Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.
13 Sep 2011, 10:25
Nu prea ar merge pentru ca ai compara o masina 2011 cu o masina 2004 care a primit un mic facelift.
13 Sep 2011, 13:43
motorul este si el nou cat de cat 2009, desgin exterior schimbat.
intr-adevar pretul de comparat nu prea merge.
eu mai mult ma gandeam la feeling si din punct de vere tehnic-plusuri si minusuri de ambele parti.
se vede o asa diferenta mare intre motoare, tinuta de drum... etc.
astept persoane care au mers cu ambele si ma pot ajuta.
ms
13 Sep 2011, 13:48
skoda octavia 2 facelift - masina pentru oameni mai potoliti ... un foarte usor aer premiumish ... finisari mai bune decat intr-un focus 2.
focus 3 - masina mai pentru tineret - fata de generatia veche un usor aer premiumish ... finisari mult mai bune decat intr-un focus 2.
tocmai ce iti explicam ... NU poti compara tehnologia dintr-o masina aparuta in 2004 si usor imbunatatita in 2009 cu o masina lansata in 2011 cu tehnologie mult mai avansata sau mai bine zis gadgeturi mult mai avansate fata de anul 2004.
motoare si tinuta de drum ... e cam greu sa ma exprim deoarece nu am mers suficient de mult cu amandoua, plus ca octavia era automata si 1.9 dus din 105 in 145 cai iar focusul era manual 1.6 150CP benzina.
14 Sep 2011, 12:30
Eu am fost in situatia de a alege pentru cumnatul meu in octombrie anul trecut OII fl noua 1.6tdi 105cp si m-am interesat in stanga si dreapta. Din pacate, la vremea respectiva nu am gasit la drive-test decat OII 1.4tsi in echiparea de top, nu aveau diesel.... Poate stiau ei de ce:))
Ca si concluzii aflate de mine de la alti utilizatori ai acestui motor:
- cutia de viteze nu se potriveste perfect, nu sunt cele mai fericite etajari (concluziile unui "bucurestean", posesor de Jetta 1.6 tdi cr 105 cp si FF2 1.6 TDCI de 90 cp). El prefera sa mearga cu FF2, nu-mi recomanda Octavia cu acest motor, a sugerat 1.4 tsi-ul de 122cp, care intre noi fie spus, si mie mi-a placut la drive. Discutiile trebuie mentionat ca au avut loc pe un forum generalist, nu monomarca.
- motorul e prea mic, nu are "zvac"; am oprit de 2-3 ori motorul la plecari de pe loc (concluziile vecinei care i-a luat fetei un A3, 1.6 de 105 cp). Mentionez ca vecina vine de pe un 407 2.0 diesel.
Mai sunt si altele, dar tinanad cont de toate datele adunate si concluziile de la dirve, cumnatul a spus cand a coborat din masina:
ASTA E MASINA PE CARE O ACHIT ACUM.
PS. Coborase dintr-un FF2 sedan, 1.6 tdci 90 cp, echipare trend + pilot automat, clima bizonala, volan piele, jante Y, anvelope michelin 205/55/16, ....
14 Sep 2011, 13:48
Eu tot n-am inteles ce masina a ales pana la urma cumnatul tau
14 Sep 2011, 14:30
Iar eu nu inteleg nebunia asta cu Octavia, in opinia mea sunt multe alte variante mai interesante pentru un Focus decat Octavia, care ramane un soi de VW refurbished (no offense, e doar o parere personala).
14 Sep 2011, 19:14
Nici eu nu inteleg morala postului lui iulipapa , sunt pre multi cumnati , vecini si rude amestecate
15 Sep 2011, 08:31
Ce tot nu intelegeti?
Din toata amestecatura de cumnati, vecini, rude, etc... reiese o concluzie simpla:
CUMPARATI MOTORIZAREA 1.6 TDI CR DE LA VAG

.
Ajutata de o cutie de viteze "intelept aleasa" (5M, singura disponibila cred) se misca aproape, aproape ca 1.4i de pe FF2

Acum sincer vorbind, cred ca partea proasta la acest ansamblu al celor de la VAG este etajarea cutiei de viteze. Un diesel de 1.6 si 105 cp ar fi trebuit sa se miste binisor pe orice masina de masa < 1300 kg.
15 Sep 2011, 08:51
Dar poate ansamblul cutie - motor a fost proiectat astfel incat sa consume cat mai putin si sa polueze cat mai putin, performantele fiind pe un loc secundar.
