sa-i dau de capat. Ce crezi, ma puteti voi ajuta acolo cu ceva?


Orice se poate rezolva, dar pana nu fac o diagnoza la masina nu ma pot pronunta. Sunt unele defecte repetitive care in mare parte au aceeasi cauza. La masina ta pana nu vedem codurile de defect si verificam instalatia electrica nu se poate spune nimik. Daca vrei da un tel si te programez intr-o zi sa facem diagnoza si sa-ti dam un verdict (speram ca nu crima ;) )
Fiesta 1.4 TDCI, 90 HP CIP - Micutza
Honda Africa Twin, RD03, 650CC, - Scippio
Avatar utilizator
konektor
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 14 Oct 2007, 12:45
Localitate: Arad
Maşina: Ford Fiesta 2007, 1.4 TDCI, 90 HP CIP, TANGO - Micuta; HONDA Africa Twin RD03, 650cc - Scippio
VIN: WF0HXXWPJH6A85555

Mesajde korbux » 24 Noi 2007, 16:33

konektor scrie:
korbux scrie:
mariusjuncan scrie:dute la reprezentanta ford din arad.....si o sa incerce sa iti reprogrameze injectoarele pe tester...si eu am avut problema asta....la mine nu se rezolva cu repunerea contactului...si mi-a reprogramat injectoarele, bag motorina numa de la petrom(un petrom cu rulaj mare....cu cat circula mai multa motorina, cu atat e mai curata) si la fiecare plin bag si un aditiv de curatat injectoare (15 RON) si de un an si ceva n-am mai avut nici o problema.


Cum sunt cei din Arad de la ford? ca cei de la timisoara sunt niste patenti.
La recalibrarea injectoarelor ma gandeam si eu ca nu costa mult mai ales ca la mine masina porneste la prima cheie si nu scoate fum albastru. Din cate stiu daca ai injectoarele duse masina porneste greu si scoate fum albastru.
Ce stiti despre vre-o reprezentanta ford in ungarea pe aproape de timisoara. Poate la Szeged?


korbux nu ca as fi subiectiv in privinta asta :lol: da daca vrei sa vii la Arad cauta-ma :wink:


Inteleg ca lucrezi la ford.
Lucrezi si dupa program sau tre sa vin neaparat in timpul programului.
Am sa-ti spun cate ceva despre masina mea.
In urma cu aprox 6 luni am fost la ford timisoara pentru problema cu becul de la bujii si turbina care mi-o taia cand aparea problema.
Atunci mi-a iesit la test ca injectoarele 3 si 4 sunt un pic uzate. Adica scapau undeva la 2 mg. Atunci aveam problema cam o data la un plin.
Acum cateva zile am fost din nou la ford timisoara sa-mi recalibreze injectoarele si sa-mi faca acelasi test deoarece acum cum trec de 2500 de rotati cum apare problema.
Ei bine acum injectorul 1 si 4 sunt la limita adica scapa cam 3.8 mg iar injectoarele 2 si 3 sunt pe la jumatate adica scapa cam 2 mg.
Din ce am auzit eu daca un injector este foarte tare dus atunci celelalte incearca sal compenseze. Deci celelalte poate sa arate asa urat din cauza unuia sau doua injectoare. Mie personal mi-e foarte greu sa cred ca injectorul 1 care avea corectiile la 0 acum le are la maxim. Daca este asa atunci ce ma face sa cred ca daca schimb injectoarele cu altele noi nu o sa am aceeasi problema in jumate de an?
Acum nu stiu ce sa fac.
Caut un mecanic profesionist care sa stie toate astea.
Daca crezi ca te descurci sau ai un mecanic super meserias atunci am sa vin la tine.
Mondeo Titanium 2017 2.0 TDCI 180 CP Powershift AWD
korbux
Member
 
Mesaje: 318
Membru din: 18 Feb 2007, 14:10
Localitate: Timisoara
Maşina: MONDEO TITANIUM 2017 2.0 TDCI 180 cp Powershift AWD

Mesajde konektor » 25 Noi 2007, 01:01

Korbux, tin sa cred ca nu suntem la o spalatorie auto si mai stim cate ceva despre masini :P (acum orice om e supus greselii, important e sa le rezolvi pana la urma). Pe diagnoza injectorul 1 tot timpul iti va avea corectie 0. NU stiu cum ti s-a facut diagnoza dar singura modalitate de a afla care injector este intr-adevar dus este un test de retur la injectoare (acela cu epruvetele), daca arunca pe retur 4 mg sau aproape inseamna ca nu lucreaza injectorul cum trebuie si necesita inlocuit. Dupa cum mai spuneam cuiva pe forum daca ai 2 sau 3 injectoare duse recomandarea mea calduroasa este sa le schimbi pe toate (te va scuti de vizite ulterioare la service si nervi si alte cele). De obicei becul la bujii palpaie daca sunt duse injectoarele, pompa sau turbina (daca este turbina cu geometrie variabila). Acum in rest ce sa-ti spun daca vrei iti fac o programare, iti facem o diagnoza (costul unei diagnoze este de 140 ron), daca sunt intr-adevar duse injectoarele si le schimbi la noi nu vei mai plati reprogramarea lor.

