konektor scrie:Pozitia noastra este ca la masinile in garantie piesele care se inlocuiesc la masina vor fi achizitionate de la noi altfel se pierde garantia la masina.
Am facut totusi o interpelare in acest sens la directorul servicii post vanzare al Romcar SRL si va voi tine la curent cu pozitia lor.
Bafta,
Sunt din capatul celalalt al tarii, dar daca tot am gasit aceasta afirmatie, doresc sa-l intreb pe konector(d-l Cosmin);
-ma aflu deja in cel de-al treilea an de garantie si din cate cunosc eu ,acesti ultimi doi ani de garantie
extinsa sunt oferiti de importatorul Romcar.Intrebare :de ce nu se ajunge odata la un consens in aceasta privinta ,legat de piesele aduse de client,mai ales ca aceste piese sunt originale
FORD si garantia este data de acestia (ei acceptand si acest fapt).
Te rog, sa incercam sa excludem din capul locului ratiunile pur financiare ale soc. dvs., sau poate ca nu ne putem detasa de acest lucru !? Totusi, aceasta garantie fiind o prestare de servicii, haidem sa ne atragem mai multi clienti
( daca se poate multumiti ) catre service-urile noastre si sa aducem pe aceasta cale indubitabil mai multi bani soc. si nu prin vanzarea de piese cu adaos de 200% sa poate chiar mai mult la unele repere. Cred ca e o utopie ce am afirmat eu mai sus
. Totusi daca tot ati iesit la interval( scuze ptr. exprimarea mai plastica
), intreband ce si cum, noi posesorii de
FORD va spunem ca aceasta problema este una foarte ardenta ( mai ales la buzunarele noastre ale romanilor
) si odata rezolvata ar constitui un pas inainte.
Spor la treaba ! (buna sa fie si in avantajul nostru !
)