Cam acelasi lucru s-a intamplat si la FF3, motorizarea 1.6 TDCi / 115CP are o cutie de viteze cam lunga.
15 Sep 2011, 09:07
Cred ca aceasta a fost "tinta" lor, un consum mai mic, si atunci au mers cu etajari mai lungi..., cu consecintele de rigoare.
Eu unul prefer 0.5l/100km in plus, dar sa ma misc putin mai sprinten. Fiecare om cu preferintele lui, si fiecare constructor cu "target-ul" sau de potentiali clienti.
N-am testat FF3 1.6TDCI/115CP, dar daca are cutia mai lunga decat FF2 nu cred ca o sa-mi placa.
16 Sep 2011, 11:29
Sincer eu cred ca tu n-ai mers cu 1.6 tdi-ul ala . Pe o jetta mie mi s-a parut foarte sprinten . Am facut un drum Bucuresti-Timisoara cu masina respectiva, am mers fara sa tin cont de consum, adica accelerari pana in 3500 4000 ture cand a fost nevoie.A avut un consum mediu de 6.1 in conditiile in care am facut Buc-Timisoara in 7 ore fix. Eu nu va inteleg cand veniti cu remarci de genul " Se misca ca un 1.4 i". Pai aveti perceptii gresite clar. Si nu stiu de unde ai scos-o tu ca 1.6 tdi-ul nu se pupa cu acea cutie. Mie mi s-a parut etajata optim. Consum mic, reprize decente. Ma rog e clar ca fiecare are alta realitate .
19 Sep 2011, 09:07
Daca citeai atent, erai sigur ca n-am mers (am si specificat in primul post ca nu-l aveau la drive....). Eu n-am facut altceva decat sa rescriu parerile altor posesori ai acelui motor, cu km destui, minim 10000, care cred ca stiau ce spuneau despre el si coroborate cu alte cauze particulare, pe mine m-au determinat sa cumpar FF2, 1.6 TDCI in detrimentul Octaviei II cu FL 1.6 tdi.
@Pai aveti perceptii gresite clar. .... Nu cred ca sunt gresite, sunt doar diferite de ceea ce percepi tu.
@Ma rog e clar ca fiecare are alta realitate .... Corect, aici iti dau dreptate. Totul e relativ, depinde doar la ce te raportezi.
05 Oct 2011, 08:06
nevasta-mea are o jetta de 1.6tdi si 105cp.
intr-adevar cutia este f lung etajata, pentru un consum redus iar masina trebuie urcata in ture ca simti zvac. la 3000 de ure in treapta a 5-a are 160km'h si de aici se poate vedea cat de orientata spre consum este masina.
daca o tii pana in 140, consumul este f mic insa ulterior creste destul de tare.
acest motor este f silentios iar masina este f bine antifonata, mult peste ford focus 2 1.6tdci(l-am avut 2 ani jumate si 51000km), din acest punct de vedere neexistand termen de comparatie. de asemenea, finisarile interioare sunt mult mai bune la jetta. ford focus 2 avea o tinuta de drum extraordinar de buna, mult peste jetta, golf5, octavia2(masini pe care le-am condus multa vreme), probabil incomparabil mai buna cu orice masina din aceeai generatie.
nu stiu nimic de focus 3 si de golf 6.
27 Iun 2012, 23:11
"Revergoram" un pic topicul, ce ziceti, merita trecerea de la FF2 1.4 benzina la O1 1.9 tdi?
27 Iun 2012, 23:19
NU, cu 1.9tdi de pe O1 zici ca mergi cu motorul in cabina, este foarte zgomotoasa.
Nasul meu detine o O1 din anul 2002, de noua si are acum 125.ooo km.
Mecanica trenului de rulare este deosebit de fiabila, insa turbina e sensibila, a schimbat 3 pana acum, si multe alte chitibusuri.
Ca avantaje, portbagajul este enorm, atat in varianta combi cat si berlina si interiorul pare mai calitativ ca cel de pe Focus, insa platforma tehica este foarte veche, de pe Golf 4.
27 Iun 2012, 23:22
Nu ma intereseaza portbagaj sau consum.
Ms.pt raspuns
28 Iun 2012, 08:06
De la FF2 la O1? Eu personal nu as face trecerea asta. La O2 facelift as cam sta putin pe ganduri pentru ca mi-au trecut cateva prin mana.
28 Iun 2012, 08:09
OK, mi-au trecut gandurile "negre"
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.