Bafta,
Fiesta 1.4 TDCI, 90 HP CIP - Micutza
Honda Africa Twin, RD03, 650CC, - Scippio
Avatar utilizator
konektor
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 14 Oct 2007, 12:45
Localitate: Arad
Maşina: Ford Fiesta 2007, 1.4 TDCI, 90 HP CIP, TANGO - Micuta; HONDA Africa Twin RD03, 650cc - Scippio
VIN: WF0HXXWPJH6A85555

Mesajde konektor » 25 Noi 2007, 01:36

popi112 scrie:Sal konektor cit ajunge o diagnoza la voi,te intreb fiindca vin des prin Arad si m-ar interesa .Mersi


140 ron, include reparatii minore (daca ai ceva fir intrerupt sau alt ceva minor)
Fiesta 1.4 TDCI, 90 HP CIP - Micutza
Honda Africa Twin, RD03, 650CC, - Scippio
Avatar utilizator
konektor
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 14 Oct 2007, 12:45
Localitate: Arad
Maşina: Ford Fiesta 2007, 1.4 TDCI, 90 HP CIP, TANGO - Micuta; HONDA Africa Twin RD03, 650cc - Scippio
VIN: WF0HXXWPJH6A85555

Mesajde konektor » 25 Noi 2007, 01:57

popi112 scrie:ca de ex. bucse la electromotor?


:D Asta nu prea e operatiune minora, trebuie dat jos electromotorul si nu necesita diagnoza chestia asta. Daca ai probleme cu electromotorul se da jos se trimite la bosh la reparat si cu asta basta, se monteaza la loc si pleci linishtit in drumul tau.
Fiesta 1.4 TDCI, 90 HP CIP - Micutza
Honda Africa Twin, RD03, 650CC, - Scippio
Avatar utilizator
konektor
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 14 Oct 2007, 12:45
Localitate: Arad
Maşina: Ford Fiesta 2007, 1.4 TDCI, 90 HP CIP, TANGO - Micuta; HONDA Africa Twin RD03, 650cc - Scippio
VIN: WF0HXXWPJH6A85555

Mesajde korbux » 30 Noi 2007, 12:07

Asta este testul pe care mi l-au facut. Vezi pozele de mai jos.
Fişiere ataşate
vali2.jpg
(43.63 KiB) Descărcat de 571 ori
vali3.jpg
(32.58 KiB) Descărcat de 570 ori
vali.jpg
(29.26 KiB) Descărcat de 567 ori
Mondeo Titanium 2017 2.0 TDCI 180 CP Powershift AWD
korbux
Member
 
Mesaje: 318
Membru din: 18 Feb 2007, 14:10
Localitate: Timisoara
Maşina: MONDEO TITANIUM 2017 2.0 TDCI 180 cp Powershift AWD

Mesajde konektor » 30 Noi 2007, 18:15

korbux scrie:Asta este testul pe care mi l-au facut. Vezi pozele de mai jos.



Schimba toate injectoarele ai corectii foarte mari la 2 si 3. 4 ii praf. Ma mir ca iti mai functioneaza masina. Cred ca nu reusesti sa treci de 2400 2500 de turatii cu ea.
Se poate face si un test de retur pentru 1 sa da cum arata restul ... Cauta-ti injectoare. Nu iti cumpara injectoare delphi (d-alea facute in ungaria cu 9 10 milioane) ca arunci banii pe fereastra in 6 luni patesti la fel.

Bafta,
Fiesta 1.4 TDCI, 90 HP CIP - Micutza
Honda Africa Twin, RD03, 650CC, - Scippio
Avatar utilizator
konektor
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 14 Oct 2007, 12:45
Localitate: Arad
Maşina: Ford Fiesta 2007, 1.4 TDCI, 90 HP CIP, TANGO - Micuta; HONDA Africa Twin RD03, 650cc - Scippio
VIN: WF0HXXWPJH6A85555

Mesajde korbux » 30 Noi 2007, 21:35

De ce tata? Dar ce au alea din ungaria? Le cumpar cu garantie.
Daca nu iau de acolo atunci de unde sa iau ca-s scumpe ca dracu?
Stii tu pe undeva injectoare bune?

