07 Iun 2010, 16:58
$1 scrie:$2quot;D" mode
Whilst the motor vehicle is stationary and in neutral (N), the driver can select D for "drive" (after first pressing the foot brake pedal). The transmission's first gear is selected on the first shaft,[3] and the outer clutch engages at the start of the 'bite point'. At the same time, on the alternate gear shaft, the second gear is also selected[2][3] (pre-selected), but the clutch pack for second gear remains fully disengaged. When the driver releases the foot brake pedal, the outer clutch pack increases the clamping force, allowing the first gear to take up the drive through an increase of the 'bite point', and therefore transferring the torque from the engine through the transmission to the driveshafts and roadwheels — and the vehicle moves forward. Pressing the throttle / accelerator pedal will fully engage the clutch, and causes an increase of forward vehicle speed. As the vehicle accelerates, the transmission's computer determines when the second gear (which is connected to the second clutch) should be fully utilised. Depending on the vehicle speed, and amount of engine power being requested by the driver (full throttle, or part-throttle normal driving),[4] the DSG then upshifts. During this sequence, the DSG disengages the first outer clutch whilst simultaneously engaging the second inner clutch[2][3][4] (all power from the engine is now going through the second shaft), thus completing the shift sequence. This sequence happens in 8 milliseconds (aided by pre-selection),[3][4] and can happen even with full throttle opening, and as a result, there is virtually no power loss.[2][4]
07 Iun 2010, 17:12
07 Iun 2010, 18:07
07 Iun 2010, 21:20
07 Iun 2010, 22:14
07 Iun 2010, 22:15
07 Iun 2010, 22:21
07 Iun 2010, 22:27
07 Iun 2010, 22:36
07 Iun 2010, 22:43
$1 scrie:$2evin cu o lamurire: nu te bucura la caluti, ca un motor mic tot mic ramane. Te vezi mergand in oras cu ea constant la 5-6000 ture?
$1 scrie:$2u o sa vreau o masina care sa fie si economa (fiind cazul aici cu aceasta cutie automata in 7 trepte), si maricica (pentru carat lucruri, pentru concedii etc.), si usor de platit la ea (una e sa iau o Fabia de 14.500, alta e un Focus de peste 18.000 la o motorizare de 1.6 100CP
08 Iun 2010, 09:56
08 Iun 2010, 10:44
08 Iun 2010, 10:51
$1 scrie:$21) In trafic urban, motorul de 1.2 TSI nu este semnificativ mai economic decat orice benzinara in aceleasi conditii, nici cu DSG. Daca vrei economa in Bucuresti, ia un diesel de 1.4.
$1 scrie:$22) Daca vrei si ceva spatiu si diesel economic de 1.4, mai este varianta unui Fusion.
(3) Un Focus de 1.6 / 100 CP cu cutie manuala este in jur de 13000 EUR si merita toti banii. Bate orice masina de clasa mica din orice pozitie (spatiu, confort, frane, siguranta, climatizare, faruri, directie, suspensii, etc)
$1 scrie:$24) Dupa parerea mea nu merita sa dai peste 12.000 EUR pe o masina de clasa mica. Ti-o spune un fost posesor de Fiesta care a costat 12700 EUR.
08 Iun 2010, 11:49
08 Iun 2010, 17:08
08 Iun 2010, 18:30
$1 scrie:$2a motorul de 1.2 care poate avea pe hartie si 150 de cai ca tot aspirat va fi
08 Iun 2010, 18:50
08 Iun 2010, 19:00
08 Iun 2010, 19:07
08 Iun 2010, 19:14
08 Iun 2010, 19:28
08 Iun 2010, 19:44
08 Iun 2010, 19:55
08 Iun 2010, 20:05
$1 scrie:$2 mircea george![]()
08 Iun 2010, 22:39
08 Iun 2010, 22:52
$1 scrie:$2Ce nu prea am inteles este cu greutatea masinii care la Fabia e de 1550kg pt varianta hatch si 1639kg pt varianta Combi (ma bate gandul sa iau un break, daca tot imi iau masina si "avem" deja o masina pentru oras - Hyundai i30). Mi se pare enorm pentru o masina de 1.2L.
.
08 Iun 2010, 23:02
08 Iun 2010, 23:26
09 Iun 2010, 06:06
$1 scrie:$2Asta nici ca gluma n-o iau, e vorba de o neintelegere, bineinteles ca e vorba de masa maxima autorizata sau asa ceva; la mine in talon scrie ptr masa la gol 1595 kg deci o amarita de fabie cu doua clase mai mica si cu motoras de risnita de cafea (turbo - e adevarat) nu are cum sa fie pe la 1550kg...
$1 scrie:$21.500 CIP... cam naspa, daca nu o iei pe firma.
Mi se pare scump, totusi, pentru o masina asa de mica si gandita pentru oras. Si la puterea asta ai nevoie de cutie DSG, cu dual-clutch...??? Te apuci de liniute??
LE: Are 1115 kg Fabia cu acel motor.
$1 scrie:$2e ~12-13k eu as lua fara regrete un Focus 1.6TDCi automat SH din Germania cu garantie.
Chiar, exista cutie CVT pe Focus?
09 Iun 2010, 07:42
$1 scrie:$2$1 scrie:$2a partea cu Focus SH - niciodata nu mi-as lua masina SH de +10k euro, mai ales automata (care poate fi pretentioasa). De fapt nu prea sunt adeptul lucrurilor SH, prefer sa am garantie (de aia si vreau sa dau Fiesta acum, nu ma simt eu bine cand stiu ca din Octombrie nu mai sunt acoperit de nici un fel de garantie).
Acum "avem" alta problema. M-a pus naibii sa recitesc mesajul lui Dani in care zicea ca nu si-ar lua masina din clasa mica si am intrat sa configurez Octavia 2 cu DSG. Pret final vreo 16000.