Problema Fusion, pierdere antigel!
Vreau sa fiu cat mai scurt, expun fugitiv, dar trebuie sa va povestesc si inceputul pentru o lamurire cat mai buna! Ma prezint sa ridic masina noua (din semnatura) in cursul lunii iulie! Plec fericit, fara a verifica si modul de strangere a busoanelor, si odata ajuns la destinatie constat cu uimire ca dupa ce o parchez, apar picaturi sub ea si cand colo, vasul de expansiune ... gol, iar busonul mai avea pana la a fi strans bine, mai putin de un sfert de tura. Prima opinie, nu a fost bine strans .. si asta e! Mentionez ca nu am facut o balta mare, ceea ce imi spune ca cei aproape 800-850 ml de antigel i-am pierdut in cei 150 km parcursi. Intru in panica, insa completez a doua zi, sterg bine totul si stupoare... nu mai curge nimic!
Observ insa ca, conducta de intrare in vas, are un joc cam marisor pentru a fi normal. Pun totul pe seama modalitatii total noi pentru mine de conectare, respectiv cu siguranta din plastic etc etc si ... imi vad de drum. Urmeaza 2000 de km fericiti, dar cu un stres si cu vesnice verificari a nivelului de antigel, el find de fiecare data OK. Pana cand .... ma prezint la verificarea de la 2500 km, la reprezentanta! Le povestesc faza cu busonul, promit ca o sa verifice densitatea antigelului, ma asigura ca il am la -29 de grade, le atrag atentia ca in Romania mai sunt si temperaturi prin unele zone sub -30 de grade, si-mi recomanda sa tin aproape de Texaco rosu, ca asta il folosesc ei! Plec, dar nu inainte de a glumi ca "sigur a-ti strans bine busonul?", verific si personal , insa cei drept motorul fiind cald!
Urmeaza iar 150 km, linistiti, chiar deloc fugariti,parcare fara a verifica nivelul, o seara placuta alaturi de bravi Fordisti, si stupoare dupa inca un drum scurt de 3-4 km dimineata, la orele pranzului, absolut din intamplare cand deschid - inlemnesc
- borcanul... gol, cu doar cateva urme pe jos, si cu o frumoasa dira pe partea interioara a capotei!
Dau vina pe martieni pentru aceasta disparitie mai ceva ca in dosarele X, observ busonul strans puternic, si din nou jocul mare al conductei! Sterg bine, completez, sterg, urc turatia la 3000 ture pentru cateva minute, circul cateva minute urban, verific: totul uscat nici urma de scurgeri!
Concluzie: HABAR NU AM ce s-a mai putut intampla acum, singura explicatie plauzibila pentru mine e doar presiunea creata in stransa legatura cu nefunctionarea supapei aflate in busonul vasului de expansiune, si debordarea antigelului pe unde a gasit si el loc mai scurt, adica pe la acest nenorocit de racord!
Mentionez ca NU se aprinde(nu s-a aprins) nici un senzor, motorul merge si se aude super OK, nu s-a ridicat niciodata temperatura, cei drept am circulat cu caldura deschisa, dar nu vad care ar fi treaba cu asta....
Astept parerile voastre, ca eu unul aproape nu mai stiu cum ma cheama cu buletinul in mana! Sa nu-mi spune-ti in prima instanta de servisuri, ca nu ma bate gandul sa le dau material de experiente, ci mai intai doresc eu sa-mi explic ce fenomene paranormale s-au intamplat in motorasul meu!
Imi cer scuze daca am fost mai lung, dar offul trebuia undeva sa-l descarc! Multumesc anticipat!

Observ insa ca, conducta de intrare in vas, are un joc cam marisor pentru a fi normal. Pun totul pe seama modalitatii total noi pentru mine de conectare, respectiv cu siguranta din plastic etc etc si ... imi vad de drum. Urmeaza 2000 de km fericiti, dar cu un stres si cu vesnice verificari a nivelului de antigel, el find de fiecare data OK. Pana cand .... ma prezint la verificarea de la 2500 km, la reprezentanta! Le povestesc faza cu busonul, promit ca o sa verifice densitatea antigelului, ma asigura ca il am la -29 de grade, le atrag atentia ca in Romania mai sunt si temperaturi prin unele zone sub -30 de grade, si-mi recomanda sa tin aproape de Texaco rosu, ca asta il folosesc ei! Plec, dar nu inainte de a glumi ca "sigur a-ti strans bine busonul?", verific si personal , insa cei drept motorul fiind cald!
Urmeaza iar 150 km, linistiti, chiar deloc fugariti,parcare fara a verifica nivelul, o seara placuta alaturi de bravi Fordisti, si stupoare dupa inca un drum scurt de 3-4 km dimineata, la orele pranzului, absolut din intamplare cand deschid - inlemnesc


Dau vina pe martieni pentru aceasta disparitie mai ceva ca in dosarele X, observ busonul strans puternic, si din nou jocul mare al conductei! Sterg bine, completez, sterg, urc turatia la 3000 ture pentru cateva minute, circul cateva minute urban, verific: totul uscat nici urma de scurgeri!
Concluzie: HABAR NU AM ce s-a mai putut intampla acum, singura explicatie plauzibila pentru mine e doar presiunea creata in stransa legatura cu nefunctionarea supapei aflate in busonul vasului de expansiune, si debordarea antigelului pe unde a gasit si el loc mai scurt, adica pe la acest nenorocit de racord!
Mentionez ca NU se aprinde(nu s-a aprins) nici un senzor, motorul merge si se aude super OK, nu s-a ridicat niciodata temperatura, cei drept am circulat cu caldura deschisa, dar nu vad care ar fi treaba cu asta....
Astept parerile voastre, ca eu unul aproape nu mai stiu cum ma cheama cu buletinul in mana! Sa nu-mi spune-ti in prima instanta de servisuri, ca nu ma bate gandul sa le dau material de experiente, ci mai intai doresc eu sa-mi explic ce fenomene paranormale s-au intamplat in motorasul meu!
Imi cer scuze daca am fost mai lung, dar offul trebuia undeva sa-l descarc! Multumesc anticipat!
- Fişiere ataşate
-
coolingbun.jpg
- (26.17 KiB) Descărcat de 130 ori
Fusion 1,4 DURATEC Comfort 2007 moondust silver
LIVE - http://www.terrafm.ro/radio/
LIVE - http://www.terrafm.ro/radio/
-
cosmarinescu - Ford Freak
- Mesaje: 169
- Membru din: 01 Aug 2007, 19:48
- Localitate: piatra neamt
- Maşina: Ford Fusion Comfort 2007 1,4 Duratec "Lizuca"