Apropo inca trec fest de 3000 de ture.
in urma cu doua saptamani am mers la munte cu 150 km/h dar tre sa accelerez mai lent. Ca sa nu-mi taie turbina tre sa merg ca si cum as avea 70 de cai.
Mondeo Titanium 2017 2.0 TDCI 180 CP Powershift AWD
korbux
Member
 
Mesaje: 318
Membru din: 18 Feb 2007, 14:10
Localitate: Timisoara
Maşina: MONDEO TITANIUM 2017 2.0 TDCI 180 cp Powershift AWD

Mesajde konektor » 01 Dec 2007, 10:49

korbux scrie:De ce tata? Dar ce au alea din ungaria? Le cumpar cu garantie.
Daca nu iau de acolo atunci de unde sa iau ca-s scumpe ca dracu?
Stii tu pe undeva injectoare bune?

Apropo inca trec fest de 3000 de ture.
in urma cu doua saptamani am mers la munte cu 150 km/h dar tre sa accelerez mai lent. Ca sa nu-mi taie turbina tre sa merg ca si cum as avea 70 de cai.


Da-mi seria de sasiu si iti dau un pret, poate iti fac un pret bun la ele, numai trebuie sa astepti un pic pentru ca le aduc din Anglia. O alta solutie ar fi Germania sau Austria si acolo au preturi bune si de diferenta de pret merita sa faci o excursie pana la Viena, mai vezi lumea ;)
In rest ce sa-ti zic, ia-le din Ungaria din partea mea sunt banii tai, eu iti spun din experienta ca am avut tot felul de probleme cu injectoarele de delphi aduse din Ungaria.
Ca si costuri nu scapi fara 250 300 pe bucata pentru unu original.

Bafta,
Fiesta 1.4 TDCI, 90 HP CIP - Micutza
Honda Africa Twin, RD03, 650CC, - Scippio
Avatar utilizator
konektor
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 14 Oct 2007, 12:45
Localitate: Arad
Maşina: Ford Fiesta 2007, 1.4 TDCI, 90 HP CIP, TANGO - Micuta; HONDA Africa Twin RD03, 650cc - Scippio
VIN: WF0HXXWPJH6A85555

Mesajde konektor » 01 Dec 2007, 19:08

popi112 scrie:salut voi nu recalibrati injectoarele,sau sa le reconditionati? am si eu o buba la 2 am facut test-ul de retur si :roll:


Se pot recalibra si readuce la parametrii din fabrica si sa le cureti cu substanta activa, dar exista un foarte mare risc sa blochezi injectoarele de tot, in functie de cata mizeria s-a adunat. Sansele sunt 50-50%, daca semnezi o hartie ca ai luat la cunostinta ca se pot bloca injectoarele o facem. Oricum solutia este relativ de moment, odata ce diuza e dusa nu prea mai ai mare lucru ce sa-i faci decat sa o schimbi, poate o sa te mai tina 6 luni 1 an, poate nici 1 saptamana.

Bafta,
Fiesta 1.4 TDCI, 90 HP CIP - Micutza
Honda Africa Twin, RD03, 650CC, - Scippio
Avatar utilizator
konektor
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 14 Oct 2007, 12:45
Localitate: Arad
Maşina: Ford Fiesta 2007, 1.4 TDCI, 90 HP CIP, TANGO - Micuta; HONDA Africa Twin RD03, 650cc - Scippio
VIN: WF0HXXWPJH6A85555

Mesajde konektor » 01 Dec 2007, 19:19

popi112 scrie:cit ar costa curatatul,schimbatul diuzei si cam cit timp?


Curatatul in jur de 2 mil cu tot cu solutie. La inlocuitul de diuze problema e ca are 2 reglaje 1 sus si unul jos, nu exista pompangiu la noi sa faca reglajul de sus ... asa ca, ramanem la un incercat de curatare a sistemului de alimentare, daca esti dispus sa iti asumi riscul de a bloca injectorul de tot (oricum asta se va intampla la un moment dat). Sa fii oricum pregatit de un injector nou. Daca e sa mearga atunci esti un om bucuros ;) daca nu macar esti pregatit pentru ce e mai rau.

Bafta,
Fiesta 1.4 TDCI, 90 HP CIP - Micutza
Honda Africa Twin, RD03, 650CC, - Scippio
Avatar utilizator
konektor
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 14 Oct 2007, 12:45
Localitate: Arad
Maşina: Ford Fiesta 2007, 1.4 TDCI, 90 HP CIP, TANGO - Micuta; HONDA Africa Twin RD03, 650cc - Scippio
VIN: WF0HXXWPJH6A85555

Următorul

Înapoi la Arhiva Comercial

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login